Jump to content



Περιεργα σκηνικα, πειτε γνωμη


icy20

Recommended Posts

Η απόδειξη ήταν εντάξει; Θα μου πεις, αν δεν κάνεις καταχώρηση, πώς θα το ξέρεις. Σωστό.

Τι συμφωνία κάνατε; Θα την ελέγξεις την ti και θα τον πληρώσεις μόνο όταν δεις ότι έγινε κανονικά το registration και σε καλύπτει η εγγύηση; Θα ελέγξεις και την απόδειξη;

Γιατί αν τον πληρώσεις, επειδή η κάρτα είναι λειτουργικώς ok, και την πατήσεις στην καταχώρηση, τι γίνεται μετά;

Πάντως, εφόσον είναι ο τύπος που φαίνεται και στους σχετικούς συνδέσμους, ένα έχω να πω: ακριβά προϊόντα, φθηνό περιτύλιγμα.

Link to comment
Share on other sites

Κράτησέ μας ενήμερους.

Τι στο καλό, αν η trio x κάνει 600 και είναι όλα νόμιμα, να τα δώσω. Έχω ήδη ανοίξει τον φούρνο και προθερμαίνεται:p.

Link to comment
Share on other sites

Βασικα τωρα μου ξεφουρνισε οτι την πουλαει λεει για να παρει ASUS απο MSI γιατι δεν του αρεσει και οτι επειδη δεν τον εμπιστευεται... Λιγο οτι ναναι η φαση δηλαδη...

 

Εγω τωρα σκεφτομαι μηπως κανω βλακεια να του πω να μου στειλει καμμια και βρεθω σε καμμια φυλακη απο το πουθενα :p

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν βλέπω να βγάζουν νόημα τα λεγόμενα του φίλου σου.

Δυναστεία το κάναμε. Ας μην είχαν πάει οι τιμές των καρτών στα ύψη και θα σου έλεγα αν θ' ασχολούμασταν με τον Σώρρα τον ti's:hehe:.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, χωρίς να το παιδεύουμε πολύ το πράγμα, όπου ακούς πολλά κεράσια, κράτα και μικρό καλάθι.

Επειδή πάντοτε υπήρχαν λαμόγια, καλό είναι αν κάποιος πάρει κάρτα να μας τη δείξει, αφ΄ενός για να πειστούμε και αφετέρου για να σκάσουμε από τη ζήλια μας.

Μέχρι να δούμε επιτέλους την εμφάνιση της περιβόητης κάρτας, η ύπαρξη της είναι τόσο αληθινή όσο ήταν το "λεφτά υπάρχουν" και η "κατάργηση των μνημονίων με ένα νόμο, μία πράξη"

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 6 ώρες, το μέλος E.F. έγραψε:

 

Σε μερικές εταιρίες γίνεται.

 

Στις προηγούμενες σελίδες, επαναλαμβάνω, γράφουν πως "και στον δρόμο να την βρεις έχεις εγγύηση" και "αν στην κάνουν δώρο έχεις". Δεν έχεις. Χρειάζεσαι απόδειξη αγοράς στα χέρια σου, αλλιώς όλες οι εταιρίες (και σε κάθε προϊόν) δεν θα σε καλύψουν. Αυτό προσπαθώ να πω μόνο. Δεν απευθύνομαι συγκεκριμένα στην δική σου περίπτωση.

Μια χαρα εχεις εγγυηση. Τοσα χρονια τι νομιζεις οτι κανουμε εδω?

Ασε τι γραφει ο νομος τι γινετε θα κοιτας, εχω αλλαξει δυο καρτες γραφικων και μια μητρικη λες να μην ξερω τι λεω?

 

Ps + τροφοδοτικο.

Έγινε επεξεργασία από fatalara
Link to comment
Share on other sites

πριν 3 ώρες, το μέλος fatalara έγραψε:

Ασε τι γραφει ο νομος τι γινετε θα κοιτας, εχω αλλαξει δυο καρτες γραφικων και μια μητρικη λες να μην ξερω τι λεω?

 

 

Το μισό πρόβλημα της χώρας σε 5 λέξεις.

 

Δεν ξέρω εσείς τι κάνετε τόσα χρόνια, αλλά καμία εταιρία δεν δέχεται επιστροφή χωρίς απόδειξη αγοράς. Όχι γιατί δεν θέλουν αλλά γιατί τους απαγορεύεται. Ακόμη και η Corsair έφαγε σύσταση από την EFTA και άρχισε να ζητάει, που δεν ζήταγε καλά καλά ούτε όνομα ως το 2014/15. 

 

Η πραγματικότητα είναι πως ο νόμος είναι αυτός. Η εταιρία/κατάστημα είναι υποχρεωμένη από τον νόμο να σου ζητήσει παραστατικό αγοράς και να αρνηθεί να παρέχει υπηρεσίες αν δεν τους παρουσιάσεις. Και νόμος είναι, και αναγράφεται στους όρους όλων των εταιριών. Τώρα αν εσύ "ξέρεις τι λες" και λες πως η εγγύηση μετρά από το registration, στο οποίο υποχρεούσαι κιόλας τις περισσότερες φορές να παρουσιάσεις το παραστατικό αγοράς εξ'αρχής, δεν έχω εγώ κάτι να πω περαιτέρω. Ο καθένας διαμορφώνει γνώμη και μπορεί να κάνει ό,τι νομίζει. Αν θέλει να πάρει κάρτα 600+ ευρώ χωρίς παραστατικά ενώ γνωρίζει πως οι όροι της εγγύησης και η νομοθεσία δεν τον καλύπτουν, στηριζόμενος στα λεγόμενα κάποιου σε ένα φόρουμ που ισχυρίζεται πως ισχύει κάτι άλλο στην πραγματικότητα από τον νόμο, ας την πάρει. Δεν είμαι ούτε σε θέση να πω σε κανέναν τι να κάνει, ούτε να τον εμποδίσω. Εγώ απλά παρέθεσα τους όρους των εταιριών και την νομοθεσία.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Μα δεν ειπε κανεις ρε παιδια οτι θα παρουμε καρτες χωρις παραστατικα. Μην τρελενεστε. Το ξερω οτι εσυ να προστατεψεις θελεις αλλα δεν νομιζω οτι θα ειναι καποιος τοσο αδαης...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 7 λεπτά, το μέλος E.F. έγραψε:

 

Το μισό πρόβλημα της χώρας σε 5 λέξεις.

 

Δεν ξέρω εσείς τι κάνετε τόσα χρόνια, αλλά καμία εταιρία δεν δέχεται επιστροφή χωρίς απόδειξη αγοράς. Όχι γιατί δεν θέλουν αλλά γιατί τους απαγορεύεται. Ακόμη και η Corsair έφαγε σύσταση από την EFTA και άρχισε να ζητάει, που δεν ζήταγε καλά καλά ούτε όνομα ως το 2014/15. 

 

Η πραγματικότητα είναι πως ο νόμος είναι αυτός. Η εταιρία/κατάστημα είναι υποχρεωμένη από τον νόμο να σου ζητήσει παραστατικό αγοράς και να αρνηθεί να παρέχει υπηρεσίες αν δεν τους παρουσιάσεις. Και νόμος είναι, και αναγράφεται στους όρους όλων των εταιριών. Τώρα αν εσύ "ξέρεις τι λες" και λες πως η εγγύηση μετρά από το registration, στο οποίο υποχρεούσαι κιόλας τις περισσότερες φορές να παρουσιάσεις το παραστατικό αγοράς εξ'αρχής, δεν έχω εγώ κάτι να πω περαιτέρω. Ο καθένας διαμορφώνει γνώμη και μπορεί να κάνει ό,τι νομίζει. Αν θέλει να πάρει κάρτα 600+ ευρώ χωρίς παραστατικά ενώ γνωρίζει πως οι όροι της εγγύησης και η νομοθεσία δεν τον καλύπτουν, στηριζόμενος στα λεγόμενα κάποιου σε ένα φόρουμ που ισχυρίζεται πως ισχύει κάτι άλλο στην πραγματικότητα από τον νόμο, ας την πάρει. Δεν είμαι ούτε σε θέση να πω σε κανέναν τι να κάνει, ούτε να τον εμποδίσω. Εγώ απλά παρέθεσα τους όρους των εταιριών και την νομοθεσία.

Το προβλημα ειναι στα δικα σου λεγομενα, δηλαδη στο οτι βγαινει ο καθενας και λεει οτι θελει χωρις να εχει σχεση με το αντικειμενο.

 

Οταν εμενα μου φερνει πελατης κατι για επιστροφη η εγγυηση το πρωτο πραγμα που κανω αν δεν θυμαμαι αν το εχει παρει απ οεμενα ειναι να δω το σειριακο αν ειναι οντως απο εμενα, αν οντως ειναι το στελνω στον εισαγωγεα και γινονται οι απαραιτητες κινησεις για να ικανοποιηθει ο πελατης.

Να μου πει τι δηλαδη ο εισαγωγεας δεν στο φτιαχνω-αλλαζω γιατι δεν μου εστειλες την αποδειξη που εκοψες στον πελατη?

 

Link to comment
Share on other sites

πριν 27 λεπτά, το μέλος icy20 έγραψε:

...αλλα δεν νομιζω οτι θα ειναι καποιος τοσο αδαης...

 

 

Αφήνω αυτό και τρέχω. :D 

 

https://www.cretapost.gr/386011/plirose-aftokinito-ke-den-to-pire-pote-alli-mia-apati-meso-diadiktyou/

 

πριν 22 λεπτά, το μέλος fatalara έγραψε:

Το προβλημα ειναι στα δικα σου λεγομενα, δηλαδη στο οτι βγαινει ο καθενας και λεει οτι θελει χωρις να εχει σχεση με το αντικειμενο.

 

Οταν εμενα μου φερνει πελατης κατι για επιστροφη η εγγυηση το πρωτο πραγμα που κανω αν δεν θυμαμαι αν το εχει παρει απ οεμενα ειναι να δω το σειριακο αν ειναι οντως απο εμενα, αν οντως ειναι το στελνω στον εισαγωγεα και γινονται οι απαραιτητες κινησεις για να ικανοποιηθει ο πελατης.

Να μου πει τι δηλαδη ο εισαγωγεας δεν στο φτιαχνω-αλλαζω γιατι δεν μου εστειλες την αποδειξη που εκοψες στον πελατη?

 

 

 

Κι αν δεν είναι; :) 

 

Αν κοιτάς σειριακό, έχει κοπεί παραστατικό, γιατί το βρίσκεις στο σύστημά σου. Αν το στέλνεις στον εισαγωγέα, έχει κοπεί τιμολόγιο και ο εισαγωγέας το έχει, όπως έχει κι αυτός τους σειριακούς και που έδωσε τι. Ξέρει πως το πήρες εσύ. Κανένα πρόβλημα. Και να του ζητηθεί σε έλεγχο κάτι, έχει όλα τα νόμιμα παραστατικά. Ούτε το "βρήκες στον δρόμο", ούτε "ισχύει από το registration". Εντελώς άλλα πράγματα από αυτά που έλεγες ισχυρίζεσαι τώρα. Αν σου φέρει ένας κάρτα που "την βρήκε στον δρόμο", χωρίς παραστατικό, χωρίς να την πήρε από εσένα, τι κάνεις; Το στέλνεις στον εισαγωγέα και πάλι; Αν την στείλω εγώ στον εισαγωγέα απ'ευθείας ή σε άλλο εκπρόσωπο της εταιρίας, τι θα κάνει, δεν θα μου ζητήσει παραστατικό;  :)

 

Τελικά θαρρώ ήρθες μόνος σου στα λόγια μου. Μάλιστα παραδέχθηκες πως κι εσύ το πρώτο που τσεκάρεις για την εγγύηση είναι αν υπάρχει απόδειξη και μάλιστα αν το πήρε συγκεκριμένα από εσένα. Χάρηκα που τα είπαμε, αυτά από εμένα.

 

ΥΓ. Το να λες εσύ εμένα πως εγώ δεν έχω σχέση με το αντικείμενο, είναι σαν να λες του Σουμάχερ "κάτσε φίλε να σου δείξω μιά παρατιμονιά". :) 

Έγινε επεξεργασία από E.F.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 2 λεπτά, το μέλος E.F. έγραψε:

 

Αφήνω αυτό και τρέχω. :D 

 

https://www.cretapost.gr/386011/plirose-aftokinito-ke-den-to-pire-pote-alli-mia-apati-meso-diadiktyou/

 

 

Κι αν δεν είναι; :) 

 

Αν κοιτάς σειριακό, έχει κοπεί παραστατικό, γιατί το βρίσκεις στο σύστημά σου. Αν το στέλνεις στον εισαγωγέα, έχει κοπεί τιμολόγιο και ο εισαγωγέας το έχει, όπως έχει κι αυτός τους σειριακούς και που έδωσε τι. Ξέρει πως το πήρες εσύ. Κανένα πρόβλημα. Και να του ζητηθεί σε έλεγχο κάτι, έχει όλα τα νόμιμα παραστατικά. Ούτε το "βρήκες στον δρόμο", ούτε "ισχύει από το registration". Εντελώς άλλα πράγματα από αυτά που έλεγες ισχυρίζεσαι τώρα. Αν σου φέρει ένας κάρτα που "την βρήκε στον δρόμο", χωρίς παραστατικό, χωρίς να την πήρε από εσένα, τι κάνεις; Το στέλνεις στον εισαγωγέα και πάλι; Αν την στείλω εγώ στον εισαγωγέα απ'ευθείας ή σε άλλο εκπρόσωπο της εταιρίας, τι θα κάνει, δεν θα μου ζητήσει παραστατικό;  :)

 

Τελικά θαρρώ ήρθες μόνος σου στα λόγια μου, χάρηκα που τα είπαμε, αυτά από εμένα.

 

ΥΓ. Το να λες εσύ εμένα πως εγώ δεν έχω σχέση με το αντικείμενο, είναι σαν να λες του Σουμάχερ "κάτσε φίλε να σου δείξω μιά παρατιμονιά". :) 

Τι και αν δεν ειναι;

Αν δεν ειναι δικο μου του το δινω και φευγει.

 

Ειπε κανεις οτι δεν εχει κοπει κατι; 

Βγαινεις και λες οτι οποιος δεν εχει την αποδειξη δεν εχει εγγυηση και σου λεω οτι ειναι λαθος αυτο που λες. Απο τη στιγμη που εχει φυγει απο καταστημα υπαρχει παραστατικο  αρα υπαρχει εγγυηση. Το αν το εχει ο τελικος παραληπτης η οχι δεν ενδιαφερει κανενα παρα μονο αυτον που θελει να μην φαει τη χασουρα απο την επιστροφη.

 

Αν ησουν ο σουμαχερ θα τα καταλαβαινες απο την αρχη και δεν θα γινοταν η συζητηση αλλα σε κοβω για Maldonado.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Μόλις τώρα, το μέλος fatalara έγραψε:

Τι και αν δεν ειναι;

Αν δεν ειναι δικο μου του το δινω και φευγει.

 

Ειπε κανεις οτι δεν εχει κοπει κατι; 

Βγαινεις και λες οτι οποιος δεν εχει την αποδειξη δεν εχει εγγυηση και σου λεω οτι ειναι λαθος αυτο που λες. Απο τη στιγμη που εχει φυγει απο καταστημα υπαρχει παραστατικο  αρα υπαρχει εγγυηση. Το αν το εχει ο τελικος παραληπτης η οχι δεν ενδιαφερει κανενα παρα μονο αυτον που θελει να μην φαει τη χασουρα απο την επιστροφη.

 

Αν ησουν ο σουμαχερ θα τα καταλαβαινες απο την αρχη και δεν θα γινοταν η συζητηση αλλα σε κοβω για Maldonado.

 

 

 

 

"Αν δεν ειναι δικο μου του το δινω και φευγει" αλλά είναι λάθος το "οποιος δεν εχει την αποδειξη δεν εχει εγγυηση". :D Και που το ξέρεις εσύ, αφού ποτέ δεν έχεις κάνει ούτε μία απόπειρα registration ή RMA χωρίς να έχεις παραστατικό; Εσύ μόνο στον εισαγωγέα πράγματα που αγόρασες εσύ απ'ευθείας ο ίδιος στέλνεις. :D
 

Εσύ νομίζεις πως επειδή τα στέλνεις εσύ, που έχεις κόψει τιμολόγια και ο εισαγωγέας διασταυρώνει τους σειριακούς αμέσως, έτσι είναι και με τους ιδιώτες. Δεν είναι. Μιλάς εκ του ασφαλούς, με την "πολλή" πείρα σου, γιατί ποτέ δεν έστειλες σε εισαγωγέα προϊόντα που δεν είχαν αγοραστεί από αυτόν (πόσο μάλλον χωρίς παραστατικά καν). Μου φέρνεις παράδειγμα επιστροφές αντικειμένων που έχεις αγοράσει ο ίδιος, ως επαγγελματίας, στον εισαγωγέα που σε προμηθεύει. Αν στείλεις ως καταναλωτής απ'ευθείας στον εισαγωγέα, σε οποιονδήποτε εισαγωγέα, ή ζητήσεις RMA σε οποιαδήποτε εταιρία, επί τόπου σου ζητάνε παραστατικό αγοράς. Ούτε να ολοκληρώσεις αίτηση RMA δεν μπορείς χωρίς αυτή. Ούτε καν registration δεν σε αφήνουν οι περισσότερες εταιρίες να κάνεις, κι εσύ μας έλεγες πως "ισχύει από το registration" ακόμη κι "αν την βρεις στον δρόμο". Από επιστροφές ιδιωτών προς εταιρίες, προφανώς δεν έχεις ιδέα ούτε καν τι ζητείται κατά την διαδικασία υποβολής της αίτησης (εδώ ούτε και στο registration δεν ήξερες καν πως ζητάει συνήθως αποδεικτικό), και κατά τα άλλα λες δημοσίως "άσε τον νόμο, άλλο ισχύει". Λες στον κόσμο πως αν "βρει κάρτες στον δρόμο" έχουν εγγύηση , αλλά αν πάρει κάρτες 600€+ χωρίς να ζητήσει τα νόμιμα παραστατικά και σου έρθουν μετά να τους τις περάσεις εγγύηση εσύ, "θα τους το δώσεις να φύγουν". Πάρε μία τέτοια κάρτα και στείλε την στον εισαγωγέα σου, και όταν δει πως ο σειριακός δεν είναι δικός του τότε πες μας αν ισχυεί ο νόμος ή όχι.

 

Δεν έχω κάτι άλλο να πω. 

Link to comment
Share on other sites

Και εσύ μην είσαι ισχυρογνώμον φίλε E.T. γιατί μπορώ να σου δείξω αντίστοιχες περιπτώσεις που διάφορες εταιρίες κάνουν μια χαρά RMA σε τελικό καταναλωτή δίχως κανένα παραστατικό.

Στο δια ταύτα, ούτε εσύ είσαι ο Σουμάχερ, ούτε ο φίλος fatalara ο Bill Gates.

Χαλαρώστε με τα εγω ξέρω εσύ δεν, και να παραμείνει το θέμα... εντός θέματος ( και εκτός Eforia-Files ).

 

p.s. @icy20 μήπως ο φίλος είναι λίγο... παραμυθάς ? Μυρίζει ponzi scheme  η φάση...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 9 λεπτά, το μέλος billpeppas έγραψε:

Και εσύ μην είσαι ισχυρογνώμον φίλε E.T. γιατί μπορώ να σου δείξω αντίστοιχες περιπτώσεις που διάφορες εταιρίες κάνουν μια χαρά RMA σε τελικό καταναλωτή δίχως κανένα παραστατικό.

 

 

Ως το 2013 γινόταν κατά κόρον. Τα τελευταία έτη και με ισχύουσα νομοθεσία, εξαιρετικά δύσκολο. Αλλά ναι, δεν αμφιβάλλω πως μπορεί να υπάρξει και κάποια εξαίρεση. Απλά εγώ προσωπικά δεν θα αγόραζα υποθέτωντας πως έχω εγγύηση ελπίζοντας σε εξαίρεση που θα κάνει την εταιρία να πάει κόντρα στους κανονισμούς της και την νομοθεσία για να την χαρώ εγώ. 

 

Εγώ παρέθεσα τον νόμο και σας είπα να δείτε τους κανόνες εγγύησης όλων των κατασκευαστών (που φτιάχνουν το οτιδήποτε) που όλοι (υποχρεώνονται) πλέον να ζητούν παραστατικό από τον καταναλωτή. Πέρα τούτου δεν έχω κάτι πιο "ειδικό" να πω. Ό,τι νομίζει ο καθένας κάνει.

Έγινε επεξεργασία από E.F.
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, icy20 said:

Μα δεν ειπε κανεις ρε παιδια οτι θα παρουμε καρτες χωρις παραστατικα. Μην τρελενεστε. Το ξερω οτι εσυ να προστατεψεις θελεις αλλα δεν νομιζω οτι θα ειναι καποιος τοσο αδαης...


Εκτός από τα λίγα άτομα που συμμετέχουν ενεργά στο νήμα, τα περισσότερα αλλά και πάλι περιορισμένα σε αριθμό άτομα που συνήθως συμμετέχουν και παρακολουθούν συχνά τις συζητήσεις εδώ, το νήμα μπορεί να διαβάζεται από ένα σωρό μη εμφανιζόμενα άτομα, κάποια από τα οποία μπορεί να είναι από εντελώς αφελή έως απλώς απρόσεκτα. Συμπεριλαμβανομένων παιδιών. Είναι ωφέλιμο για όλους μας αλλά ειδικά για την κατηγορία των αφανών να επισημαίνεται το τι ισχύει και τι κατοχύρωση έχει ή δεν έχει ο καταναλωτής αν δεν υπάρχει νόμιμο παραστατικό (συνήθως απόδειξη αγοράς). Τα σχόλια του E.F. είναι απολύτως χρήσιμα και θα έπρεπε να είναι ευπρόσδεκτα ιδιαιτέρως σε ένα νήμα όπως αυτό εδώ όπου παρουσιάζονται θολές και εν δυνάμει επισφαλείς συναλλαγές.

Το «τι γίνεται στην πράξη» παρότι χρήσιμο να το γνωρίζουμε αν όντως ισχύει δεν ισοδυναμεί με το «τι ορίζει ο νόμος». Σε περίπτωση που τα πράγματα στραβώσουν αυτό που  είναι κυρίαρχο και σημαντικότερο για τον καταναλωτή είναι το τι ορίζει ο νόμος και καλό είναι να το γνωρίζει προκειμένου να αποφασίσει με πλήρη γνώση αν θέλει να προχωρήσει σε μια συναλλαγή και τι κίνδυνο θέλει να αναλάβει. 

17 minutes ago, billpeppas said:

μπορώ να σου δείξω αντίστοιχες περιπτώσεις που διάφορες εταιρίες κάνουν μια χαρά RMA σε τελικό καταναλωτή δίχως κανένα παραστατικό.


ρωτάς κι απαντάς ελαφρώς διαφορετικό πράγμα: «υπάρχει περίπτωση να κάνει μια εταιρεία...» είναι κατά πολύ διαφορετικό από το «είναι υποχρεωμένη από το νόμο η εταιρεία να κάνει...». Τον τελικό καταναλωτή αν θέλει να έχει το κεφάλι του ήσυχο και σε κάθε περίπτωση προκειμένου να εκτιμήσει σωστά τι κίνδυνο αναλαμβάνει και κατ' επέκταση πόσα είναι διατεθειμένος να πληρώσει τον ενδιαφέρει το δεύτερο σκέλος πολύ περισσότερο από το πρώτο. Πολύ περισσότερο όταν η συζήτηση αφορά συγκεκριμένο προϊόν αλλά το επιχείρημα είναι αόριστο (δλδ δεν είναι καν για τη συγκεκριμένη εταιρεία).

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.