Jump to content



TangoX2 Race#5 - Barcelona 11/6/17


Recommended Posts

Σουμι και Σεννα κοντραριστηκαν το 92,93 και 94.

Το 92 και 93 ο Σεννα κερδισε το ρουκι,αλλα το 94 το ρουκι ειχε το πανω χερι.

Σε προσωπικες μαχες το 93 ο Σουμι ζορισε πολυ τον Σεννα.

Το 93 η Μαλαρεν φορουσε πελατιακους Ford V8 2 specs πισω απο εργοστασιακους Ford(Benetton) αλλα μολις 8-10 hp διαφορα 

ΑΛΛΑ ο Σεννα ειχε ανωτερα Tag ηλεκτρονικα+effective active suspension system,την καλυτερη στην εποχη της.

Στο Silverstone ο Σουμι κερδισε με διαφορα με προσπεραση στο μεσω του αγωνα.

Το 93 ο Σουμι ειχε traction control μονο στο Μονακο,2ος πισω απο Προστ στο κουαλι.

Στον αγωνα εριξε 15 δευτερα στον Σεννα αλλα παρεδωσε ο κινητηρας στο μεσω του αγωνα.

Υποψιν μιλαμε για εναν ρουκι και τον Σεννα στο peak.

Η Μακλαρεν το 93 ειχε περισσοτερη εμπειρια απο Benetton με active suspension και semi-automatic κιβωτιο απο το 92 ενω ο Σουμι

manual box και απλη,συμβατικη αναρτηση ολο το χρονο.

Το 94....αστα....

Ο Σεννα V10 με 80-100hp περισσοτερα απο V8 του Σουμι.

Μονο σε κουαλι μπροστα,στους αγωνες....

Οι κλεψιες αρχισαν μετα...

Κριμα που δεν ειδαμε τους δυο τους ολο το 94!!!!Ανατριχιασα τωρα.....

 

 

ΠΑΝΤΑ σε καλυτερο μονοθεσιο ο Σεννα,παντα το επεδιωκε.

 

 

 

Έγινε επεξεργασία από Dimitris Pappas
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 1 ώρα, το μέλος Dimitris Pappas έγραψε:

Σουμι και Σεννα κοντραριστηκαν το 92,93 και 94.

Το 92 και 93 ο Σεννα κερδισε το ρουκι,αλλα το 94 το ρουκι ειχε το πανω χερι.

Σε προσωπικες μαχες το 93 ο Σουμι ζορισε πολυ τον Σεννα.

Το 93 η Μαλαρεν φορουσε πελατιακους Ford V8 2 specs πισω απο εργοστασιακους Ford(Benetton) αλλα μολις 8-10 hp διαφορα 

ΑΛΛΑ ο Σεννα ειχε ανωτερα Tag ηλεκτρονικα+effective active suspension system,την καλυτερη στην εποχη της.

Στο Silverstone ο Σουμι κερδισε με διαφορα με προσπεραση στο μεσω του αγωνα.

Το 93 ο Σουμι ειχε traction control μονο στο Μονακο,2ος πισω απο Προστ στο κουαλι.

Στον αγωνα εριξε 15 δευτερα στον Σεννα αλλα παρεδωσε ο κινητηρας στο μεσω του αγωνα.

Υποψιν μιλαμε για εναν ρουκι και τον Σεννα στο peak.

Η Μακλαρεν το 93 ειχε περισσοτερη εμπειρια απο Benetton με active suspension και semi-automatic κιβωτιο απο το 92 ενω ο Σουμι

manual box και απλη,συμβατικη αναρτηση ολο το χρονο.

Το 94....αστα....

Ο Σεννα V10 με 80-100hp περισσοτερα απο V8 του Σουμι.

Μονο σε κουαλι μπροστα,στους αγωνες....

Οι κλεψιες αρχισαν μετα...

Κριμα που δεν ειδαμε τους δυο τους ολο το 94!!!!Ανατριχιασα τωρα.....

 

 

ΠΑΝΤΑ σε καλυτερο μονοθεσιο ο Σεννα,παντα το επεδιωκε.

 

 

 

Αχ αχ αχ..

το 1993 ο σέννα είχε 680 άλογα στην πλάτη και ο σούμι 700 αν θυμάμαι καλά.. 

Η καλύτερη ανάρτηση ήταν σαφώς της γουίλιαμς, με δεύτερη αυτή της μπενετόν, ειδικά το αναβαθμισμένο πακέτο που παρουσιάστηκε στο μονακό..

(δεν είναι κακό που δεν τα θυμάσαι, μπορείς να ανατρέξεις στα τεχνικά της B193 και να δείς οτι ήταν το δεύτερο μονοθέσιο πίσω απο τη γουίλιαμς)

Κάνεις πολύ μεγάλο λάθος για την συμβατική ανάρτηση, μάλιστα η μπενετον έτρεχε και με ενεργητική τετραδιεύθυνση παράνομα μέχρι και 3 αγώνες πριν το φινάλε, όπου την παρουσίασε επίσημα.

Το 1994 ήταν χρονιά σταθμός για την απάτη. Απο τον πρώτο αγώνα ο σούμι έτρεχε με απαγορευμένο τράξιον κοντρόλ και αντισπίν, που ενώ είχαν καταργηθεί απο το προηγουμενο έτος, στο κρυφό μενού παρέμεναν.

Η μπένεττον κλήθηκε 3 φορές να δώσει το σοφτγερ, δεν το έκανε το έδωσε με καθυστέρηση 2 μηνών και πλήρωσε πρόστιμο 500.000 δολάρια.

Το σόφτγοθερ βρέθηκε κανονικό.

Αμέσως μετά, σε έκτακτο έλεγχο το παράνομο λογισμικό, πήρε ποινή 100.000 ο σουμάχερ για την χρήση του αλλά δεν ακυρώθηκαν οι αγώνες του.

Η μπενετόν έτρεχε με βγαλμένο φίλτρο στην χοάνη καυσίμου και είχε κέρδος 13% στο γέμισμα του ρεζερβουάρ. ούτε καν τιμωρήθηκε, ένοχος ήταν η ιντερτεκνίκ που τους

είχε προμηθεύσει τον εξοπλισμό...

Ετσι προσπέρασε μέσα στα πιτ τον σεννα στην βραζιλία.

Οταν βρέθηκε σε έκτακτο έλεγχο, δεν ακυρώθηκε ο σουμάχερ, ούτε η μπενεττόν, απλά πλήρωσε 1.000.000 πρόστιμο..

Το πάτωμα της μπενετόν ήτανε παράνομο, μέχρι που τους έπιασαν στο σπα και τους έβαλαν ποινή 2 αγωνιστικών αποχής..

Μετά την εγκατάλειψη του στο γραντ πρι του ειρηνικου ο Σεννα έκατσε στην πίστα και άκουγε το μονοθέσιο του σουμάχερ. Εκανε ενσταση για τράξιον κοντρόλ κάτι που ελεγχθηκε

και βγήκε όπως το είχε πεί, 4 αγώνες μετά..

Εκανε αναφορά στην μακλάρεν για περίεργη αλλαγή ταχυτήτων όπως το άκουσε.. Δικαιώθηκε και σε αυτό, πιάστηκε σε έλεγχο η μακλάρεν με σοφτγερ αλλαγής ταχυτήτων.

Την επόμενη χρονιά είχε παράνομα μας ντάμπερς στο αυτοκίνητο του.

Στην φερράρι ο σουμάχερ έτρεχε με παράνομες ελαστικές αεροτομές.. τους επιασαν, καμία ποινή..

Έτρεχε με παράνομο τράξιον και αντισπίν κοντρόλ, τους έπιασαν, καμία ποινή..

Ετρεχε με μεγαλύτερο μήκος αεροτομών, τους έπιασαν καμία ποινή.

Έτρεχε με ελαφρύτερο μονοθέσιο, έκανε ασύλληπτους χρόνους και πάντα ένα πίτ στοπ 10 γύρους πριν το τέλος, όπου του έριχναν μεταλικά σφαιρίδια στο ρεζερβουάρ

και μετά πάντα ήταν πιο αργός με την πρόφαση οτι τα ελαστικά είχαν πρόβλημα ζυγοστάθμισης.

Τους βρήκαν με κρυφό δεύτερο ρεζερβουάρ που έπεφταν τα σφαιρίδια μέσα και δεν τους τιμώρησαν..

Κατασκεύαζε γόμα με την μπριτζστοουν και ταίριαζε μόνο στα χαρακτηριστικά της φερράρι. Κανένας δεν φρόντισε να διασφαλίσει τους άλλους, μόνο στην φερράρι ταιριαζαν τα λάστιχα..

Εκανε συνέχεια παράνομες δοκιμές ανάπτυξης στο μαρανέλο όταν απαγορευόταν..

Το ήξεραν όλοι δεν υπήρχε καμία ποινή...

 

 

Να συνεχίσω?

Που να αρχίσεις και που να τελειώσεις με τον μεγαλύτερο απατεώνα όλων των εποχών? που???????

Δεν συνεχίζω..

 

 

Ο σουμάχερ είναι ο μεγαλύτερος απατεώνας που έχει περάσει απο την ιστορία της φόρμουλα 1..

 

 

Έγινε επεξεργασία από rapid_fast
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 54 λεπτά, το μέλος rapid_fast έγραψε:

 

Μετά την εγκατάλειψη του στο γραντ πρι του ειρηνικου ο Σεννα έκατσε στην πίστα και άκουγε το μονοθέσιο του σουμάχερ. Εκανε ενσταση για τράξιον κοντρόλ κάτι που ελεγχθηκε

και βγήκε όπως το είχε πεί, 4 αγώνες μετά..

Εκανε αναφορά στην μακλάρεν για περίεργη αλλαγή ταχυτήτων όπως το άκουσε.. Δικαιώθηκε και σε αυτό, πιάστηκε σε έλεγχο η μακλάρεν με σοφτγερ αλλαγής ταχυτήτων.

..................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Ρε Πάνο.

Δεν σου κάνει εντύπωση που καταλάβαινε ακριβώς ο  Senna που τον έκλεβαν...

Και καλά το άκουγε.

Νομίζεις ότι η μακλάρεν πήγαινε με το σταυρο στο χέρι.

 

Και μένα μου αρέσει ο βραζιλιάνος αλλά προσπαθώ να μην πηγαίνω οπαδικά.

 

Ο schumi ήταν αντίστοιχου βεληνεκούς με τον senna όπως και ο πρόστ.

Απλά με κάποιο τρόπο αυτός ο οδηγός ήταν πολύ αγαπητός.

Οδηγός φτωχής χώρας (ζάμπλουτος βέβαια ο ίδιος...) ίνδαλμα ενος ολόκληρου λαού, πάμφτωχου με απίστευτο % να μένει σε φαβέλες κτλ

Όλοι αυτόν έβλεπαν όλοι αυτόν δόξαζαν.

 

Η f1 ήθελε την δημιουργία ενος μύθου και ο senna είχε και το μαρκετινγκ απο τότε να το πετύχει...

Έγινε επεξεργασία από uhu
Link to comment
Share on other sites

πριν 23 λεπτά, το μέλος uhu έγραψε:

Ρε Πάνο.

Δεν σου κάνει εντύπωση που καταλάβαινε ακριβώς ο  Senna που τον έκλεβαν...

Και καλά το άκουγε.

Νομίζεις ότι η μακλάρεν πήγαινε με το σταυρο στο χέρι.

 

Και μένα μου αρέσει ο βραζιλιάνος αλλά προσπαθώ να μην πηγαίνω οπαδικά.

 

Ο schumi ήταν αντίστοιχου βεληνεκούς με τον senna όπως και ο πρόστ.

Απλά με κάποιο τρόπο αυτός ο οδηγός ήταν πολύ αγαπητός.

Οδηγός φτωχής χώρας (ζάμπλουτος βέβαια ο ίδιος...) ίνδαλμα ενος ολόκληρου λαού, πάμφτωχου με απίστευτο % να μένει σε φαβέλες κτλ

Όλοι αυτόν έβλεπαν όλοι αυτόν δόξαζαν.

 

Η f1 ήθελε την δημιουργία ενος μύθου και ο senna είχε και το μαρκετινγκ απο τότε να το πετύχει...

Το καταλαβαινε γτ ηξερε πως κανει και εβλεπε την διαφορα του δικου του μονοθεσιου.

Η mclaren απο το 92 και μετα ηταν παλιοσιδερα, ηταν η εποχη των ηλεκτρονικων με τις williams και benetton να ειναι μακραν οι καλυτερες μεχρι την απαγορευση τους το 94. Με briatore στη benetton ηταν σιγουρο οτι δεν υπηρχε περιπτωση να βγει απο πανω TC οποτε και που επερνε ο senna οτι pole προλαβε να παρει μεχρι την imola το 94 με ενα μονοθεσιο που ειχε υποστροφη στην εισοδο και υπερστροφη στην εξοδο η και το αντιθετο αναλογα την στροφη δειχνει ποιος ηταν οδηγος και ποιος @&€€ οδηγος.

Πανο οταν ο senna τα επερνε η mclaren κερδιζε τους 15/16 αγωνες, μια νικη πηρε μια χαλια αμαξι το 93 στην ιαπωνια και το 94 πηγε williams.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 11 λεπτά, το μέλος uhu έγραψε:

Ρε Πάνο.

Δεν σου κάνει εντύπωση που καταλάβαινε ακριβώς ο  Senna που τον έκλεβαν...

Και καλά το άκουγε.

Νομίζεις ότι η μακλάρεν πήγαινε με το σταυρο στο χέρι.

 

Και μένα μου αρέσει ο βραζιλιάνος αλλά προσπαθώ να μην πηγαίνω οπαδικά.

 

Ο schumi ήταν αντίστοιχου βεληνεκούς με τον senna όπως και ο πρόστ.

Απλά με κάποιο τρόπο αυτός ο οδηγός ήταν πολύ αγαπητός.

Οδηγός φτωχής χώρας (ζάμπλουτος βέβαια ο ίδιος...) ίνδαλμα ενος ολόκληρου λαού, πάμφτωχου με απίστευτο % να μένει σε φαβέλες κτλ

Όλοι αυτόν έβλεπαν όλοι αυτόν δόξαζαν.

 

Η f1 ήθελε την δημιουργία ενος μύθου και ο senna είχε και το μαρκετινγκ απο τότε να το πετύχει...

Οχι ρε.. γιατί το βλέπεις έτσι?

Το 1993 ο πρόστ είχε ένα εξαιρετικό μονοθέσιο το οποίο όμως είχε κιβώτιο ECV που δεν επιτρεπόταν απο τους κανονισμούς.

Κανένας δεν μίλησε ούτε θα μιλήσει ποτέ για αυτό, διότι ήταν κάτι στα όρια των κανονισμών.

Το ότι οι οδηγοί (όχι μόνο ο Σέννα, αλλά και άλλοι όπως ξέρω / το ίδιο και σχολιαστές) μπορούν και ακούν ξεκάθαρα το γριν γριν γριν που κάνει το μοτέρ

όταν έχει τράξιον, δεν νομίζω οτι σημαίνει πως και οι ίδιοι το έχουν και το χρησιμοποιούν.

Ειδικά μάλιστα όταν το είχαν νόμιμα την προηγούμενη χρονιά στο μονοθέσιο τους...

Δες τις εκκινήσεις του Σέννα το 1994, σε όλες έφευγε με μπάντες. Δες τις εκκινήσεις του σούμι.. Καρφί.. Δες της άλλης μπένετον.. Μπάντες..

Μόνο ο Σούμι είχε τράξιον και λοντς κοντρόλ.

Σαφώς και δεν θα πάω οπαδικά στο θέμα...

Σαφώς και έχω απόλυτο σεβασμό σε πρόστ, αλεζι Μπέλοφ, λάουντα....  20 άτομα να σου πώ...

Αλλά όχι στον σούμι..

Ο σέννα δεν ήταν ο μόνος βραζιλιάνος, και μάλιστα πολεμήθηκε απο τους ίδιους τους Βραζιλιάνους της εποχής..

Το ότι ήταν θύμα του μάρκετινγκ των Ιαπώνων και της χόντα, δεν μπορώ να το καταλογίσω στον ίδιο..

Λατρεύτηκε στην Ιαπωνία, λατρεύτηκε απο την χόντα... 

Δεν προώθησε ποτέ τον εαυτό του, και ότι και να είχε κάνει σε δωρεές το μάθαμε μετά τον θάνατο του..

Πάντα κρατούσε χαμηλούς τόνους εκτός του αθλήματος..

Εγώ αυτά θυμάμαι...

Οδηγητικά, καθαρά οδηγητικά, δεν νομίζω να υπάρχει κανένας, ούτε να υπήρχε κανένας στο επίπεδο του σέννα..

 

πριν 16 λεπτά, το μέλος fatalara έγραψε:

Το καταλαβαινε γτ ηξερε πως κανει και εβλεπε την διαφορα του δικου του μονοθεσιου.

Η mclaren απο το 92 και μετα ηταν παλιοσιδερα, ηταν η εποχη των ηλεκτρονικων με τις williams και benetton να ειναι μακραν οι καλυτερες μεχρι την απαγορευση τους το 94. Με briatore στη benetton ηταν σιγουρο οτι δεν υπηρχε περιπτωση να βγει απο πανω TC οποτε και που επερνε ο senna οτι pole προλαβε να παρει μεχρι την imola το 94 με ενα μονοθεσιο που ειχε υποστροφη στην εισοδο και υπερστροφη στην εξοδο η και το αντιθετο αναλογα την στροφη δειχνει ποιος ηταν οδηγος και ποιος @&€€ οδηγος.

Πανο οταν ο senna τα επερνε η mclaren κερδιζε τους 15/16 αγωνες, μια νικη πηρε μια χαλια αμαξι το 93 στην ιαπωνια και το 94 πηγε williams.

Οχι ρε... το 93 κόλλησε 5 αυτοκόλλητα σονικ στο αμάξι του... ΠΕΝΤΕ!!!

Δευτερος το πρωτάθλημα, μπροστά και απο την δευτερη γουίλιαμς με 73 πόντους..

Και ο δευτερος οδηγός της μακλάρεν 11ος με 7 βαθμούς..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 23 λεπτά, το μέλος fatalara έγραψε:

 

Πανο οταν ο senna τα επερνε η mclaren κερδιζε τους 15/16 αγωνες, μια νικη πηρε μια χαλια αμαξι το 93 στην ιαπωνια και το 94 πηγε williams.

Είσαι τρελός....

Το 90 η φερράρι είχε καλύτερο μονοθέσιο και το πήρε απο τον πρόστ...

Το 91 η γουίλιαμς είχε καλύτερο μονοθέσιο και το πήρε απο τον μάνσελ..

το 15/16 ήταν το 1988.. τότε που ήταν στο καλύτερο μονοθέσιο, με τον πρόστ αντίπαλο..

Και πήρε το πρωτάθλημα επειδή πετούσαν έξω αγώνα στην βαθμολογία..

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

επιτελους καποιο on topic μηνυμα..
Χθες εκανα τα cuts του race1..Λογικα σημερα - αυριο θα γινουν τα cuts του 2ου αγωνα.
Περιμενουμε να βρεθουμε και οι 3 για τις ποινες και να βρεθει τροπος για την κληρωση.
Υ.Γ Εχει βρεθει βασικα αλλα χρονος δεν υπαρχει :p

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 3 ώρες, το μέλος rapid_fast έγραψε:

Είσαι τρελός....

Το 90 η φερράρι είχε καλύτερο μονοθέσιο και το πήρε απο τον πρόστ...

Το 91 η γουίλιαμς είχε καλύτερο μονοθέσιο και το πήρε απο τον μάνσελ..

το 15/16 ήταν το 1988.. τότε που ήταν στο καλύτερο μονοθέσιο, με τον πρόστ αντίπαλο..

Και πήρε το πρωτάθλημα επειδή πετούσαν έξω αγώνα στην βαθμολογία..

 

Το οτι ο adreti ηταν αμπαλος δεν σημαινει οτι το μονοθεσιο ηταν κακο, ηταν απο τα καλυτερα αν οχι το καλυτερο μη λεμε οτι θελουμε.

Voodoo και πρασινες μαγειες δεν υπαρχουν που να κανουν τα αυτοκινητα να πηγαινουν πιο γρηγορα. 

Η mclaren απο 85-91 σχεδον επαιζε μπαλα μονη της και αλλοι ηταν εκει γυρο και εκαναν οτι μπορουσαν. Το μονοθεσιο ηταν ειναι και θα ειναι ο Νο1 παραγοντας στη formula1.

Έγινε επεξεργασία από fatalara
Link to comment
Share on other sites

Εγώ έμεινα μλκς όταν είδα τις διαφορές που είχε με team8s. http://www.f1revs.com/2012/10/how-great-was-michael-schumacher.html

Κοιτάξτε το 94', και τη διαφορά σε προκριματικά και το average lap. Νομίζω υπήρχαν πίστες που ήταν 3-4 δευτερόλεπτα πιο γρήγορος από οδηγό με το ίδιο αυτοκίνητο... αυτό δεν γίνεται. Δεν γίνεται ακόμα και τον @GoMaR να βάλεις εκεί μέσα δλδ που δεν του αρέσουν τα μονοθέσια :p. Είχε γίνει χαμός και συνήθως όπου υπάρχει καπνός... Υπάρχει και ένα βίντεο κάπου με το τι λέγαν αυτοί που ήταν μαζί στην ομάδα (Herbert, Verstappen κλπ).

 

@GoMaR ακόμα περιμένω για να πανηγυρίσω!

Έγινε επεξεργασία από Lylankor
Link to comment
Share on other sites

πριν 27 λεπτά, το μέλος Lylankor έγραψε:

Εγώ έμεινα μλκς όταν είδα τις διαφορές που είχε με team8s. How Great Was Michael Schumacher? ~ F1 Revs

Κοιτάξτε το 94', και τη διαφορά σε προκριματικά και το average lap. Νομίζω υπήρχαν πίστες που ήταν 3-4 δευτερόλεπτα πιο γρήγορος από οδηγό με το ίδιο αυτοκίνητο... αυτό δεν γίνεται. Δεν γίνεται ακόμα και τον @GoMaR να βάλεις εκεί μέσα δλδ που δεν του αρέσουν τα μονοθέσια :p. Είχε γίνει χαμός και συνήθως όπου υπάρχει καπνός... Υπάρχει και ένα βίντεο κάπου με το τι λέγαν αυτοί που ήταν μαζί στην ομάδα (Herbert, Verstappen κλπ).

 

@GoMaR ακόμα περιμένω για να πανηγυρίσω!

Jos Verstappen has alleged that in 1994 his Benetton team-mate Michael Schumacher was using illegal electronic aids to help him win the Formula 1 World Championship. At the time the FIA discovered software in Schumacher’s Benetton that could have been used to run traction-control, but the federation was never able to prove that the system has actually been used. The team always denied that this was the case.

“I know what happened when we were together at Benetton,” Verstappen is quoted as saying by the http://www.nusport.nl website. “People think that I’m looking for excuses, but I know that his car was different from mine. I always thought it was impossible. I braked at the limit and I went into the corners as hard as it was possible. So how could Schumacher have done it? There was something wrong.”

Verstappen said that he later asked team boss Flavio Briatore about it, but said that the Italian did not want to discuss the matter.

“There were electronic driver aids,” Verstappen claimed. “It was never mentioned, but I am convinced. I know enough now. Like everyone else, Michael is dependent on his car. For most people he was a god but he is not superman – in a kart he never beat me.”

Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος fatalara έγραψε:

Το οτι ο adreti ηταν αμπαλος δεν σημαινει οτι το μονοθεσιο ηταν κακο, ηταν απο τα καλυτερα αν οχι το καλυτερο μη λεμε οτι θελουμε.

Voodoo και πρασινες μαγειες δεν υπαρχουν που να κανουν τα αυτοκινητα να πηγαινουν πιο γρηγορα. 

Η mclaren απο 85-91 σχεδον επαιζε μπαλα μονη της και αλλοι ηταν εκει γυρο και εκαναν οτι μπορουσαν. Το μονοθεσιο ηταν ειναι και θα ειναι ο Νο1 παραγοντας στη formula1.

Το μονοθέσιο ήταν κακό.. και σίγουρα όχι το καλύτερο..

Αλλα και με την τόλεμαν ο Σέννα, 4 πόντιουμ εκανε το 1984.. αμπαλος και εκεί ο δευτερος υποθέτω..

Με την λότους το 1985 ο σένα σάρωσε με κακό μονοθέσιο.. Αλλά και εκεί άμπαλος ο παγκόσμιος πρωταθλητής νέλσον πικέ...

Με τη λότους το 1986 όπου δεν εγκατέλειψε απο μηχανική βλάβη ήταν νικητής ή στο πόντιουμ.. αλλά και εκεί αμπαλος ο John Stuart (ναι αυτός ήταν άμπαλος)

Εγώ νομίζω οτι γεννηθήκατε μετά τον θάνατο του σέννα, και δεν είχατε την τύχη να τον θαυμάσετε σε δράση...

Είσαστε άτυχοι.. απλά άτυχοι...

 

 

 

πριν 4 ώρες, το μέλος GoMaR έγραψε:

επιτελους καποιο on topic μηνυμα..
Χθες εκανα τα cuts του race1..Λογικα σημερα - αυριο θα γινουν τα cuts του 2ου αγωνα.
Περιμενουμε να βρεθουμε και οι 3 για τις ποινες και να βρεθει τροπος για την κληρωση.
Υ.Γ Εχει βρεθει βασικα αλλα χρονος δεν υπαρχει :p

 

Δώστε πόνο λέμε......

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Aσε το 86...

Ποιος John Stuart ??????

http://second-a-lap.blogspot.gr/2013/03/1986-warwick-affair.html

Φοβηθηκε τον....Warwick??????:blink:

και μετα ερχεται το 93 και λεει κοτα τον Prost που εβαλε στο συμβολαιο ρητρα μην τολμησει να πατησει το ποδι του εδω ο Σεννα....

Ποτε δεν αποδειχθηκε οτι τα παρανομα βοηθηματα στην Benetton λειτουργησαν στον συγκεκριμενο αγωνα,ηταν ομως εκει.

88-91ο Σεννα  μονο με Prost παλεψε ενω ειχε καλυτερο μονοθεσιο απο Μανσελ και Πικε.

Ο Σουμι με χειροτερο υλικο παλεψε με Williams και Mclaren to 97.98 και 99.(σπασμενο ποδι?)

Το 88 στην Πορτογαλια εκανε την μλκ στον Προστ και απο τοτε αρχισαν να βλεπουν τον χαρακτηρα του περα απο το τεραστιο ωμο ταλεντο του.

Μαυρες σελιδες εχουν και οι δυο.

Αυτο και τελος,σαν οδηγικο ταλεντο ναι ειναι ο Σεννα,πολυ μπροστα aπο ολους,σαν ολοκληρωμενος οδηγος πρωταθληματος ομως δεν υπαρχει αλλος απο Σουμι.

Σε hotlap,πιεση ενος λαπ ο Σεννα, σε βαθος αγωνα,τακτικης,ΟΜΑΔΑΣ ο Σουμι.

Ο ενας εφτιαχνε αυτοκρατοριες(Bennetton,Ferrari,Merc) ο αλλος εψαχνε τα καλυτερα μονοθεσια.

Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος Dimitris Pappas έγραψε:

Aσε το 86...

Ποιος John Stuart ??????

A Second A Lap: The Warwick Affair

Φοβηθηκε τον....Warwick??????:blink:

και μετα ερχεται το 93 και λεει κοτα τον Prost που εβαλε στο συμβολαιο ρητρα μην τολμησει να πατησει το ποδι του εδω ο Σεννα....

Ποτε δεν αποδειχθηκε οτι τα παρανομα βοηθηματα στην Benetton λειτουργησαν στον συγκεκριμενο αγωνα,ηταν ομως εκει.

88-91ο Σεννα  μονο με Prost παλεψε ενω ειχε καλυτερο μονοθεσιο απο Μανσελ και Πικε.

Ο Σουμι με χειροτερο υλικο παλεψε με Williams και Mclaren to 97.98 και 99.(σπασμενο ποδι?)

Το 88 στην Πορτογαλια εκανε την μλκ στον Προστ και απο τοτε αρχισαν να βλεπουν τον χαρακτηρα του περα απο το τεραστιο ωμο ταλεντο του.

Μαυρες σελιδες εχουν και οι δυο.

Αυτο και τελος,σαν οδηγικο ταλεντο ναι ειναι ο Σεννα,πολυ μπροστα aπο ολους,σαν ολοκληρωμενος οδηγος πρωταθληματος ομως δεν υπαρχει αλλος απο Σουμι.

Σε hotlap,πιεση ενος λαπ ο Σεννα, σε βαθος αγωνα,τακτικης,ΟΜΑΔΑΣ ο Σουμι.

Ο ενας εφτιαχνε αυτοκρατοριες(Bennetton,Ferrari,Merc) ο αλλος εψαχνε τα καλυτερα μονοθεσια.

Πουθενας ειναι ο σουμαχερ απλα του εκατσαν απο το 2000-2004 το οτι δεν τερματιζαν οι mclaren λογο απαγορευσης των εξωτικων κραματων και η williams ηταν κατω των προσδοκιων οπως και οι οδηγοι τους και με μια σταθερη ομαδα τους διαλυσαν. Μετα τον πελατωσε ο alonso που για αλλη μια φορα τον αναγκασε να γινει ρεζιλι στο μονακο του 2006. Εδω το 2003 πηγε να το του το παρει ο kimi με το περσινο μονοθεσιο της mclaren.

Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος Dimitris Pappas έγραψε:

Aσε το 86...

Ποιος John Stuart ??????

http://second-a-lap.blogspot.gr/2013/03/1986-warwick-affair.html

Φοβηθηκε τον....Warwick??????:blink:

και μετα ερχεται το 93 και λεει κοτα τον Prost που εβαλε στο συμβολαιο ρητρα μην τολμησει να πατησει το ποδι του εδω ο Σεννα....

Ποτε δεν αποδειχθηκε οτι τα παρανομα βοηθηματα στην Benetton λειτουργησαν στον συγκεκριμενο αγωνα,ηταν ομως εκει.

88-91ο Σεννα  μονο με Prost παλεψε ενω ειχε καλυτερο μονοθεσιο απο Μανσελ και Πικε.

Ο Σουμι με χειροτερο υλικο παλεψε με Williams και Mclaren to 97.98 και 99.(σπασμενο ποδι?)

Το 88 στην Πορτογαλια εκανε την μλκ στον Προστ και απο τοτε αρχισαν να βλεπουν τον χαρακτηρα του περα απο το τεραστιο ωμο ταλεντο του.

Μαυρες σελιδες εχουν και οι δυο.

Αυτο και τελος,σαν οδηγικο ταλεντο ναι ειναι ο Σεννα,πολυ μπροστα aπο ολους,σαν ολοκληρωμενος οδηγος πρωταθληματος ομως δεν υπαρχει αλλος απο Σουμι.

Σε hotlap,πιεση ενος λαπ ο Σεννα, σε βαθος αγωνα,τακτικης,ΟΜΑΔΑΣ ο Σουμι.

Ο ενας εφτιαχνε αυτοκρατοριες(Bennetton,Ferrari,Merc) ο αλλος εψαχνε τα καλυτερα μονοθεσια.

Δεν τα λέει σωστά το κείμενο..

Το βέτο ήταν πιο απλό.. αν έρθει αυτός δεν έρχομαι εγώ.. Η απόφαση ήταν της ομάδας..

Σε αντίθεση με ένα άλλο που αναφέρεις, που έλεγε πως αν δεν επιθυμεί ο Πρόστ, ο Σέννα δεν μπορούσε να πάει στην γουίλιαμς όσο διαρκούσε το συμβόλαιο του..

Ονομαστικά, το έγραφε στο συμβόλαιο, και ήταν ο όρος που είχε βάλει ο Πρόστ.. ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΑ..

Τώρα αυτά που λές για τον απατεώνα και τις αυτοκρατορίες, μπορώ απλά να στα εξηγήσω..

Έσπασε το πόδι, και επέστρεψε πρίν την ώρα του, για να μην πάρει το πρωτάθλημα ο ιρβάην... και γίνει ρόμπα.. Αλλά ας μην αναιρούμε τον Μικα, έκανε πολύ καλή σαιζόν και το άξιζε.

4 χρόνια έκτιζε ο σούμι την αυτοκρατορία και δεν είχε δεί τίτλο, να τον χάσει απο τον Ιρβάην, πήγαινε πολύ, ε?

το είπα απλά, ή να το πώ με άλλα λόγια..??

 

 

Link to comment
Share on other sites

Στο club Σουμι haters ετσι σας ειπαν?

Häkkinen thus took a two-point lead over Irvine going into the last two races.

The first ever Malaysian GP was the host of the penultimate round, and Schumacher had recovered and replaced Salo for the race. Schumacher took pole ahead of Irvine, with Coulthard and Häkkinen third and fourth. Irvine quickly raced away, while Schumacher purposely slowed down to keep both McLarens behind. Coulthard got in front of Schumacher, only for his car to break down. Schumacher kept Häkkinen behind, and prevented him from challenging Irvine. Irvine won with Schumacher completing the Ferrari 1–2, forcing Häkkinen to settle for third.

After the race, the Ferrari cars were found to be illegal by an FIA official and were disqualified, which would have the effect of making Häkkinen the world champion. Ferrari appealed and the FIA Court of Appeal in Paris later ruled that the cars were not illegal and the Ferraris were reinstated.

Irvine led the championship with 70 points, and Häkkinen with 66 was 4 points behind. A win for either driver would give them the championship. Frentzen was third with 51, Coulthard fourth with 48, Schumacher fifth with 38 and Ralf sixth with 33. In the Constructors' Championship, Ferrari led with 118 points, and McLaren were second with 114; Jordan with 58 were a lonely third.

The championship decider was in Japan. Häkkinen qualified in second, behind Schumacher while Irvine crashed in qualifying and was only fifth. Häkkinen took the lead at the start, while Irvine was fourth behind Olivier Panis. Häkkinen and Schumacher got away, while Panis held up the others. Panis was dealt with at the first round of stops, but now Irvine was behind Coulthard's McLaren. Coulthard slowed his pace, and held Irvine up, and the gap to Häkkinen increased. Irvine was finally released when Coulthard spun off, but was well over a minute behind Häkkinen. Schumacher was within 5 second of Häkkinen, and piled on the pressure but Häkkinen kept him at bay to win the race and the championship. Schumacher was second, and third for Irvine was not enough for him, but was enough to win the Constructors' Championship for Ferrari.

Λοιπον τωρα καταλαβες οτι γυρισε νωριτερα γιά να βοηθησει τον μπαροβιο να παρει κατσαρολι και η φοραδα το κατασκευαστων.

Αν ηθελε να κοψει τον Ιρβαιν θα το εκανε στην Μαλαισια,got it?

Στην Ιαπωνια τελευταιος αγωνας και 2ος ο ιρλανδος να ερχοταν παλι δεν το επαιρνε.Εκανε στο κουαλι μλκια και ξεκινησε 5ος.

Γραφεις πολλα παρασυρομενος,τα γεγονοτα λεν αλλα.

Ακου λεει φοβηθηκε τον Ιρβαιν!!!!!!!!!

Ο Σεννα οντως φοβηθηκε τον Warwick,got it?

Αν ανοιξει καποτε το στοματακι του ο Ντενις για τους εκβιασμους,τα μιλιονια για ΚΑΘΕ αγωνα(93),σπονσορες,μουτρα με Προστ....

Ο ενας θεουλης ο αλλος πουθενας!!!Καλο!!!

Τα ειπα καλα?

4 χρονια την παλεψε με τρακτερ και εφτιαξε διαστημοπλοιο,ο αλλος μια χρονια δεν ειχε τελειο οχημα και αρχισε τις κλαψες και κρυφα μιλαγε με Williams.

 

Έγινε επεξεργασία από Dimitris Pappas
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.