PolomanGR Αύγουστος 29, 2017 #61 Αύγουστος 29, 2017 Λιγο μεγαλυτερη αναλυση αλλα lcd αντι γ oled. ΜΕΧΡΙ 90hz λενε,ακομα δεν το ανακοινωσαν σιγουρα, βεβαια φανταζομαι θα ειναι τοσο. Και tracking τυπου gearvr-κινητου,που ισως για sim να είναι κομπλε,αλλα ξεχνάς οτιδήποτε σε roomscale.
geovas77 Αύγουστος 31, 2017 #62 Αύγουστος 31, 2017 Υπάρχει κανένας πρόθυμος να με φιλοξενήσει για καμμία ωρίτσα στην Αθήνα με Rift ή Vive ώστε να αποκομίσω εντυπώσεις ιδίοις όμματι πρίν προχωρήσω σε παραγγελία; Η παραγγελία φυσικά από το εξωτερικό γιατί οι δικοί μας εισαγωγείς προσποιούνται πως δεν υπάρχει καμμία μείωση τιμής.
liakjim Αύγουστος 31, 2017 #63 Αύγουστος 31, 2017 Και εγώ σελω. Στέλιο; Στάλθηκε από το thl T6S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
geovas77 Αύγουστος 31, 2017 #65 Αύγουστος 31, 2017 On 31/8/2017 at 11:41 ΠΜ, το μέλος GoMaR έγραψε: ποσο ειπαμε οτι βγαινει τελικη απο εξω; Expand Από 460 έως 490 το πακέτο με touch controllers και δύο sensors αναλόγως site (Amazon και caseking έχω κοιτάξει) και τρόπο παράδοσης (express ή normal). Μακάρι να υπήρχε χωρίς τους controllers που δεν με ενδιαφέρουν γιατί μόνο για sims to θέλω φθηνότερα αλλά δεν έχω βρεί κάτι :/ 1
Lazy Dog Αύγουστος 31, 2017 #66 Αύγουστος 31, 2017 (edited) 540 στο skroutz το σκετο(rift).... χμμμ, λες; Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 31, 2017 από Lazy Dog
Lylankor Αύγουστος 31, 2017 #67 Αύγουστος 31, 2017 (edited) On 31/8/2017 at 11:51 ΠΜ, το μέλος geovas77 έγραψε: Από 460 έως 490 το πακέτο με touch controllers και δύο sensors αναλόγως site (Amazon και caseking έχω κοιτάξει) και τρόπο παράδοσης (express ή normal). Μακάρι να υπήρχε χωρίς τους controllers που δεν με ενδιαφέρουν γιατί μόνο για sims to θέλω φθηνότερα αλλά δεν έχω βρεί κάτι :/ Expand Κοίταξες το Γερμανικό Amazon φαντάζομαι, στο Αγγλίκο είναι 399 λίρες (435 Euroskies), κοιτάχτε και τα μεταφορικά και αποφασίστε αν είναι. Πάντως το Amazon είναι μίλια μπροστά από τους λοιπούς etailers και θα το πρότεινα ακόμα και λίγο πιο ακριβό να είναι. Όσο για τα controllers, δε νομίζω να αξίζει να τα θυσιάσεις για +/- 100 γιατί πραγματικά αξίζουν οι εμπειρίες, έστω και αν δεν τα χρησιμοποιείς καθημερινά. Και ποτέ δε ξέρεις ποιο flight sim με πλήρη 3D και interactive cockpit θα τα χρησιμοποιήσει και δε θα ξαναχρειαστείς keyboard shortcuts ποτέ Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 31, 2017 από Lylankor 1
minast Αύγουστος 31, 2017 #68 Αύγουστος 31, 2017 Να προσθέσω ότι το πακέτο με τα χειριστήρια έχει και δεύτερο αισθητήρα...
uhu Σεπτέμβριος 3, 2017 Author #70 Σεπτέμβριος 3, 2017 (edited) Δοκίμαζα λίγο τα τελευταία updates του trinus, με το samsung s7, την vr shinecon σε συνδυασμό με την επιλογή στα graphics open vr. Δεν είδα κάποια διαφορά λόγο openvr πρωτοκόλλου. Μπορώ να παίξω μέσα απο το vr κουτί μου αλλά δεν μου έδωσε κάποια επιπλέον επιλογή στις αναλύσεις όπως περίμενα (ευελπιστούσα). Το κινητό είναι 1440x2560. Μέγιστη ανάλυση στο ασέτο εχει την ανάλυση της οθόνης μου. 1080p Αν επιλέξω 1080p εχω 2χ1080p scaled στην οθόνη του κινητού (που χωρίζεται στα 2) και το τιμόνι απο στρογγυλό γίνεται αυγό λόγο λάθους AR. Πονηρά σκεπτόμενος έβαλα μια πιο τετράγωνη (4/3) ανάλυση αλλα η μεγαλύτερη 4/3 ανάλυση που δίνει το ασέτο είναι 1280χ1024. Σίγουρα όχι το καλύτερο που θα μπορούσε να βγάλει η καλή οθόνη του κινητού. Τέσπα, παμ παρακάτω. Οι τύποι του trinus κάποιο tweaking έριξαν και το κινητό streamάρει (ουσιαστικά αυτό κάνει) το παιχνίδι στα ~48 fps απο τα 29 που έβγαζε την τελευταία φορά που δοκίμασα, με αποτέλεσμα το game να είναι playable!!! Επίσης δουλεψε για πρώτη φορά το headtracking μέσω proximity του κινητού. Αν ήταν σταθερό και δεν έχανε orientation θα ταν σούπερ αλλά όπως είπα αν... Κάθε 10 -15 χάνει το center και συνήθως χάνει μονόμπαντα... Τέσπα με αυτά και με τα άλλα είπα να δοκιμάσω κάποια άλλη μέθοδο tracking και δοκίμασα το opentrack με μια webcam και ενα σχήμα aruco που βρήκα απο το internet. Το αποτέλεσμα δεν ήταν κακό. Βέβαια το σχήμα είχε τελικά πάνω κάτω και μέχρι να το πάρω πρέφα έριξα μερικές πανα. ίες Βασικά απο το tracking με κινητό είναι 1000 φορές καλύτερο. Αρκεί να μην στρίψεις τόσο το κεφάλι ώστε η κάμερα να μην βλέπει το aruco. Ρυθμίσεις και προφίλ δεν πείραξα όλα default. Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 3, 2017 από uhu 2
fuz10n Σεπτέμβριος 4, 2017 #71 Σεπτέμβριος 4, 2017 για την αναλογια, επειδη και εγω ειχα καει πριν 2-3 χρονια, ειχα βρει κατι που την εφτιαχνε σωστη για 2 τετραγωνα... το χεις ψαξει? επισης με το lag εχει γινει κατι? θυμαμαι οτι παρολο που επαιζε με 30 πχ, ειχε ενα σημαντικο lag μεταξυ γεγονοτων και κινητου, unplayable. ασχετα αν συνδεες με wifi η με usb.
uhu Σεπτέμβριος 4, 2017 Author #72 Σεπτέμβριος 4, 2017 Ναι το εχουν φτιάξει αρκετά το lag. Αν θυμάσε την διαδικασία για το aspect ratio pm me.
wargasm Σεπτέμβριος 4, 2017 #73 Σεπτέμβριος 4, 2017 @uhu Θα ηθελες να γραψεις ενα συντομο οδηγο για τι apps κτλ χρειαζεται?
uhu Σεπτέμβριος 4, 2017 Author #74 Σεπτέμβριος 4, 2017 (edited) Οφ κορς. Hardware: Κινητό. Με καλή ανάλυση είναι σημαντικό... Vrglasses οπως τα shinecon-firefly ktl ktl. Το καλώδιο usb του κινητού. (μακρύ γιατί θα είναι συνδεδεμένο σε usb tethered mode με το pc όσο παίζουμε) H ασύρματη μάλλον δεν θα είναι playable (low fps) αλλά δεν εχω δοκιμάσει συνδυασμό με wifi ac router. Μια webcam (εγω χρησιμοποιώ την ps2 eye στα 640χ480 75 herz) Software: trinus vr στο κινητό. Tο software που αναλαμβάνει να streamάρει το content μας στο κινητό σε μορφή sbs(side by side) για να εχουμε και 3d. trinus vr server (τρέχει στο pc) και πρέπει να είναι ανοιχτό μαζί με το trinus στο κινητό για να συγχρονιστούν Επειδή όπως προείπα το motion tracking του trinus vr με το κινητό (freePIEio) είναι unstable θα χρειαστεί και ενα ακόμα prog: opentrack για αναγνώριση των κινήσεων μας και μεταφορά τους ingame. Ενα demo δικό μου χτεσινό. Αν και το παρασυμπίεσα και χάλασε το bitrate. Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 4, 2017 από uhu
liakjim Σεπτέμβριος 4, 2017 #75 Σεπτέμβριος 4, 2017 Έχω κινητό στις 5.5" με 1080p ανάλυση. Είναι οκ; Στην πράξη πόσο lag έχεις? Είναι υποφερτό? Στάλθηκε από το thl T6S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
uhu Σεπτέμβριος 4, 2017 Author #76 Σεπτέμβριος 4, 2017 (edited) Ναι υποφερτοτατο. Βασικά πιο πολύ με ζαλίζει το vive του lyla. Μάλλον γιατί παίζει και πολύ πιο έντονο motion tracking εκεί. Δεν παίζει το ίδιο wow effect με τά έτοιμα πακέτα Αλλά δεν χάνεις τπτ να πάρεις και απ αυτό μια ιδέα. Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 4, 2017 από uhu
liakjim Σεπτέμβριος 4, 2017 #77 Σεπτέμβριος 4, 2017 Άρα από την στιγμή που το κινητό θα είναι συνδεδεμένο με καλώδιο, απλά θέλουμε ένα headset που να έχει καλά οπτικα σωστά? http://www.skroutz.gr/c/2579/virtual-reality-headsets/f/694943/%CE%9A%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CF%84%CF%8C.html?order_by=pricevat&order_dir=ascΣτάλθηκε από το thl T6S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
fuz10n Σεπτέμβριος 4, 2017 #78 Σεπτέμβριος 4, 2017 (edited) αυτα και να εισαι ψιλοετοιμος για αγανακτηση και βρισιμο ε ? επισης επιμενω, υπηρχε τεχνικη του sweetfx με ενα plugin tridef που εσπαγε στα 2 την εικονα και εφτιαχνε aspect ratio για vr τελεια. το μονο που θες μετα ειναι γρηγορο streaming και head tracking. οσοι εχουν nvidia το streaming μεσω gamestream-moonlight edit μαλλον μονο tridef απο οτι βλεπω, και υποστηριζει πλεον dx11. τοτε το ειχα "βρει" τωρα δε ξερω τι υπαρχει Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 4, 2017 από fuz10n
Xristos asim Οκτώβριος 24, 2017 #79 Οκτώβριος 24, 2017 Ψαχνω oculus sensor..οποίος ακουσει κατι ειδοποιεί...Sent from my iPhone using Tapatalk
gchristod Δεκέμβριος 6, 2017 #80 Δεκέμβριος 6, 2017 (edited) Έχει κανείς προτεινόμενες ρυθμίσεις για τα γραφικά για Rift? Χθες που δοκίμασα 3 από τα 4 sims που υποστηρίζουν vr, το AC ήταν το χειρότερο ενώ είχα διαβάσει τα καλύτερα. Πολλή θολούρα... Με ένα πρόχειρο γκουγκλάρισμα είδα ότι πρέπει να απενεργοποιήσω τα pp και ΑΑ γιατί έχουν bug αλλά το thread ήταν παλιό, ισχύει ακόμα? Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 6, 2017 από gchristod
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now