cna Νοέμβριος 10, 2017 #41 Νοέμβριος 10, 2017 Οκ, για να το πω πιο σωστά: σε τέτοιες περιπτώσεις το κατάστημα έχει τρεις επιλογές: αντικατάσταση, επισκευή ή υπαναχώρηση από την σύμβαση (το σωστό είναι η υπαναχώρηση και όχι η διάρρηξη όπως έγραψα). Το κατάστημα, λοιπόν, θέλει να υπαναχωρήσει από την σύμβαση χωρίς να τηρήσει τον όρο επιστροφής του συνολικού ποσού (και ναι αυτό είναι μεν επιζήμιο για τον πελάτη αλλά ουσιαστικά πρόκειται για μη τήρηση συμβατικού όρου). 1
icy20 Νοέμβριος 10, 2017 Author #42 Νοέμβριος 10, 2017 Λοιπον το λυσαμε το θεμα. Εγιναν κινησεις απο το E-gate και εξυπηρετηθηκα. Ευχαριστω για τη φιλοξενια 6
GoMaR Νοέμβριος 10, 2017 #43 Νοέμβριος 10, 2017 επρεπε να κανεις καταγγελια δλδ για να πραξουν σωστα; lol 1
idonthave Νοέμβριος 10, 2017 #44 Νοέμβριος 10, 2017 (edited) Αν θέλεις πες τι έγινε για να γνωρίζουν κι άλλοι σε περίπτωση που αντιμετωπίσουν το ίδιο "πρόβλημα"! Σου έδωσαν άλλη μητρική? Πήρες τα χρήματα πίσω? .... Ρωτάω επειδή βλέπω ότι ψάχνεις μητρική. Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 10, 2017 από idonthave 1
icy20 Νοέμβριος 10, 2017 Author #45 Νοέμβριος 10, 2017 (edited) 52 minutes ago, idonthave said: Αν θέλεις πες τι έγινε για να γνωρίζουν κι άλλοι σε περίπτωση που αντιμετωπίσουν το ίδιο "πρόβλημα"! Σου έδωσαν άλλη μητρική? Πήρες τα χρήματα πίσω? .... Ρωτάω επειδή βλέπω ότι ψάχνεις μητρική. Μητρικη ψαχνω γιατι δεν υπαρχει Ζ97 για να μην αναγκαστω να πουλησω CPU+RAM στο αλλο pc. Θα παρω κατι αλλο απο το καταστημα. Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 10, 2017 από icy20
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now