xristaras12 Δεκέμβριος 10, 2017 Author #41 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 10, 2017 (edited) πριν 12 λεπτά, το μέλος tommybertsen έγραψε: Ε ρε μανία με τον αρχικό αγοραστή. Δεν είδες τι σου είπε ο @env0y ; Ελπίζω να τελειώνεις γρήγορα με αυτό. Το ότι σου βγάλανε πιστωτικό 10€ κάτω πάντως, δε μπορεί να περάσει απαρατήρητο. Πιστωτικό σημαίνει πιστωτικό. Δεν σημαίνει "πιστωτικό με εκπτώσεις"... Τέλος πάντων.. πιθανότατα για να έχουν την ουρά τους καλυμμένη ζητούν το άτομο που αναγράφεται στην απόδειξη. Εκεί είναι που αρχικά θα επιμείνω όταν γίνει η μεταβίβαση και παω να παραλάβω κάτι. όσο για το ποσό πίστωσης κλασσικά με ενημέρωσαν οτι το αποφασίζει ο προμηθευτής και οτι δεν μπορούν να έχουν λόγο σε αυτό αν και τους τόνισα οτι βασει νομοθεσίας πιστωτικό ΑΝ ΘΕΛΩ δέχομαι, καθώς πρώτα πρέπει να γίνει αντικατάσταση η επισκευή του προιόντος αλλίως επιστροφή χρημάτων. Σε ερώτησή μου γιατί λοιπόν δεν έγινε αρχικά αντικατάσταση μιας και υπάρχει το νεότερο μοντέλο αλλα πιστωτικό ο αρμόδιος ανέφερε πάλι οτι ο προμηθευτής καθορίζει τι θα γίνει. Ζήτησα λοιπόν περαιτέρω εξηγήσεις αλλά δεν μπορούσε να γίνει κάτι άλλο ούτε να μου δώσουν κάποιο τηλέφωνο του προμηθευτή. Βλακεία μου μιας και ήμουν έξω δεν ρώτησα ποιος είναι ο προμηθευτής. Η συνέχεια απο Δευτέρα που θα μιλήσω μαζί τους πάλι για να επιβεβαιώσω την μεταβίβαση του πιστωτικού. Φαντάζομαι να μην χρειάζονται καμια 10αρια μέρες και μας πιάσουν οι γιορτές. Σε κάθε περίπτωση αν το ποσό πίστωσης ήταν σημαντικά λιγότερο, δεν θα είχαμε μείνει εδω πέρα. Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 10, 2017 από xristaras12 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommybertsen Δεκέμβριος 10, 2017 #42 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 10, 2017 Μία ώρα πριν, το μέλος xristaras12 έγραψε: ο προμηθευτής καθορίζει τι θα γίνει. Προμηθευτής iz the law Πραγματικά ότι να'ναι... Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristaras12 Δεκέμβριος 10, 2017 Author #43 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 10, 2017 επίσης, θα ήθελα να μάθω τι γίνεται σε άλλες περιπτώσεις με άλλα εξαρτήματα και άλλα καταστήματα. Αγοράζω εγώ απο τον τάδε μια μτχ καρτα γραφικών στα 500€ και στα 2.5 χρόνια τα φτύνει. Θα πρέπει πάλι να ψάχνω τον αρχικό αγοραστή; τι νόημα έχει να κόβονται ονομαστικές αποδείξεις τότε; Link to comment Share on other sites More sharing options...
raziel Δεκέμβριος 11, 2017 #44 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 11, 2017 Είχα κι εγώ παρόμοιο πρόβλημα με corsair αλλά με αλυσίδα καταστημάτων και όχι με την corsair,ευτυχώς που η απόδειξη ήταν στο όνομα της αδερφής μου και κατάφερε να έρθει και πήγαμε μαζί για την αντικατάσταση. Είναι υποχρεωτικό να βγαίνει σε συγκεκριμένο όνομα η όποια απόδειξη?Ρωτάω για αγορά από φυσικό κατάστημα. Την προηγούμενη φορά στο πλαίσιο πήγα για το rma ενός ssd και μου ζητούσε ταυτότητα ή κάποιο άλλο έγγραφο η κοπελίτσα και αναγκάστηκα να φωνάξω τον προιστάμενο για να του τα πω ένα χεράκι και φυσικά να γίνει το rma μου χωρίς κάποιο έγγραφο ταυτοποίησης. Για να τον τρολλάρω και λίγο του έδειξα μία ακτινόγραφία θώρακως και γενική αίματος που είχα μαζί μου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristaras12 Δεκέμβριος 13, 2017 Author #45 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 13, 2017 ενημερώνοντας το θέμα αυτές τις μέρες περιμένω H100i v2 πληρώνοντας μόνο την διαφορά απο το ποσό της πίστωσης + απόδειξη κομμένη στο δικό μου όνομα. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
CROESUS Δεκέμβριος 14, 2017 #46 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 14, 2017 (edited) Καλησπέρα Με αφορμή το συγκεκριμένο θέμα, θα ήθελα τη βοήθειά σας στο εξής. Τον Φεβρουάριο του 2014 αγόρασα από amazon.de και εγώ την ίδια ψύκτρα [στο όνομά μου]. Έδώ και περίπου τέσσερις μήνες η αντλία κάνει έναν περίεργο θόρυβο [το έχω ηχογραφήσει αλλά δεν ξέρω να το ανεβάσω για να το ακούσετε], ο θόρυβος αυτός με το πέρασματ ου χρόνου έχει γίνει εντονότρος. Στην περίπτωση αγοράς από κατάστημα του εξωτερικού, θα πρέπεινα απυθυνθώ στο amazon ή στην crosair? Ευχαριστώ. Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 14, 2017 από CROESUS Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristaras12 Δεκέμβριος 15, 2017 Author #47 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 15, 2017 Να ενημερώσω το θέμα και να κλείσει, σήμερα λοιπόν παρέλαβα την Η100i V2 με απόδειξη κομμένη στο δικό μου όνομα. On 14/12/2017 at 1:53 ΜΜ, το μέλος CROESUS έγραψε: Καλησπέρα Με αφορμή το συγκεκριμένο θέμα, θα ήθελα τη βοήθειά σας στο εξής. Τον Φεβρουάριο του 2014 αγόρασα από amazon.de και εγώ την ίδια ψύκτρα [στο όνομά μου]. Έδώ και περίπου τέσσερις μήνες η αντλία κάνει έναν περίεργο θόρυβο [το έχω ηχογραφήσει αλλά δεν ξέρω να το ανεβάσω για να το ακούσετε], ο θόρυβος αυτός με το πέρασματ ου χρόνου έχει γίνει εντονότρος. Στην περίπτωση αγοράς από κατάστημα του εξωτερικού, θα πρέπεινα απυθυνθώ στο amazon ή στην crosair? Ευχαριστώ. Σου έχουν απαντήσει στο διπλανό φόρουμ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CROESUS Δεκέμβριος 17, 2017 #48 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 17, 2017 On 16/12/2017 at 12:46 ΠΜ, το μέλος xristaras12 έγραψε: Να ενημερώσω το θέμα και να κλείσει, σήμερα λοιπόν παρέλαβα την Η100i V2 με απόδειξη κομμένη στο δικό μου όνομα. Σου έχουν απαντήσει στο διπλανό φόρουμ. Ήμουν εκτός και δεν το είχα προσέξει, ευχαριστώ για την επισήμανση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now