iseeklife Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 20, 2017 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 20, 2017 καλησπέρα . βλέπω τον τασκ μανατζερ όσο ξεκινάνε τα παιιχνίδια. ειδικά τον σκληρό δίσκο . και από αυτά που γράφει δεν μου βγαίνει με τους υπολογισμούς το μέγεθος της vram και της ραμ που χρησιμοποιούν τα παιχνίδια. παράδειγμα βλέπω στο witcher 3 τον δίσκο να χρησιμοποιείται 130 ΜΒ για 3 δευτερόλεπτα και μετα 20 ΜΒ για άλλα 3 και μετά 1,5 ΜΒ για το υπόλοιπο του λοαντ . από τους υπλογισμούς δεν βγαίνει το μέγεθος της ραμ και της vram που χρησιμοποιεί το παιχνίδι. νομίζω στα 2,5 γίγα ραμ και vram αντίστοιχα. η ραμ γεμίζει σχεδόν αμέσως με το που ξεκινάω το παιχνίδι( και σε αυτό και σε άλλα.). γνωρίζει κανείς από που γεμίζει η ραμ και η vram αφού ο δίσκος δεν χρησιμοποιείται ? εγώ νόμιζα ότι ο δίσκος θα λειτουργούσε στα 150 για τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα αλλά δεν είναι έτσι . τουλάχιστον τα μισά λειτουργεί με 1,5 ΜΒ το δευτερόλεπτο . Link to comment Share on other sites More sharing options...
SirDiman Αύγουστος 20, 2017 #2 Κοινοποίηση Αύγουστος 20, 2017 Τι υπολογισμους? Το καθε προγραμμα καταλαμβανει ενα κομματι στη ραμ αναλογος του συστηματος που εχεις, ετσι και το παιχνιδι δεσμευει οτι ραμ χρειαστει οσο τρεχει. Ο σκληρος δεν εχει αμεση σχεση με τη ραμ , μονο οταν χρειαστει και αλλη ραμ το πισι σου και προσωρινά χρησιμοποιεί το δισκο Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gamer sensei Αύγουστος 20, 2017 #3 Κοινοποίηση Αύγουστος 20, 2017 (edited) Τι ακριβώς θες να τσεκάρεις;(ή αντιμετωπίζεις κάποιο πρόβλημα;) Σημειωτέον...η RAM και V-RAM ζητάνε συνέχεια πράγματα από τον σκληρό δίσκο,οπότε δεν μπορείς να καταλήξεις σε ένα "στατικό" μέγεθος αλλά θα κινείται με διακυμάνσεις...(πχ τα 2.5GB που λες...) Επιπλεόν,αρχικά οταν ξεκινάς το game συμβαίνει αυτό: η CPU ζητάει από την RAM,η CPU από τον σκληρό(εφόσον δεν το έχει η RAM..),ο σκληρός το δίνει στη RAM και απο κει πίσω στην CPU...και επειδή αρχικά μπορεί να έχει ζητήσει πολλά μπουκώνει η RAM στην αρχή και βλέπεις να χρησιμοποιείται τίγκα....! Εντελώς μπακαλίστικα τα λέω,γιατί παίζουν(και γίνονται) πολλά περισσότερα πράγματα...αλλά νομίζω παίρνεις μια γενική ιδέα! Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 20, 2017 από Gamer sensei Link to comment Share on other sites More sharing options...
iseeklife Αύγουστος 20, 2017 Author #4 Κοινοποίηση Αύγουστος 20, 2017 πριν 18 λεπτά, το μέλος SirDiman έγραψε: Τι υπολογισμους? Το καθε προγραμμα καταλαμβανει ενα κομματι στη ραμ αναλογος του συστηματος που εχεις, ετσι και το παιχνιδι δεσμευει οτι ραμ χρειαστει οσο τρεχει. Ο σκληρος δεν εχει αμεση σχεση με τη ραμ , μονο οταν χρειαστει και αλλη ραμ το πισι σου και προσωρινά χρησιμοποιεί το δισκο προσπαθώ να υπολογίσω όση ώρα διαρκεί το load από τον σκληρό πόσα ΜΒ έχουν μεταφερθεί και τα συγκρίνω με το μέγεθος της ραμ και της Vram . στα περισότερα παιχνίδια ο σκληρός δουλεύει μόνο στο λοαντ του παιχνιδιού και όχι κατά τη διάρκεια του (με εξαίρεση το infinite warfare που δουλεύει στα 100 ΜΒ συνέχεια και κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού ) . με αποτέλεσμα να μην έχει μεταφέρει τόσα γίγα όσα είναι η ραμ και η vram . σε όλα αυτά τα παιχνίδια το μέγεθος του λοαντ δεν αντιστοιχεί με το μέγεθος της vram και της ραμ και προσπαθώ να καταλάβω που τα βρίσκει τόσα γίγα τόσο γρήγορα. πχ στο infinite warfare kai sto battlefield1 η ραμ είναι 6 γίγα και ο σκληρός δεν έχει δουλέψει τόσο όσο να μεταφέρει τόσο πολλά γίγα . μου κάνει εντύπωση ότι για αρκετό χρονικό διάστημα στο λοαντ ο δίσκος δουλεύει μόνο με 1,5 ΜΒ το δευτερόλεπτο . εσύ λες ότι το πρόγραμμα δεσμευει χώρο στη ραμ χωρίς να έχουν μεταφερθεί τα δεδομένα από το σκληρό ? για αυτό χρησιμοποεί τόσα γίγα τόσο γρήγορα ? χωρίς να έχουν μεταφερθεί από το σκληρό ? πριν 29 λεπτά, το μέλος Gamer sensei έγραψε: Τι ακριβώς θες να τσεκάρεις;(ή αντιμετωπίζεις κάποιο πρόβλημα;) δεν αντιμετωπίζω κάποιο πρόβλημα απλά προσπαθώ να υπολογίσω τα ΜΒ που έχει στείλει ο σκληρός κατά τη διάρκεια του λόαντ και δεν ισοδυναμούν με το μέγεθος της ραμ και της vram του παιχνιδιού που χρησιμοποιείται εκείνη τη στιγμή . Δηλαδή ο σκληρός έχει στείλει γύρω στα 600 ΜΒ και η ραμ και η VRAM είναι στα 2,5 γίγα . να μην αναφέρω τα 6 γίγα του βαττλεφιελντ 1 . Link to comment Share on other sites More sharing options...
billpeppas Αύγουστος 20, 2017 #5 Κοινοποίηση Αύγουστος 20, 2017 compressed data @ HDD+RAM -> uncompressed @ VRAM επίσης τα games δεσμεύουν στην VRAM παραπάνω χώρο από όσο χρειάζονται εξ' αρχής. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now