GriGaS Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 10, 2017 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 10, 2017 (edited) Τον προηγούμενο Σεπτέμβριο αγόρασα μία Samsung T24E390 από τον Κωτσόβολο. Σχεδόν από την πρώτη ημέρα έχανε ανά τακτά χρονικά διαστήματα το σήμα από το HDMI στιγμιαία. Μετά από λίγο καιρό κατάλαβα ότι αυτό γινόταν την ώρα ενεργοποίησης/απενεργοποίησης κάποιας άλλης συσκευής (από το κλιματιστικό μέχρι την λάμπα του γραφείου μου). Σε πρώτη φάση αγόρασα ένα προστατευτικό πρίζας APC το οποίο δεν έκανε τίποτα. Άλλαξα καλώδιο HDMI, έκανα επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων και γενικώς οτιδήποτε με συμβούλευσε η τεχνική υποστήριξη της Samsung. Από την πρώτη κιόλας φορά που επικοινώνησα μαζί τους, με προέτρεψαν εάν δε βγάλω άκρη να τη στείλω στο service τους, αλλά επειδή δεν είχα οθόνη για να την αντικαταστήσω, το αμέλησα. Πριν 10 μέρες βρήκα backup οθόνη και έτσι επικοινώνησα μαζί τους τη Δευτέρα 31/7. Κανόνισαν courier να έρθει να την πάρει από το γραφείο μου και την Τετάρτη 2/8 η οθόνη παραδώθηκε στο courier. Την Τρίτη 8/8 επικοινώνησε μαζί μου τεχνικός της Service One που αναλαμβάνει το service των οθονών της Samsung να με ρωτήσει ποιο ακριβώς είναι το πρόβλημα με την οθόνη μου. Του εξήγησα και μου είπε πως θα την ελέγξει άμεσα. Χθες 9/8 λαμβάνω sms ότι η οθόνη μου παραδώθηκε σε courier για επιστροφή. Ομολογώ πως το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα ήταν ότι και καλά δε βρήκαν τίποτα και μου την επιστρέφουν. Τηλεφωνώ στη Service One και η κυρία στο τηλεφωνικό κέντρο με ενημέρωσε πως αλλάχθηκε η κεντρική πλακέτα και το τροφοδοτικό (έχει brick εξωτερικό) και μου έδωσε το tracking number. Σήμερα το πρωί η οθόνη ξαναεγκαταστάθηκε στο γραφείο μου και ελπίζω να μην ξαναπαρουσιάσει πρόβλημα... Ένα μεγάλο μπράβο λοιπόν στην Samsung για την επιλογή του συνεργάτη της και ένα επίσης μεγάλο μπράβο στη Service One για την άριστη διεκπεραίωση της επισκευής! ---------------------------------------------------------------------------------------------- EDIT : Mία μόλις μέρα μετά και η οθόνη κάνει τα ίδια... Αφήνω το αρχικό ποστ ώς έχει και όσοι ενδιαφέρεστε μπορείτε να διαβάζετε τις εξελίξεις παρακάτω! Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 11, 2017 από GriGaS 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
minast Αύγουστος 10, 2017 #2 Κοινοποίηση Αύγουστος 10, 2017 Ελπίζω να έχεις ξεμπερδέψει. Έχω πετύχει σε διπλανό φόρουμ την περιπέτεια κάποιου με τηλεόραση Samsung από Κωτσόβολο που έχει τραβήξει μήνες (δεν ξέρω εάν είναι το ίδιο σέρβις). Link to comment Share on other sites More sharing options...
GriGaS Αύγουστος 10, 2017 Author #3 Κοινοποίηση Αύγουστος 10, 2017 Όχι δεν είναι το ίδιο service από όσο γνωρίζω (με βάση το ότι για τις τηλεοράσεις υπάρχει τοπικό service στο ναύπλιο, ενώ τα monitor πάνε στην service one) Link to comment Share on other sites More sharing options...
TopCLR Αύγουστος 10, 2017 #4 Κοινοποίηση Αύγουστος 10, 2017 πριν 4 ώρες, το μέλος GriGaS έγραψε: Την Τρίτη 8/9 επικοινώνησε μαζί μου τεχνικός της Service One... Και κάπως έτσι πιάσαμε Σεπτέμβρη!!! πριν 4 ώρες, το μέλος GriGaS έγραψε: Σήμερα το πρωί η οθόνη ξαναεγκαταστάθηκε στο γραφείο μου και ελπίζω να μην ξαναπαρουσιάσει πρόβλημα... Εφόσον λύθηκε το πρόβλημά σου γρήγορα (άμεσα, νομίζω πως ταιριάζει καλύτερα, 8 μέρες είναι λίγες) έχεις τουλάχιστον μια ιδέα οτι θα λυθεί γρήγορα και όποιο τυχόν ξαναπαρουσιαστεί (φτου, φτου, φτου!). Link to comment Share on other sites More sharing options...
GriGaS Αύγουστος 11, 2017 Author #5 Κοινοποίηση Αύγουστος 11, 2017 πριν 17 ώρες, το μέλος TopCLR έγραψε: Και κάπως έτσι πιάσαμε Σεπτέμβρη!!! Εφόσον λύθηκε το πρόβλημά σου γρήγορα (άμεσα, νομίζω πως ταιριάζει καλύτερα, 8 μέρες είναι λίγες) έχεις τουλάχιστον μια ιδέα οτι θα λυθεί γρήγορα και όποιο τυχόν ξαναπαρουσιαστεί (φτου, φτου, φτου!). Τυπογραφικό λάθος το 8/9 Tελικά η οθόνη συνεχίζει να κάνει τα ίδια... Αναρωτιέμαι, εφόσον αλλάχθηκε το τροφοδοτικό και η πλακέτα της τι άλλο μένει να αλλαχθεί; Μήπως η οθόνη; Θα επικοινωνήσω με Samsung και θα επανέλθω Link to comment Share on other sites More sharing options...
cabdik Αύγουστος 11, 2017 #6 Κοινοποίηση Αύγουστος 11, 2017 την εχεις πανω σε UPS? αν οχι, δοκιμασε να την δουλεψεις πανω σε UPS............ και παιξε με τα ρευματα... να δεις αν το ξανακανει. αν εχουν οντως αλλαξει τροφοδοτικο και πλακετα, τοτε δυσκολο να φταιει η οθονη. ΙΣΩΣ να φταιει κατι με το ηλεκτρικο δικτυο του γραφειου. πολλες φορες εχουμε δει περιπτωσεις να παιρνει μπρος το ψυγειο ΠΧ, και να παθαινει κοκομπλοκο το πισι................. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GriGaS Αύγουστος 11, 2017 Author #7 Κοινοποίηση Αύγουστος 11, 2017 Την έχω πάνω σε surge protector της APC. Στο ίδιο χώρο έχουν λειτουργήσει στο παρελθόν 4 διαφορετικές οθόνες χωρίς κανένα πρόβλημα. Μάλιστα όσο καιρό ήταν στο Service η οθόνη με την οποία την αντικατέστησα δεν έκανε κιχ. Μίλησα με Samsung και μου είπαν να την ξαναστείλω service. Μιας και δεν θα είμαι γραφείο για τις επόμενες 4 ημέρες θα την πάρω σπίτι και θα την δουλέψω εκεί να δώ μήπως τελικά της φταίει το ρεύμα του γραφείου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
makio Αύγουστος 12, 2017 #8 Κοινοποίηση Αύγουστος 12, 2017 (edited) On 8/11/2017 at 9:42 AM, GriGaS said: θα την πάρω σπίτι και θα την δουλέψω εκεί να δώ μήπως τελικά της φταίει το ρεύμα του γραφείου αν δουλεψει τελικα χωρις προβλημα θα πρεπει εσυ να βρεις τροπο να 'διορθωσεις' το ...γραφειο σου? πως γινεται 4 οθονες να ειναι μια χαρα και η samsung να κανει ναζια? Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 12, 2017 από makio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now