Jump to content



Assetto Corsa Physics + Tires + Temps.


rapid_fast

Recommended Posts

πριν 1 λεπτό, το μέλος Lylankor έγραψε:

Το πόσο μπορείς να ρυθμίσεις τη θερμοκρασία κατεβάζοντας ή ανεβάζοντας τη πίεση, χωρίς να χάσεις πολύ grip λόγω λάθος πίεσης νομίζω είναι αρκετά περιορισμένο. Να είναι +/-5 βαθμούς στο AC, ενώ έπρεπε να είναι +/-8? Μπορεί, ξέρω γω.

Εγώ λέω να κάνουμε ένα άλλο πείραμα...

Σύγκλιση μηδέν και έλεγχο θερμοκρασιών..

Σύγκλιση στο φούλ και αντιπαραβολή..

Στην ευθεία που τα είδα πάντως, εμένα 52 βαθμούς είχαν και στις 2 περιπτώσεις...

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, rapid_fast said:

Ναι φυσικά και ναι..

Απλά στην πραγματικότητα κανένας δεν γνωρίζει ποιά είναι η σύσταση της κάθε γόμας.

Στις δοκιμές εξέλιξης που έγιναν, (και θα γίνουν ξανα) η πιρέλλι δίνει λάστιχα χωρίς καμία αναγνώριση σε όλους και κάνουν τις δοκιμές και συλλέγουν τα δεδομένα.

Κυριολεκτικά, εμείς δεν θα μάθουμε ποτέ ποια είναι η γόμα και τι αντιπαραβολή υπάρχει.

Τα σκληρά σαφώς και είναι τα ελαστικά που αντέχουν τα μεγαλύτερα φορτία, τα μαλακά σαφώς και είναι αυτά που αντέχουν περισσότερα φορτία..

Αλλα, σκληρά μόνο στην γόμα (για χαμηλότερες θερμοκρασίες, η σκληρά σαν δομή σκελετού)?

Καταλαβαίνεις τι λέω έτσι?

Στο σότσι τα ελαστικά έχουν επλεχτεί εδώ και 3 εβδομάδες.. Αν είχε κρύο τι θα έβαζαν άλλο απο αυτό που έτρεξαν?

Αν είχε πιο πολύ ζέστη?

Αυτό είναι κάτι που δεν θα μάθουμε..

Απλά και εγώ δεν είμαι σίγουρος αν, ειδικά τώρα που είναι μόνο ένας κατασκευαστής, κάθονται να αλλάζουν και αυτές τις 5 γόμες σε κάθε αγώνα. Γιατί έχουν 5 σύνολο και φέρνουν τις 3. Αν ήταν 3 σύνολο ονομαστικά, τότε ναι σίγουρα θα τις άλλαζαν σε κάθε αγώνα.

3 minutes ago, rapid_fast said:

Εγώ λέω να κάνουμε ένα άλλο πείραμα...

Σύγκλιση μηδέν και έλεγχο θερμοκρασιών..

Σύγκλιση στο φούλ και αντιπαραβολή..

Στην ευθεία που τα είδα πάντως, εμένα 52 βαθμούς είχαν και στις 2 περιπτώσεις...

Και εγώ έχω παρατηρήσει οτι η σύγκλιση συγκεκριμένα δεν κάνει σχεδόν καθόλου διαφορά. Βέβαια η πολύ σύγκλιση επηρεάζει κυρίως τη θερμοκρασία του έξω έξω patch που βλέπαμε να αλλάζει με την κάμερα, και ίσως λιγότερο αυτή που μετράς στα 3 χιλιοστά. Αλλά ναι πιστεύω οτι και αυτή θα έπρεπε να ανεβαίνει λίγο.

Έγινε επεξεργασία από Lylankor
Link to comment
Share on other sites

πριν 14 λεπτά, το μέλος rapid_fast έγραψε:

Εγώ λέω να κάνουμε ένα άλλο πείραμα...

Σύγκλιση μηδέν και έλεγχο θερμοκρασιών..

Σύγκλιση στο φούλ και αντιπαραβολή..

Στην ευθεία που τα είδα πάντως, εμένα 52 βαθμούς είχαν και στις 2 περιπτώσεις...

 

Ετσι ακριβως δεν αλλαζει κατι, η δεν παιζει οντως ρολο σε αυτο το συνδυασμο η το app δειχνει οτι ναναι. Μαλλον λιγο απολα ειναι.

Link to comment
Share on other sites

πριν 9 ώρες, το μέλος rapid_fast έγραψε:

Κάποτε, αυτός που έπαιζε με ταχύτητες και συμπλέκτη, είχε ένα boost ταχύτητας απο το παιγνίδι, αυτός που έπαιζε με ταχύτητες αλλα χωρίς συμπλέκτη ένα μικρότερο boost και αυτός που έπαιζε με paddles είχε το πιο αργό συνδυασμό ότι και να έκανε.

Ισχύει ακόμα αυτή η λογική στο συγκεκριμένο παιγνίδι?

 

πριν 9 ώρες, το μέλος liakjim έγραψε:

Το πέναλτι για αυτούς με τα paddles υπάρχει ακόμα, αλλά κοίτα τον λιλανκορ...

Το πεναλντι, νομιζω, ισχυει, για τα βοηθηματα. Auto clutch,  auto blip κλπ..

Δηλ αν οδηγας με paddles ενα αυτοκινητο που εχει shifter, αλλα χωρις βοηθηματα, δεν εχεις πεναλντι. (εγω προσωπικα δυσκολευομαι πολυ να το κανω αυτο)

Εχω καταλαβει λαθος?

Link to comment
Share on other sites

πριν 12 λεπτά, το μέλος wolves έγραψε:

 

Το πεναλντι, νομιζω, ισχυει, για τα βοηθηματα. Auto clutch,  auto blip κλπ..

Δηλ αν οδηγας με paddles ενα αυτοκινητο που εχει shifter, αλλα χωρις βοηθηματα, δεν εχεις πεναλντι. (εγω προσωπικα δυσκολευομαι πολυ να το κανω αυτο)

Εχω καταλαβει λαθος?

Εχεις πεναλτυ και σε αυτο ασχετα απο τα βοηθηματα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το μόνο πέναλτι που υπάρχει είναι στο να οδηγείς με paddles σε shifter αμάξι όπου σε χρεώνει μια μικρή χρονοκαθυστερηση ( αν θυμάμαι καλά 300 ms ).
Βέβαια αν σκεφτεί κανείς ότι με shifter θα χάσεις καμιά αλλαγή , χώρια που με shifter είσαι λιγότερο σταθερός, νομίζω δίκαιο trade.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 35 λεπτά, το μέλος sosna έγραψε:

Επίσης κερασάκι το γεγονός οτι με 30 βαθμούς θερμοκρασία περιβάλλοντος άρα κανά 50άρι? στην άσφαλτο τα λάστιχα έμεναν κούλ στους βια 65 μπροστά με νορμάλ οδήγηση που όπως κ να θέλουμε να το δικαιολογήσουμε δεν μπορεί να ισχύει.

Δεν ξέρω τί συνθήκες είχε στο video αλλά αν ένα S2000 έχει στις ευθείες κάτω από 60C επιφανειακή θερμοκρασία , δεν μου φαίνεται αδιανόητο ένα πισώβαρο αμάξι (38/62% !!!! κατανομή)  να έχει 65.

Spoiler

 

Αλλά νομίζω το έχουμε τελικιάσει αυτό ήδη.

Έγινε επεξεργασία από liakjim
Link to comment
Share on other sites

Εγώ χτές όπως καταλάβατε χωρίς να το καταλάβω είχα επι 1 ώρα επανεκκινήσεις του υπολογιστή για να μου περάσει τα νέα γουιντοους..

Με το έτσι θέλω!!!!

συγγνώμη που εξαφανίστηκα..

Μόνο του έκλεισε....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 15 λεπτά, το μέλος liakjim έγραψε:

Δεν ξέρω τί συνθήκες είχε στο video αλλά αν ένα S2000 έχει στις ευθείες κάτω από 60C επιφανειακή θερμοκρασία , δεν μου φαίνεται αδιανόητο ένα πισώβαρο αμάξι (38/62% !!!! κατανομή)  να έχει 65.

  Hide contents

 

Αλλά νομίζω το έχουμε τελικιάσει αυτό ήδη.

Αντε πάλι απο την αρχη...

Καταρχήν μιλάμε για διαφορετικό αυτοκίνητο..

Μετά, μιλάμε για διαφορετικά ελαστικά..

Μετά μιλάμε για διαφορετικές ταχύτητες

Μετά μιλάμε για επιφανειακή θερμοκρασία, ενω έχουμε σκοτωθεί οτι κανονικά μετράμε 3 χιλιοστά μέσα και οτι η επιφάνεια μετράει λάθος ότι και αν είναι αυτό.

Μετά κοιτάς ένα βίντεο ενός Ιάπωνα, χωρίς να ξέρεις τι συμβαίνει με την εξωτερική θερμοκρασία και τη θερμοκρασία πίστας.

Ολο αυτό που κάνεις είναι αδιανόητα λάθος.. Κάνεις ένα κολάζ άσχετων μεταξύ τους πραγμάτων και προσπαθείς να το ταιριάξει.

ΔΕΝ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ>

 

Πρέπει να το καταλάβεις..

 

 

Και το S2000 είναι πισώβαρο.. μπορεί  όχι όσο η πόρσε αλλα είναι πισώβαρο..

 

 

Link to comment
Share on other sites

50:50

 

Παναγιώτη, με 300χλμ η Porsche, τι core θερμοκρασίες θα περίμενες ότι θα έπιανε με 20C αέρα και περίπου 28C ασφάλτου και πόσο επιφανειακές?

 

YΓ Καθόλου κολάζ.

Έγινε επεξεργασία από liakjim
Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος liakjim έγραψε:

50:50

 

Παναγιώτη, με 300χλμ η Porsche, τι core θερμοκρασίες θα περίμενες ότι θα έπιανε με 20C αέρα και περίπου 28C ασφάλτου και πόσο επιφανειακές?

 

YΓ Καθόλου κολάζ.

Δεν μιλάω ποτέ περίπου..

Μιλάω πάντα επίσημα, και πάντα ακριβώς.. Και αυτή είναι η μόνη αλήθεια..

Καλά τα λέει ο Αριστοτέλης, μπορείτε να τον ρωτήσετε τα πάντα.

Τα ξέρει όλα και σωστά..

https://drive.google.com/file/d/0B81zEBE8GoIlQ21OcklWbUZBbE0/view?usp=sharing

Link to comment
Share on other sites

πριν 6 λεπτά, το μέλος rapid_fast έγραψε:

Δεν μιλάω ποτέ περίπου..

Μιλάω πάντα επίσημα, και πάντα ακριβώς.. Και αυτή είναι η μόνη αλήθεια..

Καλά τα λέει ο Αριστοτέλης, μπορείτε να τον ρωτήσετε τα πάντα.

Τα ξέρει όλα και σωστά..

https://drive.google.com/file/d/0B81zEBE8GoIlQ21OcklWbUZBbE0/view?usp=sharing

Ποιά λάστιχα είναι αυτά, τί δείκτη ταχύτητας έχουν, σε ποιά εξωτερική θερμοκρασία, σε τί load?

Έγινε επεξεργασία από liakjim
Link to comment
Share on other sites

πριν 2 λεπτά, το μέλος liakjim έγραψε:

Ποιά λάστιχα είναι αυτά, τί δείκτη ταχύτητας έχουν, σε ποιά εξωτερική θερμοκρασία?

Σε κάθε επιστημονικό σύγγραμα τα δεδομένα θερμοκρασίας είναι 22 κελσίου.

Είναι εμφανές, οτι το πέλμα στην εξωτερική πλευρά του έχει την θερμοκρασία που αγαπάς..

Είναι εμφανές οτι στον πυρήνα έχει αυτή που αγαπάω..

Είναι επίσης εμφανές, οτι τα δεδομένα που γνωρίζω είναι ακριβή.

Ταιριάζουν και με την μισελέν και με την πιρέλι και με την ντάνλοπ και με την τόγιο..

Και άσχετα ποιά είναι τα ελαστικά, η συμπεριφορά είναι σε όλα η ίδια..

Μετά τα 190 τα λάστιχα αναφλέφονται προς τη θερμοκρασία λειτουργίας.

Αν το μισελέν έχει θερμοκρασία λειτουργίας 90, 90 θα δείς..

Αν έχει 35, 35 θα δείς..

Νομίζω η μισελέν στα λάστιχα που συζητάμε έχει 85..

Απλά είναι τα πράγματα...

Δεν ακολουθεί κάθε εταιρία άλλους νόμους γύσης και φυσικής..

Μια είναι η φυσική.. Μια είναι η επιστήμη..

Το τί θα πετύχει η κάθε γόμα, λόγω χημείας, είναι θέμα χημείας..

 

Link to comment
Share on other sites

πριν 2 λεπτά, το μέλος liakjim έγραψε:

Το 85 που το είδες?

Στα 300χλμ τελικά τί περιμένουμε να δούμε για τη λαστιχάρα ενός αυτκινήτου σαν την Porsche?

Πόσο core?

Στην μπροσούρα της μισελέν το είδα..

Κάπου εκεί πρέπει να ήταν 85..

Το ίδιο Δημήτρη.. Οσο περισσότερο τρέχεις, τόσο λιγότερο βάρος ασκει το αυτοκίνητο στο λάστιχο..

Ξέρεις, μετά τα 210 χιλιόμετρα το αυτοκίνητο που ζυγίζει σταματημένο 1000 κιλά ζυγίζει 25-40% λιγότερο...

Πολλά μάλιστα αυτοκίνητα ζυγίζουν ακόμα και 70% λιγότερο.. Αλλες φορές δεν ζυγίζουν και ανασηκόνωνται απο το έδαφος..

Πχ το AudiTT στα 249 έχει μηδέν βάρος και ανασηκώνεται πλήρως..

Οσο μειώνεται το βάρος, τόσο μειώνεται και η θερμοκρασία του ελαστικού..

Οτι θα έβλεπα στα 190-200 θα περίμενα να δώ και στα 300 αν ο δείκτης ταχύτητας του ελαστικού είναι ανώτερος των 300 χιλιομέτρων..

 

 

πριν 1 ώρα, το μέλος liakjim έγραψε:

50:50

 

Τώρα το είδα..

49,2 εμπρός έχει και 51,8 πίσω που να βαράτε τύμπανα..

Και βάζω και 2 εκατομύρια ευρώ στοιχημα..

 

Link to comment
Share on other sites

Τέσπα γιατί αρχίζω λίγο και κουράζομαι με όλο αυτό και διαβάζω πράγματα περίεργα.

85 ήταν επιφανειακή.

Στο Assetto στο αμάξι αυτό έχουμε :

 

Με 20C :

 

20170506221607_1.jpg

 

 

Ακίνητος

 

20170506222558_1.jpg

 

317κιλά στα μπροστινά, 464 πίσω = 60% κατανομή βάρους πίσω

 

Με 313 χλμ/'ωρα

 

ee1c0d95d3422bb545eef8ceb3cf606f.jpg

 

 

330κιλά μπροστά και 626πίσω , λογικό αφού το αμάξι παράγει downforce άρα κατανομή στα λάστιχα πίσω 65%

 

Βλέπουμε core 52C μπροστά και 61 πίσω.

 

Αν τα θεωρείς λίγα ή αν μπορείς να αποδείξεις ότι είναι λίγα, άνοιξε θέμα στη KUNOS. Για τις δοκιμές σου ορίστε και η πίστα.

Προσωπικά δεν ασχολούμαι άλλο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, jumaru99 said:

22 αέρα και 29-30 άσφαλτο είχαμε :)

θυμάμαι να βλέπω 30

 

γράψε λάθος

 

πάλι κουλό δεν είναι με 22 να ανεβαίνει μόνο τόσο?

 

edit με 313km/h κ 600 κιλά πίσω τα λάστιχα φτάνουν 61 με 28 βαθμούς ασφάλτου,μόνο σε μένα φαίνονται λίγοι?Ούτε η επιφάνεια αρπάει έστω κ από την τριβή?Ή μήπως κρυώνουν από τον αέρα τόσο πολύ?:amen:

Έγινε επεξεργασία από sosna
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.