Jump to content



Light bleeding...Θα μου την αλλάξουν? H e l p!


narcsoul

Recommended Posts

Εκ των υστέρων εχω χασει τον ύπνο με τα όσα βλεπω και διαβάζω με το εν λόγω πρόβλημα. Πολυ κακώς που δεν μπορούμε να δουμε τις TV σε έκθεση να παίζουν σε απόλυτο σκοτάδι..... ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!! 

Τεσπα την αγορασα το σαββατο και έχει το ίδιο θεμα. Σε απόλυτο σκοτάδι είναι εξαιρετικά ενοχλητικό καθώς αντί να μου τραβάει τη προσοχή η ταινία μου τη τραβανε τα φώτα του light bleeding! 

Θα την επιστρέψω αυριο και θα τη δει τεχνικός μου είπαμε. Λέτε να μου αραδιασουν καμμια παπατζα τυπου: ειναι φυσικό να υπάρχει κλπ?? 

Πως να το χειριστω? Καταστημα: Κωτσοβολος *** Εχω DOA εχω εγγυηση ολα... Αλλα τι να λεει?? 

Δώστε τα φώτα σας παρακαλώ! 

Ευχαριστώ 

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, μην ανησυχείς. Με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, αυτό θα διορθωθεί. Θέλει λίγη υπομονή και κυρίως ψυχραιμία.

 

Ο Κωτσόβολος για αρχή δεν μπορεί να κάνει τίποτα όσο αφορά την επισκευή. Θα απευθυνθεί στη Samsung.

 

Παίρνεις τηλέφωνο τη Samsung και δηλώνεις το πρόβλημα. Μάλιστα, καλύτερα είναι να στείλεις και e-mail με αυτή τη φωτογραφία που έβαλες εδώ, από το official support της Samsung. Έχει ειδική φόρμα που μπορείς να βάλεις και εικόνες JPEG.

 

Έπειτα, θα σε πάρουν τηλέφωνο να κλείσετε ραντεβού, ώστε να έρθει ο τεχνικός. Του αναφέρεις και του δείχνεις το πρόβλημα.

 

Θα την πάρει σίγουρα μαζί του και 99% είτε θα αλλάξουν όλο το πάνελ, είτε θα στην αντικαταστήσουν. Συνήθως δεν αξίζει να αλλαχθεί το πάνελ αφού αυτό έχει το μεγαλύτερο κόστος.

 

Η όλη διαδικασία θα διαρκέσει περίπου 2 εβδομάδες. 

 

Τώρα, από εκεί και πέρα.

 

Μπορείς να ζητήσεις από τον Κωτσόβολο ΝΕΑ τηλεόραση, πριν μπεις στην παραπάνω διαδικασία.

 

Άλλωστε, μιλάμε για ελαττωματικό πάνελ. Τους την επιστρέφεις και με την ίδια ευκολία που έδωσες τα χρήματά σου, απαιτείς να την βάλουν σε λειτουργία ώστε να δουν το πρόβλημα. Η τηλεόραση είναι 2-3 ημερών και δεν δέχεσαι επισκευή σε συσκευή που δεν έχει λειτουργήσει περισσότερες από 3 ώρες.

 

Ανάλογα σε ποιον θα πέσεις, πως θα τα πεις και τη θέληση να σε εξυπηρετήσουν, υπάρχει πιθανότητα να σου δώσουν απευθείας καινούρια. Σημαντικό. Συννενοήσου είτε με τον Manager του τμήματος είτε με τον Διευθυντή/Υποδιευθυντή. 

 

Επίσης, την τηλεόραση όταν την έβγαλες από το κουτί, τα χέρια σου δεν άγγιζαν το πάνελ, αλλά περιμετρικά το πλαίσιο, πάνω σε κρεβάτι. Δεν ρωτάω. Στο αναφέρω για να το πεις. Επίσης, πάρε μαζί σου ένα δικό σου αρχείο για αναπαραγωγή. 

 

Για να πούμε πάντως του στραβού το δίκιο, το κατάστημα δεν γίνεται να γνωρίζει για το πρόβλημα. Αλλά, μπορεί να σε εξυπηρετήσει. 

Link to comment
Share on other sites

Η φωτο ειναι απο το δίκτυο απλα κ η δικη μου τηλεοραση κάπως έτσι είναι... :( ναι θα την πάω αυριο... Τι να πω??  Τι να πάρω??????  Υπάρχει καμμια σωστη συνταγή για να μη ξανά αντιμετωπισω το ίδιο?? 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, narcsoul said:

Η φωτο ειναι απο το δίκτυο απλα κ η δικη μου τηλεοραση κάπως έτσι είναι... :( ναι θα την πάω αυριο... Τι να πω??  Τι να πάρω??????  Υπάρχει καμμια σωστη συνταγή για να μη ξανά αντιμετωπισω το ίδιο?? 

 

Μπορείς να βγάλεις φωτογραφία από τη δική σου τηλεόραση;

Link to comment
Share on other sites

Εννοω μηπως τους υποχρεωσω με κάποιο τροπο οτι είναι να πάρω να τη δω και σε σκοταδι.  Η αν υπάρχει κάποια εταιρεια κάποια μοντέλα που δε το παρουσιάζουν αυτο το θεμα.  

 

 

Υ. Γ Το forum σκίζει.... Τέτοια αμεσότητα σπανίζει και σας ευχαριστώ  πολυ ****

Link to comment
Share on other sites

Θα σου την αλλάξουν/επισκευάσουν σίγουρα. Δυστυχώς έπεσες στο "κομμάτι". 

 

Έως τότε, για δοκίμασε να ενεργοποιήσεις στο High επιλογές όπως Smart LED & Δυναμική Αντίθεση και μείωσε τη φωτεινότητα. Για να βλέπεις λιγάκι καλύτερα.

Έγινε επεξεργασία από trib
Link to comment
Share on other sites

@narcsoul τα παιδιά σε καθοδήγησαν σωστά. Το προϊόν έχει πρόβλημα και μάλιστα μεγάλο. Καμιά φορά το κάνει μεγαλύτερο μία φωτογραφία αλλά όχι όταν ήδη παίζει μία ταινία.

Θα στο αλλάξουν δε παίζει, απλά ίσως τυραννηθείς κάποιες μέρες.

 

Υπομονή σου εύχομαι και πιο τυχερός την επόμενη φορά. Απλά ενημέρωσε μας και εμάς για να έχουμε μία ιδέα.

Καλή συνέχεια :)

Link to comment
Share on other sites

Πω πω. Πραγματικά τραγική.

 

Η γνώμη μου είναι να μην ασχοληθείς καθόλου με τον Κωτσόβολο. Εξάλλου το πιθανόν είναι να σε παραπέμψουν στην Samsung μιας και οι TV έχουν εγγύηση αντιπροσωπείας. Είναι πιθανόν να στείλουν και άνθρωπο σπίτι ή να τους στείλεις φωτό. Λογικά δεν θα έχεις πρόβλημα και θα στην αντικαταστήσουν. ποιο μοντέλο είναι?

Έγινε επεξεργασία από pasjohn
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.