Jump to content



Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Καλησπερα, τη γνωμη σας...

 

Ειχαν κανει στο mgmanager λαθος στο σαιτ τους και ειχαν βαλει μια 1060/8 στα 22.5 ευρω. Παρηγγειλα 2 (ΛΟΛ) και τις πληρωσα με πιστωτικη. Μου ηρθε mail οτι εγινε επιβεβαιωση κτλ. Τωρα με παιρνουν τηλεφωνα και μου στελνουν mail προφανως για να μου πουνε οτι δεν μπορουν να μου τις στειλουν κτλ. Ο νομος αραγε τι λεει σε αυτη την περιπτωση που ειναι πληρωμενο το προιον και εχω και mail τους επιβεβαιωμενο? Το τρωω η οχι?

(edited)

Εξαρτάται πόσο θέλεις να το ψάξεις, γιατί υπάρχουν νομικά επιχειρήματα και για τις δύο πλευρές.

 

Σε αντίστοιχη περίπτωση που είχα αγοράσει από εξωτερικό, δεν ήταν τόσο κραυγαλέο το λάθος και ενέπλεξα και (Ευρωπαϊκό) Συνήγορο του Καταναλωτή. Η ετυμηγορία ήταν ότι από τη στιγμή το κατάστημα που πίστωσε τα χρήματα δεν θα ασχοληθούν άλλο.

Έγινε επεξεργασία από minast
αποσαφήνιση

Κανονικα πρεπει να στις στειλουν.

 

Αλλα μπορουν να σου πουν οτι δεν εχουν στοκ η οτι καποια αλλη νομιμη δικαιολογια και να σου επιστρεψουν τα χρηματα.

 

Ειναι και κλειστο το ΙΝΚΑ τωρα για να τους επαιρνα...

Και ας πούμε ότι τις παραλαμβάνεις.

 

Γιατί να φέρεις σε δύσκολη θέση το κατάστημα; Δεν είναι διαφορά 20-50€ μιλάμε τώρα για 300 φεύγα.

 

Και όπως γνωρίζεις το κατάστημα έπειτα θα βάλει τις φωνές σε αυτόν που έκανε το λάθος και κάτι τέτοιες ημέρες, δεν είναι καλό να χάνεις τη δουλειά σου.

  • Like 3

Εγω ξέρω πως απο την στιγμη που γινει η αγορα και δειχνει διαθεσιμοτητα ειναι υποχρεωμένοι νομικα να σου το στείλουν με την τιμη που εγινε η αγορά. Συνηθώς αυτη η τακτική γινεται για να γίνει ντορος αλλα ποτε δεν μπορεις να εισαι σίγουρος γιατι μεσολαβεί και ανθρωπινο χερι οποτε λαθη μπορουν να γινουν. Απο κει και περα μπορεις νομιζω να το κυνηγήσεις αλλα οπως ειπώθηκε ειναι και το ηθικό θεμα στη μεση.

Εαν κάνω λάθος παρακαλώ καποιος να διορθώσει γιατι δεν εχω νομικες γνωσεις παρα μονο απο το διαβασμα που εχω ρίξει!!

Πολλα site πλεον, καπου γραφουν με ψιλα γραμματα οτι για τυχοντα τυπογραφικα λαθη δεν ευθυνεται το καταστημα. Αν το γραφει αυτο καπου στο site στο eshop τους στην αποδειξη αγορας η δεν ξερω κι εγω που αλλου, τοτε ειναι καλυμμενοι και δεν στελνουν τιποτα. Με το νομο. Σε παιρνουν λογικα για να στο πουν και ισως να στο παιξουν και καλοι ωστε να στις στειλουν με καλυτερη τιμη λογω λαθους (συνηθης τακτικη)

Αν ομως πουθενα δεν αποποιουνται την ευθυνη για τυπογραφικα λαθη τοτε υπαρχουν καλυψεις και για τους δυο σας.

Δεν ισχυει σε καμια περιπτωση το τι αναγραφουν. Η νομοθεσια ειναι νομοθεσια

  On 1/6/2017 at 12:23 ΜΜ, το μέλος jniki10 έγραψε:

Εγω ξέρω πως απο την στιγμη που γινει η αγορα και δειχνει διαθεσιμοτητα ειναι υποχρεωμένοι νομικα να σου το στείλουν με την τιμη που εγινε η αγορά. Συνηθώς αυτη η τακτική γινεται για να γίνει ντορος αλλα ποτε δεν μπορεις να εισαι σίγουρος γιατι μεσολαβεί και ανθρωπινο χερι οποτε λαθη μπορουν να γινουν. Απο κει και περα μπορεις νομιζω να το κυνηγήσεις αλλα οπως ειπώθηκε ειναι και το ηθικό θεμα στη μεση.

Εαν κάνω λάθος παρακαλώ καποιος να διορθώσει γιατι δεν εχω νομικες γνωσεις παρα μονο απο το διαβασμα που εχω ρίξει!!

Expand  

Μην ξεχνάς ότι δεν έγινε πώληση (δεν εκδόθηκε παραστατικό) και ότι κι εκείνοι έχουν περιορισμούς σε τί τιμή επιτρέπεται να πουλήσουν ένα προϊόν που έχουν αγοράσει ακριβότερα.

Το ίδιο συμβαίνει και στο σούπερμάρκετ, που οφείλει να σου δώσει την χαμηλή τιμή, ακόμη κι αν είναι από λάθος, αλλά πρέπει να τηρεί τους κανόνες του ανταγωνισμού.

 

Όπως είπα και στην αρχή, και οι δύο πλευρές έχουν νομικά ερείσματα. Από τη στιγμή που η Ανεξάρτητη Αρχή που μεσολαβεί για επίλυση τέτοιων θεμάτων δεν επιθυμεί να το κυνηγήσει σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, προσωπικά δεν θα αφιέρωνα πολύ χρόνο και ενέργεια.

  • Like 1

Διαθεσιμοτητα δεν ειχε. 4 εως 10 εργασιμες ελεγε. Εντωμεταξυ ειχε 2 ιδιες καρτες. Η μια 22 και η αλλη 306. Μονο κατι νουμερα αλλαζαν απο τη μια στην αλλη. Τωρα προφανως υπαρχει μονο η μια

Δεν καταλαβαίνω γιατί έγινε θέμα, ένα λάθος έγινε δηλαδή αν μπορούσες να την πάρεις 22 ευρώ θα το έκανες? Μετά διαμαρτυρόμαστε για την κοινωνία, τη κυβέρνηση, τους πολιτικούς και που καταλήξαμε κλπ κλπ. Δηλαδή στο περίπτερο τα λάθος ρέστα υπέρ σου πχ τα παίρνεις αβίαστα και χαίρεσαι? Δεν καταλαβαίνω γιατί αυτή η "άρρωστη" συμπεριφορά πραγματικά.

  • Like 8

απατεώνα Μάριε....

 

πάντως αν σου χρεώσουν την κάρτα είναι υποχρεωμένοι να στις στείλουν...ειδάλλως όχι... Κάπως έτσι μου το είχε εξηγήσει ένας υπάλληλος των media markt..που έχουν κάνει προφανώς τα ίδια λάθη...

  • Like 1
(edited)
  On 1/6/2017 at 1:46 ΜΜ, το μέλος tavliban έγραψε:

απατεώνα Μάριε....

 

πάντως αν σου χρεώσουν την κάρτα είναι υποχρεωμένοι να στις στείλουν...ειδάλλως όχι... Κάπως έτσι μου το είχε εξηγήσει ένας υπάλληλος των media markt..που έχουν κάνει προφανώς τα ίδια λάθη...

Expand  

Η κάρτα δεν χρεώνεται ευθύς αμέσως. Υπάρχει ένα δεύτερο σύστημα, από τη μεριά της τράπεζας στο οποίο έχει πρόσβαση η εταιρεία, που πρέπει να γίνει approve η συναλλαγή. Μπορούν άνετα να "επιστραφούν" τα χρήματα πίσω, στην κάρτα. Λογιστικά πάντα εννοώ.

Έγινε επεξεργασία από trib

Μου θύμησες σκηνικό εν έτει 2013 με GTX 780 που την είχαν 150€ (προφανώς τυπογραφικό λάθος) στο mindfactory.

  Reveal hidden contents

 

Για να ολοκληρώσω (ελπίζω να διάβασες την ιστορία στο spoiler) αν ήμουν στην θέση σου και δεν πολυκαιγόμουν για τις κάρτες, έχοντας υπόψιν την υπάρχουσα κατάσταση στην Ελλάδα και ότι κάποιος μπορεί να την πληρώσει άσχημα, θα έκανα το καλό παιδί και θα το άφηνα να περάσει ομαλά με μια παρότρυνση στο κατάστημα να "συγχωρέσουν" εσωτερικά το λάθος. Τώρα αν ξέρεις κάτι παραπάνω και έχεις άλλους λόγους κυνήγα το. Εγώ θα το κυνηγούσα (δεν ξέρω κατά πόσο καλύπτεσαι νομικά από τυπογραφικά λάθη κτλπ) σίγουρα μόνο αν η παραγγελία ήταν από κατάστημα εξωτερικού.

Τους ειπα να τις πιστωσουν να τελειωνουμε. Παραηταν να το κηνυγησω, το ξανασκεφτηκα

  • Like 5

αν βρεθεί κανείς που στην τελική έφτασε το προϊόν να πιστωθει με την τυπογραφικά λανθασμένη τιμή και να το αποκτήσει... να μας τον δείξετε κ μας κ να μας πείτε κ τον τρόπο πως το κατάφερε. Δεν υπάρχει περίπτωση ξεκάθαρα!

Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  On 1/6/2017 at 1:20 ΜΜ, το μέλος Matia έγραψε:

Δεν καταλαβαίνω γιατί έγινε θέμα, ένα λάθος έγινε δηλαδή αν μπορούσες να την πάρεις 22 ευρώ θα το έκανες? Μετά διαμαρτυρόμαστε για την κοινωνία, τη κυβέρνηση, τους πολιτικούς και που καταλήξαμε κλπ κλπ. Δηλαδή στο περίπτερο τα λάθος ρέστα υπέρ σου πχ τα παίρνεις αβίαστα και χαίρεσαι? Δεν καταλαβαίνω γιατί αυτή η "άρρωστη" συμπεριφορά πραγματικά.

Expand  

Όχι απλά θα την έπαιρνε, επιχείρησε να πάρει και δεύτερη. Και θα έβαζε και το ΙΝΚΑ να μεσολαβήσει άμα χρειαζόταν... Άρρωστη συμπεριφορά δε λες τίποτα...

Καλα ηρεμηστε θα με βγαλετε οτι εγω φταιω που χρωσταει η Ελλαδα. Και 2 καρτες ηταν γιατι ο φιλος που εβαλε την παραγγελια με την καρτα του εβαλε προφανως μια για τον εαυτο του. 

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.