GoMaR Νοέμβριος 5, 2017 Author #41 Κοινοποίηση Νοέμβριος 5, 2017 ναι. Για ολα τα modes. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Νοέμβριος 5, 2017 #42 Κοινοποίηση Νοέμβριος 5, 2017 ναι. Για ολα τα modes.Ωραία, τί ώρα θα κάνεις ρεσταρτ;Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Νοέμβριος 5, 2017 Author #43 Κοινοποίηση Νοέμβριος 5, 2017 19:00 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Νοέμβριος 5, 2017 Author #44 Κοινοποίηση Νοέμβριος 5, 2017 server restarted! No pass! AB MR Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Νοέμβριος 5, 2017 Author #45 Κοινοποίηση Νοέμβριος 5, 2017 Καλα μιλαμε δε με θελει με τπτ. Με πεταει στα windows πριν την εναρξη του 2ου αγωνα και παω να μπω καπακια και δε μπορουσα να μπω! Εμ βεβαια επιλογες close in race session θελαμε Μπραβο σε ολους. Θοδωρα φοβερος. Δημητρη 3ος θα ησουν αν δεν ετρωγα πεναλτυ.Αλλα για καλη σου τυχη εφαγα 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Νοέμβριος 5, 2017 #46 Κοινοποίηση Νοέμβριος 5, 2017 @GoMaR δεν το ξέρεις τι θά γινόταν Λοιπόν ο 2ος αγώνας , ήταν μάλλον ο καλύτερος αγώνας που είχα στη ζωή μου. Πραγματικά , ίδρωσα, μόχθησα, κ@υλωσα. Είχα τον @Thodoris1884 στο μισό εώς ένα δευτ για 28 λεπτά. Ήταν ελαφρώς πιο γρήγορος. Αλλά μάλλον κράτησα περισσοτερο λάστιχο. Με πέρασε, τον πέρασα, αμύνθηκα, τον άφησα πίσω, με ξανά έφτασε, αμύνθηκα, πάλι πίσω κτλ . Σφυγμοί και αδρεναλίνη στα ύψη. Και στον προτελευταίο γύρο , στα φρένα της ευθείας, δεν μπήκε η 2α και σβούριξα. Δεν πειράζει. Είμαι απόλυτα ικανοποιημένος με τον εαυτό μου. Το αμάξι τέλειο , καταπληκτικό, ένα ποίημα, ένας ύμνος στα physics του Assetto. Ένιωθα ακριβώς πόσο γκριπ είχε ο κάθε άξονας, το κάθε ελαστικό, πόσο φορτίο έχει πάρει η κάθε γωνιά της ανάρτησης. Μ Α Γ Ε Ι Α. Άλλαζα και έλεγχα με μικρομετρικό τρόπο πόσο θα στρίψω, με τι γωνία, με πόση γωνιακή ταχύτητα, αν θα μπω με υποστροφή, αν με υπερστροφή. Ήξερα την αιτία κάθε γλιστρίματος. Στο τέλος προκαλούσα επίτηδες γλίστριμα για να μπω στη επόμενη στροφή. Και ξανά , και ξανά. Κανένα άλλο αμάξι , σε κανένα άλλο σιμ , δεν μου έχει δώσει αυτήν την απόλυτη αίσθηση ελέγχου. Κρίμα που η μοναδική αυτή αίσθηση δεν έγινε μάλλον κατανοητή σε όλους. Συγχαρητήρια για το combo Ιάσονα. 5 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Νοέμβριος 5, 2017 #47 Κοινοποίηση Νοέμβριος 5, 2017 replay Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Νοέμβριος 6, 2017 #48 Κοινοποίηση Νοέμβριος 6, 2017 To video από τη μάχη μου με τον @Thodoris1884 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
fatalara Νοέμβριος 6, 2017 #49 Κοινοποίηση Νοέμβριος 6, 2017 ααααα μαλιστα βρηκαμε τι εφταιγε. Παιδια σορυ αλλα δεν πιασαμε την μοναδικη αισθηση του αυτοκινητου τη μαγεια του και τα σχετικα. Την επομενη φορα ψαχτητε λιγο καλυτερα μην ειστε μυρωδιες. Και τι εγινε που αν δεν ξερεις να κανεις heel n toe δεν μπορουσες να βαλεις δευτερα? Να τα επερνες ολα με τριτη και να εβγαινες απο τις στροφες την αλλη κυριακη η να τα παρατησεις ολα να μαθεις heel n toe. Που αλλου θα νιωσετε αυτη τη μαγεια αν οχι στην G27 σας. Πρεπει να μαθετε να ελεγχετε το αυτοκινητο με μικρομετρικο τροπο αλλα ακομα και τοτε μπορει να μην μπει η δευτερα... μαγεια. Εμ τι νομιζατε οτι θα μπειτε να κανετε εναν αγωνα να ξελαμπικαρετε? Οοοοχι θα σπασετε τα νευρα σας και εδω. 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Νοέμβριος 6, 2017 Author #50 Κοινοποίηση Νοέμβριος 6, 2017 δε καταλαβαινω Ηλια που βοηθαει το μηνυμα σου. Ο Δημητρης αυτο εισεπραξε απο αυτο το αμαξι και το παιχνιδι. Αν εσυ ζητας κατι διαφορετικο πολυ απλα μη παιξεις. Η κοντρα δε καταλαβαινω που βοηθαει.Ουτως η αλλος απο οτι φαινεται δε μπορουμε να καταλαβουμε τι σου αρεσει γιατι τον τελευταιο καιρο δεν εμφανιζεσαι στους αγωνες.. Θα παρακαλουσα να μη το συνεχισετε γτ ξερω και τον Δημητρη οτι δε θα το αφησει ασχολιαστο. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Νοέμβριος 6, 2017 #51 Κοινοποίηση Νοέμβριος 6, 2017 Ασχολίαστο...Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolves Νοέμβριος 6, 2017 #52 Κοινοποίηση Νοέμβριος 6, 2017 Μόλις τώρα, το μέλος liakjim έγραψε: Ασχολίαστο... 1 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
konnos Νοέμβριος 6, 2017 #53 Κοινοποίηση Νοέμβριος 6, 2017 (edited) Χαχαχα δε ξέρω τί έχετε πάθει εσείς οι δύο. Μιας κι έκανες ένα μινι review liakjim, το αυτοκίνητο έχει κάπως ασαφή αίσθηση για το γούστο μου. Μπορεί να είναι κι έτσι στην πραγματικότητα, αλλά το περίμενα πιο κοφτερό το F40. Το πιο πιθανό είναι οτι φταίει το FFB κι όχι τα ίδια τα physics. Στο τιμόνι μου δεν έχει αρκετή προοδευτικότητα των δυνάμεων στα χαμηλά. Όταν ανέβουν οι δυνάμεις στη μέση των στροφών είναι οκ, Ανέβασα δύναμη FFB για να βγω από κάποιο πιθανό deadzone, αλλά αρχίζει και κάνει κάποια γρέζια στα ψηλά που ήταν κάπως ενοχλητικά. Θα ήθελα να μπορώ να ρυθμίσω περισσότερο SelfAligningForce στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Δεν έχω πρόβλημα με τα physics του AC, λες και μπορώ να κρίνω αν κάτι είναι λάθος. Για μένα το αυτοκίνητο ήταν αρκετά κουραστικό, φρένο από πολύ νωρίς, τιμόνι παραπάνω για να υποστρέψει και μετά σταδιακό γκάζι και ίσιωμα τιμόνι. Τα φρένα τα γνωστά που ξέρετε. Γενικώς ήθελε πολλή προπόνηση για να προσαρμοστείς, δεν το λέω για κακό, απλώς με κούρασε. Ωραία ήταν για μερικούς γύρους που έμεινε ο Misailidis μπροστά μου, αλλά γενικώς έτρεχα μόνος μου χαχαχα Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 6, 2017 από konnos 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Νοέμβριος 6, 2017 #54 Κοινοποίηση Νοέμβριος 6, 2017 (edited) πριν 10 λεπτά, το μέλος konnos έγραψε: Χαχαχα δε ξέρω τί έχετε πάθει εσείς οι δύο. Μιας κι έκανες ένα μινι review liakjim, το αυτοκίνητο έχει κάπως ασαφή αίσθηση για το γούστο μου. Μπορεί να είναι κι έτσι στην πραγματικότητα, αλλά το περίμενα πιο κοφτερό το F40. Το πιο πιθανό είναι οτι φταίει το FFB κι όχι τα ίδια τα physics. Σ εμένα λείπει η προοδευτικότητα των δυνάμεων στα χαμηλά. Ανέβασα δύναμη FFB για να βγω από κάποιο πιθανό deadzone, αλλά αρχίζει και κάνει κάποια γρέζια στα ψηλά που ήταν κάπως ενοχλητικά. Θα ήθελα να μπορώ να ρυθμίσω περισσότερο SelfAligningForce στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Δεν έχω πρόβλημα με τα physics του AC, λες και μπορώ να κρίνω αν κάτι είναι λάθος. Για μένα το αυτοκίνητο ήταν αρκετά κουραστικό, φρένο από πολύ νωρίς, τιμόνι παραπάνω για να υποστρέψει και μετά σταδιακό γκάζι και ίσιωμα τιμόνι. Τα φρένα τα γνωστά που ξέρετε. Γενικώς ήθελε πολλή προπόνηση για να προσαρμοστείς, δεν το λέω για κακό, απλώς με κούρασε. Ωραία ήταν για μερικούς γύρους που έμεινε ο Misailidis μπροστά μου, αλλά γενικώς έτρεχα μόνος μου χαχαχα Θύμισε μου ποιο τιμόνι έχεις. Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 6, 2017 από liakjim Link to comment Share on other sites More sharing options...
konnos Νοέμβριος 6, 2017 #55 Κοινοποίηση Νοέμβριος 6, 2017 Στην υπογραφή μου. Έκανα μια διόρθωση. Δεν είναι οτι δεν έχει προοδευτικότητα, απλώς ήθελα περισσότερη, άλλα αυτοκίνητα του Γάτου το έχουν, γι αυτό το λέω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fatalara Νοέμβριος 6, 2017 #56 Κοινοποίηση Νοέμβριος 6, 2017 πριν 21 λεπτά, το μέλος GoMaR έγραψε: δε καταλαβαινω Ηλια που βοηθαει το μηνυμα σου. Ο Δημητρης αυτο εισεπραξε απο αυτο το αμαξι και το παιχνιδι. Αν εσυ ζητας κατι διαφορετικο πολυ απλα μη παιξεις. Η κοντρα δε καταλαβαινω που βοηθαει.Ουτως η αλλος απο οτι φαινεται δε μπορουμε να καταλαβουμε τι σου αρεσει γιατι τον τελευταιο καιρο δεν εμφανιζεσαι στους αγωνες.. Θα παρακαλουσα να μη το συνεχισετε γτ ξερω και τον Δημητρη οτι δε θα το αφησει ασχολιαστο. Εγω και πολλοι αλλοι που ειχαν κοντρα με τον συγκεκριμενο δεν εμφανιζονται στους αγωνες. Για να σου εξηγησω και το μυνημα, το gathering δεν το καναμε για να μπορει να τρεχει αυτος που ελεγχει το αυτοκινητο με μικρομετρικο τροπο αλλα για να τρεχουν ολοι. Απο τη στιγμη που ενα κομπο δεν βολευει δεν θα ερθουν. Στο τελος λοιπον θα μεινετε παλι η elit γιατι και οι νεοι θα σπασουν γιατι δεν θα ειναι αναγωνιστικοι και θα λετε παλι γιατι ειμαστε λιγοι, θα φυγει ο ενας θα φυγει ο αλλος κλπ. Το βλεπουμε το εργο 3 χρονια τωρα και αν δεν ηταν τα cup το ειχαμε κλεισει ευκολα. Ξερω οτι σου αρεσουν τα road cars αλλα f40? Βαλτε τωρα ενα cobra που κατα τον αλλο ειναι το καλυτερο αυτοκινητο στο παιχνιδι και την επομενη μια formula του 50-60 και το ληξαμε πριν τα χριστουγενα. Βαλτε το, δικαωμα σας ειναι απλα μετα μην απειλειτε α δεν ασχολουμαι ο ενας δειτε τι θα κανετε γιατι φευγω ο αλλος. 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Νοέμβριος 6, 2017 #57 Κοινοποίηση Νοέμβριος 6, 2017 Στην υπογραφή μου. Έκανα μια διόρθωση. Δεν είναι οτι δεν έχει προοδευτικότητα, απλώς ήθελα περισσότερη, άλλα αυτοκίνητα του Γάτου το έχουν, γι αυτό το λέω.Το SAT δεν ρυθμίζεται. Προκύπτει από τα physics του εκάστοτε αυτοκινήτου ( caster, mechanical trail , tyre load, γεωμετρία αναρτήσεων κτλ).Προσωπικά, το ffb της f40 μου φαίνεται τέλειο , από τα καλύτερα της kunos, αλλά έχω ρυθμίζει στο έπακρο την G27 με lut που εξαφανίζει το deadzone ενώ ταυτόχρονα εξαφανίζει τις αρρυθμίες ψηλά και γενικά φτιάχνει την καμπύλη απόκρισης , δίνοντας στα πλαίσια της μικρής ισχύος των μόλις 3ΝΜ , όσο το δυνατό μεγαλύτερο εύρος δυνάμεων.Για την Τ300 δεν ξέρω ρυθμίσεις κτλ. Μάλλον θες ψάξιμο.Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
konnos Νοέμβριος 6, 2017 #58 Κοινοποίηση Νοέμβριος 6, 2017 fatalara, δεν είναι έτσι απλά. Ανταγωνιστικοί δε θα είμαστε (οι νέοι) ούτως ή άλλως γιατί 1. δε βάζω άπειρους γύρους προπόνησης πριν τον αγώνα, 2. απλώς είναι καλύτεροι οδηγοί με πολλή εμπειρία. Οπότε ούτως ή άλλως δε θα είχα αγώνα μαζί τους. Αλλά σίγουρα αν είναι σπασαρχίδικο το αυτοκίνητο θα τρέχουν με μισή καρδιά. Αλλά η λύση δεν είναι να βάζουμε συνεχώς "εύκολα" αυτοκίνητα. Είναι προσωπική επιλογή, κάποιος θα βάλει αυτό που γουστάρει και κάποιος αυτό που πιστεύει οτι θα δώσει κοντινούς χρόνους. Και τα δύο είναι θεμιτά. 2 minutes ago, liakjim said: Το SAT δεν ρυθμίζεται. Προκύπτει από τα physics του εκάστοτε αυτοκινήτου ( caster, mechanical trail , tyre load, γεωμετρία αναρτήσεων κτλ). Προσωπικά, το ffb της f40 μου φαίνεται τέλειο , από τα καλύτερα της kunos, αλλά έχω ρυθμίζει στο έπακρο την G27 με lut που εξαφανίζει το deadzone ενώ ταυτόχρονα εξαφανίζει τις αρρυθμίες ψηλά και γενικά φτιάχνει την καμπύλη απόκρισης , δίνοντας στα πλαίσια της μικρής ισχύος των μόλις 3ΝΜ , όσο το δυνατό μεγαλύτερο εύρος δυνάμεων. Για την Τ300 δεν ξέρω ρυθμίσεις κτλ. Μάλλον θες ψάξιμο. Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Βγαίνουμε offtopic, αλλά έχω κάνει κι εγώ lut κι έχω δοκιμάσει και τις ρυθμίσεις του Hornbuckle γιατί έχει κι αυτός Τ300. Δεν είναι κακό το FFB, μην παρεξηγηθεί αυτό που λέω. Απλώς δε μου φαίνεται τίποτα θεϊκό ή κάτι τέτοιο. Π.Χ.: για μένα ωραίο FFB και αίσθηση έχει το praga και άλλα τέτοια αυτοκίνητα. Παρ'όλ'αυτά, κάποια porsche δε μου πολυάρεσαν, για να καταλάβεις. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fatalara Νοέμβριος 6, 2017 #59 Κοινοποίηση Νοέμβριος 6, 2017 @konnos Δεν λεμε κατι διαφορετικο. Ενα αυτοκινητο που σπαει νευρα, θελει μια με δυο ωρες για να το μαθεις να το πας καλα σε αγωνα ασχετα με το αν θα εχεις καποιον να ανταγωνιστεις δεν θα μπεις να το τρεξεις για τους λογους που ανεφερες. Εγω αυτο κανω, αν μπω να δοκιμασω το αυτοκινητο δεν μπορω να το ελεγξω σε 10-15 γυρους esc exit quit. Να μπω στον αγωνα να κανω τι; Απλα μετα μην μου λες γιατι δεν ερχεσαι στους αγωνες Ηλια. Σορρυ @GoMaR αλλα δεν μπορουσα να το τρεξω και δεν ηρθα, δεν βλεπω τιποτα το διασκεδατικο να παλευω με το τιμονι. Να ερθω στο αγωνα να γεμισουμε το grid; Τι νοημα εχει; Εσεις θα περασετε καλα ο λιακουρης θα περασει μαγικα και μικρομετρικα, εγω τι να κανω ρε ιασονα σβουρες; 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Νοέμβριος 6, 2017 Author #60 Κοινοποίηση Νοέμβριος 6, 2017 52 minutes ago, fatalara said: Εγω και πολλοι αλλοι που ειχαν κοντρα με τον συγκεκριμενο δεν εμφανιζονται στους αγωνες. Για να σου εξηγησω και το μυνημα, το gathering δεν το καναμε για να μπορει να τρεχει αυτος που ελεγχει το αυτοκινητο με μικρομετρικο τροπο αλλα για να τρεχουν ολοι. Απο τη στιγμη που ενα κομπο δεν βολευει δεν θα ερθουν. Στο τελος λοιπον θα μεινετε παλι η elit γιατι και οι νεοι θα σπασουν γιατι δεν θα ειναι αναγωνιστικοι και θα λετε παλι γιατι ειμαστε λιγοι, θα φυγει ο ενας θα φυγει ο αλλος κλπ. Το βλεπουμε το εργο 3 χρονια τωρα και αν δεν ηταν τα cup το ειχαμε κλεισει ευκολα. Ξερω οτι σου αρεσουν τα road cars αλλα f40? Βαλτε τωρα ενα cobra που κατα τον αλλο ειναι το καλυτερο αυτοκινητο στο παιχνιδι και την επομενη μια formula του 50-60 και το ληξαμε πριν τα χριστουγενα. Βαλτε το, δικαωμα σας ειναι απλα μετα μην απειλειτε α δεν ασχολουμαι ο ενας δειτε τι θα κανετε γιατι φευγω ο αλλος. Ρε Ηλια.. Η φ40 στο ειπα και στο φβ ειναι ευκολο αμαξι. Δυσκολο ομως για να την πας στα ορια. Αυτο σου ειπα.Αλλιως ειναι τρενο. Ειναι παλιο, κτηνος και σαν αμαξι εχει την ιδιαιτεροτητα του. Αν εβαζα M1 θα λεγαμε παλι τα ιδια. Το επομενο combo επειδη ξερω ποιο ειναι, για να δουμε θα τρεξεις ; Γτ το αμαξι που εχει επιλεχθει ειναι και αυτο ΠΟΛΥ καλο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now