Jump to content



μου τρέχουν τα σάλια...


voudas

Recommended Posts

Αρχική απάντηση από vdeseris

Ακριβώς! :T: Γνώμες είναι αυτές και προσωπικά γούστα. Αν είχαμε όλοι τα ίδια γούστα θα υπήρχε μια αυτοκινητοβιομηχανιά και θα βλέπαμε παντού τα ίδια αυτοκίνητα.. :TD: Ποικιλία rulez :D

Θυμάσαι τις παλιές καλές εποχές στην ΕΣΣΔ???? Μια χαρά ήμασταν με τα LADA μας. Καπιταλοποιηθήκαμε κι εμείς και ζητάμε εξωτικά αυτοκίνητα.... :D:jump:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 104
  • Created
  • Last Reply
Αρχική απάντηση από JimmyFox [Σήμερα, στις 15:16]

Μα δεν είπε κανείς οτι το RX-8 είναι κακό. Αλλά στο επιχείρημα "Είναι πιο μουράτο άρα καλύτερο" τι περίμενες να απαντήσω?

....

Δεν ήταν επιχείρημα. Απλά λέω πως σκέφτονται οι περρισότεροι όταν αγοράζουν αμάξι και έχει γεμίσει ο τόπος με RX8 και όχι ΤypeR.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Αν σε ένα poll πουνε 100 άτομα όμορφο το mazda και 20 το honda αυτό είναι υποκειμενικό , ?

. Το ξέρω ρε jimmy τι έκανε η honda ξέρω πολύ καλά και στα auto και στις moto , δεν μου λέει κάτι αυτό το τί έκανε η honda πριν τόσα χρόνια . Δηλαδή αν βγάλει κουβά αυριο μεθαυριο θα πας να τον πάρεις επειδη η honda κάποτε έβγαζε 200 αλογα ατμοσφαιρικά απο τόσα κυβικά ?

H toyota , η nissan είναι μικρές δηλαδή?

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Athens2004

Αν σε ένα poll πουνε 100 άτομα όμορφο το mazda και 20 το honda αυτό είναι υποκειμενικό , ?

. Το ξέρω ρε jimmy τι έκανε η honda ξέρω πολύ καλά και στα auto και στις moto , δεν μου λέει κάτι αυτό το τί έκανε η honda πριν τόσα χρόνια . Δηλαδή αν βγάλει κουβά αυριο μεθαυριο θα πας να τον πάρεις επειδη η honda κάποτε έβγαζε 200 αλογα ατμοσφαιρικά απο τόσα κυβικά ?

H toyota , η nissan είναι μικρές δηλαδή?

Δεν σε καταλαβαίνω.

Έβγαλε κάναν κουβά η Honda και το ύμνησα σαν όχημα του αιώνα. Καταρχήν δεν σύγκρινα καν το Civic Type-R με άλλο αυτοκίνητο και πόσο μάλλον με το RX-8 το οποίο δε νομίζω οτι παίζει στην ίδια κατηγορία. Το ένα είναι hatchback το άλλο roadster/coupe. Το ένα είναι στημένο για πίστα το άλλο για απλά γρήγορες "μουράτες" βόλτες.

Επίσης δεν καταλαβαίνω τι εννοείς με το "πριν τόσα χρόνια". Ακόμα τα κάνει.

Η Τοyota είναι σαν εταιρεία μεγαλύτερη από την Honda. Την λατρεύω. Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί την αναφέρεις όμως.

Η Nissan ελέγχεται πλέον ουσιαστικά από τους Γάλλους. Το Skyline άφησε (και αφήνει) εποχή.

Επίσης, μην ξεχάσουμε και την αγαπημένη μου mitsubishi η οποία τρόμαξε την Honda με το Mivec αλλά λόγω προβλημάτων θερμοκρασίας δεν περπάτησε όσο θα ήθελε.

edit. όσο για το υποθετικό Poll που αναφερεις... Δε με νοιάζει καθόλου τι θα διάλεγαν οι άλλοι. Και το να αμφισβητείς την υποκειμενικότητα της ομορφιάς είναι κάτι που εγώ δεν θα τολμούσα (από την φιλοσοφική πλευρά του θέματος). ’λλωστε, η πλειοψηφία (μάζα ή όχλος ή όπως αλλιώς θες) με έχει πείσει οτι έχει τις περισσότερες φορές λάθος. (καλά ε? μετά τον Jim Carey στο Almighty, εγώ....)

Link to comment
Share on other sites

Παντως αν ηταν να επιλεξω καθαροαιμο μπροστοκουνι, στυλ TypeR , δεν νομιζω οτι υπαρχει αλλη επιλογη, Focus RS. Πολυ πιο ομορφο, απολυτο, καλυτερα στημενο. Καθαροαιμο απο την κορφη ως τα νυχια.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Athens2004

χαίρομαι που συμφωνούμε τελικά jimmy :T:

όλα καλά είναι .

Έλα μωρέ που θα χαλάσουμε τις καρδιές μας για τα αμάξια..... όλα τσουλάνε... (δε θα σε πετύχω κάποια μέρα???) ;)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από JimmyFox [Σήμερα, στις 15:38]

Καλύτερα στημένο το Ford από το Type-R? Γιατί με στεναχωρείς ρε Ζάχο...?

(την κάρτα την έλαβες?)

Στην πίστα του Top Gear το RS έγραψε καλύτερο χρόνο... :devil:

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Nos-Dio [Χθες, στις 06:11]

αφου δεν παει ρε σ..τι αλλο να πω..1.4 VVti@98 vs 1.4 FSI@90....το SEAT εχει στα 1.4 εκδοση με 115 αλογα αλλα ειναι ψευτια ρε σ....ιδιος κινητηρας με μεγαλυτερη καταναλωση.

Και βεβαια πουλανε μουρη...σημερα πουλανε...ολοι πουλανε βασικα αλλα ειδικα η volkswagen με τις τιμες που εχει πουλαει μπολικη.

Εχει το Γκολφακι που ποσταρες τα πρωτια...τα μεγαλα παιδια δεν σταματουν να παιζουν ποτε και τις μουφιες που διαφημιζει????Δες τι σημαινει τεχνολογια και μετα μου λες.

Golf GTI 200 PS (ΤΟΥΡΜΠΟ)

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Κυβισμός (cm3) 1.984

Φορολογίσιμοι Ίπποι 14

Ιπποδύναμη (Ίπποι / σ.α.λ) 200 /5100

Ροπή (Νm / σ.α.λ) 280 / 1.800

Προδιαγραφές Ρύπων EU4

Kιβώτιο Ταχυτήτων 6-Tάχυτο μηχανικό

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

Μέγιστη Ταχύτητα (km/h) 235

Επιτάχυνση 0 - 100 (sec) 7.2

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ

Μήκος (mm) 4.216

Πλάτος (mm) 1.759

Υψος (mm) 1.466

Μεταξόνιο (mm) 2.578

Εμπρός / Πίσω μετατρόχιο 1.539 / 1.528

ΒΑΡΗ

Καθαρό βάρος (kg) 1336

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (lt/100km) / ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΡΥΠΩΝ (CO2 Εmission)

Πόλης 11.1

Εκτός Πόλης 6.3

Μέση Κατανάλωση 8.1-194

ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΕΣ (lt)

Χώρος αποσκευών 350

Χώρος αποσκευών με πεσμένα τα πίσω καθίσματα 1.305

Ρεζερβουάρ 55

Δεν λεω οτι δεν ειναι καλο απλα υπαρχουν και καλυτερα και σιγουρα πιο ασχημα...

Αυτο ειναι τεχνολογια φιλε Κοπριτη...

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

16 βάλβιδος S

4 κύλινδρος σε σειρά S

Κυβισμός (κυβικά εκατοστά) 1998

Σχέση συμπίεσης 11,0:1

Σύστημα ελέγχου εκπομπών ρύπων τριοδικός καταλύτης

Σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου, ηλεκτρονικά ελεγχόμενος ψεκασμός (PGM FI) S

Μέγιστη ισχύς PS(KW)/rpm 200(147)/5900

Μέγιστη ροπή Kgm(Nm)rpm 20(196)/5900

Σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων (VTEC) S i-VTEC

ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΚΙΝΗΣΗΣ

Κιβώτιο ταχύτητων Μηχανικό 6 σχέσεων

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

Μέγιστη ταχύτητα (Μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων) 235km/h

Μέγιστη ταχύτητα (Αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων) -

Επιτάχυνση 0-100km/h (Μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων) 6,8sec

Επιτάχυνση 0-100km/h (Αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων) -

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ

Μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων (Εντός πόλεως) 12,3

Μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων (Εκτός πόλεως) 7,0

Μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων (Συνδυασμός) 8,9

Μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων (CO2) 212

Αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων (Εντός πόλεως) -

Αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων (Εκτός πόλεως) -

Αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων (Συνδυασμός) -

Αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων (CO2) -

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ

Μήκος 4140 (mm)

Πλάτος 1695

Ύψος 1425

Μεταξόνιο 2570 (mm)

Μετατρόχιο εμπρός 1469 (mm)

Μετατρόχιο πίσω 1472 (mm)

Ελάχιστη απόσταση απο το έδαφος 129.7

ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΕΣ

Πορτ-μπαγκάζ 315 λίτρα

Ρεζερβουάρ βενζίνης 50 λίτρα

ΒΑΡΗ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΕΛΞΗΣ (Kg)

Απόβαρο (Μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων) 1204kg

Απόβαρο (Αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων) -

Μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος (Μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων) 1550 kg

Μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος (Αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων) -

Ικανότητα (με/χωρίς φρένα) Μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων) 1200/500kg

Ικανότητα (με/χωρίς φρένα) Αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων) -

ΕΛΑΣΤΙΚΑ - ΖΑΝΤΕΣ

Ελαστικά 205/45 R17

Ζάντες αλουμινίου 17X7JJ

Ατσάλινες ζάντες -

ΣΥΣΤΗΜΑ ΦΡΕΝΩΝ

Εμπρός Αεριζόμενοι δίσκοι

Πίσω Αεριζόμενοι δίσκοι

Διάμετρος Δίσκων εμπρός 262mm

Διάμετρος Ταμπούρων (εσωτερική)/Δίσκων πίσω 262mm

Ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου κατανομής της δύναμης EBD

Δεν ξερω για τα 7.2 του Golf αλλα τα 6.8 του Type-R δεν ειναι αληθινα..καπου στο 7 ειναι.Το Τ-sport το Toyota Corolla εχει 7.2 με 192 αλογα και 1.8 κινητηρα ΠΑΝΤΑ ατμοσφαιρικα....

Εγω τελειωνω εδω για να μην χαλασω το θρεντ του αγαπητου Βουδα αλλα για Volkswagen μην μιλας για επιδοσεις...μιλα για ανεση,ομορφια,μουρη και θα σε καταλαβω.Απο εκει και περα τα Seat-Skoda δεν ειναι 100% γερμανικα ακομα και φυσικα εχουν και αλλες τιμες.

...φιλε μου ασε τα νουμερα τι λενε...στην πραξη ειναι το θεμα.....επειδη τυχαινει ο πατερας μου να ειναι στον χωρο του αυτοκινητου...απο πολυ μικρος ασχολουμαι με αυτα και με τις αλλαγες τους στο περασμα του χρονου.....τα πραγματα ειναι απλα...αμα δεις το δεσιμο ενος Γερμανικου και ενος Toyota ειναι η μερα με την νυχτα....ασε που σε ποιοτητα κατασκευης και σε κρατημα ...ειναι πολυ πισω ...καλα απο design δεν το σηζηταμε ...απλα sux......για τα Ηonda παω πασο....ειναι πολυ μπροστα σε πολλα πραγματα....αλλα

οδηγησε το Type-R και το Golf GTI .....ειναι 2 τελιως διαφορετικα αυτοκινητα ....το θεμα ειναι τι ζητας απο ενα αμαξι αυτης της κατηγοριας...

...μιλαει ενας πρωην κατοχος VW Golf II 85PS 8v '87 ...και νην κατοχος Ηonda Civic ESI '92 125ps 16v VTEC ..... :flower:

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από JimmyFox

Καλύτερα στημένο το Ford από το Type-R? Γιατί με στεναχωρείς ρε Ζάχο...?

(την κάρτα την έλαβες?)

Μα ετσι ειναι....απλα για να το πας, πρεπει να εχεις χερια σαν κουπια....απολυτες κινησεις.

To συγκεκριμενο αυτοκινητο παιζει μια κατηγορια πιο πανω απο αυτα που αναφερουμε μεχρι τωρα. Κοντραρετε στα ισα με Subaru WRX STi και Evo.

(Ναι την ελαβα πριν κανα 3ωρο).

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από mortisboy [Σήμερα, στις 15:57]

...φιλε μου ασε τα νουμερα τι λενε...στην πραξη ειναι το θεμα.....επειδη τυχαινει ο πατερας μου να ειναι στον χωρο του αυτοκινητου...απο πολυ μικρος ασχολουμαι με αυτα και με τις αλλαγες τους στο περασμα του χρονου.....τα πραγματα ειναι απλα...αμα δεις το δεσιμο ενος Γερμανικου και ενος Toyota ειναι η μερα με την νυχτα....ασε που σε ποιοτητα κατασκευης και σε κρατημα ...ειναι πολυ πισω ...καλα απο design δεν το σηζηταμε ...απλα sux......για τα Ηonda παω πασο....ειναι πολυ μπροστα σε πολλα πραγματα....αλλα

οδηγησε το Type-R και το Golf GTI .....ειναι 2 τελιως διαφορετικα αυτοκινητα ....το θεμα ειναι τι ζητας απο ενα αμαξι αυτης της κατηγοριας...

...μιλαει ενας πρωην κατοχος VW Golf II 85PS 8v '87 ...και νην κατοχος Ηonda Civic ESI '92 125ps 16v VTEC ..... :flower:

H μανα μου εχει ενα Golf IV 1.4 pacific και ο πατερας μου ενα Toyota Corolla 1.4 liftback sol '00

Το Golf ειναι ομορφο,ανετο,με καλυτερα κρατηματα απο την Toyota και ενα σημαντικο...νιωθεις οτι κινεις μια μαζα.Λοιπον το Toyota του πατερα μου ειναι αν δεν κανω λαθος το γρηγοροτερο 1.4 της κατηγοριας του και μεχρις στιγμης αυτο εχω διαπιστωσει:D,τα φρενα του ειναι καλυτερα απο το golf και γενικα σπερνουν,αλλα κρατηματα δεν εχει.Τα νεα κορολα εχουν βελτιωθει πολυ στην ανεση,στο φαινομενο της "μαζας" γιατι αυτο που εχουμε τωρα αμα παει 6000 νιωθω οτι καβαλαω τον κινητηρα.Αν με ρωτησεις πιο αμαξι επιλεγεις οταν στον παγκο εχεις 3 διαφορετικα κλειδια η απαντηση ειναι η εξης:Οταν εχω βενζινη το Seat IBIZA '93 γιατι στην Αθηνα που οι δρομοι αλλα και οι οδηγοι ειναι στα τετοια τους ολα προτιμω το πιο ευχρηστο και το πιο ξενοιαστο αμαξι.Οταν δεν εχω βενζινη το Toyota και προσπαθω να συγκρατουμαι να μην κανω ατασθαλιες:p

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από vdeseris

Στην πίστα του Top Gear το RS έγραψε καλύτερο χρόνο... :devil:

Kάτσε να βρω το video του Top Gear (τα καλά της δορυφορικής) που παρουσιάζει το Type-R και λέει χαρακτηρηστικά..."Τhe Focus RS has been killed-off..."

Link to comment
Share on other sites

Το καλύτερο αυτοκίνητο το είχε κάποτε η μητέρα μου. Ένα παλιό μάζντα 1600 (σχεδιασμένο από τον μπερτόνε) , χιλιοτρακαρισμένο μεν , αλλά για πολλά χρόνια γαϊδούρι. Πριν καποια χρονια , ένα πρωϊ δεν ξεκίναγε και πήγε και φώναξε τον μάστορα από το συνοικιακό συνεργείο. Απογοητευμένη πήρε ενα ταξί και έφυγε για τη δουλεία της. Το απόγευμα πάει στο συνεργείο και λέει στο μάστορα:

Τι κάνει το σαράβαλό μου , πάει για πέταμα ?

Μα τι σαράβαλο ? λέει ο συνεργειατζής, απλά δεν είχε καθόλου λάδια ο κινητήρας, δεν είχε νερό το ψυγείο, δεν είχε βαλβολίνες, υγρά φρένων , άμα το μάθετε να μην καίει και βενζίνη θα είναι το καλύτερο αυτοκίνητο του κόσμου !!!

Link to comment
Share on other sites

Γερμανικα αμαξια =Ποιοτητα

Ιταλικα αμαξια= Ωραια σχεδιαση αλλα μετρια και κατω ποιοτητα

Ισπανικα = Το Μενιρ της Μετριοτητα η αλλιως φθηνοδουλειες :sick:

Μονο για φλαμενγκο και για να το παιζουν Λατινοι εραστες στα φαντασμενα κοριτσακια αξιζουν οι Ισπανοι...κατα τα αλλα αστα

Τα Ιαπωνικα= Απομιμησεις αλλα καθολου ασχημα

Τα Κορεατικα=Καλουτσικα

Τα Γαλλικα = Πολλη καλα αν και περισσοτερο οικογενειακες λυσεις φτιαχνουν...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.