Jump to content



TangoX2 Race#2 - Spa 14/5/17


GoMaR

Recommended Posts

Ευχαριστήθηκα αγώνες απόψε με συνεχείς μάχες και στα δυο ημιχρονα.

 

Δυστυχώς το αυτοκίνητο εξακολουθεί να μου είναι μυστήριο, δεν μπορώ με τίποτα να έχω σταθερό γυρολόγιο σε αντίθεση με οποιο άλλο sim παίζω.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

 

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 35 λεπτά, το μέλος rapid_fast έγραψε:

@Aris Teidis Πολύ ωραίος ο πρώτος αγώνας φίλε..

Πολύ μου άρεσε η μάχη..

Κρίμα που τελείωσε απο τέτοιο μικρό λάθος..

Ηταν συναρπαστικός!!

Σε ακουλούθησα γιατί ξέρω ότι είσαι λουμπινίτσα.

Μου δωσες ίσα με 10 θέσεις στον 1ο γύρο.:pleasantry:

Θεός.

 

Εχω την εντύπωση πως το reverse grid τα σπάει!!!

Είδα και κάτι μάχες του jumaru πίσω έμεινα με ανοιχτό το στόμα.:amen:

Έγινε επεξεργασία από uhu
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Πολύ ευχαριστημένος από το 1ο Race.

Μάχες με @akis_z80 και @GoMaR τους οποίους κράτησα με νύχια και με δόντια πίσω μου. Το photo finish το αποδεικνύει!

 

Στον 2ο δεν μου έκατσαν τα ντουμπλαρίσματα οπότε πιο πίσω.

 

Είχα όμως μια πολύ ωραία μάχη με @jumaru99 !!! Μπράβο Σωτήρη πολύ καθαρός :T:

 

 

  • Like 9
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, liakjim said:

Πολύ ευχαριστημένος από το 1ο Race.

Μάχες με @akis_z80 και @GoMaR τους οποίους κράτησα με νύχια και με δόντια πίσω μου. Το photo finish το αποδεικνύει!

 

Στον 2ο δεν μου έκατσαν τα ντουμπλαρίσματα οπότε πιο πίσω.

 

Είχα όμως μια πολύ ωραία μάχη με @jumaru99 !!! Μπράβο Σωτήρη πολύ καθαρός :T:

 

 

Πολύ ωραία μάχη κάνατε!Πάρα πολύ ωραία και καθαρή!Διαφήμιση για τη διοργάνωση,μπράβο!

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Άσχετο αλλά κάντε παρακαλώ ένα like ή ένα ποστ στο παρακάτω για να μπει έλεγχος στο enhanced understeer
http://www.assettocorsa.net/forum/index.php?threads/control-on-enhanced-undeersteer.45197/

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

πριν 24 λεπτά, το μέλος liakjim έγραψε:

Άσχετο αλλά κάντε παρακαλώ ένα like ή ένα ποστ στο παρακάτω για να μπει έλεγχος στο enhanced understeer
Error | Assetto Corsa support forum

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

 

Καλό θα ταν να το κάνουν το είχα πει και παλιά, αλλα δεν φταίει αυτό.

Είναι ήδη πολύ αδύναμο το slide αλλά και το weight  transfer effect στο assetto.

Σε κάποια αμάξια ειδικά σαν το porsche δεν νιώθεις κανένα weight transfer της ανάρτησης πάνω στο τιμόνι ωστε να βοηθηθείς να οδηγήσεις. (παγάκι πάνω σε βούτυρο, σαπουνίλα, δίσκος σερβιρίσματος) είναι μόνο μερικοί απο τους χαρακτηρισμούς που εχουν χρησιμοποιηθεί.:p

 

Χωρίς να εχω κάποια τρελή εμπειρία απο simulator ή απο real racing, μόνο θυμάμε oτι στο lfs ένιωθες το αμάξι να πιέζει κάποιο τροχό ή κάποιον άξονα, λόγο weight transfer πολύ καλύτερα.

Αυτό τώρα μπακαλίστικα και διαισθητικά.

Αφού όπως γυριζα το κεφάλι δεξια-αριστερά για να ανταπεξέλθω στα εικονικά g των στροφών το γύριζα και πάνω κάτω ανάλογος με το πως έγερνε το αυτοκίνητο πάνω στα αμορτισέρια.:hehe:

Δεν εχω δοκιμάσει rf2 αλλά ίσως αυτό να εννοούν τα παιδιά όταν λένε ότι κάτι δεν τους αρέσει εδω.

Έγινε επεξεργασία από uhu
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Γενικα ειναι καπως το αυτοκινητο. 

Χωρις γυρους δεν μπορεις να πας γρηγορα γτ δεν ξερεις που πατας και δεν το εμπιστευεσαι, ασε αυτο το φρεναρισμα που φρεναρεις στο ιδιο σημειο και μια φρεναρεις μια οχι.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

πριν 8 ώρες, το μέλος rapid_fast έγραψε:

@Aris Teidis Πολύ ωραίος ο πρώτος αγώνας φίλε..

Πολύ μου άρεσε η μάχη..

Κρίμα που τελείωσε απο τέτοιο μικρό λάθος..

Ηταν συναρπαστικός!!

Ναι, ωραία ήταν - γι' αυτό ζούμε! Κρίμα που δεν πήρες την 15η...

Μεγάλη η τιμωρία που φάγαμε. Ξεκινώντας από το τέλος του grid το μόνο που μπορείς να ελπίζεις και αξίζει να παλέψεις είναι η 15η θέση για να έχεις το πλεονέκτημα στον δεύτερο αγώνα!

Γιώργο temate το TC σε πρόδωσε στο ξεκίνημα του αγώνα. Συμφωνώ ότι η πληροφόρηση είναι ελλιπή στο Assetto (το συνειδητοποίησα αφού δοκίμασα το Automobilista) τουλάχιστον όσο προσπαθείς να οδηγήσεις βασισμένος στο ένστικτο που έχεις από την αληθινή οδήγηση. Η μοίρα μας απ' ότι κατάλαβα είναι να συναντιόμαστε συχνά στην πίστα:p

Πολύ ιδρώτας και δυνατές μάχες με ελάχιστους ή καθόλου βαθμούς (θα δείξει) η Spa για μένα!

Συγχαρητήρια στα σαΐνια εκεί μπροστά Lyla, Jim, Jason, uhu και Akis που έκανε και τον ταχύτερο γύρο!

Έγινε επεξεργασία από Aris Teidis
  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Το weight transfer και πως το αισθάνεσαι, έχει να κάνει με το caster και με τη διαδρομή της ανάρτησης. Πχ το cobra ή το escort τα νιώθεις πάρα πολύ έντονα.
Εδώ όχι τόσο αλλά όχι και καθόλου. Προσωπικά με τόσους γύρους που έκανα, πλέον νιώθω ότι έχω καταλάβει πως λειτουργεί το αμάξι.
Αρχικά είχα κάνει πολύ υπερστροφικό σετ απ ώστε να καταπολεμήσω την υποστροφή.
Τελικά διαπίστωσα ότι είχα τα αντίθετα αποτελέσματα όσο και αν ακούγεται περίεργο : ο τρόπος που το είχα στήσει έκανε τα πίσω λάστιχα να δουλεύουν άψογα αλλά κρυωνα τα μπροστινά. Αυτά έχαναν γκριπ, πήγαινα πιο αργά και κρυωναν και άλλο.
Τελικά άλλαξα τακτική αλλά και τρόπο οδήγησης με σκοπό να δώσω πιο πολύ δουλειά στα μπροστινά. Ως αποτέλεσμα είχα πράσινα τα μπροστινά σχεδόν πάντα και οι χρόνοι έπεσαν αμέσως.

Δεν θέλει κόπο αλλά τρόπο. O@lylankor είναι η απόδειξη.

ΥΓ το Automobilista και το rf2 έχουν σίγουρα effects . Κάνουν δουλειά.
Στο assetto με το που έβαλα λίγα effects ως πιο πάνω, είχα πολύ καλύτερη αίσθηση σε αυτό το αμάξι.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Αρχικά να πω εγω ενα μπράβο σε όλα τα παιδιά..

Μπράβο στον Lylankor.Για αλλη μια φορα μας φόρεσε τα γυαλιά ηλίου :D

Προσωπικά ίσως είναι απο τις μοναδικές φορές που με δυσκόλεψε τόσο πολύ το κομπο για να βρω πατήματα για χρόνο.

Ενα μεγάλο μπράβο στον Λιάκουρη για την αμυντική του οδήγηση και κατάφερε σε όλο τον αγώνα να μην τον περάσουμε..Έχεις ανέβει αρκετά φίλε.Μπράβο.
Βέβαια είσαι τυχερός που είχες εμάς πίσω αλλιώς θα μοίραζες ρεπορτς τώρα :p


Για άλλους θα μιλήσουν οι ποινές και τα cuts :p

Όσον αφορά τον 2ο αγώνα, δε νομίζω να έχω ξανανιώσει τέτοια ανδρεναλίνη σε αγώνα τους πρώτους γύρους.

ΑΓΙΟ είχαμε πραγματικά πως δε χτύπησαμε..Ειδικά στο σημείο που προσπαθούσαμε με τον Ακη να περάσουμε τους μπροστινούς μας...
Αξίζει να δείτε το replay απο μένα η του Ακη..

Μπράβο σε όλα τα παιδιά.

Στεναχωριέμαι όμως που είχαμε 8 απουσίες....

 

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

πριν 8 λεπτά, το μέλος GoMaR έγραψε:
Ενα μεγάλο μπράβο στον Λιάκουρη για την αμυντική του οδήγηση και κατάφερε σε όλο τον αγώνα να μην τον περάσουμε..Έχεις ανέβει αρκετά φίλε.Μπράβο.
Βέβαια είσαι τυχερός που είχες εμάς πίσω αλλιώς θα μοίραζες ρεπορτς τώρα [emoji14]

 


Δεν ήταν και τόσο δύσκολο να σε κρατήσω πίσω μου, ήσουν αρκετά πίσω [emoji39]
Στον τελευταίο γύρο λάθη ειδικά όταν μίλησε ο @Aris Teidis και εχασα την αυτοσυγκέντρωση μου [emoji35]

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

 

Έγινε επεξεργασία από liakjim
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 10 ώρες, το μέλος Georgiadis Giorgos έγραψε:

Τρύπα άνοιξε και σας κατάπιε?!

Ούτε ένα "Παιδιά λυπάμαι αλλά δε θα μπορέσω να έρθω!"

Δυστυχως (ή ευτυχως :p ) δεν προλαβα ουτε τον 2ο αγωνα.

sorry παιδια αλλα η Κυριακη αρχιζει και δυσκολευει πολυ...

 

πριν 6 λεπτά, το μέλος GoMaR έγραψε:

Στεναχωριέμαι όμως που είχαμε 8 απουσίες....

Να εισαι ευτυχης που ειχατε 24 παρουσιες.

Πλεονεκτη :p

 

πριν 14 λεπτά, το μέλος liakjim έγραψε:

 O@lylankor είναι η απόδειξη.

O @Lylankor ειναι η εξαιρεση, οχι η αποδειξη... :hehe:

 

 

πριν 14 λεπτά, το μέλος liakjim έγραψε:

Το weight transfer και πως το αισθάνεσαι, έχει να κάνει με το caster και με τη διαδρομή της ανάρτησης. Πχ το cobra ή το escort τα νιώθεις πάρα πολύ έντονα.
Εδώ όχι τόσο αλλά όχι και καθόλου. Προσωπικά με τόσους γύρους που έκανα, πλέον νιώθω ότι έχω καταλάβει πως λειτουργεί το αμάξι.
Αρχικά είχα κάνει πολύ υπερστροφικό σετ απ ώστε να καταπολεμήσω την υποστροφή.
Τελικά διαπίστωσα ότι είχα τα αντίθετα αποτελέσματα όσο και αν ακούγεται περίεργο : ο τρόπος που το είχα στήσει έκανε τα πίσω λάστιχα να δουλεύουν άψογα αλλά κρυωνα τα μπροστινά. Αυτά έχαναν γκριπ, πήγαινα πιο αργά και κρυωναν και άλλο.
Τελικά άλλαξα τακτική αλλά και τρόπο οδήγησης με σκοπό να δώσω πιο πολύ δουλειά στα μπροστινά. Ως αποτέλεσμα είχα πράσινα τα μπροστινά σχεδόν πάντα και οι χρόνοι έπεσαν αμέσως.

ΥΓ το Automobilista και το rf2 έχουν σίγουρα effects . Κάνουν δουλειά.
Στο assetto με το που έβαλα λίγα effects ως πιο πάνω, είχα πολύ καλύτερη αίσθηση σε αυτό το αμάξι.

ZittyFanboy1.jpg.28afffeeb0b40ef7ef9b8713f64dd6bc.jpg

 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος Aris Teidis έγραψε:

Ναι, ωραία ήταν - γι' αυτό ζούμε! Κρίμα που δεν πήρες την 15η...

Μεγάλη η τιμωρία που φάγαμε. Ξεκινώντας από το τέλος του grid το μόνο που μπορείς να ελπίζεις και αξίζει να παλέψεις είναι η 15η θέση για να έχεις το πλεονέκτημα στον δεύτερο αγώνα!

 

Τελικά αυτή η μαγκιά με το reverse order απο τον 15ο και πάνω είναι όλα τα λεφτά.

Ιδιοφυία όποιος την σκαρφίστικε.

Οι πίσω απο τον 15ο που κανονικά δε θα είχαν κανένα ενδιαφέρον σκίζονται για την 15η θέση η οποία δίνει την pole position στην δεύτερο αγώνα.

Δίνει δηλαδή σκάλα να φτάσεις απο τελευταίος πρώτος!

 

Όσο έτρεχα ήταν και 2 φίλοι στο σπίτι και παρακολουθούσαν. (εκτελούσαν χρέοι team manager - καύσιμα, αν θα φύγω με tc ή χωρίς, ποια θέση θα ήταν καλά να κυνηγήσω στον 1ο ώστε να εχω εσωτερική στον 2ο :hehe:)

Πραγματικά εντυπωσιάστικαν απο το σύστημα και το πόσες προσπεράσεις και μάχες δίνει αυτό το ιδιόμορφο reverse grid!!!  

Έγινε επεξεργασία από uhu
  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, wolves said:

Να εισαι ευτυχης που ειχατε 24 παρουσιες.

Πλεονεκτη :p


 

 

 

αν ημασταν 24 ατομα - 8 θα γινομασταν 16...

Δεν ειναι λογικη αυτη.

8 ατομα ειναι μεγαλος αριθμος απουσιων.

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν να ζητήσω συγνώμη απο όλους που εκνευρίστηκα και μίλησα στον 2ο γύρο του 2ου αγώνα στο discord....όταν εγκατέλειψα.

Δεν έχω εκνευριστει πιο πολύ σε αγωνα . Στον πρώτο αγωνα ξεκινώντας απο 14ος προτίμησα να χάσω μερικες θέσεις παρα να ρισκάρω απο την επιθετική οδήγηση ορισμένων...Δυστυχως όπως και στο liakjim ξεβιδώθηκε η τιμονιέρα σε ένα αναποδο τιμόνι στον πρωτο γύρο...και μετα απο αλλεπαληλα λάθη....αναγκάστηκα να σταματήσω και να την στερεωσω...οπότε εκει τελειωσε ο πρώτος αγώνας..

Στο δεύτερο αγώνα ξεκίνησα τελευταίος έχοντας μπροστά τον @4WNikos....και ενω στις πρωτες στροφές ξεκινήσαμε καλα αφήνοντας χωρο μεταξύ μας....στην συνέχεια του γύρου δεχθηκα 3 φορές χτυπημα απο πίσω....( αρχικα νομιζα ότι ησουν εσυ ολες τις φορές ...μετα sto replay ειδα ότι και ο ομόσταυλός σου  @Anthemius   μου έδωσε κανα δυο).....κάνεις και ένα dive bomb sto τελευταιο s....(λογω προηγούμενου περιστατικού στο silverstone...ήξερα τι με περίμενε και έκοψα πολύ να σε αφήσω)...αντε όλα αυτα να τα δεχτώ λάθη αλλα να ανεβαίνω στην eau rouge απο πίσω με 10+ χλμ και στην κορυφή που ισώνει να μην αφήνεις 1 ποντο χώρο και να καρφώνομαι στο τοιχο....αυτο δεν το καταλαβαινω...ιδίως αν έχεις το helicorsa, που αναγκαστηκα πρεπει ούτως ή αλλως να το έχουμε....ισως ειμαι υπερβολικός....ίσως επηρεάστηκα απο τον πρωτο αγώνα....αλλα και λίγο fair play δεν βλάπτει.....

Αν δεν είχα κάνει καθόλου προπόνηση δεν θα με πειραζε.....αλλα να καθομαι ώρες na να κατεβασω 1 sec και μετά στο αγώνα στον 1ο γύρο να εγκαταλείπω έτσι ...?τι ρεπορτ να κάνω και σε ποιόν ?

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Μαλλον ηταν ωραιος αγωνας για πολλους οπως και για εμενα... Πηγα ανελπιστα καλα παρολο που λογω απειριας (πρωτη φορα ειχα την ευκαιρεια να εχω απο πισω μου Ακη, lylankor, gomar κτλ.) εχασα ευκολα τις θεσεις μου στον δευτερο αγωνα... Πολυ καλη φαση λοιπον το reversed grid... Παρολα αυτα νομιζω ο αγωνας κυλησε για τους περισσοτερους πολυ πιο ομαλα απο οτι η Imola... Πολλα μπραβο στον @jumaru99 ο οποιος επαιζε απιστευτη αμυνα και βοηθουσε πολυ στο να ανεβει η αδρεναλινη...

 

Μπραβο σε ολους και κυριως στους διοργανωτες που μας δινουν την ευκαιρεια να περναμε καλα...

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Ανάμεικτα τα συναισθήματα για μένα ,είναι προφανές πως ένα τόσο φιλόδοξο (30 οδηγοί ) πρωτάθλημα τα έχει όλα για όλους .

Ενταση,πάθος,παράπονα,μπινελίκια, απειλές,απογοήτευση,λύτρωση,υστερία,επιβεβαίωση είναι κάποια από τα συναισθήματα που υπερχείλισαν χθες τον σέρβερ ,άλλος έκλαιγε από χαρά κι άλλος έτρωγε τα λυσακά του από την απογοήτευση ,έτσι είναι η ζωή τι να κάνουμε γι αυτό και το πρωτάθλημα για μένα μπορεί να χαρακτηριστεί από τώρα πετυχημένο .

Τα εύσημα λοιπόν στους διοργανωτές, μία μόνο ένσταση έχω όσον αφορά στον αποκλεισμό από το qualify, νομίζω η απώλεια βαθμών ήταν αρκετά οδυνηρή ,ο αποκλεισμός από το qualify  για μένα ήταν μεγάλη απογοήτευση και καθώς δεν είμαι καθόλου επιθετικός κατέληξα στα χωράφια σύντομα χάνοντας στον πρώτο αγώνα την ευκαιρία να είμαι στη 15αδα,το αυτό επαναλήφθηκε και στο δεύτερο αγώνα οπότε η βραδιά έκλεισε με μια αρκετά πικρή γεύση από τους αγώνες .

Mπράβο λοιπόν σ αυτούς που αντέξανε και τρέξανε σ αυτό το δεύτερο γύρο.

Οσο για το αυτοκίνητο θα το ονομάσω το μετέωρο βήμα της τετραδιεύθυνσης  καθώς για να πας γρήγορα μ αυτό το καρούλι θέλει να το παρατάς στο έλεος της αδράνειας μετά το τέλειο φρενάρισμα πριν τη στροφή.:p:D

  • Like 9
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.