Jump to content



Γιατί δεν συμμετέχουν στο Skroutz μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων;


Recommended Posts

πριν 20 λεπτά, το μέλος fatalara έγραψε:

Γιατι? Ειναι υποχρεωμενος ο Γερμανος να εχει δικο του μεταφορεα? Εχεις υπογραψει καποιο συμβολαιο που να λεει με πια μεταφορικη θα ερθει? Εχεις εσυ δικη σου μεταφορικη - κουριερ που συνεργαζεσαι?

 

Συγνώμη που θα σε στεναχωρήσω και μου μπήκες και με φόρα, αλλά η Γερμανός έχει υποχρέωση να τηρήσει αυτό που αναγράφει στην ιστοσελίδα της, καθώς και να δείξει ένα επίπεδο οργάνωσης υψηλότερου επιπέδου από το τυχαίο μικρό σκρουτζομάγαζο.

 

Όταν λοιπόν κάνω παραγγελία στις 17 Δεκεμβρίου

germanos2.jpg

από ένα κατάστημα που διαφημίζει απολαυστική εμπειρία παράδοσης 3-5 εργάσιμων ημερών όπου και αν βρίσκομαι στην Ελλάδα, ανεξαρτήτως όγκου και βάρους

germanos1.jpg

 

περιμένω άριστη και γρήγορη εξυπηρέτηση.

 

Όχι να μου στέλνουν email ότι η παραγγελία μου θα έρθει με ΕΛΤΑ courier

germanos3.jpg

μόνο και μόνο για να λάβω μετά από κάποιες μέρες sms ότι θα έρθει με Speedex. Και σίγουρα αν είμαι η Γερμανός θα πρέπει τουλάχιστον να εξασφαλίσω από την Spedeex ότι δεν θα βαλτώνουν οι παραγγελίες των πελατών μου στις αποθήκες της

germanos4.jpg

 

για ποιος ξέρει πόσες μέρες.

 

Εγώ ως πελάτης υποχρεούμαι να πληρώσω την παραγγελία μου, όχι να βρίσκω λύσεις στα προβλήματα της Γερμανός, ούτε να κάνω υπομονή λες και έχω κάνει παραγγελία από την Κίνα. Δεν έχω υπογράψει κάποιο συμβόλαιο, ούτε έχω αποδεχθεί κάποιον όρο που λέει ότι θα πρέπει να περιμένω 1 μήνα για παραγγελία που θα μου έρθει σε "3-5 εργάσιμες"

Και από πότε ο πελάτης που δεν διαθέτει δική του μεταφορική, υποχρεούται να βγάζει τον σκασμό και να κάνει τόση υπομονή όση γουστάρει το κάθε κατάστημα;

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

πριν 3 ώρες, το μέλος yanni έγραψε:

 

Συγνώμη που θα σε στεναχωρήσω και μου μπήκες και με φόρα, αλλά η Γερμανός έχει υποχρέωση να τηρήσει αυτό που αναγράφει στην ιστοσελίδα της, καθώς και να δείξει ένα επίπεδο οργάνωσης υψηλότερου επιπέδου από το τυχαίο μικρό σκρουτζομάγαζο.

 

Όταν λοιπόν κάνω παραγγελία στις 17 Δεκεμβρίου

germanos2.jpg

από ένα κατάστημα που διαφημίζει απολαυστική εμπειρία παράδοσης 3-5 εργάσιμων ημερών όπου και αν βρίσκομαι στην Ελλάδα, ανεξαρτήτως όγκου και βάρους

germanos1.jpg

 

περιμένω άριστη και γρήγορη εξυπηρέτηση.

 

Όχι να μου στέλνουν email ότι η παραγγελία μου θα έρθει με ΕΛΤΑ courier

germanos3.jpg

μόνο και μόνο για να λάβω μετά από κάποιες μέρες sms ότι θα έρθει με Speedex. Και σίγουρα αν είμαι η Γερμανός θα πρέπει τουλάχιστον να εξασφαλίσω από την Spedeex ότι δεν θα βαλτώνουν οι παραγγελίες των πελατών μου στις αποθήκες της

germanos4.jpg

 

για ποιος ξέρει πόσες μέρες.

 

Εγώ ως πελάτης υποχρεούμαι να πληρώσω την παραγγελία μου, όχι να βρίσκω λύσεις στα προβλήματα της Γερμανός, ούτε να κάνω υπομονή λες και έχω κάνει παραγγελία από την Κίνα. Δεν έχω υπογράψει κάποιο συμβόλαιο, ούτε έχω αποδεχθεί κάποιον όρο που λέει ότι θα πρέπει να περιμένω 1 μήνα για παραγγελία που θα μου έρθει σε "3-5 εργάσιμες"

Και από πότε ο πελάτης που δεν διαθέτει δική του μεταφορική, υποχρεούται να βγάζει τον σκασμό και να κάνει τόση υπομονή όση γουστάρει το κάθε κατάστημα;

Εχεις εικονα του τι γινεται αυτη τη στιγμη στις ταχυμεταφορες?

Τι σχεση εχει ο καθε Γερμανος με τα προβληματα των εταιριων μεταφορων?

Ειναι θεμα του καθε Γερμανου, το οτι οι ανικανοι της καθε acs, βλεπωντας οτι το εμποριο θα μεταφερθει διαδικτυακα αρα αυξηση ζητηση ταχυμεταφορων, μιλουσαν για μειωση των τζιρων τους και ετοιμαζονταν για τα αντιστοιχα?

 

Να σε ρωτησω και παλι γιατι δεν απαντησες. Ο Γερμανος εχει δικη του υπηρεσια ταχυμεταφορας?

 

Link to comment
Share on other sites

πριν 2 λεπτά, το μέλος fatalara έγραψε:

Εχεις εικονα του τι γινεται αυτη τη στιγμη στις ταχυμεταφορες?

Τι σχεση εχει ο καθε Γερμανος με τα προβληματα των εταιριων μεταφορων?

Ειναι θεμα του καθε Γερμανου, το οτι οι ανικανοι της καθε acs, βλεπωντας οτι το εμποριο θα μεταφερθει διαδικτυακα αρα αυξηση ζητηση ταχυμεταφορων, μιλουσαν για μειωση των τζιρων τους και ετοιμαζονταν για τα αντιστοιχα?

 

Να σε ρωτησω και παλι γιατι δεν απαντησες. Ο Γερμανος εχει δικη του υπηρεσια ταχυμεταφορας?

 

 

Η Γερμανός, ως εταιρία, συνεχίζει στην σελίδα της να μου υπόσχεται παραλαβή εντός 3-5 εργάσιμων ημερών.

 

Δηλαδή οφείλω να ξέρω εγώ τι γίνεται, όταν η Γερμανός δεν ξέρει;

 

Δεν ξέρω αν δουλεύεις σε κάποιο από αυτά τα μαγαζιά και για αυτό τα έχεις πάρει στο κρανίο και δεν ξέρω γιατί προσπαθείς να πιαστείς από το τίποτα. Μου υπόσχεται η Γερμανός ως εταιρία, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ, ότι θα έχω το προϊόν στα χέρια μου εντός 3-5 εργάσιμων ημερών; ΤΕΛΟΣ. Από την στιγμή που μου το υπόσχεται, από την στιγμή που το διαφημίζει, το αν έχει δική της μεταφορική ή το αν φταίει κάποια άλλη μεταφορική, δεν με απασχολεί. Αν δεν μπορεί, να αλλάξει την περιγραφή των υπηρεσιών της στην ιστοσελίδα της. Ειλικρινά δεν κατανοώ που τρως σκάλωμα και ειλικρινά δεν κατανοώ γιατί δεν αντιλαμβάνεσαι ότι ΗΔΗ σου είχα απαντήσει.

 

germanos1.thumb.jpg.7250fd5c09b133541455

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 16 λεπτά, το μέλος yanni έγραψε:

Από την στιγμή που μου το υπόσχεται, από την στιγμή που το διαφημίζει, το αν έχει δική της μεταφορική ή το αν φταίει κάποια άλλη μεταφορική, δεν με απασχολεί

Κυριε ''πελατη'' το γεγονος οτι εσενα δεν σε απασχολει δεν σημαινει απολυτως τιποτα.

Δεν αλλαζει το γεγονος οτι υπαρχει προβλημα στις κουριερ και οτι η λυση του προβληματος δεν περναει απο τα χερια του καθε καταστηματος.

Απο τη στιγμη λοιπον που και η Γερμανος ειναι προφανως αλλη μια εταιρια που απευθυνεται στις συγκεκριμενες εταιριες κουριερ για την εξυπηρετηση των πελατων της θα επηρεαστει και αυτη οπως ολοι οι υπολοιποι.

 

Η καθε Γερμανος δεν ειναι υπευθυνη για το αν θα βγει το μηχανακι της κουριερ και ποτε... Η Γερμανος το εστειλε οταν επρεπε? Το προιον ειναι στο καταστημα της κουριερ? Τα παραπονα σου εκει λοιπον, το καταστημα δεν εχει καμια δουλεια.

 

Η γρινια σου κυριε ''πελατη'' δεν ειναι δουλεια του καθε καταστηματος να την ακουει, να πας να γρινιαξεις εκει που πρεπει.

Στους ανικανους μανατζαρεους και αναλυτες και στους βλαχοεπιχειρηματιες που κουμανταρουν αυτες τις κουριερ και ειναι ανικανοι και ανετοιμοι να ανταπεξελθουν σε νεες καταστασεις.

 

Οχι δεν δουλευω σε καποιο καταστημα, ειμαι επιχειρηματιας.

  • Like 1
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

οι μεγάλες αλυσίδες έχουν λιγότερα κίνητρα να συμμετέχουν σε πλατφόρμες συγκριτικά με κάποιον μικρό. Έχουν δίκτυο καταστημάτων με φυσική παρουσία, συνήθως σε ακριβά σημεία των πόλεων, το κοινό τις γνωρίζει, έχουν πόρους να στήνουν μόνες τους άυλα καταστήματα, λειτουργούν πιο απρόσωπα, χτίζουν και γκρεμίζουν την φήμη τους με διαφορετικό ρυθμό και σε άλλες κλίμακες από κάποιο μικρομάγαζο, επόμενο να είναι περισσότερο απρόθυμες να μοιραστούν μέρος της δύναμης τους με το κάθε σκρουτζ.
Όποτε το κάνουν είναι μάλλον επειδή αναγκάστηκαν παρά επειδή το επιθυμούν.

Το κακό με τις πλατφόρμες αναζήτησης είναι ότι μερικές φορές, αν όχι πάντα, προκειμένου να ευνοήσουν τον εαυτό τους δεν διστάζουν να αδικήσουν έντιμους εμπόρους υπέρ πιο γκρίζων καταστάσεων.

Όσο για το μεταφορικό, που είναι άλλη συζήτηση, από την σκοπιά του καταναλωτή έχει δίκιο ο Γιάννης. Ο fatalara το βλέπει από την σκοπιά του εμπόρου. Η μία διάκριση είναι αυτή, χωρίς να ξεκαθαρίσετε από ποια οπτική γωνία το συζητάτε θα δυσκολευτείτε να συνεννοηθείτε.
Η δεύτερη διάκριση -εδώ μπερδεύεται ο Ηλίας- είναι ανάμεσα στο νομικό και το εμπορικό. Οι έμποροι -ορθώς κατ' αρχάς γιατί αλλιώς θα την πατήσουν- είναι εξοικοιωμένοι να προσέχουν το νομικό σκέλος (ποιος είναι υπεύθυνος κλπ). Παρότι ξέρουν καλά ότι συχνά είναι το εμπορικό εκείνο που καθορίζει την επιτυχία τους. Χαρακτηριστικότερο παράδειγμα το Άμαζον. Οι όροι στα «ψιλά γράμματα» είναι σχεδόν πάντα δυσμενείς, δυσμενέστατοι για τον αγοραστή. Παρά ταύτα -κι ενώ το Άμαζον έχει νομικό πάτημα να αρχίσει να σου σφυρίζει κλέφτικα «ας πρόσεχες τι υπόγραψες όταν αγόρασες»- δεν κάνει αυτό. Αντίθετα -όχι από νομική υποχρέωση, για λόγους εμπορικής πολιτικής, για να σε κρατήσει ευχαριστημένο- είναι τρομερά ευέλικτο να δώσει τα λεφτά πίσω στον διαμαρτυρόμενο αγοραστή. Έχει υπολογίσει ότι έτσι το συμφέρει να κάνει.

Παρεμπιπτόντως, περί αποστολών, είναι αρχαίο ζήτημα, από γεννέσεως κόσμου. Οι σχετικοί κανόνες κι ένα εναρκτήριο σημείο των νόμων προέρχονται από τέτοια ανάγκη. «Ποιος θα αναλάβει την ευθύνη όταν μεταφέρεται ένα αγαθό από το σημείο Α στο σημείο Β». 

Link to comment
Share on other sites

@salde Το παραδειγμα ειναι ατυχες. Συγκρινεις διαφορετικα πραγματα.

πριν 12 λεπτά, το μέλος salde έγραψε:

Χαρακτηριστικότερο παράδειγμα το Άμαζον. Οι όροι στα «ψιλά γράμματα» είναι σχεδόν πάντα δυσμενείς, δυσμενέστατοι για τον αγοραστή. Παρά ταύτα -κι ενώ το Άμαζον έχει νομικό πάτημα να αρχίσει να σου σφυρίζει κλέφτικα «ας πρόσεχες τι υπόγραψες όταν αγόρασες»- δεν κάνει αυτό. Αντίθετα -όχι από νομική υποχρέωση, για λόγους εμπορικής πολιτικής, για να σε κρατήσει ευχαριστημένο- είναι τρομερά ευέλικτο να δώσει τα λεφτά πίσω στον διαμαρτυρόμενο αγοραστή.

Εδω, το Amazon αποφασιζει για το Amazon. Θα δουν τι τους συμφερει και θα αποφασισουν αναλογα.

Στα παραπανω παραδειγματα εχει κανει τη μαλακια η UPS και τρωει αρνητικη αξιολογηση το Amazon γιατι τον κυριο ''πελατη'' δεν τον απασχολει ποιος φταιει.

 

 

Link to comment
Share on other sites

πριν 47 λεπτά, το μέλος fatalara έγραψε:

Κυριε ''πελατη'' το γεγονος οτι εσενα δεν σε απασχολει δεν σημαινει απολυτως τιποτα.

Δεν αλλαζει το γεγονος οτι υπαρχει προβλημα στις κουριερ και οτι η λυση του προβληματος δεν περναει απο τα χερια του καθε καταστηματος.

Απο τη στιγμη λοιπον που και η Γερμανος ειναι προφανως αλλη μια εταιρια που απευθυνεται στις συγκεκριμενες εταιριες κουριερ για την εξυπηρετηση των πελατων της θα επηρεαστει και αυτη οπως ολοι οι υπολοιποι.

 

Η καθε Γερμανος δεν ειναι υπευθυνη για το αν θα βγει το μηχανακι της κουριερ και ποτε... Η Γερμανος το εστειλε οταν επρεπε? Το προιον ειναι στο καταστημα της κουριερ? Τα παραπονα σου εκει λοιπον, το καταστημα δεν εχει καμια δουλεια.

 

Η γρινια σου κυριε ''πελατη'' δεν ειναι δουλεια του καθε καταστηματος να την ακουει, να πας να γρινιαξεις εκει που πρεπει.

Στους ανικανους μανατζαρεους και αναλυτες και στους βλαχοεπιχειρηματιες που κουμανταρουν αυτες τις κουριερ και ειναι ανικανοι και ανετοιμοι να ανταπεξελθουν σε νεες καταστασεις.

 

Οχι δεν δουλευω σε καποιο καταστημα, ειμαι επιχειρηματιας.

 

 

Άσε την κοπτοραπτική στην άκρη. Σου ξανά λέω. Μέχρι και τώρα διαφημίζει 3-5 μέρες παράδοση. Είναι λοιπόν πρόβλημα του καταστήματος, ΟΧΙ της μεταφορικής. Και αυτός είναι και ο λόγος που δεν με απασχολεί. Αν είναι να αγνοείς αυτά που σου γράφω, ώστε να τα παρερμηνεύεις όπως σε βολεύει, μην με κάνεις quote καθόλου.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

όχι, όταν δεν έχεις παραλάβει, ο μεταφορέας είναι που τα έχει κάνει ρόιδο. Το Άμαζον δεν κάθεται να σου απαντά «για να δούμε, μίλα με τον έναν, μίλα με τον άλλον, εκείνοι το έχασαν» κλπ. Σου λέει μια και καλή, μόλις περάσει η ημερομηνία, «σου στέλνω τα λεφτά πίσω» ή «στο ξαναστέλνω» για να μην ξεσηκωθείς και να ξαναγοράσεις. Παρότι νομικά δεν είναι υποχρεωμένο.

Αντίστοιχα κινείται με αλλαγές οθονών (εδώ ο τρίτος εμπλεκόμενος δεν είναι μεταφορέας, είναι επιχείρηση). Ναι, τι, δεν σου αρέσει; Αλλαγή χωρίς μαλλιοτράβημα (μετά αρχίζει τα refurbished αλλά αυτό θα αργήσει ο διαμαρτυρόμενος να το πάρει είδηση).

Για τον μεταφορέα, από τη σκοπιά του καταναλωτή, έχει δίκιο ο Γιάννης. Δεν μου είπες Γερμανέ, «εγώ φιλαράκι έχω κατάστημα οδός τάδε, έλα να το πάρεις», μου λες, το διαφημίζεις κιόλας «στο φέρνω σπίτι». Ούτε καν με αφήνεις να επιλέξω εγώ τον μεταφορέα. Ε οκ, εσύ Γερμανέ θα την εισπράξεις την δυσαρέσκεια.

στον fatalara απαντώ, έγραψε εν τω μεταξύ κι ο Γιάννης.

Έγινε επεξεργασία από salde
Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος yanni έγραψε:

 

 

Άσε την κοπτοραπτική στην άκρη. Σου ξανά λέω. Μέχρι και τώρα διαφημίζει 3-5 μέρες παράδοση. Είναι λοιπόν πρόβλημα του καταστήματος, ΟΧΙ της μεταφορικής. Και αυτός είναι και ο λόγος που δεν με απασχολεί. Αν είναι να αγνοείς αυτά που σου γράφω, ώστε να τα παρερμηνεύεις όπως σε βολεύει, μην με κάνεις quote καθόλου.

Και σου ξαναλεω λοιπον, οτι απο την στιγμη που ο Γερμανος δεν εχει δικη του κουριερ το 3-5 μερες δεν ειναι στο χερι του.

Οταν η speedex, τα ελτα η acs κλπ σου λενε δεν παιρνω παραγγελιες, η θα φυγει απο εμενα σε 6 μερες τοτε το 3-5 το τυλιγεις και το βαζεις οπου πιστευεις εσυ.

 

Και παμε αλλη μια φορα. Ο Γερμανος το εστειλε την επομενη εργασιμη? Απο τη φωτο βλεπω οτι ειναι στη speedex στις 21 του μηνα, δηλαδη το 3-5 ισχυει που γραφει στη σελιδα. Υπο νορμαλ συνθηκες θα το ειχες παραλαβει. (Αν εχω καταλαβει σωστα απο τη φωτο)

 

Πηγαινε στη speedex και πες της οτι εχεις πληρωσει για να στο φερει στο σπιτι σου και οχι για παραλαβη απο το καταστημα. (ειναι αλλες οι χρεωσεις)

Η αδυναμια παραδοσης ειναι μονο προβλημα του συγκεκριμενου καταστηματος της speedex. Οι κουριερ ειναι αυτες που εχουν πιαστει με τα σωβρακα στα γονατα και δεν μπορουν να τρεξουν το πραγμα.

 

Επισης, τι δεν σου αρεσε απο το quote? οτι εχεις πει και οτι θα πεις συνοψιζεται σε αυτην την προταση. Αν δεν σου αρεσει ας μην την εγραφες.

Κανονικα επρεπε να κανω αυτο ακριβως που λες, να σε αγνοησω τελειως.

Δεν υπηρχε κανενας λογος να παρω στα σοβαρα ''πελατη'' αλλα που και που παρασυρομαι.

 

@salde Δεν υπαρχει απο τη σκοπια την μια και απο την αλλη. Το σωστο ειναι ενα.

πριν 1 ώρα, το μέλος salde έγραψε:

όχι, όταν δεν έχεις παραλάβει, ο μεταφορέας είναι που τα έχει κάνει ρόιδο.

Σωστο.

πριν 1 ώρα, το μέλος salde έγραψε:

Το Άμαζον δεν κάθεται να σου απαντά «για να δούμε, μίλα με τον έναν, μίλα με τον άλλον, εκείνοι το έχασαν» κλπ. Σου λέει μια και καλή, μόλις περάσει η ημερομηνία, «σου στέλνω τα λεφτά πίσω» ή «στο ξαναστέλνω» για να μην ξεσηκωθείς και να ξαναγοράσεις. Παρότι νομικά δεν είναι υποχρεωμένο.

Αυτο ειναι επιλογη του Amazon.  ΑΛΛΑ, αν ο Γιαννης βαλει τις φωνες και τελικα αποφασισει ο Γερμανος να του δωσει επιστροφη χρηματων ΔΕΝ σημαινει οτι ο Γιαννης εχει δικιο. Απλα ο Γερμανος - Amazon δεν εχει καμια ορεξη να κανει αυτη τη δουλεια που κανω εγω εδω... 

 

πριν 1 ώρα, το μέλος salde έγραψε:

Για τον μεταφορέα, από τη σκοπιά του καταναλωτή, έχει δίκιο ο Γιάννης. Δεν μου είπες Γερμανέ, «εγώ φιλαράκι έχω κατάστημα οδός τάδε, έλα να το πάρεις», μου λες, το διαφημίζεις κιόλας «στο φέρνω σπίτι». Ούτε καν με αφήνεις να επιλέξω εγώ τον μεταφορέα. Ε οκ, εσύ Γερμανέ θα την εισπράξεις την δυσαρέσκεια.

Λαθος. Ο Γερμανος δεν ειναι η μεταφορικη. Τι του εχει πει του Γιαννη? Οτι το προιον που αγορασε στις 17 θα ειναι σε 3-5 εργασιμες μερες στην πορτα του, δηλαδη 22-24 . Ποτε εφυγε απο τις αποθηκες του Γερμανου το προιον? Ποτε εφτασε στο καταστημα που θα το παραδοσει στον Γιαννη? Στις 21 αν δεν κανω λαθος. 

Ποιος εχει το προβλημα @salde? Η μεταφορικη. Που κολλαει αρνητικη αξιολογηση στο καταστημα? Ηρθε λαθος προιον? Δεν ηρθε σε καλη κατασταση? Ηταν ψευτικο? Του ειπαν να παει να μαμηθει στο τηλεφωνο? οχι. Ας κανει αρνητικη στη speedex.

 

Θα την πληρωνουν τα καταστηματα για προβληματα αλλων? Και εγω οτι εστελνα η μου εστελναν την επομενη μερα ηταν εδω.

Τωρα δεν ειναι και δεν μου ειπε κανενας οτι ξερεις θα καθυστερησει παρα μονο οταν πηρα τηλεφωνο. Να παω να βαλω μοναδα στη αξιολογηση?

 

Υπαρχει προβλημα στις μεταφορες, παρτε την μπανανα σας και καθιστε στον καναπε.

Αν αισθανθειτε οτι θελετε να πειτε ενα HHHEEEEEEYYYY πειτε το στις κουριερ και στον π@π@ρ@ τον νομοθετη που εκλεισε το λιανεμποριο για να μην συνωστιζονται στο public, plaisio, germano αλλα δεν τον ενοχλει ο συνωστισμος στις κουριερ.

 

 


 

 

 

Link to comment
Share on other sites

jesus christ!

 

Ηλία ο Γιάννης σου λέει ότι το κατάστημα του εγγυάται ΠΑΡΑΔΟΣΗ σε 3-5 ημέρες. Δεν του λέει εγώ θα σου το στείλω σε 3-5 ημέρες και θα το πάρεις στο σπίτι ή το γραφείο σου ανάλογα τα κέφια του συνεργάτη μου (εδώ η μεταφορική).

Άλλο ο χρόνος αποστολής και άλλο ο χρόνος παράδοσης.

 

Και εγώ είμαι ενάντια αυτή τη περίοδο στην αρνητική κριτική στα μαγαζιά όταν το πράγμα χωλένει παντού, αλλά ο πελάτης (σε αυτή τη περίπτωση ο Γιάννης) μεταφράζει ΟΛΟΣΩΣΤΑ αυτό που του αναφέρει το κατάστημα. Οπότε όλοι έχουν τα δίκια τους και όλοι τα άδικα τους...

Από την στιγμή που δεν υπάρχει περίπτωση να φτάσει μία παραγγελία σε 1-3 μέρες όπως αναφέρουν πολλοί, ο πέλάτης σου λέει ε μη μου το μοστράρεις. Δεν καταλαβαίνω που διαφωνείτε :p 

btw το πλαίσιο τα πήγε περίφημα αυτόν τον καιρό.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

πριν 51 λεπτά, το μέλος fatalara έγραψε:

Και σου ξαναλεω λοιπον, οτι απο την στιγμη που ο Γερμανος δεν εχει δικη του κουριερ το 3-5 μερες δεν ειναι στο χερι του.

Οταν η speedex, τα ελτα η acs κλπ σου λενε δεν παιρνω παραγγελιες, η θα φυγει απο εμενα σε 6 μερες τοτε το 3-5 το τυλιγεις και το βαζεις οπου πιστευεις εσυ.

 

Και παμε αλλη μια φορα. Ο Γερμανος το εστειλε την επομενη εργασιμη? Απο τη φωτο βλεπω οτι ειναι στη speedex στις 21 του μηνα, δηλαδη το 3-5 ισχυει που γραφει στη σελιδα. Υπο νορμαλ συνθηκες θα το ειχες παραλαβει. (Αν εχω καταλαβει σωστα απο τη φωτο)

 

Πηγαινε στη speedex και πες της οτι εχεις πληρωσει για να στο φερει στο σπιτι σου και οχι για παραλαβη απο το καταστημα. (ειναι αλλες οι χρεωσεις)

Η αδυναμια παραδοσης ειναι μονο προβλημα του συγκεκριμενου καταστηματος της speedex. Οι κουριερ ειναι αυτες που εχουν πιαστει με τα σωβρακα στα γονατα και δεν μπορουν να τρεξουν το πραγμα.

 

Επισης, τι δεν σου αρεσε απο το quote? οτι εχεις πει και οτι θα πεις συνοψιζεται σε αυτην την προταση. Αν δεν σου αρεσει ας μην την εγραφες.

Κανονικα επρεπε να κανω αυτο ακριβως που λες, να σε αγνοησω τελειως.

Δεν υπηρχε κανενας λογος να παρω στα σοβαρα ''πελατη'' αλλα που και που παρασυρομαι.

 

Η ιστοσελίδα της Γερμανός είναι δική της; Η Γερμανός ως εταιρία γνωρίζει τι γίνεται στην αγορά; Όφειλε να έχει αλλάξει την σελίδα που υπόσχεται παράδοση εντός 3-5 εργάσιμων, ναι ή όχι; Αν επιμένεις ότι δεν όφειλε, εντάξει, τι να σου πω; Στην σελίδα της πάντως υπόσχεται παράδοση στον χώρο του πελάτη, όχι παράδοση στον κούριερ.

 

Ακόμα και στο eBay, ο χρόνος που συνήθως ταχυδρομεί ο πωλητής το προϊόν που αγοράζει κάποιος, είναι διαφορετικό πράγμα από τον χρόνο παράδοσης του προϊόντος στον αγοραστή. Εσύ θέλεις να μας πείσεις ότι είναι το ίδιο.

 

Όσον αφορά το quote? Παίρνεις μια φράση από ένα ολόκληρο ποστ και ακόμα και από αυτήν την φράση κρατάς μια λέξη και διαστρεβλώνεις τον λόγο για τον οποίο η λέξη αυτή γράφηκε προκειμένου να έχεις πάτημα για να απαντήσεις με τον τρόπο που σε βολεύει να απαντήσεις. Ο πελάτης εδώ, απαιτεί το κατάστημα να τηρήσει αυτά που υπόσχεται, δεν το παίζει αλαζόνας και υπεράνω, επειδή άνοιξε το πορτοφόλι του, διότι σαν κάποιον τέτοιο θέλεις να με παρουσιάσεις.

Έγινε επεξεργασία από yanni
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, yanni said:

ο χρόνος που συνήθως ταχυδρομεί ο πωλητής το προϊόν που αγοράζει κάποιος, είναι διαφορετικό πράγμα από τον χρόνο παράδοσης του προϊόντος στον αγοραστή. Εσύ θέλεις να μας πείσεις ότι είναι το ίδιο.


όχι, δεν θέλει να σε πείσει για αυτό. Θέλει να σου πει ότι την ευθύνη μετά το χρονικό σημείο Α δεν την έχει ο αποστολέας αλλά κάποιος τρίτος. Στο παράδειγμα του Γερμανού, εκτιμώ ότι έχεις δίκιο από κάθε πλευρά. (εξαρτάται πολύ από το είδος της συμφωνίας)

Όμως -και αυτό είναι το χρήσιμο τέτοιων συζητήσεων εδώ πέρα- μην υποτιμάτε την γνώμη του Ηλία στο όλον πράγμα. Είναι ευκαιρία να ακουστεί η γνώμη ενός εμπόρου ώστε να φαίνονται κι οι δυο πλευρές. Και να βοηθιούνται κι οι δύο, να καταλαβαίνει καλύτερα ο ένας την δυσκολία του άλλου.

Είναι πανάρχαιο πρόβλημα αυτό με αποστολέα-παραλήπτη σε εμπόρευμα Γιάννη. Από τον καιρό των αμφορέων, ασχολούνται οι κοινωνίες «ποιος θα πληρώσει την χασούρα από προβληματική μεταφορά». Μέχρι και ομηρίες δοκίμαζαν κάποιες εποχές (έστελνε π.χ. ο αποστολέας ένα παιδί του στον παραλήπτη, το «φιλοξενούσε» «μέχρι να σιγουρευτούμε ότι έφτασε το εμπόρευμα» κι αν δεν έφτανε -επειδή ναυάγησε το πλοίο π.χ. την πλη΄ρωνε το παιδί ή επέστρεφε τα λεφτά ο αποστολέας για να πάρει πίσω το παιδί κλπ. Εντόκως ενίοτε). Μην φαντάζεσαι ότι μας προέκυψε τα τελευταία χρόνια με τις ιντερνετικές αγορές. Κι ορισμένα σημεία στο σκεπτικό του Ηλία είναι spot on από την άποψη «εγώ τι φταίω να φάω αρνητική». Αλλά δεν πρέπει να παραβλέπει αυτό που του φωνάζεις, ότι ο Γερμανός (χωρίς να τον αναγκάζει κάποιος) δίνει μια υπόσχεση που τελικά δεν τηρείται. Συν το θέμα της προπληρωμής. Αν έχει προπληρωθεί ο Γερμανός δεν είναι καν λογικό να ζητά και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο. Αν είναι με αντικαταβολή έχει τουλάχιστον ένα πάτημα να παραπονεθεί για την αρνητική.
 

Link to comment
Share on other sites

Επειδή λοιπόν εγώ δεν έχω εμπορικό μυαλό, οπότε θα την χρεοκοπούσα την επιχείρησή μου πάνω στον χρόνο, θα έβαζα - όπως έχουν βάλει και πολλά καταστήματα - μπανεράκι στην ιστοσελίδα του μαγαζιού που θα έλεγε

 

"Λόγω του φόρτου που αντιμετωπίζουν οι μεταφορικές, δεν μπορούμε να σας εγγυηθούμε τον χρόνο αποστολής, προτιμήστε το click away".

 

Ε, κάποια μαγαζιά θεωρούν ότι ένα τέτοιο, ειλικρινές μπανεράκι, θα έχει αρνητικές επιπτώσεις στον τζίρο και... πέρα βρέχει.

 

Να την πάω πολύ πιο μακριά την βαλίτσα. Να το ξεφτιλίσω εντελώς μιας και φτάσαμε να προσπαθούμε να αναλύσουμε το αυτονόητο.

 

Φτιάχνω ιντερνετικό μαγαζί full στα Ελληνικά, με Ελληνικό τηλέφωνο, Ελληνική διεύθυνση, Ελληνικά τα πάντα όλα. Έχω σούπερ, ασυναγώνιστες τιμές, υπόσχομαι "3-5 μέρες παράδοση στον χώρο σας" και όλα καλά. Λεπτομέρεια. Οι αποθήκες μου είναι στην Κίνα και αυτό το "3-5 μέρες" είναι ο χρόνος παράδοσης του προϊόντος στην κινέζικη μεταφορική. Ουπς!

 

Να μην το ξεφτιλίσω τόσο και να αναφερθώ σε όλα αυτά τα μικρά μαγαζιά στο skroutz τα οποία λένε "παράδοση σε 30 ημέρες" ή "προπαραγγελία". Αυτά δεν λέγαμε κάποτε ότι δεν έχουν στοκ και ενδεχομένως κάποια πράγματα τα παραγγέλνουν από έξω;  Ε, ας βάλουν και αυτά "1 έως 3 εργάσιμες" ή "παράδοση έως 10 ημέρες" και να εννοούν το διάστημα που μεσολαβεί από την δική τους παραγγελία έως την αποστολή αυτής από τον αντιπρόσωπο ή το κατάστημα του εξωτερικού.

 

Μιλάμε αναλύουμε το αυτονόητο. Κατανοώ ότι η καραντίνα έχει καταστρέψει ανθρώπους και διαλύσει επιχειρήσεις, αλλά το να μαλώνουμε για αυτονόητα πράγματα σε ένα forum υπολογιστών και να καταργούμε την λογική εδώ μέσα επειδή την κατάργησαν και κάποιοι κυβερνώντες γενικότερα, δεν είναι λύση.

 

Το παρακάτω είναι μήνυμα καταστήματος από το οποίο είχα αγοράσει ΜΙΑ και μοναδική φορά πριν μερικούς μήνες κάποια πραγματάκια. Προφανώς αυτοί δεν είναι τόσο έξυπνοι όσο ο Γερμανός. Το μήνυμα εμφανίζεται ΠΑΝΤΟΥ στην ιστοσελίδα τους. Δεν υπάρχει περίπτωση να μην το φας στην μούρη 15 φορές μέχρι να ολοκληρώσεις μια παραγγελία.

Spoiler

Αγαπητοί μας πελάτες, σας ευχαριστούμε θερμά για την εμπιστοσύνη σας στο kavatza.gr!

Θα θέλαμε να γνωρίζετε πως μετά από ανακοίνωση-επιστολή της ACS Courier, από τις 9/12/2020 έως και τις 31/12/2020 θα εξυπηρετεί μόνο το 50% του ημερήσιου όγκου παραλαβών ανά κωδικό πελάτη.

Αυτό θα έχει ως συνέπεια να υπάρξουν μεγάλες καθυστερήσεις στις παραδόσεις των παραγγελιών.Θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι καθημερινά καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια παραδίδοντας το συντομότερο δυνατό τα δέματα στις μεταφορικές εταιρείες.

Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση, την εμπιστοσύνη και την υπομονή σας,


Η ομάδα του Kavatza.

 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

@karmen1983 @yanni  @salde

Οχι παιδια, δεν εχει μεταφρασει σωστα τιποτα. Δεν εχει την εμπειρια να το κανει και βγαζει λαθος συμπερασματα ως ''πελατης'' και το ιδιο λαθος κανετε και εσεις. Εδω ειχαμε φαει ολοκληρες σελιδες για να καταλαβετε οτι αλλο το 0,40 λεπτα στον καταλογο και αλλο το επι% στον καταλογο.

Απο την μια φωναζει οτι δεν ισχυει αυτο που γραφει ο Γερμανος στη σελιδα και μετα αυτοαναιρειται με τις φωτογραφιες που σηκωνει.

 

Εδω υπαρχει μια διαδικασια, ο Γερμανος εχει κανει μια συμφωνια με την κουριερ και του εχει πει οτι μπορει να σπρωξει το πραγμα σε 3-5 εργασιμες. 

Ο Γιαννης, εκανε παραγγελεια στις 17 του μηνα, 3-5 εργασιμες σημαινει οτι επρεπε να παραδωθει 22 εως 24 του μηνα.

Απο τη φωτογραφια φαινεται ξεκαθαρα οτι το πακετο θα εφτανε ΑΚΡΙΒΩΣ την ημερα που σου ειχε πει ο Γερμανος στη σελιδα του. Που εχει κολλησει το πακετο? στο καταστημα παραλαβης - παραδοσης, ΣΤΟ ΣΥΓΓΕΚΡΙΜΕΝΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ.

 

Το καταστημα της speedex που στελνει σε εμενα δεν ειχε κανενα προβλημα να τηρησει τις ημερομηνιες που μου εδιναν. Σε δυο εργασιμες τα παντα ηταν στα χερια μου μεχρι τις 10 το πρωι. Το ιδιο θα συνεβαινε και στην περιπτωση που ειχα κανει παραγγελεια απο τον Γερμανο. Στις 22 με 23 του μηνα το πακετο θα ηταν στην πορτα μου.

Το ιδιο ισχυει και για την acs. Απο την στιγμη που η συμφωνια ειναι να το παρεις τοτε, το καταστημα που θα στο παραδωσει, μολις ειδε πακετο γερμανος επρεπε να αφησει ολα τα αλλα και να δωσει προτεραιοτητα.

Απο τις ημερομηνιες ειναι ξεκαθαρο οτι το πακετο θα ηταν στα χερια σου εντος του οριου που σου λεει ο Γερμανος, οπως επισης ειναι ξεκαθαρο οτι σας ''εγραψε'' και τους δυο το καταστημα της κουριερ.

 

Δεν προλαβαινω να γραψω αλλα, για να εξηγησω γιατι ο γερμανος δεν εχει να σου πει κατι και γιατι το kavatza εχει, αν εχω ορεξη αργοτερα.

 

Link to comment
Share on other sites

@fatalara

 

Από την μία μου λες ότι λειτουργώ σαν να μην ξέρω τι γίνεται στην αγορά, ως "πελάτης" σε εισαγωγικά και από την άλλη μας λες ότι από την στιγμή που η Γερμανός έδωσε την παραγγελία στην Speedex, μπορεί να συμπεριφέρεται σαν να μην ξέρει τι γίνεται στην αγορά.

 

Φάσκεις και αντιφάσκεις, προσέγγιση δύο μέτρων και δύο σταθμών, άλλα μέτρα και σταθμά για τον "πελάτη" σε εισαγωγικά, άλλα για την εταιρία, χωρίς εισαγωγικά και όχι, δεν αυτοαναιρούμαι πουθενά. Η σελίδα της Γερμανός ζει ακόμα σε άλλη εποχή. Και πάρα πολύς κόσμος θα πιστέψει ότι μια τόσο μεγάλη επιχείρηση θα έχει τα δικά της μέσα και μπορεί να τηρεί τους χρόνους παράδοσης. Και προσωπική μου άποψη, σε αυτή την ψευδαίσθηση του πελάτη πατάει το κατάστημα.

 

Και δεν είναι μόνο το Kavatza. Λίγο να ψάξει κάποιος στο skroutz, ένα προϊόν, θα βρει παρόμοιες ενημερώσεις και από άλλα καταστήματα

Gatoulis.gr | ASRock Z490 AQUA

Παράθεση

*Ενδέχεται να υπάρξουν καθυστερήσεις στις αποστολές μέσω Courier

*Δυνατότητα παράδοσης με δικό μας όχημα κατόπιν συνεννόησης (Εντός Αττικής)

bitprice.gr

Παράθεση

**Λόγω COVID-19 και έκτακτων μέτρων ενδέχεται να υπάρξουν καθυστερήσεις στις παραδόσεις**

 

Και αν θέλεις να το πάμε στο πως προσπαθείς να το περάσεις εσύ, υπάρχει και το παρακάτω παράδειγμα όπου ξεκάθαρα το κατάστημα διαχωρίζει τον χρόνο αποστολής από αυτούς στην μεταφορική, με τον χρόνο παράδοσης στον πελάτη. Με λίγα λόγια ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ

 

Asrock Z490 Aqua motherboard Extended ATX

https://www.e-magnet.gr/image/cache/catalog/popup-707x676.png

 

 

 

Έγινε επεξεργασία από yanni
Link to comment
Share on other sites

Ηλία, τον Γερμανό τον χρησιμοποιω ως παράδειγμα.
Μέχρι να παραλάβει ο yanni, η ηθική, νομική κι εμπορική ευθύνη βαραίνει τους ώμους του Γερμανού. Σκέψου το αλλιώς, αν ο παραλήπτης δεν παραλάβει ποτέ το αντικείμενο, ας πούμε χάθηκε στο δρόμο, με την υπόθεση ότι έχει προπληρωθεί, τι θα λέει ο αποστολέας=πωλητής στον κάθε yanni; «πήγαινε μίλα με εκείνον (που έχω διαλέξει εγώ, όχι εσύ, μερικές φορές δεν ξέρεις εσύ ούτε καν ποιος είναι), εγώ το έχω αποστείλει, εσύ έχεις πληρώσει, δεν έχουμε κάτι άλλο να πούμε» ή θα επιστρέψει -τουλάχιστον- τα χρήματα στον παραλήπτη που δεν παρέλαβε;
Θα επιστρέψει τα χρήματα κι από εκεί πέρα είναι ο αποστολέας/πωλητής πώς θα ρυθμίσει την χασούρα με τον μεταφορέα του (συνήθως υπάρχει κάποια ασφάλιση, εξαρτάται από τις συμφωνίες). Δεν θα ανακατευτεί ο κάθε yanni ούτε με ασφάλειες ούτε με συνομιλίες με τον μεταφορέα.

Αν παγιωθεί να γίνεται αυτό που λες (το οποίο μπορεί να συμβεί σε συναλλαγές μεταξύ εμπόρων, το «κανονικό» είναι να γίνεται όπως περίπου περιγράφεις ανάμεσα σε σένα τον έμπορο και τον προμηθευτή σου, έχετε συμφωνήσει προκαταβολικά, ατύπως ή και με έγγραφο, το πώς θα γίνει η μεταφορά κι άλλα σχετικά) τότε στο τέλος ο κάθε Γιάννης απλούστατα θα προτιμήσει άλλον τρόπο αγοράς. Ή θα ζητά χαμηλότερη τιμή. Ή θα επιλέξει άλλον τρόπο παραλαβής.

Όπως κι αντίστροφα: όλα αυτά τα έξοδα, μόλις ο κάθε Ηλίας πάρει μυρωδιά (κι είναι βέβαιο ότι θα το πάρει, δεν υπάρχει περίπτωση να του ξεφύγει) ότι ο τάδε μεταφορέας συστηματικά χάνει πακέτα και τα πληρώνει ο Ηλίας, αμέσως θα αναπροσαρμόσει τις τιμές του ώστε να ενσωματώνουν κι αυτά τα έξοδα. Αυτό είναι κι απάντηση σε κάποιον συμφορουμίτη, νομίζω ο kpetros ήταν, που έγραψε με κάποια ευκολία «δεν με νοιάζει τι κάνει η ACS, ας πάρει προσωπικό» κάτι τέτοιο.

Για αυτόν τον λόγο προσπαθώ να καταλαβαίνω και τις δυο πλευρές. Επειδή στο τέλος σίγουρα θα βγει εις βάρος μου αν αδιαφορώ παντελώς για τα συμφέροντα και την οπτική του εμπόρου. Αμοιβαία επωφελή συναλλαγή επιδιώκουμε, όχι να βγάλουμε τα μάτια μας.
(δεν το λέω για το φόρουμ αυτό, εννοώ να βγάλουμε τα μάτια μας αγοραστής-πωλητής)

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Η Γερμανός και η κάθε Γερμανός θα πρέπει να αναπροσαρμόζει τις υπηρεσίες που διαφημίζει στην ιστοσελίδα της. Όχι σε περιπτώσεις που οι υπηρεσίες αυτές επηρεάζονται τοπικά ή και για μικρό χρονικό διάστημα π.χ. έκλεισε κάποιο υποκατάστημα courier και μέχρι να δρομολογηθεί από αλλού η κίνηση υπάρχει μια μικρή καθυστέρηση. Μιλάμε ότι είμαστε σε μια περίοδο όπου όλες οι μεταφορικές έχουν φρακάρει και οι καθυστερήσεις σε πάρα πολλές περιπτώσεις είναι τουλάχιστον αναμενόμενες. Αν θέλει να συνεχίσει να διαφημίζει κάποιες υπηρεσίες, θα πρέπει να κάνει κινήσεις για να τις διασφαλίσει. Αυτά και τα παραπάνω και τα παρακάτω είναι προσωπικές απόψεις προφανώς, που όμως πιστεύω ότι είναι αυτονόητες υποχρεώσεις ενός καταστήματος/εταιρίας/whatever που υπόσχεται το Α πράγμα/υπηρεσία/whatever, στο μυαλό του κάθε πελάτη και του κάθε "πελάτη". Εφόσον δεν τα τηρεί, ο πελάτης έχει κάθε δικαίωμα να δηλώσει την απογοήτευσή του με μια αρνητική αξιολόγηση.

 

Όσον αφορά την μεταφορική εκεί ο πελάτης μπορεί να κινηθεί διαφορετικά

courier.jpg?itok=zSQjjvfa
WWW.SOFOKLEOUSIN.GR

Η Γενική Γραμματέας του ΚΕΠΚΑ, Ευαγγελία Κεκελέκη υποστήριξε πως η καθυστέρηση των κούριερ, δίνει το δικαίωμα αποζημίωσης.

 

Έγινε επεξεργασία από yanni
Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, fatalara said:

Δεν αλλαζει το γεγονος οτι υπαρχει προβλημα στις κουριερ και οτι η λυση του προβληματος δεν περναει απο τα χερια του καθε καταστηματος.

 

Δεν συμφωνώ. Λόγω της αύξησης των τηλε-πωλήσεων το κάθε σοβαρό κατάστημα που θέλει να τηρήσει τις υποσχέσεις του έχει πολλούς προσωρινούς τρόπους να κινηθεί. Αναφέρω ενδεικτικά κάποιους

1) πολλά καταστήματα νοικιάζουν μέχρι και ταξί για να εξυπηρετήσουν τους πελάτες τους.

2) Έκτακτη ή και μόνιμη συνεργασία με πολλές εταιρείες κουριερ που έχουν ξεκινήσει να λειτουργούν και εξυπηρετούν αυθημερόν! π.χ. σε παραγγελία μου από τo electroholic η παράδοση έγινε την επόμενη εργάσιμη (ενώ υπήρχε και η επιλογή για αυθημερόν παράδοση με μικρό επιπλέον κόστος) γιατί συνεργάζονται με μικρή, άρα και ευέλικτη εταιρεία ταχυμεταφορών. 

3) Νοικιάζεις βανάκια ή παπάκια και βάζεις άτομα από το προσωπικό σου με δίπλωμα οδήγησης ή προσλαμβάνεις έκτακτους υπαλλήλους για τις μεταφορές τουλάχιστον εντός Αθηνών. Με αυτόν τον τρόπο εσύ εξυπηρετείς τους πελάτες σου γρήγορα και μειώνεις τον όγκο μεταφορών για τις μεγάλες εταιρείες κούριερ ή τις μεταφορικές εταιρείες για τα μεγάλα αντικείμενα.

 

Όλα αυτά βέβαια μπορούν να γίνουν σε περιπτώσεις που ο τζίρος έχει αυξηθεί, οπότε και προκύπτει κάποιο επιπλέον κέρδος που το κατάστημα μπορεί να το "επενδύσει" στην ικανοποίηση του πελάτη, κάτι που θα φέρει και ακόμα περισσότερα κέρδη. Υπάρχουν καταστήματα που εχουν αυξήσει τον τζίρο τους, αλλά δεν κάνουν κάτι για να ικανοποιήσουν τον πελάτη.

Έγινε επεξεργασία από gdp77
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.