Jump to content



Assetto Corsa Physics + Tires + Temps.


rapid_fast

Recommended Posts

αυτο που θελω να πω ειναι πως δε μας απασχολει αν ειναι λαθος η σωστες..
Ειναι λαθος θεμα για τετοιες αναλυσεις..Θα παρακαλεσω το επομενο να αφορα του αγωνα και οχι αν πρεπει η πανω δεξια μερια του ελαστικου να πιανει 56 βαθμους αντι για 56,5.

Έγινε επεξεργασία από GoMaR
Link to comment
Share on other sites

πριν 11 λεπτά, το μέλος liakjim έγραψε:

Αξίζει μια ματιά ( περί των περιβοητων πιέσεων ) :
http://www.assettocorsa.net/forum/index.php?threads/go-faster-2-gearbox-engine-at-game-track-yt-channel.44448/page-6#post-864636


Και

http://www.assettocorsa.net/forum/index.php?posts/857717/like
Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

 

Με κάλυψες απόλυτα..

Here's a simpler and much more efficient solution.
- Open the tyres App. 
- Do at least 3-4 laps to heat up your tyres
- If hot pressures are blue in the app, then you need to add pressure
- If hot pressures are orange to red in the app, you need to lower pressure
- If hot pressures are around green, you're fine. There's not a specific number but the optimum pressure is a range of 3-4psi around that number.

Link to comment
Share on other sites

Με κάλυψες απόλυτα..
Here's a simpler and much more efficient solution.
- Open the tyres App. 
- Do at least 3-4 laps to heat up your tyres
- If hot pressures are blue in the app, then you need to add pressure
- If hot pressures are orange to red in the app, you need to lower pressure
- If hot pressures are around green, you're fine. There's not a specific number but the optimum pressure is a range of 3-4psi around that number.


Ναι τί?

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

πριν 1 λεπτό, το μέλος liakjim έγραψε:

 


Ναι τί?

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

 

Τίποτα μωρε...

Οταν έχω κρύα λάστιχα πρέπει να βάλω παραπάνω αέρα να ζεσταθούν..

Εντάξει τα κατάφερες.. έγραψα επίσημα..

Πως το είπε ο Ρανιέρι.. το όνειρο μου πέθανε...

Αυτό...

 

 

πριν 45 λεπτά, το μέλος liakjim έγραψε:

 


Οι θερμοκρασίες δεν είναι λάθος ή να το πω αλλιώς, δεν αποδεικνύεται ότι είναι λάθος.

Όποιος έχει στοιχεία ας ανοίξει θέμα στο επίσημο forum και καλή του επιτυχία.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

 

Θα σου πώ κάτι απο εμπειρία..

Αν θες με ακούς..

Αν δεν θές δεν με ακούς..

Εγώ πάντως στο λέω, γιατί μου αρέσει να διαλογίζομαι με ανθρώπους..

Σε ένα φόρουμ, θα υπάρχουν πάντα τα τρόλ..

Τα τρόλ με τον αυθεντικό ορισμό.. Αυτοί που δεν έχουν γνώση, αλλά υποστηρίζουν το λάθος, επειδή κάποιος της κλίκας τους έχει την δική του λάθος γνώμη, η οποία αυθαίρετα και χωρίς στοιχεία γίνεται αποδεκτή απο την ομάδα.

Εγώ στα φόρα δεν έγραφα γενικά, διότι οι απόψεις μου ήταν αντίθετες με τους opinion makers και κατ επέκταση τα τρόλ.

Οποιος θέλει να ζήσει στο μαγικό του συννεφάκι, ας το κάνει, εγώ θα του προσφέρω και ρόζ χρώμα να το βάψει...

Σου έκανα τη χάρη (ναι για εσένα το έκανα) να γράψω για πρώτη φορά σε φόρουμ μετά το 2005..

Αυτό εδώ, όπως και το BMW-Motorport Που γράφω, δεν τα θεωρώ φορουμ, αλλά ομαδική αλληλογραφία μεταξύ μιας πολύ όμορφης παρέας.

Αυτά..

Θα συνεχίσω να γράφω και να ρωτάω, έχω πολλά να μάθω απο ότι κατάλαβα...

 

 

Link to comment
Share on other sites

πριν 18 λεπτά, το μέλος rapid_fast έγραψε:

Τίποτα μωρε...

Οταν έχω κρύα λάστιχα πρέπει να βάλω παραπάνω αέρα να ζεσταθούν

Μάλλον πρέπει να ξανα διαβάσεις με ψυχραιμία. 

 

Την λέξη "κρύα" που ακριβώς την είδες? 

 

Σου λέει : αν το λάστιχο hot , δλδ σε λειτουργία, έχει μπλε στην πίεση , επαναλαμβάνω στην πίεση ( τα μικρά γράμματα της πίεσης στο app ) , σημαίνει ότι έχεις χαμηλή πίεση και άρα πρέπει να προσθέσεις. 

 

Ωραία, σωστά. Ποιό είναι το πρόβλημα?

 

ΥΓ νομίζω έχεις χάσει την ψυχραιμία σου και την αντικειμενικοτητα σου και  πέφτεις σε σφάλματα απλής λογικής. Ποιό είναι τώρα το τρολλ?

Πήρες και την απάντηση σου , όπως στα είδα δλδ.
Φαντάζομαι ακολουθεί και η επίσημη :

http://www.assettocorsa.net/forum/index.php?posts/872722

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Έγινε επεξεργασία από liakjim
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 12 λεπτά, το μέλος liakjim έγραψε:

Μάλλον πρέπει να ξανα διαβάσεις με ψυχραιμία. 

 

Την λέξη "κρύα" που ακριβώς την είδες? 

 

Σου λέει : αν το λάστιχο hot , δλδ σε λειτουργία, έχει μπλε στην πίεση , επαναλαμβάνω στην πίεση ( τα μικρά γράμματα της πίεσης στο app ) , σημαίνει ότι έχεις χαμηλή πίεση και άρα πρέπει να προσθέσεις. 

 

Ωραία, σωστά. Ποιό είναι το πρόβλημα?

 

ΥΓ νομίζω έχεις χάσει την ψυχραιμία σου και την αντικειμενικοτητα σου και  πέφτεις σε σφάλματα απλής λογικής. Ποιό είναι τώρα το τρολλ?

Πήρες και την απάντηση σου , όπως στα είδα δλδ.
Φαντάζομαι ακολουθεί και η επίσημη :

Error | Assetto Corsa support forum

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Γιατι πρεπει να βαλει πιεση αφου το λαστιχο ειναι στην ιδανικη θερμοκρασια?

Τωρα το καταλαβες?

Έγινε επεξεργασία από fatalara
Link to comment
Share on other sites

Δεν εχει χασει τιποτα απλα δεν ξερεις τι λες.
Γιατι πρεπει να βαλει πιεση αφου το λαστιχο ειναι στην ιδανικη θερμοκρασια?
Τωρα το καταλαβες?


Άστο καλύτερα...βάλτο στο Google translate αν δεν το έχεις....

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

πριν 1 λεπτό, το μέλος liakjim έγραψε:

 


Άστο καλύτερα...βάλτο στο Google translate αν δεν το έχεις....

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Αφου δεν εχεις ιδεα τι λες ρε φιλε και δεν καθεσαι να μαθεις και 5 πραγματα κιολλας.

Η πιεση του ελαστικου εχει να κανει με το τι θερμοκρασια θες τι παει να πει εχεις σωστη θερμοκρασια αλλα λαθος πιεση αρα χανεις χρονο???

Ξερεις για τι μιλας η οχι?

 

Έγινε επεξεργασία από fatalara
Link to comment
Share on other sites

πριν 2 λεπτά, το μέλος liakjim έγραψε:

Θα σου δώσω μια ευκαιρία ακόμα.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Κατσε να μαθεις 5 πραγματα μη γινεσαι ρεζιλι και ασε τα σου ''κανω χαρη'' σε μενα.

Μην κοιτας τους χρονους σου στο assetto και νομιζεις οτι ξερεις τι λες γιατι αν σε βαλω σε κανονικο να τα κανεις σκοτωθηκες.

 

Link to comment
Share on other sites

Κατσε να μαθεις 5 πραγματα μη γινεσαι ρεζιλι και ασε τα σου ''κανω χαρη'' σε μενα.
Μην κοιτας τους χρονους σου στο assetto και νομιζεις οτι ξερεις τι λες γιατι αν σε βαλω σε κανονικο να τα κανεις σκοτωθηκες.
 


Κάθεσαι και λερώνεις το νήμα ενώ με 30 δευτερόλεπτα θα καταλάβαινες που έκανε λάθος ο@rapid_fast ( που το έχει ήδη παραδεχτεί ) .

Για αυτό άσε τις επιθέσεις και αφού το δεις περιμένω συγγνώμη.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος rapid_fast έγραψε:

Με κάλυψες απόλυτα..

Here's a simpler and much more efficient solution.
- Open the tyres App. 
- Do at least 3-4 laps to heat up your tyres
- If hot pressures are blue in the app, then you need to add pressure
- If hot pressures are orange to red in the app, you need to lower pressure
- If hot pressures are around green, you're fine. There's not a specific number but the optimum pressure is a range of 3-4psi around that number.

Δηλ. ρε Jim, το tyre app δείχνει χρώματα για πιέσεις και όχι για θερμοκρασίες?:huh:

Δηλ. το μπλε αναφέρεται στην χαμηλή πίεση και όχι στη χαμηλή θερμοκρασία?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, Aris Teidis said:

Δηλ. ρε Jim, το tyre app δείχνει χρώματα για πιέσεις και όχι για θερμοκρασίες?:huh:

Δηλ. το μπλε αναφέρεται στην χαμηλή πίεση και όχι στη χαμηλή θερμοκρασία?

Μιλάει για την ένδειξη της πίεσης. Αν η τιμή της πίεσης που δείχνει είναι μπλε τότε η πίεση είναι μικρή ενώ αν είναι πράσινη είναι καλή και αντίστοιχα για την μεγάλη πίεση.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δηλ. ρε Jim, το tyre app δείχνει χρώματα για πιέσεις και όχι για θερμοκρασίες?:huh:
Δηλ. το μπλε αναφέρεται στην χαμηλή πίεση και όχι στη χαμηλή θερμοκρασία?


Το app έχει χρώματα στο λάστιχο ( διαβάθμιση θερμοκρασίας ) και χρώματα στα γράμματα της πίεσης ( διαβάθμιση πίεσης ).

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@Aris Teidis Κοιτα να δεις πως εχουν τα πραγματα. Το grip στο ελλαστικο ερχεται απο τη θερμοκρασια, η πιεση ειναι παραγοντας που επηρεαζει τη θερμοκρασια.

Η σωστη πιεση του ελαστικου ειναι αυτη που σου δινει τη σωστη θερμοκρασια, δεν υπαρχει εχω σωστες πιεσεις αλλα λαθος θερμοκρασια.

Η Kunos τι εχει κανει? εχει φτιαξει ενα app που σου δινει ολες αυτες τις τιμες αλλα τα εχει κανει μανταρα στις θερμοκρασιες ελαστικων.

Με μπλε λαστιχα σε αγωνα το πολυ 10 γυρους θα εκανες, αναλογα και την πιστα, μετα θα επρεπε να μπεις μεσα το ιδιο και με πορτοκαλι. 

Η Kunos για να μην σου σπαει τα νευρα καθε λιγο και λιγακι με τα λαστιχα εχει μειωσει τη ζημια και μπορεις να βγαλεις αγωνα.

Το αν μας ενωχλει η οχι ειναι αλλο θεμα το μονο σιγουρο ομως ειναι οτι δεν ειναι σωστο και ασε τι λεει η Kunos, μην περιμενεις να πει οτι ναι 3 χρονια δεν εχουμε φτιαξει τα λαστιχα.

Link to comment
Share on other sites

και επειδη δεν εχω καταλαβει γρι απο οτι λετε, θα κανω μια ερωτηση προς ολους.

Τι ειναι ιδανικο για το παιχνιδι ; Να εχουμε ιδανικες πιεσεις  η να φυσαμε ξεφυσαμε το λαστιχο μεχρι να πιασει πιο καλες θερμοκρασιες ;

 

Link to comment
Share on other sites

και επειδη δεν εχω καταλαβει γρι απο οτι λετε, θα κανω μια ερωτηση προς ολους.
Τι ειναι ιδανικο για το παιχνιδι ; Να εχουμε ιδανικες πιεσεις  η να φυσαμε ξεφυσαμε το λαστιχο μεχρι να πιασει πιο καλες θερμοκρασιες ;
 


Ότι κάνει καλύτερο ΣΥΝΟΛΙΚΌ χρόνο.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.