nikiniki Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26, 2018 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26, 2018 Σε περίπτωση που δεν επιτρέπονται τέτοια θέματα, ή είναι σε λάθος κατηγορία, ζητώ συγνώμη και μπορεί να διαγραφεί/μετακινηθεί Στις 19-1-18 στειλα το κινητό μου μάρκας μοτορόλα στην εταιρία ts solutions για μια απλά αναβάθμιση λογισμικού επειδή κόλλαγε , που θα κάλυπτε η εγγύηση, και με χρεώσαν 156 ευρώ !!!!!! επειδή η οθόνη μου είχε μια απειροελάχιστη γρατζουνιά την οποία αυτοί μου την ανάφεραν ώς σπασμένη οθόνη και πως δεν αναλαμβάνουν μερική επισκευή ( δηλαδή μόνο την αναβάθμιση ) αλλά πρέπει να αλλάξουν και την οθόνη !!!! Αναλυτικά: στέλνω το κινητό μου όπως ανέφερα για την αναβάθμιση του λογισμικού την οποία την έχω ζητήσει τόσο τηλεφωνικά όσο και γραπτά μέσω email. Στη συνέχεια λαμβάνω ένα μήνυμα στο κινητό που με ενημερώνει ότι το κόστος είναι 156,41ευρώ, υποθέτωντας ότι έχει γίνει λάθος τους τηλεφωνώ και μου λένε όχι δεν έχει γίνει λάθος τόσο είναι η αλλαγή της σπασμενής οθόνης !!! Τους ξανά λέω πως πάλι έχει γίνει λάθος γιατί δεν το έχω στείλει για αλλαγή οθόνης αλλά επιμένουν πως η οθόνη μου είναι σπασμένη, παθαίνω 3 εγκεφαλικά στη σκέψη πως έχει σπάσει η οθόνη μου και άντε να αποδείξω οτι δεν είμαι ελέφαντας - ότι δεν το έστειλα σπασμένο. Αρχικά τους ρωτάω γιατί δεν με ειδοποίησαν αμέσως όταν είδαν ότι η οθόνη είναι σπασμένη απο τη στιγμή που εγώ είχα ζητήσει μόνο αναβάθμιση και η απάντηση τους ήταν πως λαμβάνουμε καθημερινά δεκάδες συσκευές και πως δεν μπορούμε να κοιτάμε για ποιό λόγο έχει έρθει αλλά το ελέγχει ο τεχνικός ( ????!!!!!!!!!!!) Ζητάω φωτογραφίες της οποίες δεν έλαβα ΠΟΤΕ !!!! ταυτόχρονα όμως ενημερώνω την μοτορολα στο εξωτερικό, οι οποίοι επικοινωνούν με την ts solutions για να μάθουν τι έχει συμβεί και η ts solutions στέλνει φωτογραφία του κινητού μου στην μοτορόλα ( άλλα όχι σε μένα που τις έχω ζητήσει) και στη συνέχεια λαμβάνω την φωτογραφία απο την μοτορόλα. Αρχικά ηρεμώ που το κινητό μου είναι εντάξει καθώς στην φωτογραφία φαίνεται πως δεν είναι σπασμένη η οθόνη αλλά έχει μια απειροελάχιστη γρατζουνιά την οποία την είχα και πριν το στείλω. Ξανα τηλεφωνώ στην "κυρία" με την οποία μίλαγα απο την ts solutions δεν την ξανα βρίσκω ποτέ, της στέλνω μειλ ρωτώντας την γιατί μου είπε πως η οθόνη είναι σπασμένη ενώ δεν είναι και ζητώντας της να μου στείλει την συσκευή μου πίσω, δεν μου απαντησε ποτέ. Την επόμενη μέρα τηλεφωνώ στην εταιρία σε άλλο τηλέφωνο ζητώντας την "κυρία" αυτή αλλά μου λένε πως λείπει με αναρρωτική. Συμπεράσματα: 1. Αν στείλετε το κινητό σας εκεί βεβαιωθείτε ότι ΔΕΝ έχει ΟΥΤΕ ΜΙΣΗ ΓΡΑΤΖΟΥΝΙΑ καθώς θα σας χρεώσουν αλλαγή οθόνης, αλλαγή κινητού και πάει λέγοντας 2. ΔΕΝ έχει σημασία για ποιό λόγο στείλατε το κινητό σας, δεν θα σας ελέγξουν ούτε τα email που στείλατε, ούτε τι τους είπατε στο τηλέφωνο ούτε θα σας τηλεφωνήσουν. Ο τεχνικός θα ελέγξεί το κινητό θα βγάλει ένα αυθαίρετο συμπέρασμα γιατί το στείλατε και θα σας χρεώσει ανάλογα 3. ΜΗΝ στείλετε το κινητό σας εκεί Link to comment Share on other sites More sharing options...
pasjohn Ιανουάριος 26, 2018 #2 Κοινοποίηση Ιανουάριος 26, 2018 Κίνησε τις διαδικασίες για ΓΓΚ και κάνε μια προσευχή μπας και γίνει κάτι. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
schumifer Ιανουάριος 26, 2018 #3 Κοινοποίηση Ιανουάριος 26, 2018 I have Heard such stories Before, therefore i Always go there and take a look at the phone with the customer service staff, less chance of a surprise that way! (den exo ellhniko plhktrologio edo, sorry) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vadergr Ιανουάριος 26, 2018 #4 Κοινοποίηση Ιανουάριος 26, 2018 Πρωην arvato δεν ειναι αυτοι? Αναμενομενη συμπεριφορα... 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
edward Ιανουάριος 26, 2018 #5 Κοινοποίηση Ιανουάριος 26, 2018 Κάθησα και διάβασα τις αρνητικές αξιολογήσεις στο google.Αν έχουν χιούμορ πρέπει να μετονομαστούν σε playmobile service.Σκέφτομαι ν'ανοίξω ένα θέμα να γράφουμε τις εμπειρίες μας απο διάφορους κομπογιαννίτες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Ιανουάριος 26, 2018 #6 Κοινοποίηση Ιανουάριος 26, 2018 Εγώ έχω έναν υπολογιστή ο οποίος έκανε reboots. Κοιτώντας προσεχτικά είδα μια γρατζουνιά στο κουτί. Του πέρασα 8 χέρια λαδομπογιά και τα reboots εξαφανίστηκαν! Αν δεν έχεις ζητήσει αλλαγή οθόνης, δεν νομίζω ότι μπορούν να σε υποχρεώσουν να πληρώσεις για κάτι τέτοιο. Από την στιγμή που μάλιστα λες ότι έχεις στείλει και email όπου φαντάζομαι αναφέρεις τον λόγω που τους έστειλες το κινητό, δεν νομίζω ότι μπορούν να σε υποχρεώσουν να πληρώσεις. Δικαιολογίες του στυλ "εσείς μπορεί να στείλατε το αμάξι για να σας βάλουμε βενζίνη, αλλά επειδή έρχονται πολλά αμάξια σας αλλάξαμε και την μηχανή" να μην τις χαρακτηρίσω. Μερικές φορές εύχομαι το επάγγελμά μου να ήταν εισαγγελέας. 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now