icy20 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 1, 2017 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 1, 2017 Καλησπερα, τη γνωμη σας... Ειχαν κανει στο mgmanager λαθος στο σαιτ τους και ειχαν βαλει μια 1060/8 στα 22.5 ευρω. Παρηγγειλα 2 (ΛΟΛ) και τις πληρωσα με πιστωτικη. Μου ηρθε mail οτι εγινε επιβεβαιωση κτλ. Τωρα με παιρνουν τηλεφωνα και μου στελνουν mail προφανως για να μου πουνε οτι δεν μπορουν να μου τις στειλουν κτλ. Ο νομος αραγε τι λεει σε αυτη την περιπτωση που ειναι πληρωμενο το προιον και εχω και mail τους επιβεβαιωμενο? Το τρωω η οχι? Link to comment Share on other sites More sharing options...
minast Ιούνιος 1, 2017 #2 Κοινοποίηση Ιούνιος 1, 2017 (edited) Εξαρτάται πόσο θέλεις να το ψάξεις, γιατί υπάρχουν νομικά επιχειρήματα και για τις δύο πλευρές. Σε αντίστοιχη περίπτωση που είχα αγοράσει από εξωτερικό, δεν ήταν τόσο κραυγαλέο το λάθος και ενέπλεξα και (Ευρωπαϊκό) Συνήγορο του Καταναλωτή. Η ετυμηγορία ήταν ότι από τη στιγμή το κατάστημα που πίστωσε τα χρήματα δεν θα ασχοληθούν άλλο. Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 1, 2017 από minast αποσαφήνιση Link to comment Share on other sites More sharing options...
YDinopoulos Ιούνιος 1, 2017 #3 Κοινοποίηση Ιούνιος 1, 2017 Κανονικα πρεπει να στις στειλουν. Αλλα μπορουν να σου πουν οτι δεν εχουν στοκ η οτι καποια αλλη νομιμη δικαιολογια και να σου επιστρεψουν τα χρηματα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
icy20 Ιούνιος 1, 2017 Author #4 Κοινοποίηση Ιούνιος 1, 2017 Ειναι και κλειστο το ΙΝΚΑ τωρα για να τους επαιρνα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
trib Ιούνιος 1, 2017 #5 Κοινοποίηση Ιούνιος 1, 2017 Και ας πούμε ότι τις παραλαμβάνεις. Γιατί να φέρεις σε δύσκολη θέση το κατάστημα; Δεν είναι διαφορά 20-50€ μιλάμε τώρα για 300 φεύγα. Και όπως γνωρίζεις το κατάστημα έπειτα θα βάλει τις φωνές σε αυτόν που έκανε το λάθος και κάτι τέτοιες ημέρες, δεν είναι καλό να χάνεις τη δουλειά σου. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jniki10 Ιούνιος 1, 2017 #6 Κοινοποίηση Ιούνιος 1, 2017 Εγω ξέρω πως απο την στιγμη που γινει η αγορα και δειχνει διαθεσιμοτητα ειναι υποχρεωμένοι νομικα να σου το στείλουν με την τιμη που εγινε η αγορά. Συνηθώς αυτη η τακτική γινεται για να γίνει ντορος αλλα ποτε δεν μπορεις να εισαι σίγουρος γιατι μεσολαβεί και ανθρωπινο χερι οποτε λαθη μπορουν να γινουν. Απο κει και περα μπορεις νομιζω να το κυνηγήσεις αλλα οπως ειπώθηκε ειναι και το ηθικό θεμα στη μεση. Εαν κάνω λάθος παρακαλώ καποιος να διορθώσει γιατι δεν εχω νομικες γνωσεις παρα μονο απο το διαβασμα που εχω ρίξει!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos2187 Ιούνιος 1, 2017 #7 Κοινοποίηση Ιούνιος 1, 2017 Πολλα site πλεον, καπου γραφουν με ψιλα γραμματα οτι για τυχοντα τυπογραφικα λαθη δεν ευθυνεται το καταστημα. Αν το γραφει αυτο καπου στο site στο eshop τους στην αποδειξη αγορας η δεν ξερω κι εγω που αλλου, τοτε ειναι καλυμμενοι και δεν στελνουν τιποτα. Με το νομο. Σε παιρνουν λογικα για να στο πουν και ισως να στο παιξουν και καλοι ωστε να στις στειλουν με καλυτερη τιμη λογω λαθους (συνηθης τακτικη) Αν ομως πουθενα δεν αποποιουνται την ευθυνη για τυπογραφικα λαθη τοτε υπαρχουν καλυψεις και για τους δυο σας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jniki10 Ιούνιος 1, 2017 #8 Κοινοποίηση Ιούνιος 1, 2017 Δεν ισχυει σε καμια περιπτωση το τι αναγραφουν. Η νομοθεσια ειναι νομοθεσια Link to comment Share on other sites More sharing options...
minast Ιούνιος 1, 2017 #9 Κοινοποίηση Ιούνιος 1, 2017 17 minutes ago, jniki10 said: Εγω ξέρω πως απο την στιγμη που γινει η αγορα και δειχνει διαθεσιμοτητα ειναι υποχρεωμένοι νομικα να σου το στείλουν με την τιμη που εγινε η αγορά. Συνηθώς αυτη η τακτική γινεται για να γίνει ντορος αλλα ποτε δεν μπορεις να εισαι σίγουρος γιατι μεσολαβεί και ανθρωπινο χερι οποτε λαθη μπορουν να γινουν. Απο κει και περα μπορεις νομιζω να το κυνηγήσεις αλλα οπως ειπώθηκε ειναι και το ηθικό θεμα στη μεση. Εαν κάνω λάθος παρακαλώ καποιος να διορθώσει γιατι δεν εχω νομικες γνωσεις παρα μονο απο το διαβασμα που εχω ρίξει!! Μην ξεχνάς ότι δεν έγινε πώληση (δεν εκδόθηκε παραστατικό) και ότι κι εκείνοι έχουν περιορισμούς σε τί τιμή επιτρέπεται να πουλήσουν ένα προϊόν που έχουν αγοράσει ακριβότερα. Το ίδιο συμβαίνει και στο σούπερμάρκετ, που οφείλει να σου δώσει την χαμηλή τιμή, ακόμη κι αν είναι από λάθος, αλλά πρέπει να τηρεί τους κανόνες του ανταγωνισμού. Όπως είπα και στην αρχή, και οι δύο πλευρές έχουν νομικά ερείσματα. Από τη στιγμή που η Ανεξάρτητη Αρχή που μεσολαβεί για επίλυση τέτοιων θεμάτων δεν επιθυμεί να το κυνηγήσει σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, προσωπικά δεν θα αφιέρωνα πολύ χρόνο και ενέργεια. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
icy20 Ιούνιος 1, 2017 Author #10 Κοινοποίηση Ιούνιος 1, 2017 Διαθεσιμοτητα δεν ειχε. 4 εως 10 εργασιμες ελεγε. Εντωμεταξυ ειχε 2 ιδιες καρτες. Η μια 22 και η αλλη 306. Μονο κατι νουμερα αλλαζαν απο τη μια στην αλλη. Τωρα προφανως υπαρχει μονο η μια Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matia Ιούνιος 1, 2017 #11 Κοινοποίηση Ιούνιος 1, 2017 Δεν καταλαβαίνω γιατί έγινε θέμα, ένα λάθος έγινε δηλαδή αν μπορούσες να την πάρεις 22 ευρώ θα το έκανες? Μετά διαμαρτυρόμαστε για την κοινωνία, τη κυβέρνηση, τους πολιτικούς και που καταλήξαμε κλπ κλπ. Δηλαδή στο περίπτερο τα λάθος ρέστα υπέρ σου πχ τα παίρνεις αβίαστα και χαίρεσαι? Δεν καταλαβαίνω γιατί αυτή η "άρρωστη" συμπεριφορά πραγματικά. 8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tavliban Ιούνιος 1, 2017 #12 Κοινοποίηση Ιούνιος 1, 2017 απατεώνα Μάριε.... πάντως αν σου χρεώσουν την κάρτα είναι υποχρεωμένοι να στις στείλουν...ειδάλλως όχι... Κάπως έτσι μου το είχε εξηγήσει ένας υπάλληλος των media markt..που έχουν κάνει προφανώς τα ίδια λάθη... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
trib Ιούνιος 1, 2017 #13 Κοινοποίηση Ιούνιος 1, 2017 (edited) 15 minutes ago, tavliban said: απατεώνα Μάριε.... πάντως αν σου χρεώσουν την κάρτα είναι υποχρεωμένοι να στις στείλουν...ειδάλλως όχι... Κάπως έτσι μου το είχε εξηγήσει ένας υπάλληλος των media markt..που έχουν κάνει προφανώς τα ίδια λάθη... Η κάρτα δεν χρεώνεται ευθύς αμέσως. Υπάρχει ένα δεύτερο σύστημα, από τη μεριά της τράπεζας στο οποίο έχει πρόσβαση η εταιρεία, που πρέπει να γίνει approve η συναλλαγή. Μπορούν άνετα να "επιστραφούν" τα χρήματα πίσω, στην κάρτα. Λογιστικά πάντα εννοώ. Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 1, 2017 από trib Link to comment Share on other sites More sharing options...
deNordic Ιούνιος 1, 2017 #14 Κοινοποίηση Ιούνιος 1, 2017 Μου θύμησες σκηνικό εν έτει 2013 με GTX 780 που την είχαν 150€ (προφανώς τυπογραφικό λάθος) στο mindfactory. Η ιστορία πρέπει να υπάρχει κάπου μέσα στο φόρουμ αλλά την περιγράφω περιληπτικά ξανά γιατί μου ήρθε όρεξη. Την παρήγγειλα, πλήρωσα με πιστωτική την καρτά όπως και 30€ μεταφορικά από Γερμανία, μου ήρθε e-mail επιβεβαίωσης παραγγελίας-χρέωσης της κάρτας κτλπ. Εν συνεχεία το κατάστημα έκανε τον κινέζο ότι και καλά δεν έχουν λάβει το έμβασμα ενώ είχαν περάσει 2 εβδομάδες(!) Όταν μετά από κανά 3βδόμαδο άρχισα να αγριεύω το κατάστημα γιατί δεν απαντούσαν στα e-mails μου (είχα φτάσει σε σημείο να μιλάω με ελληνική και γερμανική τράπεζα μη γνωρίζοντας ποιος έχει τα λεφτά που πλήρωσα κτλπ) μου απαντάει ο CEO του Mindfactory, που παρεπιπτόντως είχε ελληνικό επίθετο(!) και μου λέει με λίγα λόγια και τσαμπουκαλεμένα ότι δεν πρόκειται να μου στείλουν την κάρτα και θα μου βάλουν τα λεφτά πίσω. Μου έβαλαν πίσω τα 150€ και μετά από ακόμα μια φασαρία που έμπλεξα και ευρωπαϊκή προστασία καταναλωτή κτλπ μου επέστρεψαν και τα 30€ των μεταφορικών. Το γέλιο της υπόθεσης ήταν ότι είχα κάποια άτομα να με παροτρίνουν να μην μπλέξω νομικά μέσα και προστασίες καταναλωτή για να μην "τσατιστεί" το mindfactory με τις καλές τιμές και σταματήσει να στέλνει Ελλάδα Για να ολοκληρώσω (ελπίζω να διάβασες την ιστορία στο spoiler) αν ήμουν στην θέση σου και δεν πολυκαιγόμουν για τις κάρτες, έχοντας υπόψιν την υπάρχουσα κατάσταση στην Ελλάδα και ότι κάποιος μπορεί να την πληρώσει άσχημα, θα έκανα το καλό παιδί και θα το άφηνα να περάσει ομαλά με μια παρότρυνση στο κατάστημα να "συγχωρέσουν" εσωτερικά το λάθος. Τώρα αν ξέρεις κάτι παραπάνω και έχεις άλλους λόγους κυνήγα το. Εγώ θα το κυνηγούσα (δεν ξέρω κατά πόσο καλύπτεσαι νομικά από τυπογραφικά λάθη κτλπ) σίγουρα μόνο αν η παραγγελία ήταν από κατάστημα εξωτερικού. Link to comment Share on other sites More sharing options...
icy20 Ιούνιος 2, 2017 Author #15 Κοινοποίηση Ιούνιος 2, 2017 Τους ειπα να τις πιστωσουν να τελειωνουμε. Παραηταν να το κηνυγησω, το ξανασκεφτηκα 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
c.zormpas Ιούνιος 2, 2017 #16 Κοινοποίηση Ιούνιος 2, 2017 αν βρεθεί κανείς που στην τελική έφτασε το προϊόν να πιστωθει με την τυπογραφικά λανθασμένη τιμή και να το αποκτήσει... να μας τον δείξετε κ μας κ να μας πείτε κ τον τρόπο πως το κατάφερε. Δεν υπάρχει περίπτωση ξεκάθαρα! Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
psyber Ιούνιος 2, 2017 #17 Κοινοποίηση Ιούνιος 2, 2017 πριν 23 ώρες, το μέλος Matia έγραψε: Δεν καταλαβαίνω γιατί έγινε θέμα, ένα λάθος έγινε δηλαδή αν μπορούσες να την πάρεις 22 ευρώ θα το έκανες? Μετά διαμαρτυρόμαστε για την κοινωνία, τη κυβέρνηση, τους πολιτικούς και που καταλήξαμε κλπ κλπ. Δηλαδή στο περίπτερο τα λάθος ρέστα υπέρ σου πχ τα παίρνεις αβίαστα και χαίρεσαι? Δεν καταλαβαίνω γιατί αυτή η "άρρωστη" συμπεριφορά πραγματικά. Όχι απλά θα την έπαιρνε, επιχείρησε να πάρει και δεύτερη. Και θα έβαζε και το ΙΝΚΑ να μεσολαβήσει άμα χρειαζόταν... Άρρωστη συμπεριφορά δε λες τίποτα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
icy20 Ιούνιος 2, 2017 Author #18 Κοινοποίηση Ιούνιος 2, 2017 Καλα ηρεμηστε θα με βγαλετε οτι εγω φταιω που χρωσταει η Ελλαδα. Και 2 καρτες ηταν γιατι ο φιλος που εβαλε την παραγγελια με την καρτα του εβαλε προφανως μια για τον εαυτο του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
YDinopoulos Ιούνιος 2, 2017 #19 Κοινοποίηση Ιούνιος 2, 2017 Δεν υπαρχει νοημα το παρων να συνεχισει. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts