xristaras12 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 20, 2017 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 20, 2017 (edited) Χαιρετώ. πρόσφατα ήρθε στα χέρια μου απο φίλο μια Η100 με πρόβλημα. έχω επικοινωνήσει με την corsair για RMA αλλα θέλουν το άτομο που αναγράφεται στην απόδειξη για να συνεχίσουν την επικοινωνία και την πιθανή αντικατάσταση. Η υδρόψυξη είχε αγοραστεί απο εκείνον μεταχειρισμένη και λειτουργούσε κανονικά μέχρι που μια μέρα σταμάτησε να ψύχει σωστά τον επεξεργαστή οπότε και αγόρασε άλλη και δεν ασχολήθηκε με την συγκεκριμένη. Πρόσφατα λόγω αλλαγής συστήματος δικού μου, ξεθάψαμε το κουτί της Η100 με ολα τα παρελκόμενα μέσα,εν τέλει μετά απο δοκιμές και ενώ η αντλία φαινομενικά λειτοργεί(μιας και νιώθω δόνηση στο χέρι αλλα και ακούω νερά να κυλάνε)δεν ψυχει σωστά τον επεξεργαστή, η μια σωλήνα είναι ζεστή ενώ η άλλη κρύα και έχει ως αποτέλεσμα ακόμα και σε σερφάρισμα στο ίντερνετ ο 4790Κ να βαράει 70+βαθμούς. Εστειλα ticket στην corsair και αρχικά μου ζήτησαν εξηγήσεις για ποιον λόγο τα στοιχεία μου είναι διαφορετικά με αυτά του αγοραστή που αναγράφεται στην απόδειξη και να δώσω εξηγήσεις. Αφού έδωσα τις κατάλληλες με τα αντίστοιχα part numbers κλπ η απάντηση της εταιρίας είναι αυτή. Corsair provides a non-transferable warranty to the purchaser of Corsair hardware product purchased from an authorized Corsair reseller. Corsair warrants that the product will be free from defects in material and workmanship for a specified period commencing on the date of purchase. Corsair products purchased from online private sellers or internet auction sites such as eBay are not covered by our warranty. I would suggest that you ask the original purchaser to request the RMA for you instead. Thank you. αυτη τη στιγμή λοιπόν έχουμε μείνει με μια ΜΗ λειτουργική Η100 με απόδειξη αγοράς και με εγγύηση ακόμα για κάνενα 3 μηνο και η ίδια η εταιρία μάλλον δεν εμπιστεύεται εμένα; Να δοκιμάσω να την πάω απο το κατάστημα αγοράς; Το συγκεκριμένο θέμα δεν είναι τόσο για την αντικατάσταση της υδρόψυξης αλλα κυρίως για την ενημέρωση όσων αγοράζουν μεταχειρισμένα προιόντα με ονομαστική απόδειξη αγοράς. Το αρχικό θέμα βρίσκεται εδώ ~~~~~~~~~~~~~~~~~ το παρών θέμα θα δημοσιευθεί και σε διπλανά φόρουμ αυτολεξεί για την ενημέρωση και υπολοίπων. Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 20, 2017 από xristaras12 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARMAGEDDON Νοέμβριος 20, 2017 #2 Κοινοποίηση Νοέμβριος 20, 2017 Την σιχάθηκα την CORSAIR πραγματικά ! και τη θεωρούσα αξιόλογη αλλά τελικά κολοκύθια ! Επίσης ο τίτλος ας τον φτιάξει κάποιος mod CORSAIR after sale εγγύηση μεταχειρισμένου ... <--- κάτι τέτοιο ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommybertsen Νοέμβριος 21, 2017 #3 Κοινοποίηση Νοέμβριος 21, 2017 Μια χαρά είναι ο τίτλος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razimar Νοέμβριος 25, 2017 #4 Κοινοποίηση Νοέμβριος 25, 2017 Αυτό πραγματικά δεν το γνώριζα(όνομα αγοραστή-εγγύηση) αλλά φαντάζομαι είναι πάγια τακτική για να γλιτώνουν χρήματα για αντικατάσταση προϊόντων. Και φυσικά δεν βγάζεις άκρη, ούτε βρίσκεις δίκιο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now