xkandreas Ιανουάριος 24, 2018 Author #21 Κοινοποίηση Ιανουάριος 24, 2018 Καλησπέρα, σήμερα ήρθε η αντικατάσταση με AM4 Mounting Bracket ready, άρα είμαστε οκ για μελλοντικό upgrade σε AMD. Μια βδομάδα πείρε να έρθει από Ολλανδία στη Ζάκυνθο, DHL μέχρι Αθήνα, και με speedex από Αθήνα στο νησί. Έκανα το install και όλα οκ από Θερμοκρασίες 25-28C cpu idle και 25-27C h100 temp. Σε prime95 που έτρεξα κράτησε την cpu στους 53-57C και η Η100i οριακά στους 30C με quite profile. Παρατήρησα ότι η αντλία σε performance είναι στις 2850rpm, λιγότερο από πριν που έφτανε τις 3200rpm, ίσως λόγο πολύ χαμηλότερων temps ή κάτι άλλαξε στο μοντέλο. Σε quite είναι στις 1920rpm. Αύριο στέλνω την παλιά πίσω και αναμένω για την επιστροφή των χρημάτων, αφού την παραλάβουν και την ελέγξουν. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristaras12 Ιανουάριος 24, 2018 #22 Κοινοποίηση Ιανουάριος 24, 2018 ίδιες στροφές έχω και εγώ. Πάντοτε έβλεπες τέτοιες τιμές με την παλιά; ίσως λόγω μειωμένου ψυκτικού υγρού να στρόφαρε παραπάνω (έκανε βόλτα και τον αέρα μαζί) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
xkandreas Φεβρουάριος 5, 2018 Author #23 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 5, 2018 τέλος καλά, όλα καλά, σήμερα μου πίστωσαν τα 130$ και σε μερικές μέρες θα εμφανιστεί και στο λογαριασμό. Τους ρώτησα να μου πουν αν γίνεται , τι πρόβλημα είχε, αλλά δεν έλαβα απάντηση. Με τη νέα H100i δεν ακούγονται οι ανεμιστήρες, γιατί οι παλιοί είχαν ένα κροτάλισμα σε συγκεκριμένες στροφές ~1200 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
xkandreas Φεβρουάριος 7, 2018 Author #24 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 7, 2018 η απάντηση που πείρα από την Corsair Since that you were approved for RMA and you are having issues with your previous cooler I would say that the cooler is already defective. τα χρήματα εμφανίστηκαν σήμερα στο λογαριασμό. Case closed! 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seafalco Φεβρουάριος 7, 2018 #25 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 7, 2018 Μεγειά και καλοδούλευτη η νέα ΑΙΟ! 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristaras12 Φεβρουάριος 8, 2018 #26 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 8, 2018 σιγά που θα κάτσουν να την δουν κιόλας.. με το που την λάβουν πάει για ανακύκλωση! Link to comment Share on other sites More sharing options...
xkandreas Αύγουστος 11, 2018 Author #27 Κοινοποίηση Αύγουστος 11, 2018 Επανέρχομαι μετά από 7 μήνες με ακριβώς το ίδιο πρόβλημα, 1 μια σωλήνα να ζεματάει. Άνοιξα ticket και περίμενα το approved. Μετά απο 2 μέρες έγινε approved και τότε μίλησα με Live chat εξηγώντας τους οτι για κανένα λόγο δεν θέλω πάλι σαν αντικατάσταση το ίδιο μοντέλο, με πρόθεση πάντα να πληρώσω οποια διαφορά και αν είναι. Στην αρχή αρνιόταν, και ότι δεν γίνεται αυτό και μπλα μπλα, στο τέλος μετά από πολύ πρήξιμο που τους έκανα, μου πρότειναν να αγοράσω καινούργια από Ελλάδα και να τα τους επισυνάψω την απόδειξη της νέας και αφού στείλω πίσω την παλιά, θα γίνει refund το ποσό της H100iv2. Σε αναμονή της Η150i pro και βλέπουμε. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommybertsen Αύγουστος 12, 2018 #28 Κοινοποίηση Αύγουστος 12, 2018 On 11/8/2018 at 10:12 ΠΜ, το μέλος xkandreas έγραψε: Σε αναμονή της Η150i pro και βλέπουμε. Είμαι κάτοχος 2-3 βδομάδες, δεν βλέπω τέτοια κουφά με ότι στροφές και αν τρέξω το pump ή τα ανεμιστήρια (ακόμη και σε zero rpm mode), και είμαι με 4.9Ghz στον i7-8700k. Δεν ξέρω αν αξίζει τα λεφτά που ζητάει (την πήρα αρκετά πιο κάτω), αλλά προφανώς, αν πληρώσεις μία διαφορά, νομίζω ότι τα αξίζει. Βέβαια είναι νωρίς για συμπεράσματα. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
xkandreas Οκτώβριος 24, 2018 Author #29 Κοινοποίηση Οκτώβριος 24, 2018 Τελικά μετά από πολλά ποστ στο ticket για το refund (απίστευτη κωλυσιεργία στη corsair), σήμερα εμφανίστηκαν τα χρήματα στην τράπεζα. Μεγάλη ταλαιπωρία για το τίποτα από μεριά της corsair Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommybertsen Οκτώβριος 24, 2018 #30 Κοινοποίηση Οκτώβριος 24, 2018 Πήρες την Η150i ? Η corsair χάλασε κι αυτή στο θέμα after sales... Βέβαια της είχα ζητήσει front panel για κουτί 5ετίας και μου έστειλε δωρεάν , αλλά αυτό έχει πάνω από χρόνο... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
xkandreas Οκτώβριος 24, 2018 Author #31 Κοινοποίηση Οκτώβριος 24, 2018 13 minutes ago, tommybertsen said: Πήρες την Η150i ? Η corsair χάλασε κι αυτή στο θέμα after sales... Βέβαια της είχα ζητήσει front panel για κουτί 5ετίας και μου έστειλε δωρεάν , αλλά αυτό έχει πάνω από χρόνο... Ναι πείρα την Η150i (με τιμολόγιο σε όνομα φίλου και γλύτωσα το ΦΠΑ, στο ίδιο όνομα είχε αγοραστεί και η H100i) όλα μια χαρά,. Μου πίστωσαν 103,92 $= 87,80€ μείον 8€ προμήθεια εντολής εμβάσματος. Στα 60€ περίπου μου βγήκε η αναβάθμιση. Ελπίζω να αντέξει η Η150ι αλλιώς θα την σπάσω με την βαριοπούλα την επόμενη φορά. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommybertsen Οκτώβριος 24, 2018 #32 Κοινοποίηση Οκτώβριος 24, 2018 Ήσουν άτυχος. Στον 8700Κ την έχω την Η150i pro. Κανένα απολύτως πρόβλημα 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
xkandreas Οκτώβριος 26, 2018 Author #33 Κοινοποίηση Οκτώβριος 26, 2018 σε ερώτησε γιατί πείρα μόνο τα 103,92 $, καλό διάβασμα I apologize if things were not explained in details for you by the previous agents. I took over the ticket because the status of your refund was delayed due to incorrect information provided for processing the refund. The standard proceeds for a regular RMA requires to the customer to send their defective product to Corsair prior to us sending you a replacement unit. The replacement will only be shipped out once the defective unit has been received. This process can take one to two weeks because of the shipping time and because some customers do not want to deal with the down time we offer an Advanced RMA option. The Advanced RMA option is where we will send the replacement unit in advanced as long as the customer provides a credit card so that we can apply a collateral hold. The collateral hold is typically the retail cost of a brand new unit so in this case, the collateral hold for a H100 V2 will be $130 USD. We will refund the collateral hold back to the credit card as long as we receive the defective unit. In the event that we do receive the defective unit, we do not refund the collateral hold. You received a replacement H100i V2 back in January 2018 but recently reached out to us in August 2018 stating that the unit you received was having trouble and wish to not proceed with another RMA, you requested for a refund instead. A refund issued is based on the original purchased price minus a surcharge of 10% per year for usage from the original date of purchase whether it is still the original unit or it was unit received under warranty. When we replaced your unit, the warranty does not start over, it carries over the original remaing warranty period. So the refund of $103.92 USD was calculated based off of the original purchase price of €112.82 that you paid for the unit on October 18, 2016 which does not include any taxes, duties, or shipping costs. We issue all refunds in USD so we had to convert the original purchase price to USD. So based on the currency rates at the time of the request, €112.82 = $129.61 USD. The previous agent added a 20% surcharge for two years but technically it should had been just 10% for one full year from the original date of purchase. So the final amount that the request was submitted for was $129.61 - 20% = $103.92 USD which was approved by our management team. To be really honest with you, we can put in another request another refund for $25.69 USD but it will not be issued as a wired transfer, it will have to be a check instead as the the minimum amount to process a wired transfer is $50 USD. The check can be mailed to you but please be aware that it takes 4-6 weeks for processing and receive the check in the mail. If you are okay with the check, please let me know and I can put in the refund request. Please make sure with your bank that if we do issue you a check, they will not charge you any international fees for cashing a check with in USD instead of Euros. If they do, then you won't receive the full amount of $25.69 USD. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now