Jump to content



Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Εκ των υστέρων εχω χασει τον ύπνο με τα όσα βλεπω και διαβάζω με το εν λόγω πρόβλημα. Πολυ κακώς που δεν μπορούμε να δουμε τις TV σε έκθεση να παίζουν σε απόλυτο σκοτάδι..... ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!! 

Τεσπα την αγορασα το σαββατο και έχει το ίδιο θεμα. Σε απόλυτο σκοτάδι είναι εξαιρετικά ενοχλητικό καθώς αντί να μου τραβάει τη προσοχή η ταινία μου τη τραβανε τα φώτα του light bleeding! 

Θα την επιστρέψω αυριο και θα τη δει τεχνικός μου είπαμε. Λέτε να μου αραδιασουν καμμια παπατζα τυπου: ειναι φυσικό να υπάρχει κλπ?? 

Πως να το χειριστω? Καταστημα: Κωτσοβολος *** Εχω DOA εχω εγγυηση ολα... Αλλα τι να λεει?? 

Δώστε τα φώτα σας παρακαλώ! 

Ευχαριστώ 

Μπορείς να βγάλεις μία φωτογραφία; Κατά προτίμηση είτε τηλεοπτικό κανάλι DIGEA είτε βίντεο στο YouTube (Black Screen for Backlight Bleeding).

LED LCD displays rule... Χλωμο το κοβω να το θεωρησουν προβλημα. Αλλαξε καμμια ρυθμιση και μειωσε φωτεινοτητες κτλ.

Το παιρνω πισω αυτο ειναι τραγικο... Εχει προβλημα το πανελ σιγουρα

Just now, icy20 said:

LED LCD displays rule... Χλωμο το κοβω να το θεωρησουν προβλημα. Αλλαξε καμμια ρυθμιση και μειωσε φωτεινοτητες κτλ.

Τα δοκιμασα ολα.... Δεν... 

Λοιπόν, μην ανησυχείς. Με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, αυτό θα διορθωθεί. Θέλει λίγη υπομονή και κυρίως ψυχραιμία.

 

Ο Κωτσόβολος για αρχή δεν μπορεί να κάνει τίποτα όσο αφορά την επισκευή. Θα απευθυνθεί στη Samsung.

 

Παίρνεις τηλέφωνο τη Samsung και δηλώνεις το πρόβλημα. Μάλιστα, καλύτερα είναι να στείλεις και e-mail με αυτή τη φωτογραφία που έβαλες εδώ, από το official support της Samsung. Έχει ειδική φόρμα που μπορείς να βάλεις και εικόνες JPEG.

 

Έπειτα, θα σε πάρουν τηλέφωνο να κλείσετε ραντεβού, ώστε να έρθει ο τεχνικός. Του αναφέρεις και του δείχνεις το πρόβλημα.

 

Θα την πάρει σίγουρα μαζί του και 99% είτε θα αλλάξουν όλο το πάνελ, είτε θα στην αντικαταστήσουν. Συνήθως δεν αξίζει να αλλαχθεί το πάνελ αφού αυτό έχει το μεγαλύτερο κόστος.

 

Η όλη διαδικασία θα διαρκέσει περίπου 2 εβδομάδες. 

 

Τώρα, από εκεί και πέρα.

 

Μπορείς να ζητήσεις από τον Κωτσόβολο ΝΕΑ τηλεόραση, πριν μπεις στην παραπάνω διαδικασία.

 

Άλλωστε, μιλάμε για ελαττωματικό πάνελ. Τους την επιστρέφεις και με την ίδια ευκολία που έδωσες τα χρήματά σου, απαιτείς να την βάλουν σε λειτουργία ώστε να δουν το πρόβλημα. Η τηλεόραση είναι 2-3 ημερών και δεν δέχεσαι επισκευή σε συσκευή που δεν έχει λειτουργήσει περισσότερες από 3 ώρες.

 

Ανάλογα σε ποιον θα πέσεις, πως θα τα πεις και τη θέληση να σε εξυπηρετήσουν, υπάρχει πιθανότητα να σου δώσουν απευθείας καινούρια. Σημαντικό. Συννενοήσου είτε με τον Manager του τμήματος είτε με τον Διευθυντή/Υποδιευθυντή. 

 

Επίσης, την τηλεόραση όταν την έβγαλες από το κουτί, τα χέρια σου δεν άγγιζαν το πάνελ, αλλά περιμετρικά το πλαίσιο, πάνω σε κρεβάτι. Δεν ρωτάω. Στο αναφέρω για να το πεις. Επίσης, πάρε μαζί σου ένα δικό σου αρχείο για αναπαραγωγή. 

 

Για να πούμε πάντως του στραβού το δίκιο, το κατάστημα δεν γίνεται να γνωρίζει για το πρόβλημα. Αλλά, μπορεί να σε εξυπηρετήσει. 

Η φωτο ειναι απο το δίκτυο απλα κ η δικη μου τηλεοραση κάπως έτσι είναι... :( ναι θα την πάω αυριο... Τι να πω??  Τι να πάρω??????  Υπάρχει καμμια σωστη συνταγή για να μη ξανά αντιμετωπισω το ίδιο?? 

4 minutes ago, narcsoul said:

Η φωτο ειναι απο το δίκτυο απλα κ η δικη μου τηλεοραση κάπως έτσι είναι... :( ναι θα την πάω αυριο... Τι να πω??  Τι να πάρω??????  Υπάρχει καμμια σωστη συνταγή για να μη ξανά αντιμετωπισω το ίδιο?? 

 

Μπορείς να βγάλεις φωτογραφία από τη δική σου τηλεόραση;

Βγάλε 4-5 φωτογραφίες να υπάρχουν. 

 

Όσο αφορά, τον τρόπο αντιμετώπισης, δεν γίνεται να γνωρίζεις. Αν σου τύχει, είσαι απλά άτυχος. 

Εννοω μηπως τους υποχρεωσω με κάποιο τροπο οτι είναι να πάρω να τη δω και σε σκοταδι.  Η αν υπάρχει κάποια εταιρεια κάποια μοντέλα που δε το παρουσιάζουν αυτο το θεμα.  

 

 

Υ. Γ Το forum σκίζει.... Τέτοια αμεσότητα σπανίζει και σας ευχαριστώ  πολυ ****

Κ όμως !! Φτηνή led των 250 ευρώ και δεν έχει ίχνος από αυτό το φαινόμενο. Πριν λίγο την τσεκαρα στο σπίτι της μητέρας μ

Ναι μα δεν ειπα οτι εχουν ολες απλα σε OLED δεν θα δεις ποτε κατι τετοιο...

(edited)

Θα σου την αλλάξουν/επισκευάσουν σίγουρα. Δυστυχώς έπεσες στο "κομμάτι". 

 

Έως τότε, για δοκίμασε να ενεργοποιήσεις στο High επιλογές όπως Smart LED & Δυναμική Αντίθεση και μείωσε τη φωτεινότητα. Για να βλέπεις λιγάκι καλύτερα.

Έγινε επεξεργασία από trib

@narcsoul τα παιδιά σε καθοδήγησαν σωστά. Το προϊόν έχει πρόβλημα και μάλιστα μεγάλο. Καμιά φορά το κάνει μεγαλύτερο μία φωτογραφία αλλά όχι όταν ήδη παίζει μία ταινία.

Θα στο αλλάξουν δε παίζει, απλά ίσως τυραννηθείς κάποιες μέρες.

 

Υπομονή σου εύχομαι και πιο τυχερός την επόμενη φορά. Απλά ενημέρωσε μας και εμάς για να έχουμε μία ιδέα.

Καλή συνέχεια :)

(edited)

Πω πω. Πραγματικά τραγική.

 

Η γνώμη μου είναι να μην ασχοληθείς καθόλου με τον Κωτσόβολο. Εξάλλου το πιθανόν είναι να σε παραπέμψουν στην Samsung μιας και οι TV έχουν εγγύηση αντιπροσωπείας. Είναι πιθανόν να στείλουν και άνθρωπο σπίτι ή να τους στείλεις φωτό. Λογικά δεν θα έχεις πρόβλημα και θα στην αντικαταστήσουν. ποιο μοντέλο είναι?

Έγινε επεξεργασία από pasjohn

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.