Jump to content



Αγορά μικρού-μεσαίου αυτοκινήτου για πολλά χιλιόμετρα


tragikos

Recommended Posts

πριν 2 ώρες, το μέλος trib έγραψε:

Προσοχή! Αν οδηγήσεις το νέο Ibiza 1.0 115ps, θα το αγοράσεις (όντας φθηνότερο του Polo). 

Είδα από κοντά μια μέτρια έκδοση άλλα δε μου άρεσε τόσο. Στην παρουσίαση κλπ φαινόταν πανέμορφο το άτιμο.

πριν 4 λεπτά, το μέλος Oric έγραψε:

Γνωστός πήρε πριν μερικές μέρες ένα στα 16500€ με ΤΑΣΙΑ & ΧΩΡΙΣ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑΤΟΣ!

 

Είναι το ιδανικό βέβαια για νέους οδηγούς αλλά τελείως ουδέτερο (το οποίο δεν είναι κακό, εξαρτάται τι ψάχνεις κανείς) αλλά είναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ.

Link to comment
Share on other sites

Εγω προσωπικά θα πήγαινα είτε στο τρέχον polo σε ντίζελ, είτε στο τρέχον focus 1.5 σε diesel.

Είναι αμάξια που πάνε για αντικατάσταση και για να τα πουλήσουν πραγματικά τα σκοτώνουν. Ειδικά το focus 1.5 με τα 95 άλογα.

 

Για τον ίδιο λόγο πρότεινα πέρσι και το fiesta το οποίο έκανε τότε 12800! το άδειο και 14500 το φουλ εξτρά (και έβγαινε φτηνότερο ακόμα και απο hyundai-kia-skoda-seat...) ενώ τώρα που άλλαξε και καλά μοντέλο ξεκινάει απο 15000+ (ε δεν άλλαξε και τόσο πολύ)

Για τα υπόλοιπα VW  group (skoda--seat) τα εχει θάψει IMO η μαμά εταιρεία.(τι  περιμεναν οι Τσέχοι και οι Ισπανοί απο τους Γερμανούς...)

Εκδόσεις δίχως diesel για seat??? και τα skoda βγαίνουν ακριβότερα σε αντίστοιχα πακέτα εξοπλισμού, αν είναι ποτέ δυνατόν... 

 

Εμφανισιακά μου αρέσουν και τα σούπερ μίνι suv βλέπε captur και μη :tomato: Juke

Έγινε επεξεργασία από uhu
Link to comment
Share on other sites

Μτχ και από εμένα, ίσως να έμενα μακριά από γερμανό αλλά αυτό ίσως να είναι περιέργειά μου

Ακόμη και 1000 ευρώ ζημιά να σου βγάλει στη διετία, πάλι κερδισμένος θα είσαι. Και δε θα σου βγάλει ζημιά αν κάνεις έρευνα αγοράς και αν βάλεις έμπιστο μηχανικό στη μέση.

Και μην ξεχνάς ότι το καινούριο στην ουσία σε υποχρεώνει να κάνεις και τα σέρβις σε εξουσιοδοτημένο οπότε κάθε αλλαγή λαδιού (και με 25000 το χρόνο θα προλάβεις να κάνεις μπόλικες) θα σου κοστίζει καλό χρήμα, βάλε φίλτρα, φρένα...πόνος...

Το lpg είναι επίσης κάτι που θα πρέπει να σκεφτείς πολύ σοβαρά, είτε να ψάξεις αμάξι που να το έχει είτε να το βάλεις. Με 25000 χλμ το χρόνο βγάζεις τα χρήματα της εγκατάστασης σε 1-1.5 χρόνο!!!

Link to comment
Share on other sites

Πριν 2μιση χρόνια έκανα την ίδια αναζήτηση. Αφού τα είδα τότε όλα (δεν τα οδηγησα όλα αφού θα ήταν εργαλείο δουλειάς) από σούπερ μινι 108 μέχρι και μικρά π.χ. 208, τελικά πήρα το Πουντο πετρέλαιο με τους 85 ίππους, με τα πάντα απο εξοπλισμό, εκτός από Μπ3 (το εβαλα μετά) στα 13.

Link to comment
Share on other sites

Είμαι απόλυτα ευχαριστημένος από τη οδηγική του συμπεριφορά αλλά και από την ποιότητα κατασκευής. Και ενθουσιασμένος από την δύναμη του κινητήρα (ειδικα στο ταξίδι που βάζεις cc στα 125 με 130 τα κραταει σταθερότατα) με κατανάλωση περίπου 4,5 λίτρα ανά 100χλμ.

Έγινε επεξεργασία από filarhos
...
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 17 ώρες, το μέλος trib έγραψε:

Προσοχή! Αν οδηγήσεις το νέο Ibiza 1.0 115ps, θα το αγοράσεις (όντας φθηνότερο του Polo). 

Τόσο καλό είναι;

πριν 14 ώρες, το μέλος Oric έγραψε:

Όπως έγραψα και στο πρώτο μου post, το βρίσκω κακάσχημο. Επίσης έχω μπει σε υβριδικό και είναι τραγικό όσον αφορά την επιτάχυνση και τον θόρυβο που κάνει (αντίστοιχα και το υβριδικό Auris).

πριν 14 ώρες, το μέλος jax7480 έγραψε:

Αν τελικά πας για καινούριο σκέψου και το ενδεχόμενου του DSG. Προσωπικά δεν ξαναγυρναω σε manual.

Ναι DSG έχουν οι γονείς μου και όντως είναι τρομερό.

πριν 12 ώρες, το μέλος ronin13 έγραψε:

Και υπάρχει και η λύση και του lpg, μην ξεχνιόμαστε.

 

πριν 10 ώρες, το μέλος schumifer έγραψε:

Το lpg είναι επίσης κάτι που θα πρέπει να σκεφτείς πολύ σοβαρά, είτε να ψάξεις αμάξι που να το έχει είτε να το βάλεις. Με 25000 χλμ το χρόνο βγάζεις τα χρήματα της εγκατάστασης σε 1-1.5 χρόνο!!!

Να τροποποιήσω ένα μεταχειρισμένο εννοείτε και οι δύο. Ίσως αν σκεφτόμουν να πάρω μεταχειρισμένο να το κοιτούσα αλλά δύσκολο...

πριν 56 λεπτά, το μέλος filarhos έγραψε:

Πριν 2μιση χρόνια έκανα την ίδια αναζήτηση. Αφού τα είδα τότε όλα (δεν τα οδηγησα όλα αφού θα ήταν εργαλείο δουλειάς) από σούπερ μινι 108 μέχρι και μικρά π.χ. 208, τελικά πήρα το Πουντο πετρέλαιο με τους 85 ίππους, με τα πάντα απο εξοπλισμό, εκτός από Μπ3 (το εβαλα μετά) στα 13.

Έχω μια άρνηση στα Ιταλικά :p

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, tragikos said:

Τόσο καλό είναι;

Είναι στιβαρό, σβέλτο, γκαζάτο από χαμηλά στις 1500 (20kg ροπή έχει δεν είναι λίγα), πολύ καλή αίσθηση του δρόμου, κοφτερό τιμόνι, με με όλα τα smart καλούδια και οθόνες και σημαντικότερο, είναι πιο φθηνό από το Polo. Ειδικά αν πας σε έκδοση Style, θεωρώ θα σου αρέσει πολύ, νεανικό αυτοκίνητο. 

 

Αυτό που δεν ξέρω να σου πω, όπως φυσικά και με όλα τα υπόλοιπα μικρά 1000άρια 1200άρια, πόσο άνετα θα τα βγάλει πέρα με 70km τη μέρα, κάθε μέρα, αλλά και τι επιπτώσεις θα έχει στην ανθεκτικότητα, ο μικρός κινητήρας έπειτα από 2-3 χρόνια. 

Link to comment
Share on other sites

Είναι 13 χρόνων σκαρί όμως, δεν αξίζει με τίποτα σε καινούργιο. Βέβαια ο 1.6 - Multijet 120HP είναι αρκετά ενδιαφέρον κινητήρας.

Επίσης αναμένεται το καινούργιο μοντέλο (και σε αυτό).

Link to comment
Share on other sites

Έχω το Renault Clio 1.5 dci 90hp εδώ και 2 χρόνια. Έχω κάνει περίπου 65.000km (πάνω από 30.000 το χρόνο). Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος. Ο κινητήρας εξαιρετικός, η κατανάλωση στα 4.3l/100km, 0 τέλη κυκλοφορίας, πολύ καλή συμπεριφορά στο δρόμο. Έχει 1-2 αρνητικά που στο νεώτερο Clio που κυκλοφορεί από πέρυσι νομίζω εξαλείφθηκαν. Το δικό μου μικρά σε μέγεθος τακάκια που φθείρονται γρήγορα. Επίσης, το πλαστικό στις πόρτες δεν είναι ποιοτικό και είχα πάρει την πλούσια έκδοση. Πέρα από αυτά που στο νεώτερο έχουν διορθωθεί, δεν βρήκα μέχρι τώρα κάτι άλλο σαν αρνητικό. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 3 ώρες, το μέλος UltraB έγραψε:

Είναι 13 χρόνων σκαρί όμως, δεν αξίζει με τίποτα σε καινούργιο. Βέβαια ο 1.6 - Multijet 120HP είναι αρκετά ενδιαφέρον κινητήρας.

Επίσης αναμένεται το καινούργιο μοντέλο (και σε αυτό).

Ναι έχεις δίκιο απλώς αρχές του '15 που το κοιτούσα και το συνέκρινα με τα άλλα στο μόνο που έμενε πίσω ήταν ότι δεν είχε οθόνη μεγάλη στο ταμπλό. Βέβαια και στον ανταγωνισμό για να έβαζες οθόνη εργοστασίακή ήθελε την τελευταία έκδοση οπότε φτάναμε τα 16-17χιλ€ που δεν θεωρούσα λογικό με τίποτα για ένα αυτοκινητάκι...

 

Υ.Γ. Το '15 δεν θυμάμαι κάποιο από τον ανταγωνισμό να είχε ολοκαίνουριο μοντέλο, τα facelift δεν τα θεωρώ καινούριο μοντέλο. Με ενδιαφέρει πρώτα από όλα η συμπεριφορά και τα δομικά στοιχεία του αυτοκινήτου και όχι τα μπλιμπλίκια. Πάντα μιλάω για αυτά που μου αρέσανε...

Έγινε επεξεργασία από filarhos
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
πριν 3 ώρες, το μέλος tragikos έγραψε:

Έτυχε να περάσω από έκθεση Opel και μπήκα στο Corsa στην έκδοση Innovation. Πολύ φτηνιάρικο μου έβγαζε ρε παιδιά :p

Σε σχέση με ποιο; Έλεγαν ότι είχε από τα ποιοτικότερα εσωτερικά της κατηγορίας του. Βέβαια είναι πόσο χρονών μοντέλο, γι αυτό σου είπα να περιμένεις το καινούργιο αν μπορείς. Επίσης αν μπορείς δες το εσωτερικό του Adam, πραγματικά δε το φτάνει κανένα απ' όσα έχουν βγάλει και απορώ γιατί στα μεγαλύτερα μοντέλα που πουλάνε περισσότερο δεν είναι τόσο όμορφα και ποιοτικά.

Link to comment
Share on other sites

πριν 19 λεπτά, το μέλος tragikos έγραψε:

Υποθέτω επηρεασμένος από το Golf, μου φάνηκαν τα υφάσματα 2ης κατηγορίας (αν βγάζει νόημα αυτό) και τα πλαστικά του πολύ σκληρά και "ψεύτικα". :p

Το Corsa είχε πάντα σκληρά πλαστικά αλλά ήταν πολύ ποιοτικά τοποθετημένα. Βέβαια το Golf έχει το καλύτερο εσωτερικό της κατηγορίας του (και γενικά η VW αν εξαιρέσουμε τις πιο premium μάρκες), συν ότι παίζει σε άλλη κατηγορία από το Corsa και με αρκετά μεγάλη διαφορά στην τιμή. 

 

Για εμένα πάντως μην πας σε Corsa, τουλάχιστον όχι μέχρι να βγει το καινούργιο και να πάρεις ένα "καινούργιο" αμάξι (πλατφόρμα, εσωτερικό κλπ) ή το προηγούμενο σε αρκετά πιο χαμηλή τιμή.

 

Ξέχασα επίσης να αναφέρω ότι δε τίθεται θέμα σύγκρισης στα πλαστικά του Corsa D & Astra H.

Το Astra H έχει πιο ποιοτικά και μαλακά πλαστικά. Στις πόρτες (ακόμα και στις πίσω), ταμπλό, επένδυση ουρανού πράγμα που νομίζω ισχύει και στα τωρινά μοντέλα, οπότε καταλαβαίνεις...

Έγινε επεξεργασία από UltraB
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αν ειναι για καινουργιο diesel δες και το clio.

οι κινητηρες της renault θεωρουνται πολυ καλοι (τους εχει προμηθευθει και η mercedes για τα μικρα κυβικα)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.