Jump to content



G.G Silverstone GP - Lotus 3-11 - 17/12/2017


akis_z80

Recommended Posts

Lotus-3-Eleven-front-in-motion_.thumb.jpg.63fa2e5d7636d367a391c4890bc8a6e9.jpg

 

TRACK:   Silverstone GP

CAR:       Lotus 3-11

TIME OF DAY:  13:30
WEATHER:  Clear
AIR TEMP: 12 C°

WIND:  5 km/hr

WIND DIRECTION: W
GRIP: 98%

Setup:  Free
Tyre blankets: On

Penalties : On

Damage: 100%

 

Χρόνοι: http://managerdc8.rackservice.org:50410/lapstat

 

Πέμπτη 14/12/2017

 

21:00 PRACTICE: 75 λεπτά
22:15 QUALIFY: 15 λεπτά
22:30 RACE: 40 λεπτά

 

Κυριακή 17/12/2017

 

19:00 PRACTICE: 75 λεπτά

20:15 QUALIFY: 15 λεπτά

20:30 RACE 1: 30 λεπτά

21:00 RACE 2: 30 λεπτά (Reversed Grid)

 

  • Πρέπει να έχουμε τουλάχιστον 2 ρόδες μέσα στα όρια της πίστας (λευκές γραμμές)... 
  • Αν έχουμε επαφή με άλλον οδηγό με δική μας υπαιτιότητα, του παραχωρούμε σε ασφαλές σημείο τη θέση μας.
  • Προσοχή όταν ξαναμπαίνουμε στην πίστα μετά από έξοδο. Κοιτάμε πρώτα πίσω μας και στο χάρτη. 
  • Προσοχή όταν βγαίνουμε από τα pits!
  • Κανόνες αγωνιστικής συμπεριφοράς 
  • Για καλύτερο spatial awareness προτείνεται το Helicorsa Application ή Crew Chief for Assetto Corsa
  • Επιβάλλεται η χρήση DISCORD με Push to Talk
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

H υποστροφή μπορεί να εξελιχθεί σε σβουρίδι με τους κατάλληλους χειρισμούς  :help!:
 
Έκανα γύρω στα 30 laps offline και έπαιξα λίγο με το setup. LINK
Ωραίο Άκη. Το ασυμμετρο καμπερ μου αρέσει !
Το αμάξι όσο το οδηγείς, τόσο μεταμορφώνεται.
Ακούει πολύ στο trail braking .
Με το γκάζι εκμηδενιζεις την υποστροφή τελικά.
Offline σε συνθήκες σέρβερ και 98% γκριπ fixed , με 30 λίτρα καύσιμο, είδα 2:06 .
Θέλει πολύ γρήγορα αντανακλαστικά στην υπερστροφη γιατί τα λάστιχα δαγκώνουν και σε γυρνάει ακαριαία σε tank slapper.
Πιο δύσκολο από το Audi στο όριο.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@liakjim 1.Πολύ χαμηλά δεν κάθεσαι; 2.Έχεις βάλει κάποιο mod στα textures της πίστας;

 

 

Μπήκα για αγώνα πριν λίγο. Γύριζα 2.05 χαμηλά και σε κάποια φάση 2.04.8(vid) και παρόλα αυτά δε μπορούσα να φτάσω τον μπροστινό. Μου έκανε τρομερή προπόνηση. Πολύ γρήγορος και σταθερός ο @!#$%.

 

 

Επίσης... στο setup άλλαξα προσέγγιση. Σφίξιμο αντιστρεπτικών (1 - 1) γιατί με 0-0 στα high speed corners χαροπάλευα (βλέπε εδώ). Πειραματίστηκα και με αεροτομή στο 6 και δε με χάλασε.

 

 

Έγινε επεξεργασία από akis_z80
  • Like 1
  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 1 ώρα, το μέλος akis_z80 έγραψε:

@liakjim 1.Πολύ χαμηλά δεν κάθεσαι; 2.Έχεις βάλει κάποιο mod στα textures της πίστας;

 

1. Τώρα που το λές...

2. Ναι.

πριν 1 ώρα, το μέλος akis_z80 έγραψε:

Μπήκα για αγώνα πριν λίγο. Γύριζα 2.05 χαμηλά και σε κάποια φάση 2.04.8(vid) και παρόλα αυτά δε μπορούσα να φτάσω τον μπροστινό. Μου έκανε τρομερή προπόνηση. Πολύ γρήγορος και σταθερός ο @!#$%.

 

Στον Mathieu Labbe θα αναφέρεσαι.

Είναι πασίγνωστο alien (έχει φτιάξει κ το setup market).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Συμβουλή προς τους νέους.

Μην λυπηθείτε το TC.

 

Δοκίμασα το σετάπ του Άκη ετσι όπως το ανέβασε αλλά και με αλλαγές ως προς την συγκλιση πίσω, το ασύμμετρο κάμπερ και το φτερό.

Δεν μου φάνηκε να κάνουν τόση διαφορά στο σετάπ όσο η αλλαγή του επιπέδου του TC.

 

Σε οποιαδήποτε τιμή μεγαλύτερη του 1/3 που νομίζω είναι full on δεν μπορούσα να κάνω τον πωπώ να συμπεριφερθεί κόσμια.

Χαζοσπιναρίσματα,  υπερδιορθώσεις και spins. Δεν μπορούσα να πιέσω με τπτ και άρχισαν να με πιάνουν κράμπες στο δεξί απο το πάτα άσε...

 

Αν δεν εχετε βρεί ακόμα τις γραμμές σας αφήστε την μείωση του tc (αν δίνει κιόλας τπτ...) για το τέλος.

 

Έγινε επεξεργασία από uhu
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.