wolves Μάϊος 23, 2017 #21 Κοινοποίηση Μάϊος 23, 2017 Μία ώρα πριν, το μέλος liakjim έγραψε: Εντυπώσεις από αύριο! Ωχ...!! Μην βιαστεις, να προλαβω να φορτωσω "καλαμποκι" 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δημοφιλής Δημοσίευση liakjim Μάϊος 24, 2017 Δημοφιλής Δημοσίευση #22 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2017 Πάμε! Για άλλη μια φορά ευχαριστώ τον Άρη και του πω συγχαρητήρια για το όλο rig που έχει φτιαχτεί με τόσο μεράκι και μαεστρία. Πριν ξεκινήσω να πω ότι η εμπειρία μου στην πραγματική μου ζωή δεν έχει κάτι το αξιόλογο να δείξει, παρά μόνο 20 χρόνια οδήγησης διαφόρων ΙΧ, οδήγηση σε πίστα ενός Mazda MX5 1ης γενιάς και ενός Focus RS πάλι 1ης γενιάς στα Μέγαρα και δεν ξέρω πόσες φορές με 2χρονο καρτ του brother (πριν το σουτάρει) αλλά και νοικιάρικα σε διάφορες πίστες στην Αττική. Επίσης έχω δοκιμάσει μόνο την δική μου G27 και λίγο την Fanatec V1 πάλι του Άρη. Τέλος να πω ότι γνωρίζω πως σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα δεν είναι δυνατό να βγουν επιστημονικά συμπεράσματα και ειδικά σε 3 τίτλους και με ρυθμίσεις που ακόμα ο Άρης ψάχνεται. Η βραδιά ξεκίνησε με Assetto Corsa με το Πορσικό στο Tango. Ρυθμίσεις μεταξύ default και ενός set του Άκη. Gain στο 50% για αρχή και όλα τα effects φυσικά 0. Αμέσως νιώθεις πράγματα άγνωστα στη G27, απόλυτη πληροφόρηση για τα πάντα. Grip μπρος-πίσω, ανωμαλίες, κερμπς, φρένα και ψάρεμα. Τα πάντα. Μετά 919 στο ring. Εδώ τα χέρια πονάνε, η ανάρτηση κούτσουρο, σε συνδυασμό με τις ανωμαλίες σου δίνουν μια τρομερή αίσθηση. Τέλος στο αμάξι που έγινε σημείο σύγκρισης και για τους υπόλοιπους τίτλους, το Lotus 49 στην Ίμολα. Ένα μόνιμο χαμόγελο στο πρόσωπό μου, θα μπορούσα να οδηγώ για ώρες. Στην συνέχεια σχεδόν το ίδιο αμάξι στο AMS δλδ το Formula Vintage πάλι στην Ίμολα. Ρυθμίσεις μόλις ένα κλικ δλδ Pure 360 και πάμε. Αμέσως το τιμόνι ζωντανεύει και άλλο σε σχέση με το Assetto, μου έδωσε ακόμα καλύτερη λεπτομέρεια, άριστο SAT, άριστο FFB, ανωμαλίες όπως θα περίμενες χωρίς να σου σπάει τα χέρια. Φανταστικό. Πηγαίνοντας στο αγαπημένο μου combo ever δλδ Ultima road 720 στην Oulton Park International, θα μπορούσα να οδηγώ μέχρι το πρωί. Αν με τη G27 είναι φανταστικό, εδώ είναι συγκλονιστικό. Πάμε rf2 τώρα με απόπειρα Bradham BT20 στο Silverstone. Εδώ τα πράγματα ήταν δύσκολα αφού υπήρχαν 2 προβλήματα. 1ον η κάμερα έτρεμε και θόλωνε και 2ον το τιμόνι δεν ήταν σωστό. Το 1ο δεν έφτιαξε ποτέ όσες ρυθμίσεις και να προσπάθησα, το ξεπεράσαμε με τις κάμερες του Home πλήκτρου και οδήγηση από το καπό αλλά Gomar. Το 2ο κομπλέ με μια ρύθμιση στο controller.json. Ήμουν περίεργος να δω αν έχω αίσθηση του πίσω μέρους. Παραδέχομαι ότι η αίσθηση ήταν σχεδόν άριστη. Μόνο πρόβλημα τα κερμπς όπου ότι ρύθμιση και να έκανα στο json το τιμόνι κοπάναγε σαν τρελό. Αναγκάστηκα και έβαλα FFB smoothing στο 5 με ότι σημαίνει αυτό. Σίγουρα θέλει βοήθεια σε ρυθμίσεις. Συνέχεια το αγαπημένο μου Nissan Nismo GT-R GT1. Το αμάξι απόλυτο, διαχειρίσιμο μέχρι έναν βαθμό αλλά θα δαγκώσει με tank slapper στο 1ο λάθος. Φανταστική αίσθηση και πληροφορία, μια πόρωση. Όταν πλέον σηκώθηκα κάθιδρος και επέστρεψα στο ΙΧ μου το οποίο μάλιστα φημίζεται για το τιμόνι του στην κατηγορία του πάντα (Fiesta 1ης γενιάς – υδραυλικό τιμόνι) αμέσως έγινε η σύνδεση. Στο ΙΧ οι κατασκευαστές θέλουν αφενός να περνάει λίγο πληροφορία, αφετέρου να φιλτράρει τον δρόμο για άνεση (και ασφάλεια) του οδηγού. Το πρώτο μου αμάξι πχ δλδ το Honda Civic του 82 χωρίς υποβοήθηση, πέρναγε τα πάντα. Το αγωνιστικό πώς να είναι? Δεν ξέρω ειλικρινά. Στο δικό μου πάντως είδα αμέσως ότι είχα πολύ μικρότερες δυνάμεις και φυσικά φιλτράρισμα του δρόμου τον οποίο τον ένιωθα κυρίως με το σώμα μου ( πωπός και λαβύρινθος). Πιο κοντά στο πραγματικό από όλα τα sims, ένιωσα το Assetto. Τα άλλα 2 περνάνε και άλλα πράγματα πχ εγκάρσιες ανωμαλίες που μετατρέπονται σε έντονη κίνηση στο τιμόνι που νομίζω δεν θα έπρεπε να γίνεται τόσο. Αλλά πως αλλιώς θα το ένιωθες στο σιμ χωρίς vibration ή κίνηση από αλλού? Μήπως τελικά βοηθάνε τον εγκέφαλο? Στα αγωνιστικά ίσως να περνάνε. Σε τελική ανάλυση το OSW έκανε την εμπειρία συγκλονιστική ανεξαρτήτως sim με την ταχύτητα περιστροφής που δεν το πιστεύεις πόσο γρήγορη είναι αλλά και τις δυνάμεις που ξεπερνάνε την πραγματικότητα! Και νομίζω αυτό έχει σημασία. Και τα 3 ένιωθαν τόσο κοντά μεταξύ τους. Απείρως πιο κοντά από ότι με τη G27. Μου έκανε φοβερή εντύπωση αυτό. Η διασκέδαση με δαύτη είναι εξασφαλισμένη όποιο sim και να διαλέξει ο καθένας. Αν ήταν να διαλέξω κάποιο, τελικά θα ήταν το AMS. Άριστη ισορροπία μεταξύ δυνάμεων, κραδασμών και αίσθησης και όλα αυτά χωρίς ΚΑΜΙΑ ρύθμιση. Μου έλειπε λιιιιιγο αίσθηση στα γλιστρήματα αλλά νομίζω προέρχεται από τα physics των ελαστικών που τα κάνει να νιώθουν λίγο λιγότερο ελαστικά. Το Assetto έχει επίσης άριστη ισορροπία μεταξύ δυνάμεων, κραδασμών και αίσθησης και όλα αυτά επίσης χωρίς ΚΑΜΙΑ ρύθμιση. Υπερτερούσε στην αίσθηση των ελαστικών από το AMS, νιώθεις και μικρογλιστρήματα όπου το AMS ήταν πιο μονοδιάστατο. Αλλά συμφωνώ με τον Στέλιο, έχει υπερβολική SΑΤ η οποία σου κάνει τη ζωή δύσκολη στο ανάποδο και αυτό τα χαλάει όλα. Στο AMS είναι άριστη, σε βοηθάει όσο πρέπει. Φαίνεται ότι ο Dev στο Assetto δεν έχει δώσει βάση σε αυτό αφού μάλλον έχει δώσει βάση στις αδύναμες τιμονιέρες (θα του στείλω pm) Το rf2 είναι δύσκολο να στηθεί αφού τελικά δεν το έφτασα εκεί που θα ήθελα. Αλλά τι κάνεις μέσα σε μια ώρα. Όταν ανεβάζεις δυνάμεις αρχίζει και κροταλίζει λόγω υπερβολικής λεπτομέρειας, χαμηλώνεις και στρογγυλεύεις αλλά χάνεις σε αίσθηση και λεπτομέρεια. Εντούτοις φαίνεται η μηχανή από κάτω. Καλύτερη αίσθηση στα λάστιχα από το AMS, ένα τακ κάτω από AC ειδικά πίσω, αλλά επίσης άριστη SAT. Θέλει ψάξιμο. Όπως προανέφερα, οι διαφορές είναι πραγματικά πολύ μικρές και τα 3 sims είναι φανταστικά με το OSW. Απλά θα ήθελα το FFB του AMS με την αίσθηση ελαστικών του AC και θα ήταν η τελειότητα φυσικά για τα δικά μου γούστα. Φυσικά θα ξαναπάω όταν ο Άρης ρυθμίσει το rf2 καλύτερα. Αξίζει τα λεφτά της? Με λογική όχι, με το συναίσθημα ναι. Μακάρι να βγεί κάτι πιο φιλικό και consumer σε λογικό κόστος για να φύγουμε και εμείς από τα γρανάζια και τους ιμάντες. Thanks for reading. ΥΓ Κώστα τζάμπα το ποπ κορν. 10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Μάϊος 24, 2017 #23 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2017 Μπραβο ρε Jim.Αντικειμενικη αποψη.Ωραια αναλυση.Καθαρογραμμενο. Μια απορια ομως. Πως λες οτι πιο κοντα σου φερνει το AC, ενω το AMS εχει πιο καλο FFB? Λογω υπεροχης του AC στα ελαστικα ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Μάϊος 24, 2017 #24 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2017 Πιο κοντά μου φέρνει σε πραγματικό αμάξι το assetto. Αλλά τελικά προτιμώ το AMS παρόλο που ίσως λίγο υστερεί στα ελαστικά κυρίως λόγω καλύτερης SAT και πληροφορίας που ενώ γνωρίζω ότι σε σχέση με το πραγματικό είναι πολύ περισσότερη αφενός τελικά μάλλον την χρειάζομαι στο σιμ αφετέρου δεν είμαι σίγουρος πως είναι στα αγωνιστικά που πολύ πιθανόν να είναι πολύ κοντά. Οι διαφορές είναι ελάχιστες.Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris Pappas Μάϊος 24, 2017 #25 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2017 (edited) Ωραιος! Λαθος δειγμα πηρες στο ρουφου,καλυτερα να πηγαινες σε Skip και Usf2000 ακομα και EveF1. Επισης If you wish the ffb to feel a bit "tighter" don't fiddle with the ffb, simply increase the caster in the sim-car garage/setup options -just 2 to 5 clicks up will do ittire flat spot effect now feels decent & natural as opposed to overpoweringlarge curb hits feel more rubberyhigh downforce cars now have a decent balance between slow to high speed cornering forces effectIn Bodnar panel settings 65% is optimum, the system will still deliver incredible power ( interia & friction is optional user preference ) https://forum.studio-397.com/index.php?threads/updated-leo-bodnar-simsteering-json-controller-file-may-help-osw-users-too.55577/ Ακομα δεν εχει βρεθει καπως σωστη ρυθμιση all round για ολα τα αμαξια στο ρουφου. Καλη δουλεια jim! edit,στο ΑΜS πιστευω θα ειναι μαγεια! Έγινε επεξεργασία Μάϊος 24, 2017 από Dimitris Pappas Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Μάϊος 24, 2017 #26 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2017 Ωραιος! Λαθος δειγμα πηρες στο ρουφου,καλυτερα να πηγαινες σε Skip και Usf2000 ακομα και EveF1. Επισης If you wish the ffb to feel a bit "tighter" don't fiddle with the ffb, simply increase the caster in the sim-car garage/setup options -just 2 to 5 clicks up will do ittire flat spot effect now feels decent & natural as opposed to overpoweringlarge curb hits feel more rubberyhigh downforce cars now have a decent balance between slow to high speed cornering forces effectIn Bodnar panel settings 65% is optimum, the system will still deliver incredible power ( interia & friction is optional user preference )https://forum.studio-397.com/index.php?threads/updated-leo-bodnar-simsteering-json-controller-file-may-help-osw-users-too.55577/Ακομα δεν εχει βρεθει καπως σωστη ρυθμιση all round για ολα τα αμαξια στο ρουφου.Καλη δουλεια jim! Μήτσο δεν είχα χρόνο, σίγουρα θέλει ρυθμίσεις , βοήθεια και ψάξιμο. Το AMS εδώ δίνει μαθήματα . Φορτώνεις και τέλος.Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris Pappas Μάϊος 24, 2017 #27 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2017 (edited) 17 minutes ago, liakjim said: Μήτσο δεν είχα χρόνο, σίγουρα θέλει ρυθμίσεις , βοήθεια και ψάξιμο. Το AMS εδώ δίνει μαθήματα . Φορτώνεις και τέλος. Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Η αποψη σου ΜΕΤΡΑΕΙ γιατι εχεις λαπς+αγωνες+σεταπ ΚΑΙ στα 3 (AMS.RF2,AC). που ειναι πολυυυυ σπανιο εδω. Έγινε επεξεργασία Μάϊος 24, 2017 από Dimitris Pappas 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aris Teidis Μάϊος 24, 2017 #28 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2017 πριν 37 λεπτά, το μέλος liakjim έγραψε: Η βραδιά ξεκίνησε με Assetto Corsa με το Πορσικό στο Tango. Ρυθμίσεις μεταξύ default και ενός set του Άκη. Gain στο 50% για αρχή και όλα τα effects φυσικά 0. Ευχαριστούμε Jim, ωραία ανάλυση. Μια διευκρίνηση μόνο: το σετ του Άκη αφορά ρυθμίσεις που μου έδωσε για το MMOS - το software της τιμονιέρας. Επίσης gain 50% το έβαλες μέσα στο παιχνίδι (γιατί δεν άντεχες την ροπή του μοτέρ) αλλά στο menu του assetto και στο MMOS ήταν 100% 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
geovas77 Μάϊος 24, 2017 #29 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2017 Όταν φτιάξαμε το cockpit πρίν από λίγο καιρό είχα οδηγήσει και εγώ το OSW του Άρη, δυστυχώς μόνο στο AC και μόνο οδηγώντας για λίγο την Porsche του cup που δεν είναι και το καταλληλότερο αυτοκίνητο μιάς και φάγαμε όλο τον υπόλοιπο χρόνο για να διορθώσουμε κάποια προβλήματα στο PC του Άρη. Δεν καταφέρα να οδηγήσω το AMS που είχε πρόβλημα και που τελικά βρήκα τη λύση μόλις επέστρεψα σπίτι και κατάφερε και ο Άρης να το δουλέψει, οπότε μου οφείλει ένα test drive στο AMS . Πρίν τη δοκιμή είχα πείσει τον ευατό μου ότι μόλις επιστρέψω σπίτι θα αγόραζα OSW, μετά τη δοκιμή εκτίμησα ακόμα περισσότερο το πόσο καλή είναι η CSW V2, σαφώς καλύτερο το OSW αλλά όχι τόσο ώστε να με προτρέψει σε άμεση παραγγελία και δεν έχω κανένα πρόβλημα να περιμένω τη Fanatec να δώ τί σύστημα DD θα βγάλει για να μη χρειαστεί να κάνω μετατροπές στα τιμόνια μου ώστε να παίξουν με OSW. Βέβαια όλα αυτά στο AC που δεν είναι και από τα αγαπημένα μου παιχνίδια στον τομέα feedback, πιθανώς μια δοκιμή με το AMS να μου αλλάξει γνώμη. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Μάϊος 24, 2017 #30 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2017 εγω ξερω οτι ολοι μιλανε για το πορσικο του Tango Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Μάϊος 24, 2017 #31 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2017 εγω ξερω οτι ολοι μιλανε για το πορσικο του Tango [emoji14] Όχι για καλό αν κατάλαβες [emoji39] Πλάκα κάνω, με το OSW είναι φοβερό.Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Μάϊος 24, 2017 #32 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2017 Και ο "αγαπη μονο- παου" τον ξερει ολη η Ελλαδα και ας λενε ολοι τα χειροτερα ΑΡΗ!!!!!!!!!!! @Aris Teidis αρνουμαι να τελειωσει το πρωταθλημα και να μην εχω δοκιμασει αμαξι της επιλογης μου Σαββατο ετοιμασου 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Μάϊος 24, 2017 #33 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2017 Και ο "αγαπη μονο- παου" τον ξερει ολη η Ελλαδα και ας λενε ολοι τα χειροτερα [emoji14] ΑΡΗ!!!!!!!!!!! @Aris Teidis αρνουμαι να τελειωσει το πρωταθλημα και να μην εχω δοκιμασει αμαξι της επιλογης μου [emoji14] Σαββατο ετοιμασου [emoji14] Άκου την συμβουλή μου και δοκίμασε το μετά το πρωτάθλημα [emoji6] Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Μάϊος 24, 2017 #34 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2017 Δεν ακουω τπτ Πως θα σας λεω ποσο γαμηστερο αυτοκινητο ειναι μετα ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
konnos Μάϊος 24, 2017 #35 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2017 2 hours ago, liakjim said: Πιο κοντά στο πραγματικό από όλα τα sims, ένιωσα το Assetto. Τα άλλα 2 περνάνε και άλλα πράγματα πχ εγκάρσιες ανωμαλίες που μετατρέπονται σε έντονη κίνηση στο τιμόνι που νομίζω δεν θα έπρεπε να γίνεται τόσο. Αλλά πως αλλιώς θα το ένιωθες στο σιμ χωρίς vibration ή κίνηση από αλλού? Μήπως τελικά βοηθάνε τον εγκέφαλο? Στα αγωνιστικά ίσως να περνάνε. Εδώ είναι το τί θέλει κανείς απ το τιμόνι του. Ο ένας θα ήθελε να αισθάνεται μόνο την αίσθηση μέσω του πραγματικού τιμονιού, ο άλλος θέλει να μεταφράζονται οι δυνάμεις G πάνω στο τιμόνι του, νιώθωντας πως παίρνει καλύτερη πληροφορία έτσι. Εγώ κατάλαβα από νωρίς οτι θέλω να τα νιώθω όλα. Όχι πως δεν οδηγείς μόνο με δυνάμεις απ το τιμόνι, κάποιοι μάλιστα λένε οτι είναι πιο γρήγοροι με τον τρόπο αυτόν, αλλά νομίζω πως είναι θέμα συνήθειας κατά 80%. Αλλά θέλω να το νιώθω (όχι δεν αρχίζει το soft porn εδώ πέρα). 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
spyder Μάϊος 24, 2017 #36 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2017 (edited) Ωραία ανάλυση Δημήτρη, μπράβο και σε ότι τα παίζεις όλα. Το Steering Torgue Sensitivity πείραξε σε χαμηλότερο νούμερο 0.2-0.3 απο 1. Το USF2000 δοκίμασε την επόμενη φορά, δεν είναι τυχαίο ότι είναι απ'τα λίγα του rF2 που έχουν τα physics κλειδωμένα. Κάθε πίστα και τα kerbs έχουν λίγο διαφορετικό FFB, αυτό είναι της πίστας και οι πιο πολλές ειναι φτιαγμένες με γνώμονα FFB Smoothing στο 4 που είναι το default. Για να μην κουνάει η κάμερα ανοίγεις το player.json και παίζεις πρώτα με τις δύο τιμές των παρακάτω, μετά πειραματήσου με τα υπόλοιπα: Cockpit Vibration Freq Cockpit Vibration Mult Look Up/Down Angle Leanahead Angle Look Roll Angle Glance Angle Lookahead Angle Head Physics Head Rotation Exaggerate Yaw Overlay Height Στο Automobilista έχουν 20-30% παραπάνω απ'το κανονικό το FFB για τις αδύναμες τιμονιέρες. Το βάζεις 70% ingame ή πειράζεις στο RealFeel.ini το MaxForceAtSteeringRack σε κάθε αυτοκίνητο, μεγαλύτερο νούμερο - μικρότερη δύναμη αν είναι αρνητικό το κρατάς αρνητικό αν είναι θετικό το κρατάς θετικό. Ετσι θεωρητικά έχεις μεγαλύτερο δυναμικό εύρος των δυνάμεων. Δεν το έχω κάνει το έχω ingame 70% και είναι το μόνο plug & play sim, τα άλλα θέλουν τις ρυθμίσεις τους αλλά τις κάνεις μια φορά και καθάρισες. Raceroom υποθέτω δεν δοκίμασες γιατί δυσκολεύομαι να βρώ ιδανικές ρυθμίσεις. Φυσικά το γνωρίζεις πως κανένα sim δεν προσομοιώνει υδραυλικό τιμόνι και καλύτερα για μένα. Απ'το 84 μέχρι το 2003 δεν είχα ποτέ υδραυλικό τιμόνι στα πισωκίνητα αμάξια που είχα. Τώρα με το υδραυλικό έχω χάσει σχεδόν όλη την αίσθηση την μπροστινών τροχών. Ακόμα και σήμερα με ξενίζει αυτό. Ναι αυτές οι απότομες αντιδράσεις στο τιμόνι του rF2 υπάρχουν στα πραγματικά αυτοκίνητα χωρίς υδραυλικό τιμόνι. rF2 και AMS τα favorites. Έγινε επεξεργασία Μάϊος 24, 2017 από spyder 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Μάϊος 24, 2017 #37 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2017 Εννοείται πως τα τρέχω όλα, απ' όλα έχεις κάτι να πάρεις άλλο που το 24ωρο δεν επαρκεί και αναγκαστικά κάπου πρέπει να δώσω βάση. 84??? Άλλος παππούς μας βρήκε... Τότε ήμουν 6 ετών. Νομίζω πάντως πως το καρτ με τα πετάλια που είχα, δεν είχε υδραυλικό!!! Γιατί όμως σου περνάει δυνάμεις στις τελείως εγκάρσιες ανωμαλίες? Η ανάρτηση μετατοπιζεται προς τα πάνω, γιατί να πάει δεξιά ή αριστερά? Άλλο να τρανταχτει και να σε πάει 1-2 μοίρες . Βάζω και @rapid_fast στην συζήτηση Κάνω tag και τον Άρη να δει τις ρυθμίσεις από πάνω @Aris Teidis. Βάλτου ότι έχεις από ρυθμίσεις, κρίμα είναι να την έχει ανεκμετάλλευτη. Το raceroom το βάλαμε αλλά δεν την έβλεπε καθόλου. Δεν κατάλαβα γιατί 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
spyder Μάϊος 24, 2017 #38 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2017 Το 84 δεν είχα δίπλωμα, κλέφτικα εξαφανιζόταν το αμάξι να μάθουμε ανάποδα σε χωματόδρομους, το 85 πήρα το δίπλωμα. Στίς εγκάρσιες ανωμαλίες πάνω σε στροφή μάλλον δεν ακουμπάνε ταυτόχρονα οι δύο μπροστινές ρόδες τις ανωμαλίες του δρόμου, ίσως γι'αυτό. Το player.json δεν το έχω πειράξει θα δώ τι τιμές έχει και θα τις βάλω γιατί μπορεί να είναι διαφορετικές. Εχει και το raceroom στο my documents ένα σχετικό αρχείο για το τιμόνι, σε εμένα δούλεψε με τη πρώτη φορά αλλά συνεχίζει να είναι το πιο περίεργο απ'ολα τα sim σε FFB. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Μάϊος 24, 2017 #39 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2017 Εγώ λέω για τις εγκάρσιες στην ευθεία πχ στην πίσω της Silverstone. Το raceroom δεν την εβλεπε καθόλου. Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
rapid_fast Μάϊος 24, 2017 #40 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2017 πριν 3 ώρες, το μέλος liakjim έγραψε: Εννοείται πως τα τρέχω όλα, απ' όλα έχεις κάτι να πάρεις άλλο που το 24ωρο δεν επαρκεί και αναγκαστικά κάπου πρέπει να δώσω βάση. 84??? Άλλος παππούς μας βρήκε... Τότε ήμουν 6 ετών. Νομίζω πάντως πως το καρτ με τα πετάλια που είχα, δεν είχε υδραυλικό!!! Γιατί όμως σου περνάει δυνάμεις στις τελείως εγκάρσιες ανωμαλίες? Η ανάρτηση μετατοπιζεται προς τα πάνω, γιατί να πάει δεξιά ή αριστερά? Άλλο να τρανταχτει και να σε πάει 1-2 μοίρες . Βάζω και @rapid_fast στην συζήτηση Κάνω tag και τον Άρη να δει τις ρυθμίσεις από πάνω @Aris Teidis. Βάλτου ότι έχεις από ρυθμίσεις, κρίμα είναι να την έχει ανεκμετάλλευτη. Το raceroom το βάλαμε αλλά δεν την έβλεπε καθόλου. Δεν κατάλαβα γιατί Μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι.. Μάλλον το raceroom δεν λειτουργεί σωστά. Μια εγκάρσια ανωμαλία την αντιλαμβανόμαστε στο τιμόνι. Το πόσο, εξαρτάται απο την γωνία που θα την βρούμε, και απο το ζύγισμα που έχει το αυτοκίνητο δεξιά και αριστερά. Αν βρούμε την εγκάρσια ανωμαλία, τελείως κάθετα, η οποία έχει ακριβώς την ίδια υψομετρική διαφορά δεξιά και αριστερά, ο ένας απο τους 2 τροχούς θα δεχτεί μεγαλύτερη δύναμη. Και αυτό, γιατί αν ζυγίσεις τους 2 εμπρός τροχούς, δεν έχουν το ίδιο βάρος. Το όχημα, έχει μια καλή κατανομή βάρους, αλλά πρέπει να θυμόμαστε ότι είναι κατασκευασμένο να δεχτεί απο 1600 μέχρι και 3500 κυβικά.. Πρέπει να θυμόμαστε οτι κάπου υπάρχει μια μπαταρία, ένας οδηγός με το βάρος του, κλπ κλπ κλπ.. Ακόμη, το ύψος που έχει το αυτοκίνητο δεξιά και αριστερά μπορεί να διαφέρει απο 3 εώς και 10 χιλιοστά. Αρα, με δεδομένο οτι όλα τα συστήματα (αμορτισέρ, ελατήρια τοπ μάουντ, ψαλίδια, σινεμπλόκ, κλπ κλπ κλπ) είναι στην ίδια ακριβώς λειτουργική κατάσταση και επειδή η εμπρός ανάρτηση είναι ανεξάρτητη δεξιά και αριστερά, αλλά το μόνο που συνδέει τις 2 πλευρές είναι το τιμόνι και η στρεπτική ακαμψία του οχήματος, οι δύο θόλοι θα συμπεριφερθούν διαφορετικά στην ανωμαλία. Λογικά λοιπόν πρέπει να το νιώσεις, αλλά αυτό που θα γίνει θα είναι πολύ ελάχιστο, και η αναπήδηση του σώματος σου θα είναι τέτοια που θα στο κρύψει.. Εγώ όταν περνάω γλυκά απο μια γραμμή τραίνου, αφήνω το τιμόνι μερικές φορές.. Έχει ενδιαφέρον, κάνε το ίδιο, θα δείς το τιμόνι σου θα παίξει 1-2 χιλιοστά δεξιά αριστερά.. Φυσικά εκεί δεν μπορείς να βρείς την ανωμαλία ποτέ τελείως κάθετα... Αλλά πόσες φορές στη ζωή θα πετύχεις το τέλειο, ε?? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now