Jump to content



TangoX2 Race#2 - Spa 14/5/17


GoMaR

Recommended Posts

πριν 3 λεπτά, το μέλος liakjim έγραψε:

 


Ναι δεν πολύ χρειάστηκε ως τώρα. Ήσουν αρκετά πίσω emoji28.png

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

 

Φιου την γλύτωσα επειδή δεν εχουμε συναντηθεί σε αυτό το cup.:bleh:

Έγινε επεξεργασία από uhu
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τι γινεται εδω...ρε 'σεις τελειωσε το πασχα!!! τι τσουγκρατε ακομα αυγα;!! 
Να πω και εγω την γνωμη μου;     ...καλα δεν περιμενω απαντηση, την λεω! :p 
τα χτυπηματα των North pole στον Κοσμα ηταν καθαρα φταιξιμο τους! Απο την αλλη δεν θα πω οτι εκανε divebomb ο Νικος μιας και βρεθηκε μονος του μεσα στην bus stop, βρισκομενος καθαρα μπροστα απο τον Κοσμα(Φρεναρε νωρις). 
Επισης μετα την eau Rouge-Radillion ο Νικος που ηταν μπροστα εχει κατσει στην αγωνιστικη γραμμη, αν ηθελε ο Κοσμας να τον περασει, σωνει και καλα, απο τα δεξια του, θα επρεπε να βγει λιγο εξω μεχρι τα χορτα. Και θα τα καταφερνε επειδη ειχε την ταχυτητα να βρεθει, αν οχι μπροστα του μεχρι εκει, τουλαχιστον διπλα του και να τον "σπρωξει" με το σωμα του αυτοκινητου του προς τα αριστερα! 
Βεβαια το καλυτερο θα ηταν να ειχε βγει αριστερα απο τον Νικο ωστε να εχει και την αγωνιστικη γραμμη στην kemmel Straight για το εσακι! 
Πολλα ειπα...σορρυ! :p 
Παρτε και τα καθιερωμενα βιντεο απο τον αγωνα μου :D :  

 

 

  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

Μόνο έγω έχω άλλες απόψεις για μερικά θέματα έ?

0:04 δευτερο βίντεο : Λοιπόν το πρώτο χτύπημα (αυτό που δείχνει και το δευτερο βίντεο) είναι ΚΑΘΟΛΟΥ λαθος του απο πίσω...

Ο εμπρός μπήκε γρήγορα, έχει υποστροφή και κόβει για να αποφύγει την έξοδο.. κάνει Overbraking

Ο πίσω, μιας και είναι κολλημένος, και εκεί ρολάρουμε και δεν φρενάρουμε, απλά αιφνιδιάστηκε..

Μάλιστα ο εμπρός, δεν κρατάει ούτε ανοικτή γραμμή, ούτε κολλάει στο άπεξ, άρα ανοίγει το χώρο διάπλατα..

Κακώς το συζητάτε αυτό, είναι καθαρά αγωνιστικό ατύχημα απο 2 οδηγούς που χρειάζονται λίγο περισσότερη εμπειρία για να μην επαναλαμβάνουν τα ίδια και χαλάνε και μέσα στον αγώνα την ψυχολογία τους..

Μετά το περιστατικό μάλιστα, ο πίσω οδηγός νομίζοντας πως φταίει, αφήνει το γκάζι και περιμένει τον εμπρός να ξαναπιάσει θέση στην πίστα.

 

0:30 Στην επόμενη στροφή..

Φταίει 100% ο εμπρός οδηγός..

Βγαίνει απο την προηγούμενη στροφή δεξιά, και σιγά σιγά πηγαίνει αριστερά.

Και ενώ συνεχίζει να κινείται προς τα αριστερά, φρενάρει..

ΟΧΙ, είναι λάθος να μπείς στη ζώνη φρεναρίσματος του άλλου κλείνοντας ταυτόχρονα την πορεία σου.

αν ήθελε να φρενάρει έπρεπε να αφήσει χώρο ενός μονοθεσίου αριστερά του πριν φρενάρει. Δεν κάνει κίνηση να πάρει την αγωνιστική γραμμή τέρμα αριστερά, ποτέ δεν θα την έπαιρνε, η γραμμή που έχει επιλέξει να πάρει τη στροφή ξεκάθαρα δεν είναι η αγωνιστική..

 

0:40 δεύτερο βίντεο Στην επόμενη στροφή, πάλι ο μπροστινός έχει κάνει λάθος, κινείται προς τα δεξιά, αγνοώντας απολύτως οτι υπάρχει όχημα δίπλα του.

Δεν δικαιούται  να κλείσει την πόρτα εκεί με αυτόν τον τρόπο, ακόμα και αν πιστεύει οτι ο πίσω του τον χτύπησε πρίν άδικα..

 

1:11 Καμία βόμβα.. ένα εξαιρετικό φρενάρισμα, και η προσπέραση ολοκληρώθηκε πρίν καν την είσοδο της στροφής.. Βίντεο για σεμινάριο απλά..

 

1:24 Καθαρό αγωνιστικό ατύχημα, το πράσινο αυτοκινητάκι πάτησε γρασίδι στα φρένα.. Εκεί όμως ξεκινάει το λάθος συμπεριφοράς. Θα έπρεπε να εκτονώσει το αυτοκίνητο

προς την έξοδο της στροφής, ακόμα και αν αυτό σήμαινε έξοδο και εγκατάλειψη και όχι να δοκιμάσει να πάρει τη στροφή.

 

1:37.. Ο εμπρός είναι δεξιά στην πίστα σταθερά.. Εχει μισό αυτοκίνητο ελεύθερο δρόμο δεξιά του και 2 αυτοκίνητα ελεύθερο δρόμο αριστερά του..

Εκεί που έχει δηλώσει θέση, δεν περνάει αυτοκίνητο απο τα δεξιά, είτε κινηθεί, είτε όχι..  Δεν με νοιάζει ακόμα και εάν ο εμπρός θα έκανε κίνηση προς τα δεξιά. Χώρος δεν υπάρχει,

ο πίσω ήρθε έξω από την πίστα.

(Και φυσικά ο πίσω δεν θα μπορούσε να πάει αριστερά εκεί, θα έχανε απλα τον έλεγχο)

 

Αυτά απο εμένα...

 

 

 

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 44 λεπτά, το μέλος angeln1ck έγραψε:

Τι γινεται εδω...ρε 'σεις τελειωσε το πασχα!!! τι τσουγκρατε ακομα αυγα;!! 
Να πω και εγω την γνωμη μου;     ...καλα δεν περιμενω απαντηση, την λεω! :p 
τα χτυπηματα των North pole στον Κοσμα ηταν καθαρα φταιξιμο τους! Απο την αλλη δεν θα πω οτι εκανε divebomb ο Νικος μιας και βρεθηκε μονος του μεσα στην bus stop, βρισκομενος καθαρα μπροστα απο τον Κοσμα(Φρεναρε νωρις). 
Επισης μετα την eau Rouge-Radillion ο Νικος που ηταν μπροστα εχει κατσει στην αγωνιστικη γραμμη, αν ηθελε ο Κοσμας να τον περασει, σωνει και καλα, απο τα δεξια του, θα επρεπε να βγει λιγο εξω μεχρι τα χορτα. Και θα τα καταφερνε επειδη ειχε την ταχυτητα να βρεθει, αν οχι μπροστα του μεχρι εκει, τουλαχιστον διπλα του και να τον "σπρωξει" με το σωμα του αυτοκινητου του προς τα αριστερα! 
Βεβαια το καλυτερο θα ηταν να ειχε βγει αριστερα απο τον Νικο ωστε να εχει και την αγωνιστικη γραμμη στην kemmel Straight για το εσακι! 
Πολλα ειπα...σορρυ! :p 
Παρτε και τα καθιερωμενα βιντεο απο τον αγωνα μου :D :  

 

 

Μπράβο, φοβερά βίντεο - στιγμή δεν ήσουνα μόνος! Θεαματική οδήγηση (και παντιλίκια παρακαλώ...) Πολύ άτυχος στον δεύτερο!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καταρχην την ώρα του αγώνα εγω εβλεπα ενα μπλε αμαξι να με χτυπα επανειλλημενα....δεν καταλαβα ότι ηταν ομαδικό το εγκλημα.... :)

Δευτερον..., στην eau rouge @GoMaR....με το που ξεκινάμε και ανεβαινουμε βλεποντας την διαφορά στην ταχύτητα αρχική μου προθεση ειναι να περάσω απο αριστερα...στο τελευταιο αριστερο kerb....για αυτο και βγαινω εκτος....εκει ομως ο νικος δεν αφησε χώρο και καθυστέρησε να ανοιξει την έξοδο στο τελευταιο δεξι kerb( απο το οποίο αφησε ενα αμαξι χωρο!!)  οποτε και αποφάσισα να παω απο δεξιά. Η επαφή δεν γινεται στη στροφή , γινεται στην ευθεια και ενω εχω παρει γραμμη (όπως φαίνεται και στα screenshot που έβαλα κάτω).Βαλε ταχυτητα στο youtube sto granazi 0.2 και δες. Αν αφηνα οπως λες το γκαζι απλα θα παρατούσα την προσπάθεια...Οταν λοιπον έχει αφήσει στην έξοδο της στοφης χώρο (στο τελευταίο kerb) για πιο λογο μετά που μπαινουμε ευθεια με κλείνει (ελαφρώς , αλλλα με κλεινει. Σε αργή κινηση και απο μεσα εγω βλεπω το τιμόνι να κανει δεξιά..και αυτη την αισθηση είχα κατα τον αγωνα). Στην τελική ,πια η χρησιμότητα του helicorsa ή ακομα και των καθρεπτων...εαν απλοικά ο μπροστα εχει δικιο......τελος πάντων το πολυ το κυριε ελέησον το βαριέται και ο παπας....ουτε οι ποινές με ενδιαφέρουν ...με ενδιαφέρει ο αλλος να με σέβεται όπως τον σέβομαι..και ξερουν πολυ καλα τι λέω και ο @jumaru99 και ο @angeln1ck και άλλα παιδια που έχουμε κανει μαχες για πολύ ωρα χωρις να γρατζουνιά. Παραθέτω ενα βιντεο που μου θύμισε η συγκεκριμένη φάση , τα σχόλια δικά σας:

 

imageproxy.php?img=&key=ae3e259fe6d476e4

Screenshot 2017-05-16 16.00.49.png

Screenshot 2017-05-16 16.01.55.png

Έγινε επεξεργασία από aKosmas
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ο μπροστά κλείνει την πορεία του δεξιά όπως έχει μια φορά το δικαίωμα να το κάνει..

Ο πίσω βγαίνει στην έξοδο των πίτ και κάνει προσπέραση..

Αν, λέω αν, έβγαινε αυτοκίνητο εκείνη την ώρα?

Γιάμπαλα..

Αν, ξαναλέω αν, ο πίσω έχανε τον έλεγχο και τράκαρε, ποιος θα έλεγε οτι είχε δίκιο κινούμενος εκτός πίστας?

Και!! 

Αν δείς το βίντεο σου, πατάς έξω, και μετά έρχεσαι 335+335=780 χιλιοστά αριστερά και τρακάρατε, αν συνέχιζες ευθεία θα έπεφτες πάνω στον τοίχο..  (να τα λέμε και αυτά)

Link to comment
Share on other sites

Ακόμα προσπαθώ να καταλάβω γιατί επιμένετε ότι ο μπροστά είχε δικαίωμα να κάνει δεξιά. Αν ήθελε έπρεπε να το κάνει πιο πριν. Εκεί που το έκανε πέταξε τον πίσω στον τοίχο .
Ακριβώς το ίδιο σκηνικό έγινε με τον@jumaru που σήκωσα το video πιο πίσω. Του άφησα ένα πλάτος.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, rapid_fast said:

Ο μπροστά κλείνει την πορεία του δεξιά όπως έχει μια φορά το δικαίωμα να το κάνει..

 

δικαιωμα έχει στην εισοδο να αλλαξει γραμμη....οχι μετα την έξοδο και ενω φαινεται ( και στις φωτο επανω ) ότι έχω επιλέξει απο πια μερια θα τον περάσω.....δηλαδή όπως ειπε και ο @liakjim και παραλίγο να κάνει και Schumacher.....καλύτερα να τον πεταξει στον τοιχο παρα να τον αφήσει να προσπερασει.

Link to comment
Share on other sites

πριν 6 λεπτά, το μέλος liakjim έγραψε:

Ακόμα προσπαθώ να καταλάβω γιατί επιμένετε ότι ο μπροστά είχε δικαίωμα να κάνει δεξιά. Αν ήθελε έπρεπε να το κάνει πιο πριν. Εκεί που το έκανε πέταξε τον πίσω στον τοίχο .

Εγώ πιστεύω ότι ακόμα ασχολιόταν με την ολοκλήρωση της στροφής, δεν έκανε δεξιά. Πάρα πολύ γρήγορη και υπερβολική  απαίτηση  να κάνει αριστερά. Η λύσεις του "σηκώνω λίγο και πάω αριστερά ή σηκώνω λίγο και μένω για το slipstreaming" μου φαίνονται οι μοναδικές επιλογές 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τέτοιο κλείσιμο τελευταίας στιγμής μου έκανε και ο@panosdimp. Το μόνο αποτέλεσμα που έχει είναι να αιφνιδιάσει τον αντίπαλο ο οποίος απλά θα κάνει κίνηση αποφυγής ατυχήματος



Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Θανάση δεν προλαβαίνεις να σηκώσεις, εκεί απλά πας να αποφύγεις. Για μένα είναι αντικανονική κίνηση άμυνας.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, jumaru99 said:

Δοκίμασε με το κλασικό fraps ;)

Μελλοντικά βέβαια, μιας και τώρα χρησιμοποίησες το κινητό :)

@jumaru99, ναι το ξεχασα το fraps....το έκανα τελικά με το OBS αφου με παίδεψε λιγο

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Βρε παιδιά, ο αμυνόμενος (μπροστά), έχει δικαίωμα να κάνει μία αλλαγή γραμμής ως άμυνα. Πότε έχει δικαίωμα να την κάνει? Όταν ο επιτιθέμενος (πίσω), εκδηλώσει την διάθεση για προσπέραση, κλείνοντάς του την πόρτα.  Δεν έχει νόημα να το κάνει πρωτύτερα! Σε αυτήν την περίπτωση ο επιτιθέμενος έχει δικαίωμα μίας ακόμα αλλαγής. Το δικαίωμα βέβαια της αλλαγής γραμμής από τον αμυνόμενο, χάνεται σε περίπτωση που ο επιτιθέμενος βάλει σημαντικό μέρος του αυτοκινήτου του δίπλα του.

 

Το ίδιο έκανε και ο Vettel στον Hamilton προχθές στην Ισπανία. Εκεί βέβαια ξαναάλλαξε γραμμή όπως του επιτρεπόταν ο Hamilton και πέρασε, όταν πιο γρήγορος. [time 4:48+]

 

Link to comment
Share on other sites

43 minutes ago, thazio said:

Εγώ πιστεύω ότι ακόμα ασχολιόταν με την ολοκλήρωση της στροφής, δεν έκανε δεξιά

η στροφή είχε ολοκληρωθει 1.5 sec πριν την επαφή. Δες πόση ώρα ειναι ισιο το τιμόνι...και ποτε γινεται το δεξι κλικ στο incar...δεν χρειαζοταν κανενας να αφήσει το γκαζι 

10 minutes ago, jumaru99 said:

Βρε παιδιά, ο αμυνόμενος (μπροστά), έχει δικαίωμα να κάνει μία αλλαγή γραμμής ως άμυνα. Πότε έχει δικαίωμα να την κάνει? Όταν ο επιτιθέμενος (πίσω), εκδηλώσει την διάθεση για προσπέραση, κλείνοντάς του την πόρτα.  Δεν έχει νόημα να το κάνει πρωτύτερα! Σε αυτήν την περίπτωση ο επιτιθέμενος έχει δικαίωμα μίας ακόμα αλλαγής. Το δικαίωμα βέβαια της αλλαγής γραμμής από τον αμυνόμενο, χάνεται σε περίπτωση που ο επιτιθέμενος βάλει σημαντικό μέρος του αυτοκινήτου του δίπλα του.

 

Το ίδιο έκανε και ο Vettel στον Hamilton προχθές στην Ισπανία. Εκεί βέβαια ξαναάλλαξε γραμμή όπως του επιτρεπόταν ο Hamilton και πέρασε, όταν πιο γρήγορος. [time 4:48+]

 

nai....εχει το δικαίωμα πριν κανει την κινηση ο επιτιθέμενος όχι αφου ξεκινήσω την επιθεση και οι ροδες μου ειναι στον προφυλακτηρα του.

Ο vettel kleinei την εσωτερική ...αλλα δεν εχει κανει κινηση ο Ham na paei απο μέσα....για αυτό ειναι νόμιμο....αν ειχε προλαβει να κανει κίνηση δεξιά ο ham kai meta toν έκλεινε ο Vettel...όπως  έκανε ο schumacher στον Barichello ...και όπως έκανε ο Ros ston Ham στη Barcelona..(πέρσι...πρόπερση?) αυτό ειναι παράνομο

επίσης ξανθυμίζω δεν ειμαστε με τον Νικο σε εισοδο στροφής....σε έξοδο ειμαστε ....ή μαλλον μετα την έξοδο....εχω την θέση, έχω μεγαλύτερη ταχύτητα εξόδου ...και υπάρχουν 20 μετρα δρομος αριστερα. ενω εγω αν πατησω μισό μετρο δεξια απο την άσπρη γραμμη πέφτω σε τοιχο..

Έγινε επεξεργασία από aKosmas
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 30 λεπτά, το μέλος aKosmas έγραψε:

η στροφή είχε ολοκληρωθει 1.5 sec πριν την επαφή. Δες πόση ώρα ειναι ισιο το τιμόνι...και ποτε γινεται το δεξι κλικ στο incar...δεν χρειαζοταν κανενας να αφήσει το γκαζι 

Βλέπω ότι δεν κάνει τίποτα και πέφτεις επάνω του. Τι έχετε πάθει ρε σεις; Ο άνθρωπος βγαίνει στα δεξιά και κάθεται σχεδόν κόκκαλο. Δεν είναι υποχρεωμένος να κάνει χώρο. Δεν σε κλείνει. Έχεις χώρο από αριστερά. Άρα δεν φταίει. 

Επίσης ποτέ οι ρόδες σου δεν βρέθηκα δίπλα στον προφυλακτήρα του από πίσω δεξιά τον χτυπάς. 

Επίσης έφτασες με +15Km/h γιατί έκανες ευθεια την eau rouge. Που να το φανταστεί αυτό;

Επίσης όπως έχω πει: Στη φάση της επιτάχυνσης (δηλαδή όταν και οι δύο επιταχύνουν έστω και με μικρή διαφορά επιτάχυνσης ) Ο από πίσω έχει ευθύνη πλην κραυγαλέων περιπτώσεων όπως το παράδειγμα του Δημήτρη με τον Πάνο (από πάνω).

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 36 λεπτά, το μέλος aKosmas έγραψε:

nai....εχει το δικαίωμα πριν κανει την κινηση ο επιτιθέμενος όχι αφου ξεκινήσω την επιθεση και οι ροδες μου ειναι στον προφυλακτηρα του.

Ο vettel kleinei την εσωτερική ...αλλα δεν εχει κανει κινηση ο Ham na paei απο μέσα....για αυτό ειναι νόμιμο....αν ειχε προλαβει να κανει κίνηση δεξιά ο ham kai meta toν έκλεινε ο Vettel...όπως  έκανε ο schumacher στον Barichello ...και όπως έκανε ο Ros ston Ham στη Barcelona..(πέρσι...πρόπερση?) αυτό ειναι παράνομο

επίσης ξανθυμίζω δεν ειμαστε με τον Νικο σε εισοδο στροφής....σε έξοδο ειμαστε ....ή μαλλον μετα την έξοδο....εχω την θέση, έχω μεγαλύτερη ταχύτητα εξόδου ...και υπάρχουν 20 μετρα δρομος αριστερα. ενω εγω αν πατησω μισό μετρο δεξια απο την άσπρη γραμμη πέφτω σε τοιχο..

O Schumi ήτανε λάθος, γιατί όταν κινήθηκε ήταν ήδη δίπλα του ο Barichello, με αποτέλεσμα να τον βγάλει εκτός πίστας. Δεν αμυνόμαστε μόνο στις εισόδους των στροφών, αλλά και στις εξόδους και κατά τη διάρκεια μιας ευθείας.

 

Αν προσέξεις ο Hamilton κάνει μια κίνηση δεξιά στιγμιαία (δυστυχώς δεν βρήκα καλύτερης ποιότητας βίντεο, δες το καρέ-καρέ) πριν κινηθεί ο Vettel(προσποίηση) και αμέσως αριστέρα (αφού την έφαγε ο Vettel και πήγε δεξιά).

Στο ποστ της έναρξης του πρωταθλήματος υπάρχει το:

Παράθεση

Πληροφορίες για αγωνιστική δεοντολογία.Προσφορά του @NickAtsi:)

Αγωνιστική Δεοντολογία | Sim Racing Wiki | Fandom powered by Wikia 

Σύμφωνα με αυτό στο DD-1:
 

Παράθεση

Αμυντική οδήγηση

DD-1: Στις ευθείες οι προπορευόμενοι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν όποια γραμμή επιθυμούν. Δικαιούνται επίσης να μπλοκάρουν μια φορά τη γραμμή όποιου αντιπάλου τους επιτίθεται, υποχρεούνται όμως να παραμείνουν εκεί μέχρι την επερχόμενη στροφή. Στο τέλος της ευθείας μπορούν φυσικά να επιστρέψουν σε όποια αγωνιστική γραμμή επιθυμούν για να περάσουν από τη στροφή.

Και στο CR-1 αναφέρεται πιο είναι το σημαντικό μέρος του αυτοκινήτου.
 

Παράθεση

CR-1: Για να εξασφαλίσετε δικαίωμα κατοχής της εσωτερικής μιας στροφής, απαιτώντας να σας αφήσουν χώρο, πρέπει στην είσοδο της στροφής το όχημά σας να κινείται δίπλα στο προπορευόμενο, με τον μπροστινό σας προφυλακτήρα στο ύψος του οδηγού του προπορευόμενου οχήματος ή ακόμα πιο μπροστά. Σε αντίθετη περίπτωση ο προπορευόμενος έχει το δικαίωμα να ακολουθήσει την γραμμή της αρεσκείας του χωρίς καμιά μεταβολή.

 

Υ/Γ: Δεν το έψαξα για σένα, αλλά για μένα μιας και κάτι αντίστοιχο συνέβη με εμένα και ήθελα να πληροφορηθώ για το πόσο λάθος ήμουν ή όχι.

Έγινε επεξεργασία από jumaru99
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

@thazio

το screenshot einai 1 sec πριν την επαφή...και ενω ειμαστε ήδη ευθεία.....( το προηγούμενο 1.5 sec το τιμόνι ειναι τελείως ευθεια).

Εδω δηλαδή θες να μου πεις ότι δεν κάνει δεξια.....(φαινομαι ήδη στο καθρεφτη ότι ειμαι έρχομαι να περάσω απο δεξιά).

Screenshot 2017-05-16 17.43.29.png

Έγινε επεξεργασία από aKosmas
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Γιατι ειναι τοσο δυσκολα τα πραγματα ρε παιδια? Τοσες φορες τα εχουμε πει.

@aKosmas Δεν εισαι πουθενα κοντα στον Νικο τον εφτασες καθαρα γιατι εκοψες το kerb, αν δεν το ειχες κοψει θα τον εφτανες μετα τη δεξια καμπη.

Το κλικ που κανει ο Νικος δεν ειναι τιποτα... δεν υπαρχει αλλαγη γραμμης. Αλλαγη ειναι ειμαι δεξια και παω αριστερα η το αντιθετο οπως εκανε ο rosberg στον hamilton στο παραδειγμα που μονος σου αναφερεις.

Ιδια φαση ειχε γινει με εμενα στο racedepartment σε εκκινηση που ερχομουν ταποτος απο τα δεξια και περιμενα οτι ο μπροστα θα ανοιξει. Αμ δε... εκλεισε και τα 50 εκατοστα που ειχε και με εβγαλε εξω και τον περασα απο το γρασιδι. Μαντεψε ποιος θα ετρωγε 30 μερες ban αν δεν ηταν ο @akis_z80

πριν 5 λεπτά, το μέλος aKosmas έγραψε:

@thazio

το screenshot einai 1 sec πριν την επαφή...και ενω ειμαστε ήδη ευθεία.....( το προηγούμενο 1.5 sec το τιμόνι ειναι τελείως ευθεια).

Εδω δηλαδή θες να μου πεις ότι δεν κάνει δεξια.....(φαινομαι ήδη στο καθρεφτη ότι ειμαι έρχομαι να περάσω απο δεξιά).

Screenshot 2017-05-16 17.43.29.png

Καλα κανει και κανει δεξια αν θεωρεις οτι κανει.

CR-1: Για να εξασφαλίσετε δικαίωμα κατοχής της εσωτερικής μιας στροφής, απαιτώντας να σας αφήσουν χώρο, πρέπει στην είσοδο της στροφής το όχημά σας να κινείται δίπλα στο προπορευόμενο, με τον μπροστινό σας προφυλακτήρα στο ύψος του οδηγού του προπορευόμενου οχήματος ή ακόμα πιο μπροστά. Σε αντίθετη περίπτωση ο προπορευόμενος έχει το δικαίωμα να ακολουθήσει την γραμμή της αρεσκείας του χωρίς καμιά μεταβολή.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.