Jump to content



Recommended Posts

(edited)
πριν 4 λεπτά, το μέλος Seafalco έγραψε:

 

Αυτό δεν παίζει να γίνει ?

η υδρόψυξη ηταν αγορασμένη απο τον φιλο μου παραπάνω μεταχειρισμένη(και πλήρως λειτουργική)και μου την έδωσε εμένα να δω αν λειτουργεί μιας και αγόρασε άλλη (H100i v2)

δε νομίζω οτι υπάρχει τρόπος επικοινωνίας με τον συγκεκριμένο για να μπει σε αυτή τη διαδικασία, Η αγορά της έγινε το 2013.

 

Να ανοίξω θέμα να ενημερωθεί και ο υπόλοιπος κόσμος;

μου φαίνεται παράλογο πάντως.

να πάω απο το κατάστημα αγοράς;

 

 

Στο μήνυμα που τους έστειλα ανέφερα μάλιστα οτι η εγγύηση ακολουθεί το προιόν και όχι τον αγοραστή απ όσο γνωρίζω. Μέχρι και το κατάστημα αγοράς τους έδωσα σε λίνκ που έχει και πουλάει προιόντα corsair(οτι δεν είναι δηλαδή μούφα απόδειξη η κάτι άλλο)

Έγινε επεξεργασία από xristaras12

Άνοιξε ένα θέμα με το το γίνεται με την εγγύηση να σου πουν και τα άλλα παιδιά τι ξέρουν .

Πάντως από πρώτη ματιά, η Corsair είναι καλυμμένη (εντάξει μου φαίνεται "παράλογο" η εγγύηση να μην συνδέεται με το προϊόν αλλά με τον αρχικό αγοραστή) αλλά το λέει καθαρά !

Δοκίμασε και βλέπουμε . . . :)

Μόλις τώρα, το μέλος Seafalco έγραψε:

Άνοιξε ένα θέμα με το το γίνεται με την εγγύηση να σου πουν και τα άλλα παιδιά τι ξέρουν .

Πάντως από πρώτη ματιά, η Corsair είναι καλυμμένη (εντάξει μου φαίνεται "παράλογο" η εγγύηση να μην συνδέεται με το προϊόν αλλά με τον αρχικό αγοραστή) αλλά το λέει καθαρά !

Δοκίμασε και βλέπουμε . . . :)

κοινώς και για τις μνήμες μου που έχουν lifetime εγγύηση θα πρέπει να ψάχνω τον φίλτατο javaneze όπου και να βρίσκεται για με εξυπηρετήσει μέχρι να μην τις χρειάζομαι άλλο.

Αυτό μου φαίνεται ως παράλογο.

 

Απο την αλλη αν εγώ κάνω εναν νεο λογαριασμό την κορσέρ με τα στοιχεία του αρχικού αγοραστή πως είναι δυνατον να ταυτοποιήσουν οτι είναι εκείνος; θα ζητήσουν ταυτότητα;

πριν 55 λεπτά, το μέλος Seafalco έγραψε:

Άνοιξε ένα θέμα με το το γίνεται με την εγγύηση να σου πουν και τα άλλα παιδιά τι ξέρουν .

Πάντως από πρώτη ματιά, η Corsair είναι καλυμμένη (εντάξει μου φαίνεται "παράλογο" η εγγύηση να μην συνδέεται με το προϊόν αλλά με τον αρχικό αγοραστή) αλλά το λέει καθαρά !

Δοκίμασε και βλέπουμε . . . :)

να παω απο το κατάστημα αγοράς να δω τι θα μου πουν;

να μιλήσω τηλεφωνικά μαζί τους αρχικα γιατι απο νίκαια να τρέχω στο egate με την Η100 στο χερι ειναι αρκετός δρόμος.

  • Like 1
Μία ώρα πριν, το μέλος xristaras12 έγραψε:

να παω απο το κατάστημα αγοράς να δω τι θα μου πουν;

να μιλήσω τηλεφωνικά μαζί τους αρχικα γιατι απο νίκαια να τρέχω στο egate με την Η100 στο χερι ειναι αρκετός δρόμος.

 

Από προσωπική εμπειρία επειδή στο Egate μάλλον θα σε ταλαιπωρήσουν, δεν παίζει να κάνεις το RMA request από δεύτερο email σου βάζοντας τα στοιχεία του πρώτου αγοραστή?

Μία ώρα πριν, το μέλος gchristod έγραψε:

 

Από προσωπική εμπειρία επειδή στο Egate μάλλον θα σε ταλαιπωρήσουν, δεν παίζει να κάνεις το RMA request από δεύτερο email σου βάζοντας τα στοιχεία του πρώτου αγοραστή?

και αν πουν οκ θα σου στειλουμε αλλη στην ιδια διεύθυνση; η καποιο πιστωτικό στο συγκεκριμένο όνομα;

(edited)
πριν 4 λεπτά, το μέλος xristaras12 έγραψε:
και αν πουν οκ θα σου στειλουμε αλλη στην ιδια διεύθυνση; η καποιο πιστωτικό στο συγκεκριμένο όνομα;

Πες ότι μετακόμισες, δεν είναι παράλογο από το 2013. Αν βγάλει πιστωτικό η corsair εξαργύρωσε το κατευθείαν σε αυτούς. Δε λέω ότι είναι η πιο ορθολογική αντιμετώπιση, απλά για να μην μπλέξεις με τους χασομερηδες της egate

 

Έγινε επεξεργασία από gchristod
πριν 2 λεπτά, το μέλος gchristod έγραψε:
πριν 5 λεπτά, το μέλος xristaras12 έγραψε:
και αν πουν οκ θα σου στειλουμε αλλη στην ιδια διεύθυνση; η καποιο πιστωτικό στο συγκεκριμένο όνομα;

Πες ότι μετακομίσεις, δεν είναι παράλογο από το 2013. Αν βγάλει πιστωτικό ή corsair εξαργύρωσε το κατευθείαν σε αυτούς. Δε λέω ότι είναι η πιο ορθολογική αντιμετώπιση, απλά για να μην μπλέξεις με τους χασομερηδες της egate

να ρωτήσω αν το προιόν ειναι σε εγγύηση ακόμα και τι θα γίνει αν επικοινωνήσει μαζί τους ο αρχικός αγοραστής;

τι να πω και την ειχα και σε εκτίμηση σαν εταιρία απο αυτά που έχω διαβάσει.

(edited)
πριν 2 λεπτά, το μέλος xristaras12 έγραψε:

να ρωτήσω αν το προιόν ειναι σε εγγύηση ακόμα και τι θα γίνει αν επικοινωνήσει μαζί τους ο αρχικός αγοραστής;

τι να πω και την ειχα και σε εκτίμηση σαν εταιρία απο αυτά που έχω διαβάσει.

Κι εγώ ξέρω ότι η εγγύηση ακολουθεί το προϊόν, όχι τον αγοραστή. Ακόμα και σε πολύ πιο ακριβά πράγματα (μεταχειρισμένο αυτοκίνητο π.χ.) που την έχω χρησιμοποιήσει. Δεν ξέρω με ποια λογική υποστηρίζει το αντίθετο η Corsair.

Έγινε επεξεργασία από gchristod
(edited)

Corsair provides a non-transferable warranty to the purchaser of Corsair hardware product purchased from an authorized Corsair reseller. Corsair warrants that the product will be free from defects in material and workmanship for a specified period commencing on the date of purchase. Corsair products purchased from online private sellers or internet auction sites such as eBay are not covered by our warranty.

Έγινε επεξεργασία από xristaras12
Μόλις τώρα, το μέλος xristaras12 έγραψε:

orsair provides a non-transferable warranty to the purchaser of Corsair hardware product purchased from an authorized Corsair reseller. Corsair warrants that the product will be free from defects in material and workmanship for a specified period commencing on the date of purchase. Corsair products purchased from online private sellers or internet auction sites such as eBay are not covered by our warranty.

Το ότι το γράφουν δεν σημαίνει ότι ισχύει, ειδικά αν π.χ. η ΕΕ έχει άλλους κανόνες. Δεν είμαι ειδικός όμως για να σου απαντήσω, ίσως κάποιος άλλος ξέρει περισσότερα.

πριν 1 ώρα, το μέλος gchristod έγραψε:

Το ότι το γράφουν δεν σημαίνει ότι ισχύει, ειδικά αν π.χ. η ΕΕ έχει άλλους κανόνες. Δεν είμαι ειδικός όμως για να σου απαντήσω, ίσως κάποιος άλλος ξέρει περισσότερα.

μιας και άκρη δεν θα βγει, συνέχισα την κουβέντα μαζί τους ρωτώντας αν μπορώ να απευθυνθώ στο κατάστημα αγοράς και αν ισχύει η 5ετης εγγύηση.

τους ενημέρωσα επίσης οτι ο αρχικός αγοραστής βρίσκεται εκτός ελλάδος για να μιλήσει μαζί τους για το διάστημα  που βρίσκεται εντός εγγύησης η υδρόψυξη συνεπώς δεν μπορεί να γίνει κάτι άλλο και εχω μείνει με ενα ελλατωματικό προιόν και δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω στο επακρο τον υπολογιστή μου με αυτό το μπέρδεμα που έχει γίνει για μια νομιμη αγορά.

Σε παρόμοια περίπτωση στο παρελθόν έγραψα ότι ο αγοραστής του προϊόντος πέθανε. Χωρίς κουβέντα έγινε το RMA

  • Haha 1

επειδή έχει μπλεχτεί το θέμα, θα πάω αυτη την εβδομάδα απο το κατάστημα αγοράς να δω τι μπορεί να γίνει.

Ημουν ενα κλικ πριν αγοράσω την kraken x52, είπα να δώσω μια τελευταία ευκαιρία στην corsair.

πριν 4 ώρες, το μέλος env0y έγραψε:

Σε παρόμοια περίπτωση στο παρελθόν έγραψα ότι ο αγοραστής του προϊόντος πέθανε. Χωρίς κουβέντα έγινε το RMA

 

τι να κάνω θέλησα να είμαι ειλικρινής επι του θέματος, πίστευα θα έβγαινε σε καλό:lol:

5 minutes ago, xristaras12 said:

 

τι να κάνω θέλησα να είμαι ειλικρινής επι του θέματος, πίστευα θα έβγαινε σε καλό:lol:

Πες τους τα νέα σήμερα

  • Haha 3
  • 2 weeks later...

έχω νεότερα σχετικά με την εξέλιξη του θέματος, εν τέλει υπάρχει πιστωτικό (δεν ξέρω το ακριβές ποσό θα με πάρουν μέχρι το απόγευμα να με ενημερώσουν)

 

Υπάρχει περίπτωση για επιστροφή χρημάτων; Δεν έχω κάποιο πρόβλημα με το κατάστημα απλά είναι μακριά απο νίκαια το μαρούσι με ΜΜΜ.

ακόμα περιμένω ενημέρωση για το πιστωτικό(πηρα τηλέφωνο σήμερα)

μάλλον ο προμηθευτής μετράει τα χρήματά του για να ξέρει πόσο θα μου δώσουν.

ενημερώνοντας την κατάσταση, χτες μίλησα μαζί τους και μου ανακοίνωσαν το ποσό του πιστωτικού(το οποίο είναι μολις 10€ κάτω απο την αρχική τιμή αγοράς)

Το πρόβλημα πάλι συνέχισε να βρίσκεται στο γεγονός ότι δεν μπορώ να διαχειριστώ εγώ το πιστωτικό και είναι κομμένο στο όνομα του αρχικού αγοραστή.

 

Απο το κατάστημα με ενημέρωσαν οτι θα πρέπει να βρεθεί ο αγοραστής που αναγράφεται στην απόδειξη και να μου κάνει μεταβίβαση του πιστωτικού. Ευτυχώς ο αρχικός αγοραστής είναι τίμιος άνθρωπος, μιλήσαμε του έδωσα τα στοιχεία μου και εστειλε Mail στο κατάστημα ώστε να γίνει η μεταβίβαση.

 

Αναμένω απο δευτέρα να μιλήσω μαζί τους για την έκβαση του αποτελέσματος.

  • Like 1

Ε ρε μανία με τον αρχικό αγοραστή. Δεν είδες τι σου είπε ο @env0y ; :hehe::p 

Ελπίζω να τελειώνεις γρήγορα με αυτό. Το ότι σου βγάλανε πιστωτικό 10€ κάτω πάντως, δε μπορεί να περάσει απαρατήρητο. Πιστωτικό σημαίνει πιστωτικό. Δεν σημαίνει "πιστωτικό με εκπτώσεις"... Τέλος πάντων..

  • Like 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.