Jump to content



Gran Turismo 4 - Tα βρηκα σκουρα...


giorgos_cupra

Recommended Posts

Ρε παιδια,εχει περασει κανενας σας το Gran Turismo World Championship στα professional event??? Eγω αρχικα δοκιμασα με ενα gillette των 960 ιππων αλλα ολο μουτρωνε το αμαξι και ημουν πολυ αργος...Μετα πηρα ενα chaparal των 1066 ιππων. Τωρα ναι μεν τους προλαβαινω στις τελικες αλλα το αμαξι ολο φευγει με τα φρενα, πεταει μουτρα,δεν κραταει στις στροφες και γενικα με αναγκαζει να κινηθω πιο αργα απο τους αλλους...Τι να κανω μπορει κανενας να βοηθησει?:cry: :cry: :cry:

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από FrOsT [Χθες, στις 21:57]

Απλά προσπάθησε να βρεις (η να αγοράσεις με 4.500.000cr) ένα αντοίστηχο "αμάξη" με αυτά των αντηπάλων και δεν θα εχεις πρόβλημα...:p (ούτε εγώ το έβγαλα αυτό ακόμα...)

Που να βρει ρε frost 4.500.000??? Εδω δεν μπορεις καλα καλα να μαζεψεις 1.500.000 για αλλα αμαξια!!

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από theHitma@n

Που να βρει ρε frost 4.500.000??? Εδω δεν μπορεις καλα καλα να μαζεψεις 1.500.000 για αλλα αμαξια!!

Θέληση και χρόνος να υπάρχει...:p

Πάντος κάπου πρέπει να δείνει ως βραβείο ενα αυτοκίνητο αυτης της κατηγορίας... γιατί αλλιώς απλά δεν παλέβετε...

Σε μια απόπηρα που έκανα με το 350Ζ LM νήκησα στην πρώτη πίστα σχετηκά εύκολα αλλά στην 2η στο οβαλ πήρα...

Link to comment
Share on other sites

Προπονηθείτε στις γραμμές Θυμάμαι και για το gt3 είχαν βγει οδηγοί «στρατηγικής» για το πώς να σημαδεύεις τις στροφές

Δεν είναι το κλασσικό όπως με τα περισσότερα παιχνίδια όπου τσιμπάς λίγο φρένο και στρίβεις μια τα +όσα από την ευθεία.

Να θυμάσαι μέσα στη στροφή να μη κρατάς πατημένο τέρμα το φρένο και να χαϊδεύεις λίγο το γκάζι γιατί παρατηρώ έντονη υποστροφή κατά τα λεγόμενα σου.

Αλλά και πάλι λόγια του αέρα είναι αυτά

Η μόνη λύση είναι η υπομονή παρατήρησε τις γραμμές που ακολουθούν οι άλλοι στις στροφές και μετά από κάποιους γύρους θα τους περάσεις.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από kaynd

Η μόνη λύση είναι η υπομονή παρατήρησε τις γραμμές που ακολουθούν οι άλλοι στις στροφές και μετά από κάποιους γύρους θα τους περάσεις.

Σωστός (στη συγκεκρημενη διοργάνωση οι αλλοι κάνουν 1 στανταρ πιτ στοπ)

Αλλά μιλάμε για παναλαφρα και παντοδήναμα αυτοκήνιτα... πρέπει να έχει κάτι ανταγωνηστηκό... αλλιώς σύγουρα δεν πρόκητε να πάρεις την 1η θέση σε όλους τους αγώνες και κυνδηνέβεις σοβαρά να μην βγείς και πρώτος στην διοργάνωση!

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια,απο γραμμες δεν εχω προβλημα...το θεμα ειναι οτι οταν οι αλλοι στην oval ας πουμε στρηβουν με 170-180(τυχαια τιμη)και εσυ στριβεις με το μεγιστο 140-150 πως θα εισαι ανταγωνιστικος?Και πες ενταξει στην οβαλ,ομως στο ΤΟΚΥΟ ας πουμε,ειναι μπροστα μου ενα nissan και εγω απο πισω,ακριβως ιδιες γραμμες αλλα το nissan εχει σαφεστατη υπεροχη και απο κρατημα και απο γεωμετρια αμαξωματος και απο στριψημο και απο καθετη δυναμη:cry: .Υπαρχει καμια περιπτωση να νικηθουν με το escudo?:...:

Link to comment
Share on other sites

Το gt4 ειναι ισως το καλυτερο racing game που εχω παιξει....Εμενα το μονο που με ενοχλησε ειναι το οτι κανει save μονο του και η καμερα που ειναι "κολλημενη" στην ουρα του αμαξιου.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από giorgos_cupra

Το gt4 ειναι ισως το καλυτερο racing game που εχω παιξει....Εμενα το μονο που με ενοχλησε ειναι το οτι κανει save μονο του και η καμερα που ειναι "κολλημενη" στην ουρα του αμαξιου.

Βγάλε το autosave Και θα κάνει save μονο όταν αλλάζεις αυτοκίνητο.

man Gtan Turismo + εξωτερηκές κάμερες δεν πάνε μαζί! :p Πάντα από μέσα...:cool:

Link to comment
Share on other sites

Το εχω βγαλει το autosave...Εμενα δεν μ'αρεσει η εσωτερικη καμερα γιατι οταν εχω το evo μου,θελω να ακουω το μπαμ και να βλεπω τη φλογα απο την εξατμιση ή οταν εχω ενα impreza sti θελω να ακουω τον boxer στις χαμηλες και να τριζουν τα παραθυρα...και ολα αυτα απο μεσα δεν γινονται,γιατι απο μεσα το μονο που ακους ειναι ενα φυσημα που εκ πρωτης οψεως λες οτι ειναι το turbo αλλα μετα προσεχεις οτι υπαρχει ο ιδιος ηχος και στα ατμοσφαιρικα αμαξια:blink:

Link to comment
Share on other sites

To escudo είναι μόνο για πίστες με μπαριέρα και εύκολες στροφές(το χώμα εξαιρείται) και πιστεύω πως μόνο με αυτό στην οβαλ

Για τις άλλες δοκίμασε κανένα nsx(εγώ προτείνω raybrig αν το έχεις βγάλει..)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Επιτέλους (άργησα το ξέρω αλλά υποχρεώσεις...) βρήκα που σου δίνει ένα τέτοιο πολυπόθητο "αμαξάκι"!

Ολοκληρώνοντας το Εuropean Events!

ή

Ίσως να δοθεί ένα αμάξι της εν λόγω κατηγορίας μόνο με το Τuring Car των European events...

Link to comment
Share on other sites

Που το ξεθαψατε αυτο το thread ρε παιδια?:p Λοιπον η λυση ειναι μια,παιζεις 4-5 φορες endurance βγαζεις περιπου 3-4 μυρια και αγοραζεις δεν το θυμαμαι και καλα τωρα μου φαινεται pescarolo πρεπει να λεγεται και φτιαγμενο βγαζει 1200 αλογα μπορει και παραπανω δεν θυμαμαι...Εγω παντως ετσι εκανα;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.