Jump to content



FFB AC / RF2


Stelios F.

Recommended Posts

Μπραβο ρε Jim.Αντικειμενικη αποψη.Ωραια αναλυση.Καθαρογραμμενο.
Μια απορια ομως.
Πως λες οτι πιο κοντα σου φερνει το AC, ενω το AMS εχει πιο καλο FFB? Λογω υπεροχης του AC στα ελαστικα ;

Link to comment
Share on other sites

Πιο κοντά μου φέρνει σε πραγματικό αμάξι το assetto. Αλλά τελικά προτιμώ το AMS παρόλο που ίσως λίγο υστερεί στα ελαστικά κυρίως λόγω καλύτερης SAT και πληροφορίας που ενώ γνωρίζω ότι σε σχέση με το πραγματικό είναι πολύ περισσότερη αφενός τελικά μάλλον την χρειάζομαι στο σιμ αφετέρου δεν είμαι σίγουρος πως είναι στα αγωνιστικά που πολύ πιθανόν να είναι πολύ κοντά.

Οι διαφορές είναι ελάχιστες.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Link to comment
Share on other sites

Ωραιος!

Λαθος δειγμα πηρες στο ρουφου,καλυτερα να πηγαινες σε Skip και Usf2000 ακομα και EveF1.

Επισης 

If you wish the ffb to feel a bit "tighter" don't fiddle with the ffb, 
simply increase the caster in the sim-car garage/setup options -just 2 to 5 clicks up will do it


tire flat spot effect now feels decent & natural as opposed to overpowering

large curb hits feel more rubbery

high downforce cars now have a decent balance between slow to high speed cornering forces effect


In Bodnar panel settings 65% is optimum, the system will still deliver incredible power ( interia & friction is optional user preference )

https://forum.studio-397.com/index.php?threads/updated-leo-bodnar-simsteering-json-controller-file-may-help-osw-users-too.55577/

Ακομα δεν εχει βρεθει καπως σωστη ρυθμιση all round για ολα τα αμαξια στο ρουφου.

Καλη δουλεια jim!

edit,στο ΑΜS πιστευω θα ειναι μαγεια!

Έγινε επεξεργασία από Dimitris Pappas
Link to comment
Share on other sites

Ωραιος!
Λαθος δειγμα πηρες στο ρουφου,καλυτερα να πηγαινες σε Skip και Usf2000 ακομα και EveF1.
Επισης 
If you wish the ffb to feel a bit "tighter" don't fiddle with the ffb, 
simply increase the caster in the sim-car garage/setup options -just 2 to 5 clicks up will do it

tire flat spot effect now feels decent & natural as opposed to overpowering

large curb hits feel more rubbery

high downforce cars now have a decent balance between slow to high speed cornering forces effect


In Bodnar panel settings 65% is optimum, the system will still deliver incredible power ( interia & friction is optional user preference )
https://forum.studio-397.com/index.php?threads/updated-leo-bodnar-simsteering-json-controller-file-may-help-osw-users-too.55577/
Ακομα δεν εχει βρεθει καπως σωστη ρυθμιση all round για ολα τα αμαξια στο ρουφου.
Καλη δουλεια jim!
 


Μήτσο δεν είχα χρόνο, σίγουρα θέλει ρυθμίσεις , βοήθεια και ψάξιμο.
Το AMS εδώ δίνει μαθήματα . Φορτώνεις και τέλος.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, liakjim said:

 


Μήτσο δεν είχα χρόνο, σίγουρα θέλει ρυθμίσεις , βοήθεια και ψάξιμο.
Το AMS εδώ δίνει μαθήματα . Φορτώνεις και τέλος.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

 

Η αποψη σου ΜΕΤΡΑΕΙ γιατι εχεις λαπς+αγωνες+σεταπ ΚΑΙ στα 3 (AMS.RF2,AC).;) που ειναι  πολυυυυ σπανιο εδω.

Έγινε επεξεργασία από Dimitris Pappas
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

πριν 37 λεπτά, το μέλος liakjim έγραψε:

Η βραδιά ξεκίνησε με Assetto Corsa με το Πορσικό στο Tango. Ρυθμίσεις μεταξύ default και ενός set του Άκη. Gain στο 50% για αρχή και όλα τα effects φυσικά 0.

Ευχαριστούμε Jim, ωραία ανάλυση.

Μια διευκρίνηση μόνο: το σετ του Άκη αφορά ρυθμίσεις που μου έδωσε για το MMOS - το software της τιμονιέρας.

Επίσης gain 50% το έβαλες μέσα στο παιχνίδι (γιατί δεν άντεχες την ροπή του μοτέρ) αλλά στο menu του assetto και στο MMOS ήταν 100%

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Όταν φτιάξαμε το cockpit πρίν από λίγο καιρό είχα οδηγήσει και εγώ το OSW του Άρη, δυστυχώς μόνο στο AC και μόνο οδηγώντας για λίγο την Porsche του cup που δεν είναι και το καταλληλότερο αυτοκίνητο  μιάς και φάγαμε όλο τον υπόλοιπο χρόνο για να διορθώσουμε κάποια προβλήματα στο PC του Άρη.  Δεν καταφέρα να οδηγήσω το AMS που είχε πρόβλημα και που τελικά βρήκα τη λύση μόλις επέστρεψα σπίτι και κατάφερε και ο Άρης να το δουλέψει, οπότε μου οφείλει ένα test drive στο AMS ;).

 

Πρίν τη δοκιμή είχα πείσει τον ευατό μου ότι μόλις επιστρέψω σπίτι θα αγόραζα OSW, μετά τη δοκιμή εκτίμησα ακόμα περισσότερο το πόσο καλή είναι η CSW V2, σαφώς καλύτερο το OSW αλλά όχι τόσο ώστε να με προτρέψει σε άμεση παραγγελία και δεν έχω κανένα πρόβλημα να περιμένω τη Fanatec να δώ τί σύστημα DD θα βγάλει για να μη χρειαστεί να κάνω μετατροπές στα τιμόνια μου ώστε να παίξουν με OSW.  Βέβαια όλα αυτά στο AC που δεν είναι και από τα αγαπημένα μου παιχνίδια στον τομέα feedback, πιθανώς μια δοκιμή με το AMS να μου αλλάξει γνώμη.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

εγω ξερω οτι ολοι μιλανε για το πορσικο του Tango [emoji14]
 


Όχι για καλό αν κατάλαβες [emoji39]

Πλάκα κάνω, με το OSW είναι φοβερό.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Και ο "αγαπη μονο- παου" τον ξερει ολη η Ελλαδα και ας λενε ολοι τα χειροτερα :p


ΑΡΗ!!!!!!!!!!! @Aris Teidis αρνουμαι να τελειωσει το πρωταθλημα και να μην εχω δοκιμασει αμαξι της επιλογης μου :p

Σαββατο ετοιμασου :p

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Και ο "αγαπη μονο- παου" τον ξερει ολη η Ελλαδα και ας λενε ολοι τα χειροτερα [emoji14]

ΑΡΗ!!!!!!!!!!! @Aris Teidis αρνουμαι να τελειωσει το πρωταθλημα και να μην εχω δοκιμασει αμαξι της επιλογης μου [emoji14]
Σαββατο ετοιμασου [emoji14]
 


Άκου την συμβουλή μου και δοκίμασε το μετά το πρωτάθλημα [emoji6]

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, liakjim said:

Πιο κοντά στο πραγματικό από όλα τα sims, ένιωσα το Assetto. Τα άλλα 2 περνάνε και άλλα πράγματα πχ εγκάρσιες ανωμαλίες που μετατρέπονται σε έντονη κίνηση στο τιμόνι που νομίζω δεν θα έπρεπε να γίνεται τόσο. Αλλά πως αλλιώς θα το ένιωθες στο σιμ χωρίς vibration ή κίνηση από αλλού? Μήπως τελικά βοηθάνε τον εγκέφαλο? Στα αγωνιστικά ίσως να περνάνε.

Εδώ είναι το τί θέλει κανείς απ το τιμόνι του. Ο ένας θα ήθελε να αισθάνεται μόνο την αίσθηση μέσω του πραγματικού τιμονιού, ο άλλος θέλει να μεταφράζονται οι δυνάμεις G πάνω στο τιμόνι του, νιώθωντας πως παίρνει καλύτερη πληροφορία έτσι. Εγώ κατάλαβα από νωρίς οτι θέλω να τα νιώθω όλα. Όχι πως δεν οδηγείς μόνο με δυνάμεις απ το τιμόνι, κάποιοι μάλιστα λένε οτι είναι πιο γρήγοροι με τον τρόπο αυτόν, αλλά νομίζω πως είναι θέμα συνήθειας κατά 80%. Αλλά θέλω να το νιώθω (όχι δεν αρχίζει το soft porn εδώ πέρα).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ωραία ανάλυση Δημήτρη, μπράβο και σε ότι τα παίζεις όλα.

 

Το Steering Torgue Sensitivity πείραξε σε χαμηλότερο νούμερο 0.2-0.3 απο 1.
Το USF2000 δοκίμασε την επόμενη φορά, δεν είναι τυχαίο ότι είναι απ'τα λίγα του rF2 που έχουν τα physics κλειδωμένα.
Κάθε πίστα και τα kerbs έχουν λίγο διαφορετικό FFB, αυτό είναι της πίστας και οι πιο πολλές ειναι φτιαγμένες με γνώμονα FFB Smoothing στο 4 που είναι το default.
Για να μην κουνάει η κάμερα ανοίγεις το player.json και παίζεις πρώτα με τις δύο τιμές των παρακάτω, μετά πειραματήσου με τα υπόλοιπα:

Cockpit Vibration Freq
Cockpit Vibration Mult
Look Up/Down Angle
Leanahead Angle
Look Roll Angle
Glance Angle
Lookahead Angle
Head Physics
Head Rotation
Exaggerate Yaw
Overlay Height

 

Στο Automobilista έχουν 20-30% παραπάνω απ'το κανονικό το FFB για τις αδύναμες τιμονιέρες. Το βάζεις 70% ingame ή πειράζεις στο RealFeel.ini το MaxForceAtSteeringRack σε κάθε αυτοκίνητο, μεγαλύτερο νούμερο - μικρότερη δύναμη αν είναι αρνητικό το κρατάς αρνητικό αν είναι θετικό το κρατάς θετικό. Ετσι θεωρητικά έχεις μεγαλύτερο δυναμικό εύρος των δυνάμεων. Δεν το έχω κάνει το έχω ingame 70% και είναι το μόνο plug & play sim, τα άλλα θέλουν τις ρυθμίσεις τους αλλά τις κάνεις μια φορά και καθάρισες.

 

Raceroom υποθέτω δεν δοκίμασες γιατί δυσκολεύομαι να βρώ ιδανικές ρυθμίσεις.

 

Φυσικά το γνωρίζεις πως κανένα sim δεν προσομοιώνει υδραυλικό τιμόνι και καλύτερα για μένα.
Απ'το 84 μέχρι το 2003 δεν είχα ποτέ υδραυλικό τιμόνι στα πισωκίνητα αμάξια που είχα.
Τώρα με το υδραυλικό έχω χάσει σχεδόν όλη την αίσθηση την μπροστινών τροχών. Ακόμα και σήμερα με ξενίζει αυτό.
Ναι αυτές οι απότομες αντιδράσεις στο τιμόνι του rF2 υπάρχουν στα πραγματικά αυτοκίνητα χωρίς υδραυλικό τιμόνι.

rF2 και AMS τα favorites.

 

Έγινε επεξεργασία από spyder
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Εννοείται πως τα τρέχω όλα, απ' όλα έχεις κάτι να πάρεις άλλο που το 24ωρο δεν επαρκεί και αναγκαστικά κάπου πρέπει να δώσω βάση.

 

84??? Άλλος παππούς μας βρήκε...:p

Τότε ήμουν 6 ετών. Νομίζω πάντως πως το καρτ με τα πετάλια που είχα, δεν είχε υδραυλικό!!!:lol:

Γιατί όμως σου περνάει δυνάμεις στις τελείως εγκάρσιες ανωμαλίες? 

Η ανάρτηση μετατοπιζεται προς τα πάνω, γιατί να πάει δεξιά ή αριστερά? 

Άλλο να τρανταχτει και να σε πάει 1-2 μοίρες . Βάζω και @rapid_fast στην συζήτηση :help!:

 

Κάνω tag και τον Άρη να δει τις ρυθμίσεις από πάνω @Aris Teidis

Βάλτου ότι έχεις από ρυθμίσεις, κρίμα είναι να την έχει ανεκμετάλλευτη.  

 

Το raceroom το βάλαμε αλλά δεν την έβλεπε καθόλου. Δεν κατάλαβα γιατί :unsure:

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Το 84 δεν είχα δίπλωμα, κλέφτικα εξαφανιζόταν το αμάξι:D να μάθουμε ανάποδα σε χωματόδρομους, το 85 πήρα το δίπλωμα.

Στίς εγκάρσιες ανωμαλίες πάνω σε στροφή μάλλον δεν ακουμπάνε ταυτόχρονα οι δύο μπροστινές ρόδες τις ανωμαλίες του δρόμου, ίσως γι'αυτό.

 

Το player.json δεν το έχω πειράξει θα δώ τι τιμές έχει και θα τις βάλω γιατί μπορεί να είναι διαφορετικές.

Εχει και το raceroom στο my documents ένα σχετικό αρχείο για το τιμόνι, σε εμένα δούλεψε με τη πρώτη φορά αλλά συνεχίζει να είναι το πιο περίεργο απ'ολα τα sim σε FFB.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 3 ώρες, το μέλος liakjim έγραψε:

Εννοείται πως τα τρέχω όλα, απ' όλα έχεις κάτι να πάρεις άλλο που το 24ωρο δεν επαρκεί και αναγκαστικά κάπου πρέπει να δώσω βάση.

 

84??? Άλλος παππούς μας βρήκε...:p

Τότε ήμουν 6 ετών. Νομίζω πάντως πως το καρτ με τα πετάλια που είχα, δεν είχε υδραυλικό!!!:lol:

Γιατί όμως σου περνάει δυνάμεις στις τελείως εγκάρσιες ανωμαλίες? 

Η ανάρτηση μετατοπιζεται προς τα πάνω, γιατί να πάει δεξιά ή αριστερά? 

Άλλο να τρανταχτει και να σε πάει 1-2 μοίρες . Βάζω και @rapid_fast στην συζήτηση :help!:

 

Κάνω tag και τον Άρη να δει τις ρυθμίσεις από πάνω @Aris Teidis

Βάλτου ότι έχεις από ρυθμίσεις, κρίμα είναι να την έχει ανεκμετάλλευτη.  

 

Το raceroom το βάλαμε αλλά δεν την έβλεπε καθόλου. Δεν κατάλαβα γιατί :unsure:

 

 

Μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι..

Μάλλον το raceroom δεν λειτουργεί σωστά.

Μια εγκάρσια ανωμαλία την αντιλαμβανόμαστε στο τιμόνι. Το πόσο, εξαρτάται απο την γωνία που θα την βρούμε, και απο το ζύγισμα που έχει το αυτοκίνητο δεξιά και αριστερά.

Αν βρούμε την εγκάρσια ανωμαλία, τελείως κάθετα, η οποία έχει ακριβώς την ίδια υψομετρική διαφορά δεξιά και αριστερά, ο ένας απο τους 2 τροχούς θα δεχτεί μεγαλύτερη δύναμη.

Και αυτό, γιατί αν ζυγίσεις τους 2 εμπρός τροχούς, δεν έχουν το ίδιο βάρος.

Το όχημα, έχει μια καλή κατανομή βάρους, αλλά πρέπει να θυμόμαστε ότι είναι κατασκευασμένο να δεχτεί απο 1600 μέχρι και 3500 κυβικά..

Πρέπει να θυμόμαστε οτι κάπου υπάρχει μια μπαταρία, ένας οδηγός με το βάρος του, κλπ κλπ κλπ..

Ακόμη, το ύψος που έχει το αυτοκίνητο δεξιά και αριστερά μπορεί να διαφέρει απο 3 εώς και 10 χιλιοστά.

Αρα, με δεδομένο οτι όλα τα συστήματα (αμορτισέρ, ελατήρια τοπ μάουντ, ψαλίδια, σινεμπλόκ, κλπ κλπ κλπ) είναι στην ίδια ακριβώς λειτουργική κατάσταση

και επειδή η εμπρός ανάρτηση είναι ανεξάρτητη δεξιά και αριστερά, αλλά το μόνο που συνδέει τις 2 πλευρές είναι το τιμόνι και η στρεπτική ακαμψία του οχήματος,

οι δύο θόλοι θα συμπεριφερθούν διαφορετικά στην ανωμαλία.

Λογικά λοιπόν πρέπει να το νιώσεις, αλλά αυτό που θα γίνει θα είναι πολύ ελάχιστο, και η αναπήδηση του σώματος σου θα είναι τέτοια που θα στο κρύψει..

Εγώ όταν περνάω γλυκά απο μια γραμμή τραίνου, αφήνω το τιμόνι μερικές φορές..

Έχει ενδιαφέρον, κάνε το ίδιο, θα δείς το τιμόνι σου θα παίξει 1-2 χιλιοστά δεξιά αριστερά..

Φυσικά εκεί δεν μπορείς να βρείς την ανωμαλία ποτέ τελείως κάθετα...

Αλλά πόσες φορές στη ζωή θα πετύχεις το τέλειο, ε??

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.