theo4850 Αύγουστος 11, 2017 Author #21 Κοινοποίηση Αύγουστος 11, 2017 (edited) πριν 45 λεπτά, το μέλος devaggos έγραψε: Εμένα με είχανε πάρει από Wind για να με πείσουν να αλλάξω από forthnet/nova και μου είπανε ότι αυτή η ρήτρα είναι καθαρά εκφοβισμού και ότι δεν χρειάζεται να τα πληρώσεις. Αλλά αυτό ισχύει μόνο για την ανανέωση μου είπανε. Αν το συμβόλαιο είναι καινούριο του πρώτου χρόνου η 18μηνο/24μηνο, τότε ισχύει το penalty. Ενώ μετά όταν κάνεις ανανέωση τηλεφωνικά, τότε δεν ισχύει το Penalty (δεν διώκεται δηλαδή). Αλλά και εγώ φοβάμαι να αλλάξω γιατί δεν ξέρω αν θα έχει κάποιου είδους μπλέξιμο ασχέτως αν δεν χρειαστεί να το πληρώσω τελικά..... Πάντως και εγώ έχω disconnects πλέον και με ενοχλούν, παρόλου που έχω σταθερά πάνω από 10mbps (και ναι, είναι καλά για την περιοχή....) Καταρχάς, είσαι τυχερός που έχεις 10mbps. Εγώ ούτε 6-7 δεν μπορώ να πιάσω, ακόμα και με το γεγονός είναι ότι το αστικό κέντρο είναι 1,5χλμ από το σπίτι μου. Τώρα, σχετικά με αυτό, καλύτερα να μην πας wind... Άσε που και η ποιότητα δεν είναι και καλύτερη για το inernet.... Βέβαια, αυτό είναι σχετικό για τον καθένα, αλλά εγώ τουλάχιστον δεν θα πήγαινα... Μόνο εάν σου έκαναν καμιά καλή προσφορά με nova τηλεόραση μέσα και σε ενδιαφέρει η τηλεόραση... Τώρα σχετικά με την nova, εάν δεν σε βοηθάνε για να λυθούν τα προβλήματα, κυνήγησέ τους, αλλά εάν θες να φύγεις, ψαξ' το με ΕΕΤΤ και τέτοια για να δεις τι θα γίνει τελικά... Και εγώ είχα κάνει καταγγελία και σήμερα, όπως έγραψα παραπάνω, επιτέλους, αναγνώρισαν τα προβλήματα(λόγω της καταγγελίας που κάναμε) και θα φέρουν ένα τεχνικό και αν τελικά υπάρχει πρόβλημα που δεν μπορούν να λύσουν(που μάλλον υπάρχει τέτοιο πρόβλημα, μιας και τόσο καιρό δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα), θα φύγουμε χωρίς να πληρώσουμε το penalty. Για αυτό σου προτείνω να κάνεις μια καταγγελία και γενικά κυνήγησέ τους για να μην έχουν μετά πάτημα να σε αναγκάσουν να πληρώσεις την ποινή... Πάντως αυτό που σου είπαν σχετικά με το ότι δεν πληρώνεις την ποινή αν έχεις κάνει ανανέωση τηλεφωνικά, είναι μεγάλη χαζομάρα... Φυσικά και το πληρώνεις... Μόνο αν αυξήσουν της τιμές ή αν υπάρχει κάποιο άλυτο πρόβλημα στην γραμμή σου(όπως κατα πάσα πιθανότητα και στην δικιά μου), μόνο τότε μπορείς να φύγεις χωρίς να πληρώσεις... Αυτά που σου είπε είναι χαζομάρες... Αυτό το υπέγραψες στο συμβόλαιό σου, το ήξερες... Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 11, 2017 από theo4850 Link to comment Share on other sites More sharing options...
devaggos Αύγουστος 11, 2017 #22 Κοινοποίηση Αύγουστος 11, 2017 Νομίζω πως δεν υπέγραψα κάτι ρε συ στην ανανέωση. Μόνο τηλεφωνικά έγινε με καταγραφή. Και μου είπε και νόμο αυτή που και καλά σε προστατεύει από την "κατάχρηση" που κάνουν εταιρείες σε αυτά τα συμβόλαια και δεν είσαι υποχρεωμένος να πληρώσεις κάτι όταν τελειώσει το βασικό συμβόλαιο και είσαι στην επόμενη ανανέωση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
theo4850 Αύγουστος 12, 2017 Author #23 Κοινοποίηση Αύγουστος 12, 2017 πριν 13 ώρες, το μέλος devaggos έγραψε: Νομίζω πως δεν υπέγραψα κάτι ρε συ στην ανανέωση. Μόνο τηλεφωνικά έγινε με καταγραφή. Και μου είπε και νόμο αυτή που και καλά σε προστατεύει από την "κατάχρηση" που κάνουν εταιρείες σε αυτά τα συμβόλαια και δεν είσαι υποχρεωμένος να πληρώσεις κάτι όταν τελειώσει το βασικό συμβόλαιο και είσαι στην επόμενη ανανέωση. Και εγώ έκανα τηλεφωνική ανανέωση. Αυτό δεν σημαίνει πως δεν θα πληρώσεις το πρόστιμο. Τώρα το κατα πόσο είναι νόμιμη η τηλεφωνική ανανέωση και το πρόστιμο είναι "αλλού παπά ευαγγέλιο". Αλλά το συμφώνησες, αυτό έχει σημασία. Τώρα αν έχεις προβλήματα και όντως δεν σε βοηθάνε αυτοί, τότε μπορείς να φύγεις χωρίς να πληρώσεις, ή όταν υπάρχουν τιμολογιακές αλλαγές. Edit: Έχεις τον νόμο που σου έδωσε, να τον δούμε και εμείς; Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommybertsen Αύγουστος 12, 2017 #24 Κοινοποίηση Αύγουστος 12, 2017 Τι θα πει τηλεφωνική ανανέωση παιδιά; Υπογράφετε κάτι και θα έρθετε αντιμέτωποι με το νόμο; δε καταλαβαίνω. Δλδ η ηχογράφηση - και καλά - της κλήσης είναι η "υπογραφή " σας; Δεν έχω κάνει ποτέ τέτοια ανανέωση. Και δε θα κάνω ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
stathisp Αύγουστος 12, 2017 #25 Κοινοποίηση Αύγουστος 12, 2017 (edited) Εχω την εντύπωση (χωρίς να είμαι σίγουρος) ότι εάν στην συνομιλία που καταγράφεται ακούγεται ότι είναι ανανέωση παλιότερου συμβολαίου με νέα δεδομένα τα τις προσφοράς που σου κάνουνε και ακούγεται η φωνή σου να λέει συμφωνώ θεωρείτε τηλεφωνική ανανέωση κάτι σαν υπογραφή ένα πράμα. Ξανά λέω δεν είμαι σίγουρος απλά θυμάμαι ότι κάπου το είχα ακούσει, διαβάση θα σας γελάσω. Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 12, 2017 από stathisp 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
theo4850 Αύγουστος 12, 2017 Author #26 Κοινοποίηση Αύγουστος 12, 2017 Update: Πριν από λίγο, τυχαίως, ανακάλυψα στα στατιστικά της γραμμής έχουν αλλάξει πόσα πράγματα που πριν δεν τα είχαμε(και πριν τις αλλαγές πάλι προβλήματα είχαμε, απλώς τώρα το πράγμα έφτασε στο όριό του) ίσως για να σταθεροποιηθεί(αμ δε...) η γραμμή. Σας τα ανεβάζω για να τα δείτε και μόνοι σας και να μου πείτε γνώμες. Παράδειγμα είναι το ότι το db είναι 28, που σημαίνει ότι το ΑΚ είναι 2χλμ μακριά από εμένα, ενώ από την εξυπηρέτηση πελατών μου είπαν 1,5χλμ και αυτό είχε κάποτε στα στατιστικά της γραμμής. Λοιπόν:DSL Type: ADSL2+Current Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 1016 / 7645Max Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 1024 / 8748Data Transferred (Sent/Received) [B/B]: 5818751 / 34239285Output Power (Up/Down) [dBm]: 12.5 / 19.5Line Attenuation (Up/Down) [dB]: 19.0 / 28.0SN Margin (Up/Down) [dB]: 6.0 / 8.8Loss of Framing (Local/Remote): 0 / 0Loss of Signal (Local/Remote): 0 / 0FEC (Up/Down): 720896 / 78214CRC (Up/Down): 655360 / 22 Παιδιά, η γραμμή έχει "τρελαθεί" Τώρα μου βγάζει ότι το snr έχει πέσει στα 7 με ίδια στατιστικά. Θα μας "τρελάνει" και εμάς από ότι φαίνεται... Link to comment Share on other sites More sharing options...
theo4850 Αύγουστος 12, 2017 Author #27 Κοινοποίηση Αύγουστος 12, 2017 Πάλι ανέβηκε στα 8.8 το snr... Τι γίνεται ρε παιδιά; Τώρα έπεσε στα 5.9 το snr up. Το down έχει μείνει ίδιο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
devaggos Αύγουστος 12, 2017 #28 Κοινοποίηση Αύγουστος 12, 2017 7 hours ago, tommybertsen said: Τι θα πει τηλεφωνική ανανέωση παιδιά; Υπογράφετε κάτι και θα έρθετε αντιμέτωποι με το νόμο; δε καταλαβαίνω. Δλδ η ηχογράφηση - και καλά - της κλήσης είναι η "υπογραφή " σας; Δεν έχω κάνει ποτέ τέτοια ανανέωση. Και δε θα κάνω ... Γιατί να μην κάνεις; Δεν καταλαβαίνω την αντίδραση σου. Όταν τελειώνει το συμβόλαιο σου και σε παίρνουν για νέα προσφορά (για να σε κρατήσουν σαν πελάτη). Καταγράφουν την κλήση ενώ λες τα στοιχεία σου και σου λέει ξανά την προσφορά και λες ότι συμφωνείς και αυτή είναι η ανανέωση. Η οποία όπως ξαναείπα, απλά είναι το πρακτικό γιαυτούς ως απόδειξη ότι συμφώνησες στις αλλαγές του συμβολαίου σου, που είναι ότι ίσχυε πριν μαζί με αυτά που σου λέει τηλεφωνικώς. 5 hours ago, stathisp said: Εχω την εντύπωση (χωρίς να είμαι σίγουρος) ότι εάν στην συνομιλία που καταγράφεται ακούγεται ότι είναι ανανέωση παλιότερου συμβολαίου με νέα δεδομένα τα τις προσφοράς που σου κάνουνε και ακούγεται η φωνή σου να λέει συμφωνώ θεωρείτε τηλεφωνική ανανέωση κάτι σαν υπογραφή ένα πράμα. Ξανά λέω δεν είμαι σίγουρος απλά θυμάμαι ότι κάπου το είχα ακούσει, διαβάση θα σας γελάσω. Πολύ σωστά τα λες. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommybertsen Αύγουστος 12, 2017 #29 Κοινοποίηση Αύγουστος 12, 2017 Μια ηχογράφηση την οποία κρατούν μόνο οι ίδιοι , θεωρείται αποδεικτικό ανανέωσης; Τέλος πάντων. Έχω δικαίωμα να διαφωνώ,έτσι δεν είναι; Προφανώς και έχω τους λόγους μου. Δε θέλω να επεκταθώ γιατί δεν είν το θέμα μας Ελπίζω να βρει λύση ο φίλος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deus Αύγουστος 13, 2017 #30 Κοινοποίηση Αύγουστος 13, 2017 (edited) Παρόμοια προβλήματα είχα με τη forthnet με vdsl 350 μετρα από το κέντρο ποτε δεν δούλευε σωστά έπεφτε τουλάχιστον 5-6 φορες τη μέρα πολλές φορες δεν άνοιγε σελίδες και μηδένιζε η ταχύτητα των downloads χωρίς να είχε πέσει η γραμμή και έπρεπε να κάνω restart το router τη μια κλείδωνε στα 45 και μια στα 30 άλλαξα και το router με ένα άσους αλλα δεν βοηθησε Είχα καλέσει τεχνικούς της εταιρίας άπειρες φορες στην αρχή τα έβλεπαν όλα εντάξει, μετά από μερικούς μήνες που επέμενα να δηλώνω βλάβες είδαν και αναγνώρισαν ότι υπήρχε πρόβλημα αλλα ποτε δεν το έφτιαξαν τον τελευταίο καιρό μετά από επανεκκινήσεις 2 στις 5 φορες το router κλείδωνε σε dslam με ip της τελλας 7down 3up το είδαν και οι ίδιοι αλλα δεν κατάφεραν να το διορθώσουν Με τη λήξη του συμβολαίου τους κούνησα μαντίλι έβαλα οτε και από την πρώτη μέρα κλειδώνει πάντα 50 δεν πέφτει ποτε έχω δει και σχεδόν 2 μήνες uptime στο router αλλα πάνω από όλα ξαναβρήκα τη ψυχική μου ηρεμία! Στον οτε μια φορα κάλεσα για τεχνικό γιατί είχε αρκετά errors η γραμμή στα στατιστικά όχι κάποιο πρόβλημα με αποσυνδέσεις... και την επομενη το φτιάξαν Καλές τιμές έχει η forthnet τις καλύτερες τις αγοράς αλλα αν χρειαστείς τεχνική υποστήριξη δεν βγάζεις άκρη ούτε την δευτερα παρουσία Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 13, 2017 από Deus Link to comment Share on other sites More sharing options...
theo4850 Αύγουστος 13, 2017 Author #31 Κοινοποίηση Αύγουστος 13, 2017 Μία ώρα πριν, το μέλος Deus έγραψε: Παρόμοια προβλήματα είχα με τη forthnet με vdsl 350 μετρα από το κέντρο ποτε δεν δούλευε σωστά έπεφτε τουλάχιστον 5-6 φορες τη μέρα πολλές φορες δεν άνοιγε σελίδες και μηδένιζε η ταχύτητα των downloads χωρίς να είχε πέσει η γραμμή και έπρεπε να κάνω restart το router τη μια κλείδωνε στα 45 και μια στα 30 άλλαξα και το router με ένα άσους αλλα δεν βοηθησε Είχα καλέσει τεχνικούς της εταιρίας άπειρες φορες στην αρχή τα έβλεπαν όλα εντάξει, μετά από μερικούς μήνες που επέμενα να δηλώνω βλάβες είδαν και αναγνώρισαν ότι υπήρχε πρόβλημα αλλα ποτε δεν το έφτιαξαν τον τελευταίο καιρό μετά από επανεκκινήσεις 2 στις 5 φορες το router κλείδωνε σε dslam με ip της τελλας 7down 3up το είδαν και οι ίδιοι αλλα δεν κατάφεραν να το διορθώσουν Με τη λήξη του συμβολαίου τους κούνησα μαντίλι έβαλα οτε και από την πρώτη μέρα κλειδώνει πάντα 50 δεν πέφτει ποτε έχω δει και σχεδόν 2 μήνες uptime στο router αλλα πάνω από όλα ξαναβρήκα τη ψυχική μου ηρεμία! Στον οτε μια φορα κάλεσα για τεχνικό γιατί είχε αρκετά errors η γραμμή στα στατιστικά όχι κάποιο πρόβλημα με αποσυνδέσεις... και την επομενη το φτιάξαν Καλές τιμές έχει η forthnet τις καλύτερες τις αγοράς αλλα αν χρειαστείς τεχνική υποστήριξη δεν βγάζεις άκρη ούτε την δευτερα παρουσία Κοίταξε, καλύτερα να πληρώνεις παραπάνω, παρά να τα δίνεις τα λεφτά αυτά σε ψυχιάτρους με τα προβλήματα που σε δημιουργούν... Ευτυχώς σε εσένα είχε λήξει το συμβόλαιό σου και έφυγες πολύ απλά. Σε εμάς είναι λιγάκι πιο δύσκολο, αλλά νομίζω ότι θα μας αφήσουν να φύγουμε χωρίς τέλη και αν γίνει αυτό, κατευθείαν σε cosmote με προσφορά που μας έχουν κάνει και περιμένουν απάντηση.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
devaggos Αύγουστος 13, 2017 #32 Κοινοποίηση Αύγουστος 13, 2017 (edited) 1 hour ago, Deus said: Παρόμοια προβλήματα είχα με τη forthnet με vdsl 350 μετρα από το κέντρο ποτε δεν δούλευε σωστά έπεφτε τουλάχιστον 5-6 φορες τη μέρα πολλές φορες δεν άνοιγε σελίδες και μηδένιζε η ταχύτητα των downloads χωρίς να είχε πέσει η γραμμή και έπρεπε να κάνω restart το router τη μια κλείδωνε στα 45 και μια στα 30 άλλαξα και το router με ένα άσους αλλα δεν βοηθησε Είχα καλέσει τεχνικούς της εταιρίας άπειρες φορες στην αρχή τα έβλεπαν όλα εντάξει, μετά από μερικούς μήνες που επέμενα να δηλώνω βλάβες είδαν και αναγνώρισαν ότι υπήρχε πρόβλημα αλλα ποτε δεν το έφτιαξαν τον τελευταίο καιρό μετά από επανεκκινήσεις 2 στις 5 φορες το router κλείδωνε σε dslam με ip της τελλας 7down 3up το είδαν και οι ίδιοι αλλα δεν κατάφεραν να το διορθώσουν Με τη λήξη του συμβολαίου τους κούνησα μαντίλι έβαλα οτε και από την πρώτη μέρα κλειδώνει πάντα 50 δεν πέφτει ποτε έχω δει και σχεδόν 2 μήνες uptime στο router αλλα πάνω από όλα ξαναβρήκα τη ψυχική μου ηρεμία! Στον οτε μια φορα κάλεσα για τεχνικό γιατί είχε αρκετά errors η γραμμή στα στατιστικά όχι κάποιο πρόβλημα με αποσυνδέσεις... και την επομενη το φτιάξαν Καλές τιμές έχει η forthnet τις καλύτερες τις αγοράς αλλα αν χρειαστείς τεχνική υποστήριξη δεν βγάζεις άκρη ούτε την δευτερα παρουσία Τώρα δεν θέλω να γίνω κακός αλλά όσες φορές είχα προβλήματα πάντα ήταν πρόβλημα του ΟΤΕ με την αποκορύφωση όταν είχανε συνδέσει στο καφάο, την γραμμή μου μαζί με την γραμμή ενός άλλου και κάθε μέρα ενώ φαινομενικά όλα ήταν κομπλέ γιατί ο άλλος ήταν στην δουλειά του, μόλις γύρισε κατα τις 2 σπίτι, έπεφτε το ιντερνετ και εκεινή τη στιγμή την 3η μέρα τυχαία, σήκωσα το τηλ και πήρα το support και την ίδια στιγμή σήκωσε και αυτός και πήγε να πάρει και τότε καταλάβαμε ότι ήταν συνακρόαση. Δεν ξέρω αν ο ΟΤΕ δημιουργεί επίτηδες προβλήματα και αν μπορεί να τα δημιουργεί δίχως να φαίνεται ότι γίνονται επίτηδες αλλά έχω ξανακούσει για πολλές τέτοιες περιπτώσεις και με βάζει σε σκέψεις.... Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 13, 2017 από devaggos 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
theo4850 Αύγουστος 13, 2017 Author #33 Κοινοποίηση Αύγουστος 13, 2017 πριν 1 ώρα, το μέλος devaggos έγραψε: Τώρα δεν θέλω να γίνω κακός αλλά όσες φορές είχα προβλήματα πάντα ήταν πρόβλημα του ΟΤΕ με την αποκορύφωση όταν είχανε συνδέσει στο καφάο, την γραμμή μου μαζί με την γραμμή ενός άλλου και κάθε μέρα ενώ φαινομενικά όλα ήταν κομπλέ γιατί ο άλλος ήταν στην δουλειά του, μόλις γύρισε κατα τις 2 σπίτι, έπεφτε το ιντερνετ και εκεινή τη στιγμή την 3η μέρα τυχαία, σήκωσα το τηλ και πήρα το support και την ίδια στιγμή σήκωσε και αυτός και πήγε να πάρει και τότε καταλάβαμε ότι ήταν συνακρόαση. Δεν ξέρω αν ο ΟΤΕ δημιουργεί επίτηδες προβλήματα και αν μπορεί να τα δημιουργεί δίχως να φαίνεται ότι γίνονται επίτηδες αλλά έχω ξανακούσει για πολλές τέτοιες περιπτώσεις και με βάζει σε σκέψεις.... Εντάξει, αυτά μπορούν να συμβούν, αλλά αυτό γίνεται επί 1/1000(αισιόδοξη άποψη). Τώρα αν τα κάνει επίτηδες, που μπορεί να τα κάνει(απαισιόδοξη άποψη), ίσως... Όμως, δεν έχει συμφέρον, γιατί ναι μεν οι άλλοι πάροχοι δεν είναι και οι καλύτεροι σε ποιότητα, έχουν όμως καλύτερες τιμές και πιο ανταγωνιστικές(εκτός και αν κάνει προσφορές ο ΟΤΕ μέσω τηλεπωλήσεων, που κάνει, αυτό είναι το μόνο σίγουρο)... Και ειδικά που τώρα στον ΟΤΕ υπάρχουν Γερμανοί μέσα... Άρα, δεν νομίζω να τα κάνει επίτηδες... Τουλάχιστον, εγώ αυτό πιστεύω... Αλλά, δύσκολα εμπιστεύεσαι και άλλους παρόχους(βλέπε wind)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
theo4850 Αύγουστος 13, 2017 Author #34 Κοινοποίηση Αύγουστος 13, 2017 Λοιπόν, ορίστε και τα στατιστικά που υπάρχουν τώρα στην γραμμή μου(να ξέρετε πως για κάποιον λόγο, το οποίο έγραψα σε προηγούμενο post, οι τιμές αλλάζουν μόνες τους, χωρίς να πειράζονται από εμάς σε συνεργασία με την nova. Δεν ξέρω τον λόγο... Άρα, να ξέρετε πως οι τιμές δεν είναι απόλυτες, γιατί αλλάζουν και μάλιστα προς το χειρότερο). Λοιπόν: Link to comment Share on other sites More sharing options...
theo4850 Αύγουστος 15, 2017 Author #35 Κοινοποίηση Αύγουστος 15, 2017 Update: Σαν ενημέρωση των πραγμάτων, αύριο(Τετάρτη) θα έρθει ο τεχνικός της nova για να δει το πρόβλημα και να μας πει εάν μπορούμε να φύγουμε χωρίς το penalty. Είδωμεν... Link to comment Share on other sites More sharing options...
salde Αύγουστος 20, 2017 #36 Κοινοποίηση Αύγουστος 20, 2017 (edited) On 8/13/2017 at 7:04 PM, theo4850 said: Και ειδικά που τώρα στον ΟΤΕ υπάρχουν Γερμανοί μέσα... Αυτό μπορείς να το βγάλεις από το μυαλό σου ως επιχείρημα. Ακόμη και στη Γερμανία η DT μπορεί να σου βγάλει την πίστη εξίσου άσχημα αν όχι χειρότερα με τις εν Ελλάδι εταιρείες. Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 20, 2017 από salde Link to comment Share on other sites More sharing options...
giankor72 Οκτώβριος 30, 2017 #37 Κοινοποίηση Οκτώβριος 30, 2017 ποτέ ξανά forthnet/nova παιδιά και δεν είναι μόνο τα πεναλτυ εάν διακόψεις το συμβόλαιο νωρίτερα είναι τα πάντα ,κακό service, κακές υπηρεσίες, έμεινα τρία χρόνια και δεν υπάρχει περίπτωση να ξαναγυρίσω. Εάν χάσουν και το ποδόσφαιρο σε 2 χρόνια που λήγει η σύμβαση τότε θα κλείσουν ή θα τους εξαγοράσουν .Εγώ θα τους πληρώσω το πέναλτυ που μου βάλαν αφού τους βγάλω το λαδι όσο μπορώ Link to comment Share on other sites More sharing options...
devaggos Οκτώβριος 31, 2017 #38 Κοινοποίηση Οκτώβριος 31, 2017 13 hours ago, giankor72 said: ποτέ ξανά forthnet/nova παιδιά και δεν είναι μόνο τα πεναλτυ εάν διακόψεις το συμβόλαιο νωρίτερα είναι τα πάντα ,κακό service, κακές υπηρεσίες, έμεινα τρία χρόνια και δεν υπάρχει περίπτωση να ξαναγυρίσω. Εάν χάσουν και το ποδόσφαιρο σε 2 χρόνια που λήγει η σύμβαση τότε θα κλείσουν ή θα τους εξαγοράσουν .Εγώ θα τους πληρώσω το πέναλτυ που μου βάλαν αφού τους βγάλω το λαδι όσο μπορώ Και γω με forthnet είμαι φίλε και ενώ στην αρχή δούλευε καλά για την περιοχή μου (11-12mbps) τώρα μετά από 3 χρόνια είμαι στα 8-9mbps και με σχετικά συχνά dc, τουλάχιστον 1 τη μέρα (ενώ δουλεύω το ίντερνετ, προφανώς θα είναι περισσότερα στιγμές που δεν το δουλεύω)... Αλλά η ερώτηση μου είναι σε ποιά εταιρεία πήγες τώρα και γιατί; Περιμένω εντομεταξυ να ολοκληρωθούν και οι αλλαγές στα καφάο της περιοχής, μήπως κινηθώ σε VDSL αλλά μπορεί ακόμα να χρειαστεί ένας χρόνος ακόμα εργασίες.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
giankor72 Νοέμβριος 1, 2017 #39 Κοινοποίηση Νοέμβριος 1, 2017 vodafone φιλε μου, πολυ καλή προσφορά, θα πληρώσω το πεναλτυ , θα εχω και κερδος. μεχρι στιγμης αψογο service και επικοινωνία μαζι τους.Καμιά σχεση με nova ψαχτο τι να λίγο πιστεύω θα κερδίσεις Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now