cash365 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 9, 2008 #1 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 9, 2008 Αγόρασα σχεδόν πριν απο 1 χρόνο την αναγραφόμενη κάρτα απο Γερμανία. Δυστυχώς ξεψύχησε πριν απο 1 μήνα και προσπαθώ να βρώ τρόπο να την αλλάξω.Το μαγαζί που την πήρα μου έστειλε ενα μύνημα ότι θα προσπαθήσει να βρεί τρόπο να την αλλάξω εδώ, αλλά μάλλον έχουν κλείσει για διακοπές τις τελεθταίες 3 εβδομάδες.Στην Οκταμπιτ Θεσ/νίκης μου είπαν μόνο ελληνικές κάρτες αλλάζουν.Στο insomnia.gr υπάρχει thread που αναφέρει οτι προιόντα αγορασμένα εντος Ε.Ε. έχουν 2ετή εγγύση απ'οπου και εάν έχουν αγοραστεί.Τελικά τί ισχύει?Μπορεί κανείς να με βοη8ήσει?
sakis_the_fraud Ιούλιος 9, 2008 #2 Ιούλιος 9, 2008 Μπορεί κανείς να με βοη8ήσει? Εαν δεν σου την αλλαζουν απο το μαγαζι απο οπου την αγορασες, η επομενη λυση ειναι να δοκιμασεις κατευθειαν στην εταιρια της καρτας. Δοκιμασε να στειλεις και ενα mail στην MSI...
unseen Ιούλιος 9, 2008 #3 Ιούλιος 9, 2008 http://global.msi.eu/index.php?func=html&name=service_worldwide
sakis_the_fraud Ιούλιος 9, 2008 #4 Ιούλιος 9, 2008 http://global.msi.eu/index.php?func=html&name=service_worldwide εργαζεσαι σκληρα βλεπω
cash365 Ιούλιος 9, 2008 Author #6 Ιούλιος 9, 2008 Τώρα τους έστειλα mail. Να δούμε τι θα γίνει.Χρήστο είσαι Λονδίνο?Σακη thx ξανά.
yiancar Ιούλιος 9, 2008 #8 Ιούλιος 9, 2008 Μιας και πέρασα από τις λοιπές διαδικασίες τις msi . Να σου πω , αλλάζουν προϊόντα ΜΟΝΟ αγορασμένα με το τμήμα που επικοινώνησες . Δηλαδή , αν επικοινώνησες με το τμήμα στην UK μονο αν είναι αγορασμένα από uk. Αν τώρα τους καταφέρεις και σου πουν να σου την αλλάξουν , θα πρέπει αν χρεωθείς έξοδα courier για να μωρή να γίνει το packeto track και αυτή στέλλουν μονο στην περιοχή του δικού τους τμήματος .αρα πρέπει να εξής κάποιον φίλο εκεί Αυτά ελπίζω αν βοήθησα
cash365 Ιούλιος 9, 2008 Author #9 Ιούλιος 9, 2008 Δηλαδή αυτό (http://www.insomnia.gr/forum/showthread.php?t=234955) δεν ισχύει σε καμιά χώρα ΕΕ?. ---> --->
yiancar Ιούλιος 9, 2008 #10 Ιούλιος 9, 2008 Φιλε δεν ξέρω αλλα λογικά είναι policy τις εταιρίας . Μίλησε μαζί τους , δείξε τους και το άρθρο etc και μπορεί να σου την αλλάξουν Εγώ απλά σου είπα τι κάνουν συνήθως μιας και τα έμαθα απέξω
masxerofkartis143 Ιούλιος 9, 2008 #11 Ιούλιος 9, 2008 Μιας και πέρασα από τις λοιπές διαδικασίες τις msi . Να σου πω , αλλάζουν προϊόντα ΜΟΝΟ αγορασμένα με το τμήμα που επικοινώνησες . Δηλαδή , αν επικοινώνησες με το τμήμα στην UK μονο αν είναι αγορασμένα από uk.Αν τώρα τους καταφέρεις και σου πουν να σου την αλλάξουν , θα πρέπει αν χρεωθείς έξοδα courier για να μωρή να γίνει το packeto track και αυτή στέλλουν μονο στην περιοχή του δικού τους τμήματος .αρα πρέπει να εξής κάποιον φίλο εκεί Αυτά ελπίζω αν βοήθησα Αν έχεις αγοράσει την κάρτα στην προκείμενη περίπτωση από π.χ. Αγγλία τότε δεν σε χρεώνουν μεταφορικά Υ.Γ. Τους έμαθες αλλά την κάρτα ακόμα να την στείλεις Σορυ για το άσχετο
cash365 Ιούλιος 10, 2008 Author #12 Ιούλιος 10, 2008 Τζίφος.Η MSI της Γερμανίας μου είπε ότι δεν δέχεται κάρτες απο end-users και πρέπει να βρώ τον dealer. Τους λέω αν έχει κλείαει το μαγαζί??? Απάντηση: Συγγνώμη δεν δεχόμαστε προιόντα απο end-userss...Γ.Τ.Π.ΥΓ Εχω χάσει τις βίδες που συγκρατούσαν το fan της κάρτας. Εάν έχει να μου δανείσει κανείς 4 βίδες σε περίπτωση που γίνει RMA. Έψαξα γιια βίδες στην Θεσ/νίκη σε 2 μαγαζία που μου είπαν, αλλά δεν βρήκα ιδια κεφαλή...Επίσης βλέπω σε διάφορα φόρουμ κάποιους να ζητούν αποδείξεις για να κάνουν RMA τα προιόντα τους που δεν είναι σε εγγύηση. Να το κάνω και εγώ? Οι εταιρίες μπορούν να καταλάβουν μέσω S/N αν μια κάρτα είναι αγορασμένη απο αυτους ή οχι???Συγγνώμη για το μακροσκελές post.
yiancar Ιούλιος 10, 2008 #13 Ιούλιος 10, 2008 Οι εταιρίες όχι δεν μπορούν να το καταλάβουν , ως συνήθως πάντα . Οι βίδες τώρα δεν είναι πρόβλημα βρίσκουμε
cash365 Ιούλιος 10, 2008 Author #14 Ιούλιος 10, 2008 Τότε εαν δεν γίνει τίποτα με την MSI, όποιος θέλει και έχει μια κάρτα όμοια με την δικιά μου και εντός εγγύησης να με βοηθήσει να την κάνω RMA.
masxerofkartis143 Ιούλιος 10, 2008 #16 Ιούλιος 10, 2008 Τζίφος.Η MSI της Γερμανίας μου είπε ότι δεν δέχεται κάρτες απο end-users και πρέπει να βρώ τον dealer. Τους λέω αν έχει κλείαει το μαγαζί??? Απάντηση: Συγγνώμη δεν δεχόμαστε προιόντα απο end-userss...Γ.Τ.Π.Απ'οτι κατάλαβα δεν αγόρασες την κάρτα σε σύστημα αλλά μόνη της σαν παρτ. Αν συμβαίνει αυτό κανε την MSI να το καταλάβει. Αν ακόμα δεν τότε έχεις το αναφέρετο δικαίωμα ως καταναλωτής, να καταγγείλεις την εταιρία στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Αν τους το πείς πιστευώ οτι δεν υπάρχει προβλημα. Αν ήταν έτσι η MSI δεν θα είχε καμια απολύτως ευθύνη να αλλάξει καμία κάρτα, το οποιό δεν συμβαίνει.
cash365 Ιούλιος 10, 2008 Author #17 Ιούλιος 10, 2008 Ναί τους το είπα αλλά... Τετράγωνη λογική... Μάλλον θα την καταγγείλω ή θα τα πουλήσω όλα και θα μείνω με τα UMPC (Universal + X7500)...
yiancar Ιούλιος 10, 2008 #18 Ιούλιος 10, 2008 Και πως τους κατάγγειλες? Εγώ λέω πάρε μια καρτούλα φτηνή αν δεν έχεις χρήματα , η αν δίνεις μέχρι 160 ευρ υπάρχουν και οι 4850 . Όταν βρείς απόδειξη από κάποιον , την κανεις rma και τέλος
masxerofkartis143 Ιούλιος 10, 2008 #19 Ιούλιος 10, 2008 Και πως τους κατάγγειλες? Εγώ λέω πάρε μια καρτούλα φτηνή αν δεν έχεις χρήματα , η αν δίνεις μέχρι 160 ευρ υπάρχουν και οι 4850 . Όταν βρείς απόδειξη από κάποιον , την κανεις rma και τέλος Πάρε κανένα τηλέφωνο στις πληροφορίες. Δεν ξέρω και το πως. Εγώ καθαρίζω αλλιώς banana:brutal011:
cash365 Ιούλιος 11, 2008 Author #20 Ιούλιος 11, 2008 Αυτό το link τα έχει όλα http://www.theinternetworld.org/forums/showthread.php?t=7792.Τώρα για την Ε.Ε είναι http://www.europeanconsumerlawgroup.org/Content/Default.aspκαι το http://ec.europa.eu/dgs/health_consumer/index_en.htm
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.