Jump to content



μου τρέχουν τα σάλια...


voudas

Recommended Posts

Eγω παλι εχοντας οδηγησει αρκετα μπορστοκινητα και 3 πισωκινητα(S2000,318is,C200) θα μποορουσα να πω οτι προτιμω ενα μεσο σε αλογα πισωκινητο παρα ενα γρηγορο μπροστοκινητο!!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 104
  • Created
  • Last Reply

στα σημερινά αυτοκίνητα πάντως οι πολύστροφοι κινητήρες δεν είναι και στα πολύ χάι τους.

καταρχάς το κορόλλα το 192ps δεν έχει αυτό που λέμε "γραμμική απόδοση". να σε δω να στρίβεις από 5800 - 6200 (κάπου εκεί που αλλάζει το βύθισμα) να σε χαρώ.

επίσης με το βάρος που έχουν να κινήσουν, γενικά δεν είναι ότι καλύτερο.

επίσης εξαρτάται και τη χρήση.

δηλαδή στην εθνική θα προτιμούσα ένα turbo με μακριά 6η παρά ένα ταξιδάκι στις 7000 στροφές.

επίσης στην πόλη θα προτιμούσα να έχω ελαφρύ συμπλέκτη και τιμόνι.

γενικά είναι πολλοί παράγοντες, εκτός αν έχεις 1 αυτοκίνητο για κάθε περίσταση.

ενώ μου αρέσουν οι πολύστροφοι κινητήρες (και προσωπικά έτσι προτιμώ να οδηγάω) παραδέχομαι ότι οι νέοι τούρμπο είναι ίσως καλύτεροι. ο 2-λιτρος FSI-t είναι καλός. πιο καλός πρέπει να είναι του megane rs.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Nos-Dio

Λοιπον στο δοκιμαστικο το T-sport ηθελε 5η και σχεδον κοφτη για να πιασει το Type-R....πως λοιπον αυτο το αμαξι θα θελει κυαλια για να δει το τουρμπιγιον ΛΕΟΝ ειλικρινα δεν ξερω,αλλα σιγουρα θα ηθελα να το δω.

τα 154 που λες μου φαινονται λιγα....δεν ξερω αν αυτο που ενιωσα ειναι 192 παντως 154 δεν ειναι με τιποτα.

Οριζεις μερα και ωρα και μου λες να ερθω. Τα 154 τα εδειξε το ιδιο δυναμομετρο που δοκιμαστηκαν και τα υπολοιπα. Για τα υπολοιπα πραγματα οπως σου ειπα, δεν χρειαζεται να το συνεχισουμε. Το καλυτερο δυναμομετρο ειναι ο δρομος.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από .38-.45 [Σήμερα, στις 15:25]

Indicated Horse Power: The power of an engine calculated from the pressure in the cylinders during each working stroke. In effect it is the total power developed by the engine without allowing for the power lost in mechanical friction. The IHP is obtained from the following formula:

IHP per cylinder (ενδεικνυμενη ισχυς ανα κυλινδρο) = p.L.A.N /9000 (για τετραχρονους κινητηρες, μοναδες στο μετρικο συστημα)

ωπου:

p = the mean effective pressure in the cylinder (μεση πιεση στο κυλινδρο)

L = the stroke of the piston (διαδρομη εμβολου)

A = the area of the piston (επιφανεια εμβολου)

N = the number of power strokes per minute of the engine. (ρυθμος περιστροφης, rpm)

η θεωρητικη ισχυς του κυλινδρου. καπως μεγαλυτερη απο την Effective horsepower (EHP, στον τροχο).

-----------------------------------------------------------------------

Μάλλον δε με κατάλαβες. Εγώ απλά είπα ότι δεν χρειάζεται να πας ένα μοτέρ στις 10.000σαλ για να βγάλει άλογα. Υπάρχουν και άλλοι τρόποι, πιο φιλικοί σε καθημερινή οδήγηση.

------------------------------------------------------------------------

Αρχική απάντηση από .38-.45 [Σήμερα, στις 15:25]

δεν παιζει ρολο η τελικη μεταδοση; δεν παιζει ρολο το κοντο ή μακρυ γραναζωμα; δεν παιζει ρολο αν ειναι σωστα κλιμακωμενο το κιβωτιο για την καμπυλη αποδοσης του κινητηρα;

---------------------------------------------

Όπως σου ξαναείπα, σε ιπποδυνάμεις κάτω των 100 αλόγων σαφώς και παίζει μεγάλο ρόλο. Στα 200 άλογα, ό,τι σασμάν και να έχεις, το μοτέρ όχι απλά θα το γεμίσει, αλλά θα του αλλάξει τα φώτα. Από εκεί και πέρα παίζεις με το τι τελική θέλεις να δώσεις, στις πόσες στροφές, κατανάλωση, κλπ. Α, και μην ανησυχείς, τα εργοστάσια επιλέγουν συνήθως το σωστό σασμάν. :D

-----------------

Αρχική απάντηση από .38-.45 [Σήμερα, στις 15:25]

η αληθεια ειναι, οτι βαρεθηκα τα πολυστροφα, εχουν και οι μεσαιες στροφες τη χαρη τους. αλλα τα ξυρισμα ψηλα, μεχρι τον κοφτη, δεν ξεπερνιεται οσα χρονια κι αν περασουν.

Σωστός. :T: Συμφωνώ απόλυτα.

Πάντως, εδώ που τα λέμε οι 9.000σαλ είναι καλές για καμιά κοντρίτσα, αλλά για νορμάλ οδήγηση είναι λίγο ξενέρωμα.

Όταν μέσα στην πόλη αλλάζεις ταχύτητα στις 2.000-3.000σαλ, το μοτέρ ενός S2000 π.χ. αποδίδει το 20-30%. Ένα γκολφ GTI π.χ., αποδίδει περίπου το 50% της δύναμής του σε αυτές τις στροφές. Εκεί είναι η διαφορά.

ΥΓ1. Το θέμα σηκώνει ατελείωτη ανάλυση. Έλα να σε κεράσω καφέ να τα πούμε αναλυτικότερα.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια δεν μπορειτε να συγκρινετε τα ιαπωνικα με τα γερμανικα σε μοτερ.Τα γερμανικα ειναι για κιριλα για μουρη αλλα οχι οτι εχουν και αλογα!!!Ολοι συγκρινετε το golf και to leon με το γνωστο type-R αλλα δεν ξερετε τι μοτερ εχει η HONDA εδω και 15 χρονια.

1.600 type-R 185hp (civic type-R)

1.800 type-R 210hp (integra type-R)

2.000 240hp (s-2000)

και ολα αυτα ατμοσφαιρικα.Και οσο απο αντοχη μην το σηζηταμε!!!!

Και ολοι αυτοι που καφιουντε για Μ3 και για Μ5 πρεπει να ξερουν πως το Μ(motorsport η καπως ετσι) ειναι εταιρεια αναβαθμισης της BMW.Οπως και η HONDA εχει την spoon και την mougen.Και για να κανουμε δικαια συγκριση

HONDA civic (spoon) 1.600 600hp.

Βεβαια αυτη ειναι η προσωπικη μου γνωμη και δεν θελω να παρεξηγηθω απλα διαβαζωντας ολα αυτα ηθελα να τα πω.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Hellrider [Σήμερα, στις 23:13]

Eγω παλι εχοντας οδηγησει αρκετα μπορστοκινητα και 3 πισωκινητα(S2000,318is,C200) θα μποορουσα να πω οτι προτιμω ενα μεσο σε αλογα πισωκινητο παρα ενα γρηγορο μπροστοκινητο!!!

Πες τα χρυσόστομε.:D:T:

Αν είχες και ίντελ θα ήσουν θεός:p

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από vtec [Σήμερα, στις 01:56]

Ρε παιδια δεν μπορειτε να συγκρινετε τα ιαπωνικα με τα γερμανικα σε μοτερ.Τα γερμανικα ειναι για κιριλα για μουρη αλλα οχι οτι εχουν και αλογα!!!Ολοι συγκρινετε το golf και to leon με το γνωστο type-R αλλα δεν ξερετε τι μοτερ εχει η HONDA εδω και 15 χρονια.

1.600 type-R 185hp (civic type-R)

1.800 type-R 210hp (integra type-R)

2.000 240hp (s-2000)

και ολα αυτα ατμοσφαιρικα.Και οσο απο αντοχη μην το σηζηταμε!!!!

Και ολοι αυτοι που καφιουντε για Μ3 και για Μ5 πρεπει να ξερουν πως το Μ(motorsport η καπως ετσι) ειναι εταιρεια αναβαθμισης της BMW.Οπως και η HONDA εχει την spoon και την mougen.Και για να κανουμε δικαια συγκριση

HONDA civic (spoon) 1.600 600hp.

Βεβαια αυτη ειναι η προσωπικη μου γνωμη και δεν θελω να παρεξηγηθω απλα διαβαζωντας ολα αυτα ηθελα να τα πω.

Ξέχασες τον Θεό NSX .

Πάντως και μόνη της η χόντα την πήρε χαμπάρι και ψιλοέκοψε λίγο τα vtec , πλεόν σε συγκεκριμένα μοντέλα βλέπεις την ''αγριάδα'' Γιατί καλό είναι ένα μοτερ , αλλα πρέπει να έχει και άλλα πράγματα ένα αυτοκίνητο .

Link to comment
Share on other sites

μιλαμε ολη την ωρα για τα 0-100 και για τα τις τελικες και για το ποσο πολυστροφος ειναι ο κινητηρας!

εχει μπει κανεις σας σε τετρακινητο να καταλαβει τι γινεται;;;;;;

εκει τρωει λασπη το καθε πισωκινητο και καθε μπροστινοκινητο car....εκει ειναι και η διαφορα του leon toy a3 και toy golf r32

τωρα αν η honda βγαζει μοτερ με 200 ατμοσφαιρα δεν μου λεει κατι ..... γιατι θα πρεπει να εισαι συνεχεια με το σασμαν στο χερι να κατεβασεις ταχυτητα εκει που θα σου χρειαστει,ενω το το turbo τα δεινει ολα στην ψυχρα....

οσο για καποιον που ειπαι για civic 1600@600hp δεν εχει ακουσει για το golf @900

και κατι αλλο αλλα αυτο ειναι απολυτος υποκειμεενικο .... εχεται ακουσει porche turbo να ανοιγει κανει σαν εργοστασιο που θα εκραγει....για αυτο και τις προτιμω πιο πολυ απο ferrari γιατι το porche ακουγεται λες και θα εκραγει ενω το ferrari τσιριζει!

ακομα πιστευω οτι δεν υπαρχει συγκριση μεταξυ οποιασδηποτε ιαπωνικης με το vag group...γιατι απλα καμια αλλη εταιρια δεν θα βγαλει αυτοκινητο 1004 ippvn στους δρομους!αυτα

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Mischeif

οσο για καποιον που ειπαι για civic 1600@600hp δεν εχει ακουσει για το golf @900

Θα εννοείς το Golf με κινητήρα 2.1lt από ΑUDI QUATTRO (Dahlback) με διπλό intercooler. Δηλαδή ένα σασί Golf με κινητήρα AUDI.

Mάλλον διαφορετική περίπτωση από το Civic με 600hp...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Mischeif

εχει μπει κανεις σας σε τετρακινητο να καταλαβει τι γινεται;;;;;;

εκει τρωει λασπη το καθε πισωκινητο και καθε μπροστινοκινητο car....

Για τα Ελληνικά χωράφια εεεε... δρόμους ήθελα να πω, συμφωνώ...

Αλλά όχι 4WD... AWD ναι! με περισσότερη δύναμη πίσω. Τώρα για "ποιοτικούς" δρόμους και πίστα τότε FR και MR.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από JimmyFox [Σήμερα, στις 03:49]

Θα εννοείς το Golf με κινητήρα 2.1lt από ΑUDI QUATTRO (Dahlback) με διπλό intercooler. Δηλαδή ένα σασί Golf με κινητήρα AUDI.

Mάλλον διαφορετική περίπτωση από το Civic με 600hp...

αυτο εννοω αλλα γιατι αλλη περοπτωση σε πειραγμενα ειναι η αναφορα

τωρα αυτο για την πιστα frost πιστευω καλυτερη οδηγικη συμπεριφορα εχει ενα awd οχι απαραιτητα με περισσοτερη κινηση πισω αλλα να διαβαζει το δρομο...

και προτιμω ενα awd παρα ενα πισωκινητο η μπροστινοκινητο με esp και tcs

και ειμαι της αποψης οτι ολες οι εταιριες θελουν να βγαλουν τετρακινητα στους δρομους αλλα λιγες εχουν την τεχνογνωσια

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Mischeif

να διαβαζει το δρομο...

To μόνο αυτοκίνητο που πιστεύω ότι πραγματικά κάνει κάνει τέτοιο είναι το evo8... απλά στρίβει, απλά επιταχύνει και δεν θεωρείτε και τόσο δύσκολο αμάξι...

Γενικά όμως προτιμώ την κίνηση πίσω...

Και για να ξαναγήνω ontopic:

:drool: :drool:

post-1666-1416071804,0654_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από FrOsT

...... και δεν θεωρείτε και τόσο δύσκολο αμάξι...

Κοιτα, δυσκολο αμαξι δεν θεωρειται ουτε η Lambo Murcielago, ελαφρυς συμπλεκτης και κιβωτιο, καλη θεση οδηγησης και τα λοιπα. Αλλα μπορεις να την οδηγησεις στο 50% της εσυ, εγω ή ο οποιοσδηποτε τυχαιος? Δεν νομιζω.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από jax7480

Κοιτα, δυσκολο αμαξι δεν θεωρειται ουτε η Lambo Murcielago, ελαφρυς συμπλεκτης και κιβωτιο, καλη θεση οδηγησης και τα λοιπα. Αλλα μπορεις να την οδηγησεις στο 50% της εσυ, εγω ή ο οποιοσδηποτε τυχαιος? Δεν νομιζω.

Σε περιοδικό του χώρου της αυτοκίνησης το είπαν:

Ο μέσος οδηγός μπορεί να το οδηγήσει μέχρι και 60% από εκεί και πέρα θέλει εμπειρία...

edit:Δεν είμαι σίγουρος αν αναφέρονταν στον Έλληνα μέσω οδηγό!

60% ενός evo8 είναι πολύ γρηγορότερο από πολλά άλλα "γρήγορα" αυτοκίνητα

Link to comment
Share on other sites

Το golf με τα 900 το ξερω,το εχω δει και απο κοντα και ειναι σαν dragster,δεν μπορει να κυκλοφορισει στον δρομο αλλα αυτα τα honda που ανεφερα πουλιουνται κανονικα στην αγορα (εξωτερικο).Και το NSX δεν το ξεχασα αλλα επιδη ειναι κοφτιασμενο στα 280hp δεν το ανεφερα.Και επαναλαμβανω πως μιλαω μονο για μοτερ.

post-1906-1416071804,1666_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.