PolomanGR Οκτώβριος 15, 2017 #61 Κοινοποίηση Οκτώβριος 15, 2017 (edited) Server set, password dtm. Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 15, 2017 από PolomanGR Link to comment Share on other sites More sharing options...
uhu Οκτώβριος 15, 2017 Author #62 Κοινοποίηση Οκτώβριος 15, 2017 40λεπτο ή 2 30άρια με reverse grid??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PolomanGR Οκτώβριος 15, 2017 #63 Κοινοποίηση Οκτώβριος 15, 2017 2 30λεπτα εβαλα. (νομιζω) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aris Teidis Οκτώβριος 15, 2017 #64 Κοινοποίηση Οκτώβριος 15, 2017 έρχομαι, merce θα πάρω Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Οκτώβριος 15, 2017 #65 Κοινοποίηση Οκτώβριος 15, 2017 @Lylankor τελικά τσάμπα σου τα έψαλα και περίμενες Ψιλο αγωνιστικό αλλά μάλλον πιο πολύ εγώ μιας και άνοιξα ελαφρώς την τροχιά μου Τελικά μάλλον τα 50κιλά ήταν πολλά για την Alfa. Στα τελευταία 8 λεπτά ήταν παγοδρόμιο, δεν είχε το consistency που περίμενα. Λάθος επιλογή. Χάλια αγώνες, χάλια combo, χάλια αίσθηση. Ο 2ος ακόμα πιο χάλια. Εκεί που είχα μάχη με τον @akis_z80 έβαλα λάθος ταχύτητα σε κατέβασμα, 1η αντί για 3η , σβούριξα ελαφρώς και κοκκίνησε το κιβώτιο. Χάλια.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aris Teidis Οκτώβριος 15, 2017 #66 Κοινοποίηση Οκτώβριος 15, 2017 Μπράβο παιδιά, δυνατοί αγώνες - έπεσε ιδρώτας... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
akis_z80 Οκτώβριος 15, 2017 #67 Κοινοποίηση Οκτώβριος 15, 2017 DTM στη Monza = εγγυημένη ευχαρίστηση. Μυθική μάχη βγαλμένη από το παρελθόν με @Thodoris1884. Δυστυχώς κράτησε μόνο 2 γύρους. Καλά ρε συ, από πότε η merc είναι πιο γρήγορη στην ευθεία; Είχα φτιάξει ντραγκστεράδικο σετάπ και πάλι με μάζευες.. Κάτι μύρισε αλλά δεν είμαι σίγουρος. Μήπως ψέκαζες νίτρα;; @liakjim το κατάλαβα το misshift σου. Και εγώ στο ίδιο σημείο την πάτησα 1-2 γύρους πριν. Πού να τρέξεις μετά με στραβωμένες βαλβίδες Race 1 & 2 Replays 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
uhu Οκτώβριος 15, 2017 Author #68 Κοινοποίηση Οκτώβριος 15, 2017 Μία ώρα πριν, το μέλος liakjim έγραψε: Χάλια αγώνες, χάλια combo, χάλια αίσθηση. Πάντως αυτά τα dtmάκια σε όποια πίστα και να μπούνε εμένα μου φαίνονται just right!!! Αυτά τα japanese pack μια M3 και το tatous ας πούμε είναι τα αμάξια που με πείθουν περισσότερο. Σε συμπεριφορά σε ffb σε grip και σε αίσθηση οδήγησης γενικότερα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fatalara Οκτώβριος 15, 2017 #69 Κοινοποίηση Οκτώβριος 15, 2017 Αυτοκινητα που πατας φρενο και πανε δεξια αριστερα σαν ψαρι απλα δεν... Εμπιστοσυνη 0. Ελεγα να μην ερθω καν αλλα ειχαν πλακα μεχρι να αρχισουν τα φρενα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Οκτώβριος 15, 2017 #70 Κοινοποίηση Οκτώβριος 15, 2017 @akis_z80 σε έπαιρνε στην ευθεία γιατί τα BWM είχαν 50 κιλά ballast. Κρίμα που η επαφή μου με τον @Lylankor χάλασε τον αγώνα σε 4 άτομα. Εμένα, τον @Lylankorπου με περίμενε άδικα, τον @Thodoris1884 που τον πήραν τα σκάγια και εσένα που έχασες μάχη. Βασικά στον 1ο αγώνα που πέρασα με το 4Χ4 της Alfa μπροστά, σκεφτόμουν τί ωραίο αγώνα που θα είχαμε οι 4 μιας και θα σας καθυστερούσα με το βαρύ γουρούνι. Δεν έμπαινε καλά, είχα χειρότερο φρενάρισμα, μικρότερη τελική αλλά καλύτερη έξοδο και ευελπιστούσα σε μάχη. Βασικά έχανα κάπου 0.5δευτ σε απόλυτο χρόνο. Μπορούσα ένα 2:00 ξερό αν όλα πήγαιναν σωστά στον γύρο. Κρίμα. Μακάρι να είχα μείνει μισό μέτρο δεξιά ή απλά ο @Lylankor να προσπαθούσε στην ευθεία και όχι από την εξωτερική στην Parabolica ενάντια σε ένα υποστροφικό αμάξι ΥΓ Νομίζω ότι αποδείχθηκε ότι ο Άρης της Kunos είναι πιο έυπνος από εμάς. Τα αμάξια ήταν απόλυτα balanced με 0 ballast. Τσάμπα η φασαρία Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Οκτώβριος 15, 2017 #71 Κοινοποίηση Οκτώβριος 15, 2017 Αυτοκινητα που πατας φρενο και πανε δεξια αριστερα σαν ψαρι απλα δεν... Εμπιστοσυνη 0. Ελεγα να μην ερθω καν αλλα ειχαν πλακα μεχρι να αρχισουν τα φρενα. Ηλία για την Mercedes μάλλον θα εννοείς γιατί τα άλλα δεν είχαν θέμα. Αυτό φτιάχνει να ξέρεις. Βάζεις λίγο πιο πίσω brake bias ή/ και ανεβάζεις μπροστά bump ή / και ανεβάζεις πίσω rebound ή/και ανοίγεις μπροστά toe. Αρνάκι μετά [emoji6] Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lylankor Οκτώβριος 15, 2017 #72 Κοινοποίηση Οκτώβριος 15, 2017 (edited) Ε αφού με το Θοδωρή όταν τα δοκιμάσαμε συμφωνήσαμε οτι ήθελε καμιά 30ρια το bmw και 0 η alfa. Ναι, για την επαφή εγώ κυρίως σταμάτησα γιατί νόμιζα οτι έφταιγε το net μου, αφού το αυτοκίνητό μου δε το ένιωσα να κουνιέται καθόλου. Από την άλλη ναι μεν άφησα χώρο αλλά άφησα χώρο σύμφωνα με τη δικιά μου γραμμή που στην parabolica μπαίνω προς το apex με φρένα, μπορεί η κανονική σου γραμμή να είναι φρένα ίσια και turn in πιο μετά. Απλά χάσαμε τη μάχη που θα έιχαμε με τον Άκη μετά λογικά. Τα med που έβαλα πάντως ήταν λάθος, δεν τα είχα δοκιμάσει απλά έβλεπα τα soft να κιτρινίζουν στον 5ο-6ο γύρο και πήγα να κάνω τον έξυπνο Τελικά και τα med τρώγονταν σχεδόν το ίδιο, κόκκινα ήταν στο τέλος. Τον 2ο αγώνα δεν θα προλάβαινα να τον τελειώσω με τίποτα γιατί είχα μια υποχρέωση σήμερα δυστυχώς @fatalara @liakjim Εγώ με default και 1-1 φτερό ήμουν και στα φρένα δεν είχα μεγάλο πρόβλημα πάντως. Απλά αν έμπαινες με λίγο περισσότερα μετά η συμπεριφορά του ABS έστελνε το αυτοκίνητο λίγο όπως νάναι. Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 15, 2017 από Lylankor Link to comment Share on other sites More sharing options...
uhu Οκτώβριος 15, 2017 Author #73 Κοινοποίηση Οκτώβριος 15, 2017 (edited) πριν 2 ώρες, το μέλος liakjim έγραψε: ΥΓ Νομίζω ότι αποδείχθηκε ότι ο Άρης της Kunos είναι πιο έυπνος από εμάς. Τα αμάξια ήταν απόλυτα balanced με 0 ballast. Τσάμπα η φασαρία Και με το ballast δεν ήταν μακριά τα αμάξια. theoritical εχω περίπου το ίδιο +0,1" με την 155 και ασχολήθηκα και με τα 2. Βασικά στηρίχθηκα στο rsr που το wr της merc ηταν 59:40 ενω στα άλλα δυο 58:60 Ισως να μην βρήκαμε κάτι στο σετάπ? Βάζω και μένα μέσα γιατί, ούτε εγω είμαι ικανοποιημένος με το 2:01 low σε σχέση με το πόσο ασχολήθηκα. Πάντως παρά τα κιλά το alfa μου άρεσε ενα τσικ παραπάνω. Ειδικά στην παραμπόλικα και στην δεξιά πριν την μεγάλη ευθεία. Έμπαινε!!! Και ψάρευε πολύ λιγότερο στην πίεση στο όριο. Ημουν σε δίλημμα το απόγευμα... Στα οφλαϊν 30γυρα μισό γύροπαραπανω έκανα με την αλφα πάντωςστον ίδιο χρόνο και αυτό με μια προσπάθεια. 2 με την μερκ Με τη μερκ πάντα κάτι τύχαινε... Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 15, 2017 από uhu Link to comment Share on other sites More sharing options...
fatalara Οκτώβριος 16, 2017 #74 Κοινοποίηση Οκτώβριος 16, 2017 πριν 15 ώρες, το μέλος liakjim έγραψε: Ηλία για την Mercedes μάλλον θα εννοείς γιατί τα άλλα δεν είχαν θέμα. Αυτό φτιάχνει να ξέρεις. Βάζεις λίγο πιο πίσω brake bias ή/ και ανεβάζεις μπροστά bump ή / και ανεβάζεις πίσω rebound ή/και ανοίγεις μπροστά toe. Αρνάκι μετά Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Το γνωριζω γιαυτο ρωτουσα για toe γτ δεν υπαρχει χρονος για σεταρισμα. Ηταν 1 sec για πλακα εκει ισως και παραπανω. Αυτα για το quali γιατι στον αγωνα τη μοιρα μου την ξερω. Ειναι ωραια τα αμαξακια αλλα θελουν χρονο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PolomanGR Οκτώβριος 18, 2017 #75 Κοινοποίηση Οκτώβριος 18, 2017 Αργησα λιγο,αλλα δεν πολυπρολαβαίνω,και μάλλον ούτε αυτήν την βδομάδα θα τρέξω RESULTS 2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now