Jump to content



G.G. Monza / Alfa Romeo 155 V6 TI - BMW M3 E30 - Mercendes Benz 190 EVO - 15/10/2017


uhu

Recommended Posts

@Lylankor τελικά τσάμπα σου τα έψαλα και περίμενες :whistling::(

Ψιλο αγωνιστικό αλλά μάλλον πιο πολύ εγώ μιας και άνοιξα ελαφρώς την τροχιά μου

 

 

Τελικά μάλλον τα 50κιλά ήταν πολλά για την Alfa.

Στα τελευταία 8 λεπτά ήταν παγοδρόμιο, δεν είχε το consistency που περίμενα.

Λάθος επιλογή.

 

Χάλια αγώνες, χάλια combo, χάλια αίσθηση.

Ο 2ος ακόμα πιο χάλια.

Εκεί που είχα μάχη με τον @akis_z80 έβαλα λάθος ταχύτητα σε κατέβασμα, 1η αντί για 3η , σβούριξα ελαφρώς και κοκκίνησε το κιβώτιο.

 

Χάλια....

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

DTM στη Monza = εγγυημένη ευχαρίστηση.

 

Μυθική μάχη βγαλμένη από το παρελθόν με @Thodoris1884. Δυστυχώς κράτησε μόνο 2 γύρους. Καλά ρε συ, από πότε η merc είναι πιο γρήγορη στην ευθεία; Είχα φτιάξει ντραγκστεράδικο σετάπ και πάλι με μάζευες.. Κάτι μύρισε αλλά δεν είμαι σίγουρος. Μήπως ψέκαζες νίτρα;; :p

 

 

 

@liakjim το κατάλαβα το misshift σου. Και εγώ στο ίδιο σημείο την πάτησα 1-2 γύρους πριν. Πού να τρέξεις μετά με στραβωμένες βαλβίδες

 

 

Race 1 & 2 Replays

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος liakjim έγραψε:

 

Χάλια αγώνες, χάλια combo, χάλια αίσθηση.

 

 

 

Πάντως αυτά τα dtmάκια σε όποια πίστα και να μπούνε εμένα μου φαίνονται just right!!!

Αυτά  τα japanese pack μια M3 και το tatous ας πούμε  είναι τα αμάξια που με πείθουν περισσότερο.

Σε  συμπεριφορά σε ffb σε grip και σε αίσθηση  οδήγησης γενικότερα.

 

Link to comment
Share on other sites

@akis_z80 σε έπαιρνε στην ευθεία γιατί τα BWM είχαν 50 κιλά ballast.

Κρίμα που η επαφή μου με τον @Lylankor χάλασε τον αγώνα σε 4 άτομα.

Εμένα, τον @Lylankorπου με περίμενε άδικα, τον @Thodoris1884 που τον πήραν τα σκάγια και εσένα που έχασες μάχη.

Βασικά στον 1ο αγώνα που πέρασα με το 4Χ4 της Alfa μπροστά, σκεφτόμουν τί ωραίο αγώνα που θα είχαμε οι 4 μιας και θα σας καθυστερούσα με το βαρύ γουρούνι.

Δεν έμπαινε καλά, είχα χειρότερο φρενάρισμα, μικρότερη τελική αλλά καλύτερη έξοδο και ευελπιστούσα σε μάχη. Βασικά έχανα κάπου 0.5δευτ σε απόλυτο χρόνο. Μπορούσα ένα 2:00 ξερό αν όλα πήγαιναν σωστά στον γύρο.

Κρίμα. Μακάρι να είχα μείνει μισό μέτρο δεξιά ή απλά ο @Lylankor να προσπαθούσε στην ευθεία και όχι από την εξωτερική στην Parabolica ενάντια σε ένα υποστροφικό αμάξι:(

 

ΥΓ Νομίζω ότι αποδείχθηκε ότι ο Άρης της Kunos είναι πιο έυπνος από εμάς. Τα αμάξια ήταν απόλυτα balanced με 0 ballast. Τσάμπα η φασαρία

Link to comment
Share on other sites

Αυτοκινητα που πατας φρενο και πανε δεξια αριστερα σαν ψαρι απλα δεν...  Εμπιστοσυνη 0.

Ελεγα να μην ερθω καν αλλα ειχαν πλακα μεχρι να αρχισουν τα φρενα.

 

Ηλία για την Mercedes μάλλον θα εννοείς γιατί τα άλλα δεν είχαν θέμα. Αυτό φτιάχνει να ξέρεις. Βάζεις λίγο πιο πίσω brake bias ή/ και ανεβάζεις μπροστά bump ή / και ανεβάζεις πίσω rebound ή/και ανοίγεις μπροστά toe.

Αρνάκι μετά [emoji6]

 

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ε αφού με το Θοδωρή όταν τα δοκιμάσαμε συμφωνήσαμε οτι ήθελε καμιά 30ρια το bmw και 0 η alfa.

 

Ναι, για την επαφή εγώ κυρίως σταμάτησα γιατί νόμιζα οτι έφταιγε το net μου, αφού το αυτοκίνητό μου δε το ένιωσα να κουνιέται καθόλου. Από την άλλη ναι μεν άφησα χώρο αλλά άφησα χώρο σύμφωνα με τη δικιά μου γραμμή που στην parabolica μπαίνω προς το apex με φρένα, μπορεί η κανονική σου γραμμή να είναι φρένα ίσια και turn in πιο μετά. Απλά χάσαμε τη μάχη που θα έιχαμε με τον Άκη μετά λογικά.

 

Τα med που έβαλα πάντως ήταν λάθος, δεν τα είχα δοκιμάσει απλά έβλεπα τα soft να κιτρινίζουν στον 5ο-6ο γύρο και πήγα να κάνω τον έξυπνο :p Τελικά και τα med τρώγονταν σχεδόν το ίδιο, κόκκινα ήταν στο τέλος. Τον 2ο αγώνα δεν θα προλάβαινα να τον τελειώσω με τίποτα γιατί είχα μια υποχρέωση σήμερα δυστυχώς :(

 

@fatalara @liakjim Εγώ με default και 1-1 φτερό ήμουν και στα φρένα δεν είχα μεγάλο πρόβλημα πάντως. Απλά αν έμπαινες με λίγο περισσότερα μετά η συμπεριφορά του ABS έστελνε το αυτοκίνητο λίγο όπως νάναι.

Έγινε επεξεργασία από Lylankor
Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος liakjim έγραψε:

 

ΥΓ Νομίζω ότι αποδείχθηκε ότι ο Άρης της Kunos είναι πιο έυπνος από εμάς. Τα αμάξια ήταν απόλυτα balanced με 0 ballast. Τσάμπα η φασαρία

 

Και με το ballast δεν ήταν μακριά τα αμάξια.

theoritical εχω περίπου το ίδιο +0,1" με την 155 και ασχολήθηκα και με τα 2.

Βασικά στηρίχθηκα στο rsr που το wr της merc ηταν 59:40 ενω στα άλλα δυο 58:60

Ισως να μην βρήκαμε κάτι στο σετάπ?

Βάζω και μένα μέσα γιατί, ούτε εγω είμαι ικανοποιημένος με το 2:01 low σε σχέση με το πόσο ασχολήθηκα.

 

Πάντως παρά τα κιλά το alfa μου άρεσε ενα τσικ παραπάνω.

Ειδικά στην παραμπόλικα και στην δεξιά πριν την μεγάλη ευθεία. Έμπαινε!!!

Και ψάρευε πολύ λιγότερο στην πίεση στο όριο.

Ημουν σε δίλημμα το απόγευμα...

 

Στα οφλαϊν 30γυρα μισό γύροπαραπανω έκανα με την αλφα πάντωςστον ίδιο χρόνο

και αυτό με μια προσπάθεια. 2 με την μερκ

Με τη μερκ πάντα κάτι τύχαινε...

Έγινε επεξεργασία από uhu
Link to comment
Share on other sites

πριν 15 ώρες, το μέλος liakjim έγραψε:

Ηλία για την Mercedes μάλλον θα εννοείς γιατί τα άλλα δεν είχαν θέμα. Αυτό φτιάχνει να ξέρεις. Βάζεις λίγο πιο πίσω brake bias ή/ και ανεβάζεις μπροστά bump ή / και ανεβάζεις πίσω rebound ή/και ανοίγεις μπροστά toe.

Αρνάκι μετά emoji6.png

 

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

 

 

 

Το γνωριζω γιαυτο ρωτουσα για toe γτ δεν υπαρχει χρονος για σεταρισμα.

Ηταν 1 sec για πλακα εκει ισως και παραπανω. Αυτα για το quali γιατι στον αγωνα τη μοιρα μου την ξερω.

Ειναι ωραια τα αμαξακια αλλα θελουν χρονο.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.