panosdimp Ιούνιος 4, 2017 #81 Κοινοποίηση Ιούνιος 4, 2017 Χαχαχα οι φωτογραφίες είναι από Βαρκελώνη όπου λύσαμε για άλλη μια φορά τις διαφορές μας με τον teammate,τελικά παραδέχτηκε πως είναι πολύ ανώτερος οδηγός από μένα! Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Ιούνιος 5, 2017 Author #82 Κοινοποίηση Ιούνιος 5, 2017 Να σου πω, παράτα με με τις αλλαγές 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Ιούνιος 5, 2017 #83 Κοινοποίηση Ιούνιος 5, 2017 @GoMaR τί θα γίνει ρε παλουκάρια, θα δούμε τη Barcelona με τα μάτια μας? Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Ιούνιος 6, 2017 Author #84 Κοινοποίηση Ιούνιος 6, 2017 Δικαιουμαστε λιγη ξεκουραση! Οπως και τις αλλες φορες Δευτερα Τριτη πρωι ετοιμαζοταν ο σερβερ, ετσι και τωρα.Απο χθες το βραδυ ειναι ετοιμος. Τελος τα reports απο το mugello. Καποιοι δε λενε να μαθουν 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Ιούνιος 7, 2017 #85 Κοινοποίηση Ιούνιος 7, 2017 Τελικά τιμωρήθηκα για το χτύπημα στον@uhu στο race 1Να ρωτήσω, γενικά επιτρέπεται αυτό που έκανε ως κίνηση ? Δηλαδή έρχομαι μπροστά από τον αντίπαλο οριακά τελευταία στιγμή και πιάνω την ιδανική γραμμή για να φρεναρω. Εδώ μου ήρθε μπροστά μου λίγο πριν τα φρένα και φρέναρε αμέσως και μάλιστα πιο νωρίς για να προλάβει να στρίψει. Πώς ακριβώς θα τον απέφευγα? Ρωτάω έτσι, δεν πάω για καυγά. Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Ιούνιος 7, 2017 Author #86 Κοινοποίηση Ιούνιος 7, 2017 (edited) Δημητρη ξανα δες το replay σε παρακαλω. Ηταν πολυ μπροστα(μισο αμαξι + διαφορα) οταν πηρε την αγωνιστικη γραμμη.Ηταν απλα πιο μεσα της πιστας και εκανε ισως μια "ατσαλη" κινηση για την αγωνιστικη γραμμη.(αυτες τις ατσαλες κινησεις, τις χρεωθηκε πιο μετα με ποινες ) Απο εκει και περα, μεχρι το φρεναρισμα τον εχεις μπροστα σου και φρεναρε κανονικα.Πιο νωρις η οχι, οφειλει ο πισω να κραταει τις αποστασεις.Tουλαχιστον να ψυχολογισεις τον αντιπαλο βρε αδερφε.. Βαλε και οτι εστειλες 2 αμαξια εκτος και στον εναν εχασε 12 θεσεις Αν ηταν περιστατικο σα το δικο μου (εμου και johnny) θα ηταν απλο warning (μιας και δεν υπαρχει και βαρυ παρελθον στις ποινες).Αλλα το οτι αργησες(ναι αργησες) να φρεναρεις, να στειλεις τον uhu πανω μου και να μας βγαλεις εκτος και τους δυο, τα 3 ειναι λιγα Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 7, 2017 από GoMaR Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Ιούνιος 7, 2017 #87 Κοινοποίηση Ιούνιος 7, 2017 Το έχω δει το ρεπλει. Προσωπικά δεν θα έκανα κίνηση να έρθω αριστερά με τον αντίπαλο τόσο κοντά πίσω μου. Αιφνιδιάστηκα τελείως. Ρώτησα αν είναι γενικά αποδεκτό. Προφανώς είναι οπότε θα το εφαρμόσω στο μέλλον! Επίσης τα αποτελέσματα ήταν δυσανάλογα μεγάλα γιατί έγινε λίγο μπιλιάρδο η φάση με ενίσχυση των δυνάμεων από ότι νομίζω. Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Ιούνιος 7, 2017 Author #88 Κοινοποίηση Ιούνιος 7, 2017 Απλά το οτι δεν έχει αναφερθεί το όνομα σου για τέτοια περιστατικά, ήμασταν πιο ελαστικοί.αν ένας οδηγός εξακολουθεί να πράττει το ίδιο παράπτωμα,η ποινή μεγαλώνει.. Και επίσης,πλησιάζουμε στο τελος του πρωταθλήματος που θα έπρεπε να ξέρετε σαν οδηγοί, τον τρόπο των ποινών.. Δείτε την τελευταία καρτέλα stats, χορηγίας του @jumaru99 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
rapid_fast Ιούνιος 7, 2017 #89 Κοινοποίηση Ιούνιος 7, 2017 Δεν είδα το ρεπλέη... Λέω αν και τι κατάλαβα και την άποψη μου.. Η οποία μπορεί να μην γίνει αποδεκτή απο κανέναν... (την έχω ξαναπεί στο παρελθόν) Αν, ένα αμάξι πραγματοποιήσει προσπέραση πριν τη ζώνη φρεναρίσματος, και έχουμε συμβάν κατά το φρενάρισμα, είναι ευθύνη του πίσω.. Αν εισέρχεται μπροστά μας, την ώρα που είναι στη ζώνη φρεναρίσματος, και είναι φρεναριστός την ώρα ώρα που έρχεται εμπρός μας, φταίει ο εμπρός.. Στην πρώτη περίπτωση, έχουμε το περιθώριο να αλλάξουμε γραμμή. Στην δεύτερη δεν έχουμε, διότι μας κλείνει διαγώνια όλη την πίστα.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Ιούνιος 7, 2017 Author #90 Κοινοποίηση Ιούνιος 7, 2017 Τπτ δεν εγινε απο τα δυο. απλα ηταν μπροστα ο αντιπαλος ο οποιος ειχε αλλα αμαξια μπροστα του, φρεναρει για να μπει στην στροφη και ο απο πισω απλα επεσε πανω του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Ιούνιος 7, 2017 #91 Κοινοποίηση Ιούνιος 7, 2017 Παναγιώτη έτσι όπως τα λες, φταίω εγώ. Θα σηκώσω ρεπλει κάποια στιγμή. Ο Γιάννης είναι μπροστά και διαγώνια δεξιά στη μικρή ευθεία ανάμεσα σε Κ5 και Κ6. Μια καρότσα και μισή. Εγώ έρχομαι με μεγαλύτερη ταχύτητα λόγω καλύτερης εξόδου από Κ5. Προσεγγίζοντας την Κ6, κάνει αριστερά , έρχεται μπροστά μου και φρενάρει. Αιφνιδιάστηκα και τον χτύπησα. ΑυτάΣτάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolves Ιούνιος 7, 2017 #92 Κοινοποίηση Ιούνιος 7, 2017 πριν 10 λεπτά, το μέλος rapid_fast έγραψε: Αν, ένα αμάξι πραγματοποιήσει προσπέραση πριν τη ζώνη φρεναρίσματος, και έχουμε συμβάν κατά το φρενάρισμα, είναι ευθύνη του πίσω.. Αν εισέρχεται μπροστά μας, την ώρα που είναι στη ζώνη φρεναρίσματος, και είναι φρεναριστός την ώρα ώρα που έρχεται εμπρός μας, φταίει ο εμπρός.. Στην πρώτη περίπτωση, έχουμε το περιθώριο να αλλάξουμε γραμμή. Στην δεύτερη δεν έχουμε, διότι μας κλείνει διαγώνια όλη την πίστα.. Η δικη μου απορια. (για κουβεντουλα κυριως) Ζωνη φρεναρισματος. Ποια ειναι; Υπαρχει καποιος κανονισμος που την οριζει; (δηλ. πριν απο καποιο "ορισμενο" σημειο στην πιστα, απαγορευεται το φρεναρισμα). Δεν μπορει να ειναι διαφορετικη σε αναμεσα 2 οδηγους;;;; 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
rapid_fast Ιούνιος 7, 2017 #93 Κοινοποίηση Ιούνιος 7, 2017 πριν 3 λεπτά, το μέλος liakjim έγραψε: Παναγιώτη έτσι όπως τα λες, φταίω εγώ. Θα σηκώσω ρεπλει κάποια στιγμή. Ο Γιάννης είναι μπροστά και διαγώνια δεξιά στη μικρή ευθεία ανάμεσα σε Κ5 και Κ6. Μια καρότσα και μισή. Εγώ έρχομαι με μεγαλύτερη ταχύτητα λόγω καλύτερης εξόδου από Κ5. Προσεγγίζοντας την Κ6, κάνει αριστερά , έρχεται μπροστά μου και φρενάρει. Αιφνιδιάστηκα και τον χτύπησα. Αυτά Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Κοίταξε, αυτό που λές είναι διαφορετικό απο αυτό που λέω.. Αν έχει πάρει θέση μπροστά σου, αλλά όχι ολόκληρος, δεν έχει καταλάβει την αγωνιστική.. Και σίγουρα δεν μπορεί να το κάνει πρίν το φρενάρισμα γιατί κρατάει μπλοκαρισμένη άλλη γραμμή στο κέντρο της πίστας. Δώσε μου μέχρι την παρασκευή να το δώ, και θα σου πώ.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Ιούνιος 7, 2017 Author #94 Κοινοποίηση Ιούνιος 7, 2017 8 minutes ago, liakjim said: Παναγιώτη έτσι όπως τα λες, φταίω εγώ. Θα σηκώσω ρεπλει κάποια στιγμή. Ο Γιάννης είναι μπροστά και διαγώνια δεξιά στη μικρή ευθεία ανάμεσα σε Κ5 και Κ6. Μια καρότσα και μισή. Εγώ έρχομαι με μεγαλύτερη ταχύτητα λόγω καλύτερης εξόδου από Κ5.Προσεγγίζοντας την Κ6, κάνει αριστερά , έρχεται μπροστά μου και φρενάρει. Αιφνιδιάστηκα και τον χτύπησα. Αυτά Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Οχι. Ηταν παντα μπροστα σου (μισο αμαξι +) ηταν προς τη μεση της πιστας και πριν το φρεναρισμα, μπαινει στην αγωνιστικη..ΜΕΤΑ (απο καποια μετρα) φρεναρε. Εβλεπες πεντακαθαρα ολες τις κινησεις του μπροστινου σου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rapid_fast Ιούνιος 7, 2017 #95 Κοινοποίηση Ιούνιος 7, 2017 Μόλις τώρα, το μέλος wolves έγραψε: Η δικη μου απορια. (για κουβεντουλα κυριως) Ζωνη φρεναρισματος. Ποια ειναι; Υπαρχει καποιος κανονισμος που την οριζει; (δηλ. πριν απο καποιο "ορισμενο" σημειο στην πιστα, απαγορευεται το φρεναρισμα). Δεν μπορει να ειναι διαφορετικη σε αναμεσα 2 οδηγους;;;; Αν μπεί μπροστά πριν φρενάρει, είναι εκτός ζώνης φρεναρίσματος.. Αν μπεί μπροστά σου και πατάει εκείνη την ώρα φρένο, είναι στη ζώνη φρεναρίσματος.. Μας ενδιαφέρει περισσότερο η ζώνη φρεναρίσματος του εμπρός οχήματος και όχι του πίσω.. Αυτός την ορίζει.. Ο πίσω όταν δεί οτι δέχεται προσπέρασμα πρός τη ζώνη φρεναρίσματος, πρέπει να αλλάξει γραμμή, γιατί είναι βέβαιο οτι αγνοεί απολύτως που είναι η ζώνη φρεναρίσματος του οδηγού που τον προσπέρασε... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Ιούνιος 7, 2017 #96 Κοινοποίηση Ιούνιος 7, 2017 Κοίταξε, αυτό που λές είναι διαφορετικό απο αυτό που λέω.. Αν έχει πάρει θέση μπροστά σου, αλλά όχι ολόκληρος, δεν έχει καταλάβει την αγωνιστική.. Και σίγουρα δεν μπορεί να το κάνει πρίν το φρενάρισμα γιατί κρατάει μπλοκαρισμένη άλλη γραμμή στο κέντρο της πίστας. Δώσε μου μέχρι την παρασκευή να το δώ, και θα σου πώ.. Θα έλεγα ότι είχε πάρει θέση. Έχω να το δω και από το Σάββατο. Δεν τρελαίνομαι , κουβέντα να γίνεται, γιατί πολύ τάφος γίναμε και θα γκρινιάζει πάλι το λυκοπουλο. [emoji28] Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Georgiadis Giorgos Ιούνιος 7, 2017 #97 Κοινοποίηση Ιούνιος 7, 2017 (περιμένετε λίγο και θα ανέβει και η ποιότητα του βίντεο) 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Ιούνιος 7, 2017 #98 Κοινοποίηση Ιούνιος 7, 2017 Ευχαριστώ Γιώργο. Τελικά όντως φρέναρε πολύ νωρίς αλλά και πάλι είχε πάρει θέση. Έπρεπε να το προσέξω περισσότερο αλλά ισχύει ότι αιφνιδιάστηκα. Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Ιούνιος 7, 2017 Author #99 Κοινοποίηση Ιούνιος 7, 2017 Δε φρεναρε νωρις ρε συ Δημητρη, φρεναρε κανονικα, υπολογιζοντας οτι βρισκεσαι σε κινηση.Μη κρινεις που φρεναρουμε σε hotlap. Την εχω πατησει και εγω ετσι οπως και οι περισσοτεροι. Οταν ειμαστε σε κινηση και δεν ειμαστε σιγουροι για τον μπροστινο μας, φρεναρουμε πολυ νωριτερα. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Ιούνιος 7, 2017 #100 Κοινοποίηση Ιούνιος 7, 2017 Ναι όντως [emoji106]Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now