Passenger57 Δημοσιεύτηκε Μάϊος 23, 2017 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Μάϊος 23, 2017 Καλημέρα....Στις αρχές Ιανουαρίου (10/1) αγόρασα μια action camera φτηνή η οποία υποτίθεται πως ήταν HD.Μετά από 20 μερες περίπου ήρθε και ανακάλυψα πως ειναι fake. Δηλαδή, δεν γράφει HD αλλά σε ανάλυση 640χ480 χειρότερη από κινητό.Επικοινώνησα με τον τύπο στην Κίνα και μου είπε πως θα μου στείλει άλλο προϊόν. Το θέμα είναι πως με τραίναρε μέχρι πρίν από 10 μερες λέγοντας κάνε υπομονη θα ερθει κτλ...φυσικά το σωστό προϊόν δεν ήρθε ποτέ.Δεν απαντά στις οχλήσεις μου πλέον. Και φυσικά δεν μου έχει κάνει refund τα χρήματά μου. Μέσα από την κονσόλα του ebay προσπάθησα να ανοίξω case για την κάμερά μου αλλά ανεπιτυχώς αφού στον τομέα cases δεν βρίσκει την αγορά της κάμερας που έκανα τον ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ και δεν μπορώ να προχωρήσω την διαδικασία...επίσης δεν μπορώ ούτε να τον βαθμολογήσω αρνητικά.Τι μπορώ να κάνω ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
HotPeanut Μάϊος 23, 2017 #2 Κοινοποίηση Μάϊος 23, 2017 Έχει περάσει πολύς καιρός. Δε νομίζω ότι μπορείς να κάνεις κάτι.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
YDinopoulos Μάϊος 23, 2017 #3 Κοινοποίηση Μάϊος 23, 2017 Απο την αγορα εχεις 90 μερες να κανεις claim η οτιδηποτε αλλο. Δες μηπως μπορεις να ανοιξεις claim μεσα απο το Paypal Link to comment Share on other sites More sharing options...
karmen1983 Μάϊος 23, 2017 #4 Κοινοποίηση Μάϊος 23, 2017 Πολύ φοβάμαι ότι ούτε από Paypal θα κάνει κάτι. Εχουν περάσει 4 μήνες+ Σε τέτοιες περιπτώσεις από την αρχή κάνεις τη διαδικασία και δε στηρίζεσαι στο "λόγο τιμής" κάποιου που λέει το έστειλα. Εξασφαλίζεις τα λεφτά σου και αν ερθει όλα καλά και ωραία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passenger57 Μάϊος 23, 2017 Author #5 Κοινοποίηση Μάϊος 23, 2017 Αυτό που του είπα σε μήνυμα πως θα κάνω ειναι ενα βιντεο στο youtube με το ονομα του και το προιον του και να τον κανω ρόμπα.Θα το κάνω είναι ευκολο για μένα.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
YDinopoulos Μάϊος 23, 2017 #6 Κοινοποίηση Μάϊος 23, 2017 Παντως εγω προσωπικα στο 30ημερο ανοιγω case οτι δεν το εχω παραλαβει, να εχω το κεφαλι μου ησυχο. Αν ερθει το κλεινω κ ολα καλα. Στις 50 μερες απαιτω refund γιατι ειτε δεν το εχει στειλει, ειτε εχει χαθει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasosmich Μάϊος 23, 2017 #7 Κοινοποίηση Μάϊος 23, 2017 Αν η αγορά έγινε τον Ιανουάριο λογικά στο Paypal θα μπορείς να ανοίξεις dispute μιας και πλέον νομίζω σε όλες τις αγορές δίνουν 180 μέρες περιθώριο. Μπορείς να το ελέγξεις και στο email που σου έστειλαν από το Paypal όταν έκανες την αγορά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now