Jump to content



Recommended Posts

Οκ, για να το πω πιο σωστά: σε τέτοιες περιπτώσεις το κατάστημα έχει τρεις επιλογές: αντικατάσταση, επισκευή ή υπαναχώρηση από την σύμβαση (το σωστό είναι η υπαναχώρηση και όχι η διάρρηξη όπως έγραψα). Το κατάστημα, λοιπόν, θέλει να υπαναχωρήσει από την σύμβαση χωρίς να τηρήσει τον όρο επιστροφής του συνολικού ποσού (και ναι αυτό είναι μεν επιζήμιο για τον πελάτη αλλά ουσιαστικά πρόκειται για μη τήρηση συμβατικού όρου).

  • Like 1

Λοιπον το λυσαμε το θεμα. Εγιναν κινησεις απο το E-gate και εξυπηρετηθηκα. Ευχαριστω για τη φιλοξενια

  • Like 6
(edited)

Αν θέλεις πες τι έγινε για να γνωρίζουν κι άλλοι σε περίπτωση που αντιμετωπίσουν το ίδιο "πρόβλημα"!

Σου έδωσαν άλλη μητρική? Πήρες τα χρήματα πίσω? ....

Ρωτάω επειδή βλέπω ότι ψάχνεις μητρική.

Έγινε επεξεργασία από idonthave
  • Like 1
(edited)
52 minutes ago, idonthave said:

Αν θέλεις πες τι έγινε για να γνωρίζουν κι άλλοι σε περίπτωση που αντιμετωπίσουν το ίδιο "πρόβλημα"!

Σου έδωσαν άλλη μητρική? Πήρες τα χρήματα πίσω? ....

Ρωτάω επειδή βλέπω ότι ψάχνεις μητρική.

Μητρικη ψαχνω γιατι δεν υπαρχει Ζ97 για να μην αναγκαστω να πουλησω CPU+RAM στο αλλο pc. Θα παρω κατι αλλο απο το καταστημα.

Έγινε επεξεργασία από icy20

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.