Nos-Dio Μάρτιος 31, 2005 #21 Κοινοποίηση Μάρτιος 31, 2005 Οχι δεν θα με χαλαγε καθολου ενα τετοιο αμαξι αλλα σημερα πλεον που τα αυτοκινητα ειναι βιομηχανοποιημενα αυτο το αμαξι δεν θα βγει δυστυχως.Δυστυχως προσωπικα σε Γαλλους και Γερμανους δεν βλεπω και κατι το ιδιαιτερο πια,ισως καποτε να ηταν τωρα για μενα οχι.Το Toyota εχει ατμοσφαιρικα 192 αλογα στα 1.8 λιτρα.Το Seat δεν ειπα οτι δεν βγαζει 115 αλογα,ειπα οτι ειναι ο ιδιος κινητηρας με τα 75 αλογα πουσαρισμενος...σαν να παιρνεις PE ενα πραγμα.Κοπριτη τα πραγματα δεν ειναι οπως ηταν καποτε και για το Type-R συγκεκριμενα πρεπει να ξερεις οτι ειναι "στημενο" αυτοκινητο με οσα αρνητικα αλλα και θετικα συνεπαγεται αυτο.Οσο Για το Corolla 1.8 T-sport επειδη το εχω ζησει και νιωσει απο κοντα...πριν σκασει καποιος τα 30.000+ που ζηταει το Golf θα επρεπε να σκεφτει τα 26000(λιγοτερο βγαινει) που κανει το corolla αφου ειναι και ιδιας κατηγοριας αυτοκινητα.Δεν σου ειπα ποτε οτι ειναι κακα αυτοκινητα η οτι δεν πανε μια,απλα για τα VW συγκεκριμενα οτι ειναι ΥΠΕΡΕΚΤΗΜΗΜΕΝΑ...η θεια μου εχει 3 γενιες Golf και δεν προκειτε να ξαναπαρει οσο και αν της αρεσουν,ειναι πολυ καλα αλλα οχι αυτο που περιμενεις με τα λεφτα που δινεις.Η BMW που ανεφερες....μιλαμε για αμαξι 10 εκ δραχμων...πιστευεις οτι σημερα σε συμφαιρει οικονομικα να αγορασεις μια BMW οταν με 8 εκ παιρνεις αμαξι με 192 αλογα και τεχνολογια που η απλη στα 10 εκ BMW δεν εχει και παντα με το σημερινη αγορα και κατασταση που σε 10-12 το πολυ χρονια εχει φυγει το αμαξι...ΥΓ:το ΗΟΝΤΑ εχει 7 χρονια εγγυηση και το ΤΟΥΟΤΑ 6,το VW εχει 2 εκτος και αν το εκαναν 5 και εχω μηνει πισω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοπρίτης Μάρτιος 31, 2005 #22 Κοινοποίηση Μάρτιος 31, 2005 ρε συ μιλαμε για μαξια οχι για γεμιστα....δες το λιγο πιο αποστασιοποιημενα το πραγμα...διαφορετικο κοινο θα ενδιαφερθει για μια BMW των 30000+και αλλο κοινο θα χτυπησει μια Corolla T-Sport....σου ξαναλεω αμαξι δεν ειναι μονο κινητηρας και επιδοσεις...εαν εχεις κανει βολτα με ανοιχτο αμαξακι καλοκαιρι σε καμια καλη διαδρομη...εαν εχεις παει Αθηνα-Θεσ/νικη με καμια mercedes 300αραεαν εχει χρειαστει να πας σε κανενα σκ@τοδρομο με κοτρωνια με καμια δυνατη τζιπουραεαν ανεβαινεις κεντρο Αθηνα με κανενα Smartεαν εχει χρειαστει να ψωνισεις μισο σπιτι απτο ΙΚΕΑ και να τα βαλεις ολα μεσα σε ενα WagonR+τοτε σιγουρα θα ξερεις οτι τα αυτοκινητα δεν ειναι μονο 0-100 και τελικη ταχυτητα...το καθενα εχει τα συν και τα πλην.....-το γοητρο του σηματος που φερει-την πολυτελεια-τα γκαζια-τους χωρους-τα κρατηματα-την τιμη-τον παραγοντα "πουλ-μουρ"-ακομα και τη μυρωδια του εσωτερικου του...που σε αλλους κανει και σε αλλους οχι.....και για να μην ξεφευγουμε αλλο σε γενικοτητεςμιας που ηδη τσακισαμε το Thread του Vouda...μ'αρεσει πολυ η Corolla T-Sportαλλα μεταξυ αυτης και του Golf V GTiεγω, για καθαρα προσωπικους λογους, θα διαλεγα το δευτερο...γουστα ειναι αυτα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solid Snake Μάρτιος 31, 2005 #23 Κοινοποίηση Μάρτιος 31, 2005 Μαγκες,ενα ειναι το αυτοκινητο..... Toyota Celica TS.... :T: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bobi Rhoads Μάρτιος 31, 2005 #24 Κοινοποίηση Μάρτιος 31, 2005 βασικα παιδες το θεμα εχει λιγο ξεφυγει πιστευω!το θεμα αν δεν κανω λαθος ηταν κατι για το νεο SEAT Leon!η αληθεια ειναι πως το ξαναειδα στο link και εντηπωσιαστικα!το ειχα δει πριν κατι μηνες και με ειχε ξενερωσει!εγω εν το μεταξυτρελαμενος με το τωρινο Leon! το ξαναειδα και τελικα ειναι αμαξαρα!τρομερη σχεδιαση η SEAT!Θα κανει και γ@μω τις πωλησεις! Link to comment Share on other sites More sharing options...
.38-.45 Μάρτιος 31, 2005 #25 Κοινοποίηση Μάρτιος 31, 2005 Αρχική απάντηση από Sbeetle [Σήμερα, στις 15:02] Παιδιά, το αυτοκίνητο είναι στην τελική θέμα καθαρά γούστου και προσωπικής επιλογής ανάλογα με τα κριτήρια που θέτει ο καθένας. γι αυτο το επομενο αυτοκινητο μου θα ειναι saab ή volvo. Αρχική απάντηση από Sbeetle [Σήμερα, στις 15:02] Συν τοις άλλοις, μοτέρ που πρέπει να το πας 9.000σαλ (βλέπε S2000) για να βγάλει άλογα δε θεωρείται και ......διαμάντι. ενας απο τους τροπους να βγαλεις αλογα, ειναι να ανεβασεις στροφες. αλλος, ειναι να ανεβασεις πιεση (καιγοντας περισσοτερη βενζινη, ανεβαζοντας συμπιεση). ακολουθωντας το σκεπτικο σου, τα μοτερ της F1 που γυριζουν στις 17.000 ειναι για τα μπαζα. Αρχική απάντηση από Sbeetle [Σήμερα, στις 15:02] Τώρα το πως ένα αυτοκίνητο με ροπή 19,6 στις 5.900(!!!) -βλέπε χόντα- είναι ποιο γρήγορο από ένα άλλο που έχει 28 στις 1.800 (!!!!) -βλέπε γκόλφ- πραγματικά ....δεν το κατάλαβα. Και αυτό δεν είναι θέμα γούστου. Είναι απλά θέμα επιδόσεων, και πιο συγκεκριμένα ρεπρίζ, όπου η διαφορά είναι χαώδης.βαρος; γραναζωμα;η πολυ ροπη στα χαμηλα, δεν ειναι απαντηση σε ολα. δημιουργει ενα συγκεκριμενο στυλ οδηγησης, αλλα οχι απαραιτητα το απολυτα γρηγοροτερο. στην τελικη, ειναι παντα τι ψαχνει καθενας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
XTCgr Μάρτιος 31, 2005 #26 Κοινοποίηση Μάρτιος 31, 2005 εγώ θα πρότεινα στην seat να μην βγάζει 3-4 μοντέλα όπως κάνει. Ας βγάζει μόνο ένα μοντέλο αφου όλα σχεδον τα νέα μοντέλα της είναι σχεδιαστικά ίδια. Μια γραμμή παραγωγής ένα πάτωμα και τελειώσαμε. Και επίσης να μην τολμήσουν να βγάλουν το tango τώρα πια. Θα χαλάσει την εικόνα της ομοιογενούς εταιρίας που μας δίνει η seat με τα νέα μοντέλα της...[\ Ζάχος \]Για τα γίδιααααα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snips Μάρτιος 31, 2005 #27 Κοινοποίηση Μάρτιος 31, 2005 ΤΙ λέτε μωρέ.....;;;; Μήπως σας περισσεύει κανένα τέτοιο;; Πληρώνω και τα ταχυδρομικά, δεν έχω πρόβλημα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
schumifer Μάρτιος 31, 2005 #28 Κοινοποίηση Μάρτιος 31, 2005 Επειδή πάνε λίγα χρόνια από το τελευταίο περιοδικό ειδικού τύπου που αγόρασα θα πω μόνο ότι δεν αξίζει να αναφέρεστε καν σε σύγκριση αμαξιών του ιδίου οίκου.ΌΛΑ του VW group είναι Ί Δ Ι Α όπως πορεί να συμβαίνει και με τις άλλες ομαδοποιήσεις (ιταλικές (gruppo Fiat),γαλλικές (group PSA) κτλ.) [Τώρα βέβαια όποιος θεωρεί ότι τα Τογιότα δεν είναι υπερεκτιμημένα μάλλον θα διαφωνήσω. Την εξαετή εγγύηση την πληρώνεις κανονικότατα.]Πλέον τα αυτοκίνητα δεν έχουν στην ουσία τόσες σημαντικές διαφορές όπως κάποιες προηγούμενες εποχές. Τα περισσότερα έχουν πάρα πολυ καλή ενεργητική ασφάλεια ,αποδεδειγμένα εξαιρετική παθητική, και μένει το θέμα γούστου και της πολυτέλειας. Το ζήτημα της αξιοπιστίας είναι πρακτικά λυμένο από τις περισσότερες εταιρείες -γιατί νομίζετε ότι χαρίζουν τόσα χρόνια εγγύηση?Οι πιθανότητες τούς λένε ότι δεν πρόκειται τους κοστίσει περισσότερο σε 5 χρόνια η συντήρηση από ό,τι σε εσάς τα υπέρογκα ποσά που ζητάνε οι αντιπροσωπείες για κάθε σέρβις.)Όσο για τα άλογα. Κι εγώ μέσα στην ίδια παύλα (π=κ) ήμουνα.4 περιοδικά το μήνα ,ήξερα όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά εκτός από τις διαστάσεις των μεταξονίων. Πλέον δε μου κάνει αίσθηση να ακούσω ότι το τάδε έχει 200 άλογα.Ε και ,τι θα τα κάνεις? .Κάθε πότε θα το σκίζεις στα λιμανάκια (+ πρόστιμα,ατυχήματα,χτυπήματα,ζημιές,φθορές) και κάθε πότε θα τα σκάς για να μπεις σε πίστα. Είχα τη μεγάλη τύχη να οδηγήσω ό,τι αμάξι κυκλοφορούσε στο δρόμο το 2001-2002. Από αρχαία σταρλετάκια (τα πισωκίνητα) μέχρι ΤΤ με 225 ,και Corvette του 2000 ( αν δε κάνω λάθος) . Αυτό που θα με εντυπωσιάσει πλέον σε ένα αμάξι είναι να έχει γίνει καλή δουλειά στο δέσιμο και η τιμή να έχει κρατηθεί σε φυσιολογικα όρια. Όλα τα άλλα έρχονται και παρέρχονται. Του χρόνου το άλλο αμάξι θα βγάζει 15 άλογα παραπάνω και 3 κιλά ροπής παραπάνω και θα τα αποδίδει και 750 στροφές πιο κάτω. Προτιμώ να σκέφτομαι και να αγοράζω αναλογα με τις ανάγκες μου ,όχι αυτές που μου προβάλλουν ως ανάγκες (μα πως θα πάτε στα Καλάβρυτα 1 φορά το τρίμηνο για σκι αν δεν πάρετε το Grand Cherokee και πώς θα επισκεφτείτε τους συγγενείς στο Κατάκωλο αν δεν έχετε αμάξι 2000 κυβικά με τούρμπο 220 άλογα με overboost 245, 0-100 σε 7 και κλιματισμό 4 ζωνών???...) αλλά αυτές που πραγματικά έχω .Ή που θα έχω τέλος πάντων.ΥΓ δεν πιστεύω ότι πιστεύετε ότι θα μπορείτε να πουλάτε μούρη με 200 άλογα έτσι? Αν δεν έχετε δει ραλλάκι να ρίχνει στα αυτιά σε STi ίσως και να το νομίζετε. Πάντα θα υπάρχει κάποιος καλύτερος και θα τύχει να πέσετε πάνω του την ώρα που θα θέλετε περισσότερο να κάνετε εφέ (ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ MOORE) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sbeetle Μάρτιος 31, 2005 #29 Κοινοποίηση Μάρτιος 31, 2005 Αρχική απάντηση από .38-.45 [Σήμερα, στις 13:57] γι αυτο το επομενο αυτοκινητο μου θα ειναι saab ή volvo. όπως γουστάρεις."ενας απο τους τροπους να βγαλεις αλογα, ειναι να ανεβασεις στροφες. αλλος, ειναι να ανεβασεις πιεση (καιγοντας περισσοτερη βενζινη, ανεβαζοντας συμπιεση). ακολουθωντας το σκεπτικο σου, τα μοτερ της F1 που γυριζουν στις 17.000 ειναι για τα μπαζα. "Τα άλογα δεν ανεβαίνουν με τις στροφές. Ανεβαίνουν χρησιμοποιώντας εκκεντροφόρους πιο άγριους (μεγαλύτερη διάρκεια και βύθισμα) και κατ' επέκταση μεγαλύτερη συμπίεση για να αποδώσουν τα ανάλογα, σε συνδυασμό πάντα με δουλειά στο καπάκι (ροή, βαλβίδες). Αυτό όσον αφορά τα ατμοσφαιρικά. Αλλιώς ......τουρμπάκι ή κομπρεσοράκι.Το θέμα μας είναι γρήγορα αυτοκίνητα καθημερινής χρήσης. Με το δικό σου σκεπτικό πρέπει να κυκλοφορούμε με F1 ή με κιτ καρ ή με ντραγκστεράδικα. Δεν είπα ότι είναι για τα μπάζα. Για αγώνες είναι ότι πρέπει. Όχι όμως και το ιδανικότερο για το δρόμο."βαρος; γραναζωμα;"Το βάρος τους είναι περίπου το ίδιο. Δε συγκρίνω νταλίκα με ΙΧ.Πράγματι τα VW είθισται να έχουν μακρύ σασμάν, ενώ τα γιαπωνέζικα κοντό. Αυτό, όταν μιλάμε για ιπποδυνάμεις 200 αλόγων δεν παίζει και τόσο ρόλο. Απλά το πρώτο είναι πιο ταξιτζίδικο, δηλαδή με χαλαρή οδήγηση κινείται άνετα και γρήγορα, ενώ το δεύτερο θέλει να ανεβάσεις στροφές για να πάει τα αντίστοιχα."η πολυ ροπη στα χαμηλα, δεν ειναι απαντηση σε ολα. δημιουργει ενα συγκεκριμενο στυλ οδηγησης, αλλα οχι απαραιτητα το απολυτα γρηγοροτερο. στην τελικη, ειναι παντα τι ψαχνει καθενας."Συμφωνώ απόλυτα. Όμως μέσα στην πόλη βολεύει. Από εκεί και πέρα, όπως γουστάρει ο καθένας. Από επιλογές, άλλο τίποτα..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
.38-.45 Μάρτιος 31, 2005 #30 Κοινοποίηση Μάρτιος 31, 2005 Τα άλογα δεν ανεβαίνουν με τις στροφές.Indicated Horse Power: The power of an engine calculated from the pressure in the cylinders during each working stroke. In effect it is the total power developed by the engine without allowing for the power lost in mechanical friction. The IHP is obtained from the following formula:IHP per cylinder (ενδεικνυμενη ισχυς ανα κυλινδρο) = p.L.A.N /9000 (για τετραχρονους κινητηρες, μοναδες στο μετρικο συστημα)ωπου:p = the mean effective pressure in the cylinder (μεση πιεση στο κυλινδρο) L = the stroke of the piston (διαδρομη εμβολου)A = the area of the piston (επιφανεια εμβολου)N = the number of power strokes per minute of the engine. (ρυθμος περιστροφης, rpm)η θεωρητικη ισχυς του κυλινδρου. καπως μεγαλυτερη απο την Effective horsepower (EHP, στον τροχο).http://www.aeroplanemonthly.com/glossary/glossary_IJ.htmΜε το δικό σου σκεπτικό πρέπει να κυκλοφορούμε με F1 ή με κιτ καρ ή με ντραγκστεράδικα. καθολου, το χρησιμοποιησα σαν παραδειγμα, κινητηρων που αποδιδουν σε εξαρετικα υψηλες στροφες. όταν μιλάμε για ιπποδυνάμεις 200 αλόγων δεν παίζει και τόσο ρόλο.δεν παιζει ρολο η τελικη μεταδοση; δεν παιζει ρολο το κοντο ή μακρυ γραναζωμα; δεν παιζει ρολο αν ειναι σωστα κλιμακωμενο το κιβωτιο για την καμπυλη αποδοσης του κινητηρα; Όμως μέσα στην πόλη βολεύει. Από εκεί και πέρα, όπως γουστάρει ο καθένας. Από επιλογές, άλλο τίποτα.....η αληθεια ειναι, οτι βαρεθηκα τα πολυστροφα, εχουν και οι μεσαιες στροφες τη χαρη τους. αλλα τα ξυρισμα ψηλα, μεχρι τον κοφτη, δεν ξεπερνιεται οσα χρονια κι αν περασουν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nos-Dio Μάρτιος 31, 2005 #31 Κοινοποίηση Μάρτιος 31, 2005 Αρχική απάντηση από Κοπρίτης ρε συ μιλαμε για μαξια οχι για γεμιστα.... δες το λιγο πιο αποστασιοποιημενα το πραγμα... διαφορετικο κοινο θα ενδιαφερθει για μια BMW των 30000+ και αλλο κοινο θα χτυπησει μια Corolla T-Sport.... σου ξαναλεω αμαξι δεν ειναι μονο κινητηρας και επιδοσεις... εαν εχεις κανει βολτα με ανοιχτο αμαξακι καλοκαιρι σε καμια καλη διαδρομη... εαν εχεις παει Αθηνα-Θεσ/νικη με καμια mercedes 300αρα εαν εχει χρειαστει να πας σε κανενα σκ@τοδρομο με κοτρωνια με καμια δυνατη τζιπουρα εαν ανεβαινεις κεντρο Αθηνα με κανενα Smart εαν εχει χρειαστει να ψωνισεις μισο σπιτι απτο ΙΚΕΑ και να τα βαλεις ολα μεσα σε ενα WagonR+ τοτε σιγουρα θα ξερεις οτι τα αυτοκινητα δεν ειναι μονο 0-100 και τελικη ταχυτητα... το καθενα εχει τα συν και τα πλην..... -το γοητρο του σηματος που φερει -την πολυτελεια -τα γκαζια -τους χωρους -τα κρατηματα -την τιμη -τον παραγοντα "πουλ-μουρ" -ακομα και τη μυρωδια του εσωτερικου του... που σε αλλους κανει και σε αλλους οχι..... και για να μην ξεφευγουμε αλλο σε γενικοτητες μιας που ηδη τσακισαμε το Thread του Vouda... μ'αρεσει πολυ η Corolla T-Sport αλλα μεταξυ αυτης και του Golf V GTi εγω, για καθαρα προσωπικους λογους, θα διαλεγα το δευτερο... γουστα ειναι αυτα... σιγουρα ειναι ολα αυτα που λες μην ξεχνας οδηγω ενα αμαξι 65 αλογα του 93...Αλλα για την δουλεια που θελω ειναι μια χαρα...αν μπορουσε να καιει νερο αντι για ευρω θα το εκανα εικονισμα που λεει ο λογος. Οσο για το T-sport...το εχω ζησει απο κοντα....οταν παιρνει το boost 50 ps απο της 6800 και μετα ακους τον κινητηρα και νιωθεις το τρανταγμα....σπερνει φιλε.180 στην Μαραθωνος με 4η και χαλαρα 5000-5500 στροφες... Απο εκει και περα εμενα σημερα αν με εβαζες να παρω αυτοκινητο θα επαιρνα το Mazda mx-5...ολα τα αλλα μου φαινονται μια η αλλη με το Seataki μου.. Υγ:Τον βλεπω τον Βουδα να με κραζει.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
crmaris Μάρτιος 31, 2005 #32 Κοινοποίηση Μάρτιος 31, 2005 εγώ κάποια στιγμή πριν κανα τριάρι χρόνια ήθελα να αγοράσω το seat leon turbo με τα 180 άλογα αλλά ένας πολύ γνώστης μου ανέφερε κάτι για προβλήματα σε σασμάν και συμπλέκτη και τελικά δεν προχώρησα στην αγορά. Μάλιστα μου ανέφερε ένα παράδειγμα γνωστού του που μεσα σε 2000 χιλ το δικό του leon turbo χτύπησε σασμάν. Δεν λέω ότι όλα τα seat είναι σκάρτα κτλ. πριν αρχίσουμε τις διαφωνίες αλλά προσωπικά το επόμενο αυτοκίνητό μου θα είναι Honda. Οι άνθρωποι βγάζουνε διαμάντια που δεν χαλάνε , δεν σπάνε κτλ. Το Honda που θέλω να πάρω είναι διθέσιο και κάμπριο (ο νοών νοείτο!) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Battosai Μάρτιος 31, 2005 #33 Κοινοποίηση Μάρτιος 31, 2005 Αρχική απάντηση από Tsunami [Σήμερα, στις 14:43] Παίδες κάτι άσχετο με την διαφωνία αλλά σχετικό με το thread.To καινούργιο Leon δεν σας φαίνεται σαν κράμα Seat Ibiza με Alfa Romeo GT?? :blink: Νομίζω ότι από 2001 η SEAT πήρε τον αρχισχεδιαστή της Alfa. Για αυτό και οι τόσες καμπύλες στα νέα μοντέλα από τότε. Αρχική απάντηση από Κοπρίτης [Σήμερα, στις 15:16] ρε συ μιλαμε για μαξια οχι για γεμιστα.... δες το λιγο πιο αποστασιοποιημενα το πραγμα... διαφορετικο κοινο θα ενδιαφερθει για μια BMW των 30000+ και αλλο κοινο θα χτυπησει μια Corolla T-Sport.... σου ξαναλεω αμαξι δεν ειναι μονο κινητηρας και επιδοσεις... εαν εχεις κανει βολτα με ανοιχτο αμαξακι καλοκαιρι σε καμια καλη διαδρομη... εαν εχεις παει Αθηνα-Θεσ/νικη με καμια mercedes 300αρα εαν εχει χρειαστει να πας σε κανενα σκ@τοδρομο με κοτρωνια με καμια δυνατη τζιπουρα εαν ανεβαινεις κεντρο Αθηνα με κανενα Smart εαν εχει χρειαστει να ψωνισεις μισο σπιτι απτο ΙΚΕΑ και να τα βαλεις ολα μεσα σε ενα WagonR+ τοτε σιγουρα θα ξερεις οτι τα αυτοκινητα δεν ειναι μονο 0-100 και τελικη ταχυτητα... το καθενα εχει τα συν και τα πλην..... -το γοητρο του σηματος που φερει -την πολυτελεια -τα γκαζια -τους χωρους -τα κρατηματα -την τιμη -τον παραγοντα "πουλ-μουρ" -ακομα και τη μυρωδια του εσωτερικου του... που σε αλλους κανει και σε αλλους οχι..... και για να μην ξεφευγουμε αλλο σε γενικοτητες μιας που ηδη τσακισαμε το Thread του Vouda... μ'αρεσει πολυ η Corolla T-Sport αλλα μεταξυ αυτης και του Golf V GTi εγω, για καθαρα προσωπικους λογους, θα διαλεγα το δευτερο... γουστα ειναι αυτα... ΠροσυπογράφωΠροσωπικά είμαι SEATακιας και DreamCar: Leon01 CupraR Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Μάρτιος 31, 2005 #34 Κοινοποίηση Μάρτιος 31, 2005 Nos, ενα απλο πραγμα μονο θα σου πω, χωρις να το συνεχισω γιατι μαλλον ζεις σε ουτοπια. ΒΡΕΣ οποιαδηποτε Corolla T-sport "ΜΑΜΑ" και κανε μου ενα τηλεφωνο να σου κανονισω ενα ανοιγματακι, οχι με Golf V GTI, αλλα με Leon 1.8T, που εχει και 12 αλογα λιγοτερα απο την Corolla και 20 λιγοτερα απο το Golf. Απλα ενημερωσε το παλικαρι να αγορασει και κυαλια μαζι, μετα την 3η θα του χρειαστουν.Υ.Γ. Το συγκεκριμενο Leon κοστιζει καινουριο 22.500. Τοσο τουλαχιστον το πουλαει η Seat.Θες να σου πω και για κοστος βελτιωσης? Εκει ειναι που κλαινε μανουλες. 1100 προγραμμα για το Λεον και γενικως για οποιοδηποτε αυτοκινητο του Group VAG και εχεις μια αυξηση στις επιδοσεις περι τα 40 αλογα. Αν μπορεσεις να το κανεις αυτο στο Corolla....τηλεφωνησε μου....Και για να μιλησουμε και για το νεο Leon, το design δεν ειναι κλεμμενο αλλα οταν αγοραζεις τον αρχισχεδιαστη της Alfa, εχεις τετοια αποτελεσματα. Walter Da Silva ο σχεδιαστης, αυτος που σχεδιασε την Αλφα 147, το Ibiza, το Altea, το Neo Toledo αλλα και το νεο Leon. Προσωπικα το νεο Leon μου αρεσε ΜΟΝΟ στο εσωτερικο του και αυτος ειναι ο λογος που προτιμησα να αναβαθμισω το δικο μου αυτοκινητο και οχι να παρω το νεο Λεον. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bobi Rhoads Μάρτιος 31, 2005 #35 Κοινοποίηση Μάρτιος 31, 2005 Αρχική απάντηση από Battosai Νομίζω ότι από 2001 η SEAT πήρε τον αρχισχεδιαστή της Alfa. Για αυτό και οι τόσες καμπύλες στα νέα μοντέλα από τότε. Προσυπογράφω Προσωπικά είμαι SEATακιας και DreamCar: Leon01 CupraR ναι οντως!η SEAT πηρε τον σχεδιαστη της Alfa γι αυτο και πολλα απο τα καινουρια μοντελα της μοιαζουν με Alfa! και εγω ομως δεν παυω να ειμαι ενας LEON Cupra R LOVER Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bobi Rhoads Μάρτιος 31, 2005 #36 Κοινοποίηση Μάρτιος 31, 2005 Αρχική απάντηση από jax7480 Nos, ενα απλο πραγμα μονο θα σου πω, χωρις να το συνεχισω γιατι μαλλον ζεις σε ουτοπια. ΒΡΕΣ οποιαδηποτε Corolla T-sport "ΜΑΜΑ" και κανε μου ενα τηλεφωνο να σου κανονισω ενα ανοιγματακι, οχι με Golf V GTI, αλλα με Leon 1.8T, που εχει και 12 αλογα λιγοτερα απο την Corolla και 20 λιγοτερα απο το Golf. Απλα ενημερωσε το παλικαρι να αγορασει και κυαλια μαζι, μετα την 3η θα του χρειαστουν.Υ.Γ. Το συγκεκριμενο Leon κοστιζει καινουριο 22.500. Τοσο τουλαχιστον το πουλαει η Seat.Θες να σου πω και για κοστος βελτιωσης? Εκει ειναι που κλαινε μανουλες. 1100 προγραμμα για το Λεον και γενικως για οποιοδηποτε αυτοκινητο του Group VAG και εχεις μια αυξηση στις επιδοσεις περι τα 40 αλογα. Αν μπορεσεις να το κανεις αυτο στο Corolla....τηλεφωνησε μου....Και για να μιλησουμε και για το νεο Leon, το design δεν ειναι κλεμμενο αλλα οταν αγοραζεις τον αρχισχεδιαστη της Alfa, εχεις τετοια αποτελεσματα. Walter Da Silva ο σχεδιαστης, αυτος που σχεδιασε την Αλφα 147, το Ibiza, το Altea, το Neo Toledo αλλα και το νεο Leon. Προσωπικα το νεο Leon μου αρεσε ΜΟΝΟ στο εσωτερικο του και αυτος ειναι ο λογος που προτιμησα να αναβαθμισω το δικο μου αυτοκινητο και οχι να παρω το νεο Λεον. οπως τα λες ειναι!χωρις να εχω καποια μεγαλη πειρα στο θεμα ξερω πως το LEON ειναι απο τα καλυτερα!και η πορωση μου βεβαια ειναι με το LEON που ηδη κυκλωφορει! απλα το καινουριοθα ειναι ''αλλο φρουτο''! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Μάρτιος 31, 2005 #37 Κοινοποίηση Μάρτιος 31, 2005 Δεν μιλαω φυσικα για το Honda Civic TypeR. Διαφορετικη φιλοσοφια και τελειως διαφορετικος κινητηρας (απο αποψης επιδοσεων ) σε σχεση με το T-Sport. Καλο το T-sport, δεν λεω, αλλα οταν δυναμομετρεις ενα αυτοκινητο με υποτιθεται 192 αλογα, και σου δινει 154 με Super Αμολυβδη, οταν ο ανταγωνισμος(βλεπε Leon 1.8T,Golf 1.8T, Civic TypeR) σου δινει τα νουμερα που δινει και ο κατασκευαστης, ευχαριστω αλλα δεν θα παρω.Αλλωστε το αν ο συγκεκριμενος κινητηρας (1.8Τ του Leon, Golf κτλ) ειναι καλος φαινεται και απο τα κατι περισσοτερο απο 60 μοντελα του ομιλου που τον φορεσαν. Οπως ειπα παλι, μην συγκρινετε ειδικα το Civic TypeR με τον ανταγωνισμο. Εκεινο ξεφευγει τελειως. Ειναι αυτοκινητο προσανατολισμενο σε συγκεκριμενο κοινο. Σπαρτιατικος εξοπλισμος, αλλα κορυφαια οδικη συμπεριφορα, στησιμο και φυσικα επιδοσεις κινητηρα. Ειναι για ψαγμενους οδηγους, οπως αλλωστε ηταν οταν κυκλοφορησε και το Focus RS. Απλα σε ενα αυτοκινητο, προσωπικα, με χαλαει να πληρωσω 28.000 περιπου και να μου ζητανε και EXTRA λεφτα για το air-condition.Τεσπα, σταματω εδω...δεν χρειαζεται να αποδειξω τιποτα απολυτως. Ο καθενας εχει τις αποψεις του και σε αυτες παραμενει...Για να κλεισω απλα να πω οτι "μην κοιτας το τι βγαζει καθε αυτοκινητο στα χαρτια". Υπαρχει live δυναμομετρο....στον δρομο. Στησε ενα Golf V GTI με ενα Corolla ή Celica Τ-Sport...και απολαυσε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kbilly13 Μάρτιος 31, 2005 #38 Κοινοποίηση Μάρτιος 31, 2005 πάντως παιδιά έχω ακούσει TYPE-R να "ανοίγει" και αρρώστησα! ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ...Και μιλάμε και για φοβερό στήσιμο, και για ένα από τα καλύτερα προσθιοκίνητα σε κράτημα-οδική συμπεριφορά-απόλαυση...ειδικά δε, αν περάσουμε και στο S2000.... (120 ατμοσφαιρικοί ίπποι στο λίτρο!)Aυτοκίνητα για συκεκριμένο-συνειδητοποιημένο κοινό, που ξεφεύγουν από τα "τετριμένα"... Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrOsT Μάρτιος 31, 2005 #39 Κοινοποίηση Μάρτιος 31, 2005 TypeR και RS τα θεορώ τα καλήτερα FF Αλλά έχοντας κάνει βόλτα με Evo6 T.M.E (δεν οδηγούσα εγώ) Θα πώ ότι είναι ότι καλήτερο έχω ακούσει και μπει μέσα ενώ κηνήτε... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nos-Dio Μάρτιος 31, 2005 #40 Κοινοποίηση Μάρτιος 31, 2005 Αρχική απάντηση από jax7480 Δεν μιλαω φυσικα για το Honda Civic TypeR. Διαφορετικη φιλοσοφια και τελειως διαφορετικος κινητηρας (απο αποψης επιδοσεων ) σε σχεση με το T-Sport. Καλο το T-sport, δεν λεω, αλλα οταν δυναμομετρεις ενα αυτοκινητο με υποτιθεται 192 αλογα, και σου δινει 154 με Super Αμολυβδη, οταν ο ανταγωνισμος(βλεπε Leon 1.8T,Golf 1.8T, Civic TypeR) σου δινει τα νουμερα που δινει και ο κατασκευαστης, ευχαριστω αλλα δεν θα παρω.Αλλωστε το αν ο συγκεκριμενος κινητηρας (1.8Τ του Leon, Golf κτλ) ειναι καλος φαινεται και απο τα κατι περισσοτερο απο 60 μοντελα του ομιλου που τον φορεσαν. Οπως ειπα παλι, μην συγκρινετε ειδικα το Civic TypeR με τον ανταγωνισμο. Εκεινο ξεφευγει τελειως. Ειναι αυτοκινητο προσανατολισμενο σε συγκεκριμενο κοινο. Σπαρτιατικος εξοπλισμος, αλλα κορυφαια οδικη συμπεριφορα, στησιμο και φυσικα επιδοσεις κινητηρα. Ειναι για ψαγμενους οδηγους, οπως αλλωστε ηταν οταν κυκλοφορησε και το Focus RS. Απλα σε ενα αυτοκινητο, προσωπικα, με χαλαει να πληρωσω 28.000 περιπου και να μου ζητανε και EXTRA λεφτα για το air-condition.Τεσπα, σταματω εδω...δεν χρειαζεται να αποδειξω τιποτα απολυτως. Ο καθενας εχει τις αποψεις του και σε αυτες παραμενει...Για να κλεισω απλα να πω οτι "μην κοιτας το τι βγαζει καθε αυτοκινητο στα χαρτια". Υπαρχει live δυναμομετρο....στον δρομο. Στησε ενα Golf V GTI με ενα Corolla ή Celica Τ-Sport...και απολαυσε. Μαλλον πρεπει να ξαναδιαβασεις αγαπητε μου Jax.Αυτος που εχει το Corolla T-sport εχει γειτονα δοκιμαστη.Ο γειτονας του ειπε να μην το παρει και να προτιμησει το ΗΟΝDA για λογους καθαρα "καβουρικους"(το αμαξι δεν φευγει ευκολα απο το δρομο,κ.λ.π).Αντιστοιχα προτιμησε το T-sport λογω τιμης και ανεσης(το Type-R ειναι περισσοτερο για πιστα παρα για δρομο)Λοιπον στο δοκιμαστικο το T-sport ηθελε 5η και σχεδον κοφτη για να πιασει το Type-R....πως λοιπον αυτο το αμαξι θα θελει κυαλια για να δει το τουρμπιγιον ΛΕΟΝ ειλικρινα δεν ξερω,αλλα σιγουρα θα ηθελα να το δω.τα 154 που λες μου φαινονται λιγα....δεν ξερω αν αυτο που ενιωσα ειναι 192 παντως 154 δεν ειναι με τιποτα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.