Jump to content



e-shop και κατεργαριά


totally_wired

Recommended Posts

Μέτα από το ψήφισμα για το δυνατότερο σημείο του e-shop....

Ευχαριστούμε.Η ψήφος σας καταχωρήθηκε επιτυχώς.

Ποιό είναι το πιο δυνατό σημείο του E-shop κατά τη γνώμη σας ;

Η ποικιλία προιόντων

10.67%

Οι χαμηλές τιμές

69.9%

Η ταχύτητα αποστολής

7.2%

Το after sales

2.52%

Η αξιοπιστία

9.71%

Δείτε... και μόνοι σας... ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΧΩΡΑΕΙ ΟΛΟΣ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ :)

post-2101-1416071835,0314_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 40
  • Created
  • Last Reply

Μια λεπτομέρια.

Αν επιτρεπόταν πάνω από μία ψήφος ΟΛΕΣ οι μπάρες θα ήταν πάνω από 80%.

Το ότι το after sales ξεχνάει να το ψηφίσει ο κόσμος δεν σημαίνει ότι είναι κακό.

Απλά οι ποιο πολλοί ψηφίζουν για χαμηλές τιμές....

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από totally_wired

ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΧΩΡΑΕΙ ΟΛΟΣ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ :)

αυτό είναι.

Το 2,52% πιάνει πιο πολύ χώρο από το 7,2% και δεδομένου οτι οι μπάρες πρέπει να περιέχουν τον αριθμό αναγκαστικά η μπάρα του 2.52% είναι ελαφρώς μεγαλύτερη από αυτή του 7.2%.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από yanni

Μια λεπτομέρια.

Αν επιτρεπόταν πάνω από μία ψήφος ΟΛΕΣ οι μπάρες θα ήταν πάνω από 80%.

Έχεις πάει σχολείο?

Εάν τα ψήφιζαν όλα οι μπάρες θα ήταν όλες στο 20%

Το θέμα όμως δεν είναι το aftersales support του eshop αλλά το marketistiko γράφημα που εξαπατά.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από totally_wired

Έχεις πάει σχολείο?

Εάν τα ψήφιζαν όλα οι μπάρες θα ήταν όλες στο 20%

Το θέμα όμως δεν είναι το aftersales support του eshop αλλά το marketistiko γράφημα που εξαπατά.

Εσύ έχεις πάει?

Link to comment
Share on other sites

Μήπως κάποιος έχει μπερδέψει το τι ακριβώς θα σήμαιναν τα ποσοστά αν επιτρέπονταν περισσότερες από μία ψήφοι?

Θα μπορούσαν να είναι ένα απ' τα 2 ακόλουθα:

1) Το ποσοστό της κάθε κατηγορίας προκύπτει ως ποσοστό των ψήφων που έχει αυτή η κατηγορία ως προς το σύνολο των ΨΗΦΩΝ για ΟΛΕΣ τις κατηγορίες. Δηλ. αν έχουμε 1000 χρήστες που ψήφισαν και ψήφισαν ΟΛΟΙ θετικά για ΟΛΕΣ τις κατηγορίες (επειδή είναι απ' όλα ευχαριστημένοι) τότε ΚΑΘΕ κατηγορία θα πάρει 1000 ψήφους. Οπότε αν ήταν πχ 5 κατηγορίες η κάθε μία θα είχε 1000 ψήφους, ήτοι (sic) το 20%... (1000 από 5000)

2) Το ποσοστό της κάθε κατηγορίας προκύπτει ως ποσοστό των ψήφων που έχει αυτή η κατηγορία ως προς το σύνολο των ΨΗΦΙΣΑΝΤΩΝ. Δηλαδή αν οι ίδιοι 1000 χρήστες που είπαμε προηγουμένως ψηφίσουν πάλι ΟΛΕΣ τις κατηγορίες, τότε η κάθε κατηγορία θα έχει ψηφιστεί από ΟΛΟΥΣ τους χρήστες, δηλ. θα έχει η ΚΑΘΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 100%! (Δηλ 1000 από 1000)

Ποιο σας φαίνεται πιο λογικό? Προσωπικά μου φαίνεται πολύ πιο λογικό και χρήσιμο το 2... :flex:

Αλλά το e-shop με το να μην επιτρέπει ψήφους σε περισσότερες από 1 κατηγορίες χάνει αυτήν την πληροφορία...

:nerd:

[update] Μ' άλλα λόγια, η περίπτωση (1) θα αναγόταν στην υπάρχουσα περίπτωση όπου επιτρέπεται ΜΙΑ ψήφος σε ΜΙΑ κατηγορία αν οι χρήστες θεωρούσαν όλες τις κατηγορίες ισάξιες (εδώ δεν ισχύει βέβαια). Τότε στατιστικώς και για μεγάλο δείγμα όλες οι κατηγορίες θα συνέκλιναν στο 20%...

Link to comment
Share on other sites

αν ψηφιζα θα ψηφιζα κατι απο τα αλλα εκτος απο τις φθηνες τιμες. Οχι οτι δεν εχει αλλα ενα μαγαζι δεν πρεπει να το χαρακτηριζεις απο τον τιμοκαταλογο. Ανταγωνισμος δεν ειναι να ριχνουμε τις τιμες... αυτο δεν ειναι επιχειρηματικοτητα. Ειναι ο εσχατος τροπος να παρεις πελατια. Στην δεδομενη περιπτωση δεν ισχυει αυτο μιας και το eshop ειναι γνωστο για τις υπηρεσιες του. Απλα ετσι τα λεω... :p

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από unseen [Σήμερα, στις 09:47]

αν ψηφιζα θα ψηφιζα κατι απο τα αλλα εκτος απο τις φθηνες τιμες. Οχι οτι δεν εχει αλλα ενα μαγαζι δεν πρεπει να το χαρακτηριζεις απο τον τιμοκαταλογο. Ανταγωνισμος δεν ειναι να ριχνουμε τις τιμες... αυτο δεν ειναι επιχειρηματικοτητα. Ειναι ο εσχατος τροπος να παρεις πελατια. Στην δεδομενη περιπτωση δεν ισχυει αυτο μιας και το eshop ειναι γνωστο για τις υπηρεσιες του. Απλα ετσι τα λεω... :p

:T:

Προσωπικά πήγα αρχικά στο e-shop για τις τιμές αλλά αν έμεινα είναι και για τα υπόλοιπα.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Rayden

[update] Μ' άλλα λόγια, η περίπτωση (1) θα αναγόταν στην υπάρχουσα περίπτωση όπου επιτρέπεται ΜΙΑ ψήφος σε ΜΙΑ κατηγορία αν οι χρήστες θεωρούσαν όλες τις κατηγορίες ισάξιες (εδώ δεν ισχύει βέβαια). Τότε στατιστικώς και για μεγάλο δείγμα όλες οι κατηγορίες θα συνέκλιναν στο 20%...

Τοτε δεν θα ηταν δημοσκοπηση... ο σκοπος ειναι το E-shop να δει τι δεν αρεσει στον πελατη του και να το διορθωσει...

Οσοι αγοραζουν απο το e-shop γνωριζουν πως λειτουργει ..

πλεον ο στοχος του ειναι η προσεγγυση νεου πελατη ειναι ο σκοπος του E-shop γιαυτο και οι διαφημισεις στην τηλεοραση και τα φιλαδια στις εφημεριδες...

Καλημερα σας πινω γαλλικο καφε, θελει κανεις ?????

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα, στείλε μου έναν να ανοίξει το μάτι μου!

Αρχική απάντηση από unseen

αν ψηφιζα θα ψηφιζα κατι απο τα αλλα εκτος απο τις φθηνες τιμες. Οχι οτι δεν εχει αλλα ενα μαγαζι δεν πρεπει να το χαρακτηριζεις απο τον τιμοκαταλογο. Ανταγωνισμος δεν ειναι να ριχνουμε τις τιμες... αυτο δεν ειναι επιχειρηματικοτητα. Ειναι ο εσχατος τροπος να παρεις πελατια. Στην δεδομενη περιπτωση δεν ισχυει αυτο μιας και το eshop ειναι γνωστο για τις υπηρεσιες του. Απλα ετσι τα λεω... :p

Α, και δεν νομίζω ότι οι φθηνές τιμές είναι ο έσχατος τρόπος προσέγγισης πελατών, καθώς ο μέσος καταναλωτής αγοράζει από ένα μαγαζί με κριτήριο την τιμή. Π.χ. άμα δω την Eizo L568, 480 ευρώ στο e-shop και 650 στο Πλαίσιο, σαφέστατα θα προτιμήσω το e-shop και για άλλες αγορές εκτός από την συγκεκριμένη οθόνη.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από pro [Σήμερα, στις 09:58]

Τοτε δεν θα ηταν δημοσκοπηση... ο σκοπος ειναι το E-shop να δει τι δεν αρεσει στον πελατη του και να το διορθωσει...

Δε διαφωνώ... Γι' αυτό και είπα ότι το (2) είναι πολύ πιο λογικό και χρήσιμο...

Απ' ότι φαίνεται, η ερώτηση έπρεπε να είναι "Τι ΔΕΝ σας αρέσει στο e-shop"!!

(Ερε διαφήμιση που κάναμε... Και να σκεφτείς ότι την πάτησα γιατί αγόρασα κάτι μνήμες με 54Ε και την επόμενη μέρα πήγαν 46... Γκαντέμης...)

:toomuchne

Link to comment
Share on other sites

Μιλώντας για το μέγεθος, νόμιζα ότι αναφερόσουν στο 69,9% :D

Πέρα από την πλάκα, έχεις δίκιο. To after sale service είναι τελικά το αδύνατο σημείο τους και αυτό το ξέρουν οι πελάτες τους. Προσπαθούν λοιπόν να το κρύψουν...

Παρεπιπτόντως... το RMA μου από 31/3 δεν έχει προχωρήσει, ενώ τους το πήγα στο μαγαζι 1/4 ... Δεν έχω πάρει ακομα τηλέφωνο. Μάλλον θα φάω κανά μήνα,όπως όλοι ... :rant:

rmaeshop9ej.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από totally_wired

Αμέ...

Και ναι ήμουν ειρωνικός προς τον yanni διότι όταν δηλώνεις στα hobby σου computer & mathematics και λες με BOLD ότι όλα θα είχαν 80% έχεις ΚΑΘΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ να το κάνεις

Στις 2 το πρωί δεν έχω hobby αλλά νύστα.

Από την άλλη θα πρέπει να καταλάβεις ότι δεν το εννοούσα αποκλειστικά με την μαθηματική έννοια.

Απλά όπως εσύ το παίρνεις της μετρητής ( 2.52% θετική άρα 97.48% αρνητική ) έτσι το εννοούσα και εγώ. Το 80% των πελατών του e-shop είναι ευχαριστημένο από το e-shop σε όλους τους τομείς. Όχι μόνο σε αυτόν που ψήφισε.

Αν ήταν λίγο ποιο έξυπνοι στο κατάστημα θα έφτιαχναν διαφορετικό poll διότι αυτό που έφτιαξαν μπορεί να έχει μια όμορφη μπαρίτσα στο 69% αλλά οι άλλες μπορεί να παρερμηνευτούν και να αποτελέσουν δυσφήμηση για το κατάστημα.

Έγινα κατανοητός?

Κάτι τελευταίο. Έχεις κάθε δικαίωμα να διορθώσεις τον άλλον αλλά κανένα δικαίωμα να τον ειρωνευτείς. Δηλαδή εγώ πρέπει να σε ειρωνευτώ που βγάζεις εντελώς λάθος συμπεράσματα με αποτέλεσμα να διαστρεβλώνεις πλήρως το poll?

Υ.Γ. Από ότι βλέπω ο Rayden κατάλαβε πλήρως το πως σκεφτόμουν εκείνη την στιγμή και σε μεγάλο βαθμό με συμπλήρωσε. Thanks φιλαράκι...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.