totally_wired Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 6, 2005 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 6, 2005 Μέτα από το ψήφισμα για το δυνατότερο σημείο του e-shop.... Ευχαριστούμε.Η ψήφος σας καταχωρήθηκε επιτυχώς. Ποιό είναι το πιο δυνατό σημείο του E-shop κατά τη γνώμη σας ; Η ποικιλία προιόντων 10.67% Οι χαμηλές τιμές 69.9% Η ταχύτητα αποστολής 7.2% Το after sales 2.52% Η αξιοπιστία 9.71% Δείτε... και μόνοι σας... ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΧΩΡΑΕΙ ΟΛΟΣ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ Link to comment Share on other sites More sharing options...
skelos1416003162 Απρίλιος 6, 2005 #2 Κοινοποίηση Απρίλιος 6, 2005 δεν καταλαβα Link to comment Share on other sites More sharing options...
JimmyFox Απρίλιος 6, 2005 #3 Κοινοποίηση Απρίλιος 6, 2005 ούτε κι εγώ. Ποιός αριθμός να χωράει και πού? Link to comment Share on other sites More sharing options...
totally_wired Απρίλιος 6, 2005 Author #4 Κοινοποίηση Απρίλιος 6, 2005 Το after sales support (aka το σημείο που χάνει το eshop) είναι μόλις 2.52% και το μέγεθος του στην μπάρα ξεπερνά και το 7.2% και το 9.71% Link to comment Share on other sites More sharing options...
fortenick Απρίλιος 6, 2005 #5 Κοινοποίηση Απρίλιος 6, 2005 Εννοει οτι η μπαρα που δειχνει το ποσοστο για τις χαμηλες τιμες,ειναι υπερμεγενθυμενη με σκοπο να τονιστει δεοντος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
totally_wired Απρίλιος 6, 2005 Author #6 Κοινοποίηση Απρίλιος 6, 2005 Αρχική απάντηση από fortenick Εννοει οτι η μπαρα που δειχνει το ποσοστο για τις χαμηλες τιμες,ειναι υπερμεγενθυμενη με σκοπο να τονιστει δεοντος. See above Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Απρίλιος 6, 2005 #7 Κοινοποίηση Απρίλιος 6, 2005 Μια λεπτομέρια.Αν επιτρεπόταν πάνω από μία ψήφος ΟΛΕΣ οι μπάρες θα ήταν πάνω από 80%.Το ότι το after sales ξεχνάει να το ψηφίσει ο κόσμος δεν σημαίνει ότι είναι κακό.Απλά οι ποιο πολλοί ψηφίζουν για χαμηλές τιμές.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
JimmyFox Απρίλιος 6, 2005 #8 Κοινοποίηση Απρίλιος 6, 2005 Αρχική απάντηση από totally_wired ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΧΩΡΑΕΙ ΟΛΟΣ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ αυτό είναι. Το 2,52% πιάνει πιο πολύ χώρο από το 7,2% και δεδομένου οτι οι μπάρες πρέπει να περιέχουν τον αριθμό αναγκαστικά η μπάρα του 2.52% είναι ελαφρώς μεγαλύτερη από αυτή του 7.2%. Link to comment Share on other sites More sharing options...
totally_wired Απρίλιος 6, 2005 Author #9 Κοινοποίηση Απρίλιος 6, 2005 Αρχική απάντηση από yanni Μια λεπτομέρια.Αν επιτρεπόταν πάνω από μία ψήφος ΟΛΕΣ οι μπάρες θα ήταν πάνω από 80%. Έχεις πάει σχολείο?Εάν τα ψήφιζαν όλα οι μπάρες θα ήταν όλες στο 20%Το θέμα όμως δεν είναι το aftersales support του eshop αλλά το marketistiko γράφημα που εξαπατά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JimmyFox Απρίλιος 6, 2005 #10 Κοινοποίηση Απρίλιος 6, 2005 Αρχική απάντηση από totally_wired Έχεις πάει σχολείο?Εάν τα ψήφιζαν όλα οι μπάρες θα ήταν όλες στο 20%Το θέμα όμως δεν είναι το aftersales support του eshop αλλά το marketistiko γράφημα που εξαπατά. Εσύ έχεις πάει? Link to comment Share on other sites More sharing options...
aggelopas Απρίλιος 6, 2005 #11 Κοινοποίηση Απρίλιος 6, 2005 Σιγουρα ειναι φτιαγμενη στο paint αυτη η εικονα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
totally_wired Απρίλιος 6, 2005 Author #12 Κοινοποίηση Απρίλιος 6, 2005 Αμέ...Και ναι ήμουν ειρωνικός προς τον yanni διότι όταν δηλώνεις στα hobby σου computer & mathematics και λες με BOLD ότι όλα θα είχαν 80% έχεις ΚΑΘΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ να το κάνεις Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rayden Απρίλιος 7, 2005 #13 Κοινοποίηση Απρίλιος 7, 2005 Μήπως κάποιος έχει μπερδέψει το τι ακριβώς θα σήμαιναν τα ποσοστά αν επιτρέπονταν περισσότερες από μία ψήφοι? Θα μπορούσαν να είναι ένα απ' τα 2 ακόλουθα: 1) Το ποσοστό της κάθε κατηγορίας προκύπτει ως ποσοστό των ψήφων που έχει αυτή η κατηγορία ως προς το σύνολο των ΨΗΦΩΝ για ΟΛΕΣ τις κατηγορίες. Δηλ. αν έχουμε 1000 χρήστες που ψήφισαν και ψήφισαν ΟΛΟΙ θετικά για ΟΛΕΣ τις κατηγορίες (επειδή είναι απ' όλα ευχαριστημένοι) τότε ΚΑΘΕ κατηγορία θα πάρει 1000 ψήφους. Οπότε αν ήταν πχ 5 κατηγορίες η κάθε μία θα είχε 1000 ψήφους, ήτοι (sic) το 20%... (1000 από 5000) 2) Το ποσοστό της κάθε κατηγορίας προκύπτει ως ποσοστό των ψήφων που έχει αυτή η κατηγορία ως προς το σύνολο των ΨΗΦΙΣΑΝΤΩΝ. Δηλαδή αν οι ίδιοι 1000 χρήστες που είπαμε προηγουμένως ψηφίσουν πάλι ΟΛΕΣ τις κατηγορίες, τότε η κάθε κατηγορία θα έχει ψηφιστεί από ΟΛΟΥΣ τους χρήστες, δηλ. θα έχει η ΚΑΘΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 100%! (Δηλ 1000 από 1000) Ποιο σας φαίνεται πιο λογικό? Προσωπικά μου φαίνεται πολύ πιο λογικό και χρήσιμο το 2... Αλλά το e-shop με το να μην επιτρέπει ψήφους σε περισσότερες από 1 κατηγορίες χάνει αυτήν την πληροφορία... [update] Μ' άλλα λόγια, η περίπτωση (1) θα αναγόταν στην υπάρχουσα περίπτωση όπου επιτρέπεται ΜΙΑ ψήφος σε ΜΙΑ κατηγορία αν οι χρήστες θεωρούσαν όλες τις κατηγορίες ισάξιες (εδώ δεν ισχύει βέβαια). Τότε στατιστικώς και για μεγάλο δείγμα όλες οι κατηγορίες θα συνέκλιναν στο 20%... Link to comment Share on other sites More sharing options...
unseen Απρίλιος 7, 2005 #14 Κοινοποίηση Απρίλιος 7, 2005 αν ψηφιζα θα ψηφιζα κατι απο τα αλλα εκτος απο τις φθηνες τιμες. Οχι οτι δεν εχει αλλα ενα μαγαζι δεν πρεπει να το χαρακτηριζεις απο τον τιμοκαταλογο. Ανταγωνισμος δεν ειναι να ριχνουμε τις τιμες... αυτο δεν ειναι επιχειρηματικοτητα. Ειναι ο εσχατος τροπος να παρεις πελατια. Στην δεδομενη περιπτωση δεν ισχυει αυτο μιας και το eshop ειναι γνωστο για τις υπηρεσιες του. Απλα ετσι τα λεω... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rayden Απρίλιος 7, 2005 #15 Κοινοποίηση Απρίλιος 7, 2005 Αρχική απάντηση από unseen [Σήμερα, στις 09:47] αν ψηφιζα θα ψηφιζα κατι απο τα αλλα εκτος απο τις φθηνες τιμες. Οχι οτι δεν εχει αλλα ενα μαγαζι δεν πρεπει να το χαρακτηριζεις απο τον τιμοκαταλογο. Ανταγωνισμος δεν ειναι να ριχνουμε τις τιμες... αυτο δεν ειναι επιχειρηματικοτητα. Ειναι ο εσχατος τροπος να παρεις πελατια. Στην δεδομενη περιπτωση δεν ισχυει αυτο μιας και το eshop ειναι γνωστο για τις υπηρεσιες του. Απλα ετσι τα λεω... Προσωπικά πήγα αρχικά στο e-shop για τις τιμές αλλά αν έμεινα είναι και για τα υπόλοιπα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spike83 Απρίλιος 7, 2005 #16 Κοινοποίηση Απρίλιος 7, 2005 Αρχική απάντηση από Rayden[update] Μ' άλλα λόγια, η περίπτωση (1) θα αναγόταν στην υπάρχουσα περίπτωση όπου επιτρέπεται ΜΙΑ ψήφος σε ΜΙΑ κατηγορία αν οι χρήστες θεωρούσαν όλες τις κατηγορίες ισάξιες (εδώ δεν ισχύει βέβαια). Τότε στατιστικώς και για μεγάλο δείγμα όλες οι κατηγορίες θα συνέκλιναν στο 20%... Τοτε δεν θα ηταν δημοσκοπηση... ο σκοπος ειναι το E-shop να δει τι δεν αρεσει στον πελατη του και να το διορθωσει...Οσοι αγοραζουν απο το e-shop γνωριζουν πως λειτουργει .. πλεον ο στοχος του ειναι η προσεγγυση νεου πελατη ειναι ο σκοπος του E-shop γιαυτο και οι διαφημισεις στην τηλεοραση και τα φιλαδια στις εφημεριδες... Καλημερα σας πινω γαλλικο καφε, θελει κανεις ????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ATi Απρίλιος 7, 2005 #17 Κοινοποίηση Απρίλιος 7, 2005 Καλημέρα, στείλε μου έναν να ανοίξει το μάτι μου! Αρχική απάντηση από unseen αν ψηφιζα θα ψηφιζα κατι απο τα αλλα εκτος απο τις φθηνες τιμες. Οχι οτι δεν εχει αλλα ενα μαγαζι δεν πρεπει να το χαρακτηριζεις απο τον τιμοκαταλογο. Ανταγωνισμος δεν ειναι να ριχνουμε τις τιμες... αυτο δεν ειναι επιχειρηματικοτητα. Ειναι ο εσχατος τροπος να παρεις πελατια. Στην δεδομενη περιπτωση δεν ισχυει αυτο μιας και το eshop ειναι γνωστο για τις υπηρεσιες του. Απλα ετσι τα λεω... Α, και δεν νομίζω ότι οι φθηνές τιμές είναι ο έσχατος τρόπος προσέγγισης πελατών, καθώς ο μέσος καταναλωτής αγοράζει από ένα μαγαζί με κριτήριο την τιμή. Π.χ. άμα δω την Eizo L568, 480 ευρώ στο e-shop και 650 στο Πλαίσιο, σαφέστατα θα προτιμήσω το e-shop και για άλλες αγορές εκτός από την συγκεκριμένη οθόνη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rayden Απρίλιος 7, 2005 #18 Κοινοποίηση Απρίλιος 7, 2005 Αρχική απάντηση από pro [Σήμερα, στις 09:58] Τοτε δεν θα ηταν δημοσκοπηση... ο σκοπος ειναι το E-shop να δει τι δεν αρεσει στον πελατη του και να το διορθωσει... Δε διαφωνώ... Γι' αυτό και είπα ότι το (2) είναι πολύ πιο λογικό και χρήσιμο...Απ' ότι φαίνεται, η ερώτηση έπρεπε να είναι "Τι ΔΕΝ σας αρέσει στο e-shop"!!(Ερε διαφήμιση που κάναμε... Και να σκεφτείς ότι την πάτησα γιατί αγόρασα κάτι μνήμες με 54Ε και την επόμενη μέρα πήγαν 46... Γκαντέμης...):toomuchne Link to comment Share on other sites More sharing options...
sa1901 Απρίλιος 7, 2005 #19 Κοινοποίηση Απρίλιος 7, 2005 Μιλώντας για το μέγεθος, νόμιζα ότι αναφερόσουν στο 69,9% Πέρα από την πλάκα, έχεις δίκιο. To after sale service είναι τελικά το αδύνατο σημείο τους και αυτό το ξέρουν οι πελάτες τους. Προσπαθούν λοιπόν να το κρύψουν... Παρεπιπτόντως... το RMA μου από 31/3 δεν έχει προχωρήσει, ενώ τους το πήγα στο μαγαζι 1/4 ... Δεν έχω πάρει ακομα τηλέφωνο. Μάλλον θα φάω κανά μήνα,όπως όλοι ... :rant: Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Απρίλιος 7, 2005 #20 Κοινοποίηση Απρίλιος 7, 2005 Αρχική απάντηση από totally_wired Αμέ...Και ναι ήμουν ειρωνικός προς τον yanni διότι όταν δηλώνεις στα hobby σου computer & mathematics και λες με BOLD ότι όλα θα είχαν 80% έχεις ΚΑΘΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ να το κάνεις Στις 2 το πρωί δεν έχω hobby αλλά νύστα.Από την άλλη θα πρέπει να καταλάβεις ότι δεν το εννοούσα αποκλειστικά με την μαθηματική έννοια.Απλά όπως εσύ το παίρνεις της μετρητής ( 2.52% θετική άρα 97.48% αρνητική ) έτσι το εννοούσα και εγώ. Το 80% των πελατών του e-shop είναι ευχαριστημένο από το e-shop σε όλους τους τομείς. Όχι μόνο σε αυτόν που ψήφισε.Αν ήταν λίγο ποιο έξυπνοι στο κατάστημα θα έφτιαχναν διαφορετικό poll διότι αυτό που έφτιαξαν μπορεί να έχει μια όμορφη μπαρίτσα στο 69% αλλά οι άλλες μπορεί να παρερμηνευτούν και να αποτελέσουν δυσφήμηση για το κατάστημα.Έγινα κατανοητός?Κάτι τελευταίο. Έχεις κάθε δικαίωμα να διορθώσεις τον άλλον αλλά κανένα δικαίωμα να τον ειρωνευτείς. Δηλαδή εγώ πρέπει να σε ειρωνευτώ που βγάζεις εντελώς λάθος συμπεράσματα με αποτέλεσμα να διαστρεβλώνεις πλήρως το poll?Υ.Γ. Από ότι βλέπω ο Rayden κατάλαβε πλήρως το πως σκεφτόμουν εκείνη την στιγμή και σε μεγάλο βαθμό με συμπλήρωσε. Thanks φιλαράκι... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.