Jump to content



TangoX2 Race#1 - Imola 7/5/17


GoMaR

Recommended Posts

Είχα σκοπό να μπω λίγο χτες το βράδυ για μερικούς γύρους αλλά με έφαγε το prey (καταπληκτικό και must buy για τους νοσταλγούς του system shock 2).

Στόχος μου ο τερματισμός στους αυριανούς αγώνες [emoji14]

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, sosna said:

Μούτρα στην είσοδο άλλα ντάλα στην κορυφή της στροφής κ μετά από κανά αιώνα σου επέτρεπε να μπεις στο γκάζι αλλά με μια σχετική τσαχπινιά διώχνοντας την ουρά.Ευτυχώς ήταν ρυθμίσιμο.

 

Όπως είπα στο συγκεκριμένο κάρο στρίψτε πιο νωρίς απτο νωρίς κ περιμένετε να πατήσει το μπροστά μέρος.Μετά σχετικώς προοδευτικά στο γκάζι κ θαστε οκ.

Εεεε? :hehe: σαν να μιλάμε για άλλο αυτοκίνητο. Με οτιδήποτε κοντά στο default (που πρέπει να βγαζει χρόνους το πολύ 0.5sec πιο αργους από το πιο γαμάτο σετ που γίνεται) εμένα μου φαίνεται ότι το αυτοκίνητο κάνει το ακριβώς αντίθετο... Μέχρι το apex θέλει προσοχή με το τιμόνι γιατί υπερστρέφει και μόλις ακουμπήσεις το γκάζι υποστροφή. Αν κάνεις και turn in με το αφημα του φρενου θα τρέχεις και δε θα το μαζεύεις. Μόνο εγώ είμαι? :p

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Εεεε? :hehe: σαν να μιλάμε για άλλο αυτοκίνητο. Με οτιδήποτε κοντά στο default (που πρέπει να βγαζει χρόνους το πολύ 0.5sec πιο αργους από το πιο γαμάτο σετ που γίνεται) εμένα μου φαίνεται ότι το αυτοκίνητο κάνει το ακριβώς αντίθετο... Μέχρι το apex θέλει προσοχή με το τιμόνι γιατί υπερστρέφει και μόλις ακουμπήσεις το γκάζι υποστροφή. Αν κάνεις και turn in με το αφημα του φρενου θα τρέχεις και δε θα το μαζεύεις. Μόνο εγώ είμαι? [emoji14]


Συμφωνώ και αν δεις ακριβώς τα ίδια έχω γράψει πιο πίσω..
Με set-up έχω ψιλόγιατρέψει και την υπερστροφη στην είσοδο αλλά και την υποστροφή στο γκάζι.
Όχι τελείως βέβαια να ξέρετε ότι υπεύθυνο για αυτό είναι η ενεργητική τετραδιευθυνση όπου οι πίσω τροχοί, μειώνουν toe στην είσοδο ώστε να μπει πιο καλά και αυξάνει στην έξοδο ώστε να βάλει τη δύναμη κάτω.

Βάλτε το replay με κάμερα πάνω από τους πίσω τροχούς και θα το δείτε.

Άρα το ξέρουμε ως χαρακτηριστικό και προσπαθούμε να το χρησιμοποιήσουμε υπέρ μας.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ίσως να οδηγώ άλλο αμάξι γιατί είμαι κ αρκετά πιο αργός.

 

Στην πρώτη επαφή επειδή το αμάξι θέλει να στρίψεις φρενάροντας κ όχι ουδέτερα, μέχρι να βρεις το ιδανικό πάτημα θα σε βγάλει μούτρα -δεν είναι τυχαίο πως όλα τα παιδιά που παρατηρούσα είχαν θέμα με αυτό-.

 

Τα ίδια κ στην έξοδο.Θα πρέπει να περιμένεις κανά 5λεπτο να πατήσει μετά την κορυφή.Αν προσπαθήσεις να βγεις ρυθμίζοντας με το γκάζι θα πετάξει κώλο ανισόρροπα.Αν μπεις νωθρά θα μουτρώσει.Κ εκεί λοιπόν θέλει να βρεις την ''ισορροπία''.

 

Μου φάνηκε οτι το παράθυρο για να πας γρήγορα είναι πολύ μικρό κ θέλει αρκετούς γύρους.

 

Οπότε αν υποθέσουμε οτι υπάρχει μια βασική προσέγγιση προγραμματιστικά τότε είναι για βρούβρες κ το αληθινό, ή απλά έχουν κάνει άλλα ντάλον στο σετάρισμά του από πλευράς Κούνος.Το ποιο από τα δύο συμβαίνει για μένα πλέον λίγη σημασία έχει.

 

Επίσης κερασάκι το γεγονός οτι με 30 βαθμούς θερμοκρασία περιβάλλοντος άρα κανά 50άρι? στην άσφαλτο τα λάστιχα έμεναν κούλ στους βια 65 μπροστά με νορμάλ οδήγηση που όπως κ να θέλουμε να το δικαιολογήσουμε δεν μπορεί να ισχύει.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 33 λεπτά, το μέλος sosna έγραψε:

Επίσης κερασάκι το γεγονός οτι με 30 βαθμούς θερμοκρασία περιβάλλοντος άρα κανά 50άρι? στην άσφαλτο τα λάστιχα έμεναν κούλ στους βια 65 μπροστά με νορμάλ οδήγηση που όπως κ να θέλουμε να το δικαιολογήσουμε δεν μπορεί να ισχύει.

22 αέρα και 29-30 άσφαλτο είχαμε :)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ανακοίνωση! 

Αν συνεχιστεί η οποιαδήποτε κουβέντα περί ελαστικών, physics και δε συμμαζεύεται, εδώ είτε σε οποιοδήποτε άλλο θέμα σχετικό με το πρωτάθλημα Tango-X, τότε το θέμα θα κλειδώνεται και το μόνο που θα υπάρχει στο εκάστοτε thread θα είναι μόνο ανακοινώσεις από εμένα ή τον Ιάσονα.

 

Η κατάσταση αυτή που επικρατεί την τελευταία εβδομάδα έχει κουράσει και έχει γεμίσει με άχρηστες πληροφορίες το θέμα.

Σεβαστείτε τουλάχιστον τον Ιάσονα που κάθισε και μάζεψε ένα σκασμό ποστ και τα έβαλε σε ειδικό θέμα για να καθαρίσει λίγο το εδώ θέμα.

 

Κάνετε σαν δεκαπεντάχρονα που η μόνη τους ενασχόληση είναι να μπαίνουν σε φορουμ μόνο και μόνο για να την "πουν" στον άλλο.

 

Ενώ η κουβέντα για το Tango ξεκίνησε πριν από κοντά ένα μήνα και η διάθεση είχε μόνο θετικό πρόσημο, καταφέρατε οι γνωστοί 3ης άνθρωποι να μας σπάσετε ... τη διάθεση και να μονοπωλήσετε το συγκεκριμένο thread με μία κουβέντα που πραγματικά ούτε κατέληξε ούτε θα καταλήξει πουθενά και πάνω απ όλα έχει ξεφύγει τελείως από την ουσία! (βλέπε τίτλο τοπικού)

 

Σκοπός του συγκεκριμένου thread λοιπόν (για να μην ψάχνεστε κιόλας) ήταν πάνω απ όλα να πληροφορηθείτε εσείς για πράγματα σχετικά με διοργάνωση του αγώνα, και αν θέλετε να μοιραστείτε συμβουλές, φωτογραφίες , ακόμα ακόμα να κάνετε ένα μινι gather που έγινε κιόλας.

 

Αντί αυτού, το μόνο που θα δει κάποιος που θα θέλει να πληροφορηθεί για τον αγώνα, ήταν και συνεχίζει να είναι η αέναη αντιπαλότητα τοίχων μεταξύ τους, για το ποιος είναι ψηλότερος! 

 

32 συμμετοχές στο cup και 5 σελίδες γραμμένες από το πολύ 10 άτομα! Μην πω 5...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Να πω ότι μιλάγαμε για το πώς ακούγεται ο συμπλέκτης της f40 όταν κατεβάζεις για την πρώτη δεξιά στη mugello, να πω ναι , εκτός θέματος, αλλά τα λάστιχα του αυτοκινήτου του tango στην πίστα του tango είναι εντός.

Σχεδόν...χαχαχα

Σόρρυ παίδες .

ΥΓ κάνα τιπ για τα κρύα λάστιχα?'

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Το ξέρεις ότι ειδικά με τον Παναγιώτη δεν γίνεται να σφαχτώ .

 

Spoiler

Τουλάχιστον μέχρι το σημείο που διάβασα κάτι για απογείωση ενός ΤΤ με 250χλμ :p

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τι θα γίνεΙ με τα cuts του πρώτου αγώνα που θα παίξουν ρόλο στο reverse grid χωρίς να τα έχουμε ελέγξει; Δηλαδή μετά τις ποινές θα έπρεπε ενδεχομένως να είναι άλλο το 2ο grid.Ίσως δεν έχει μεγάλη σημασία αλλά το αναφέρω. Αν βγω 16ος για παράδειγμα αλλά έπρεπε να είμαι 15ος η διαφορά είναι χαοτική! Μήπως πρέπει να γυρίσει ολόκληρο το grid και όχι οι 15 πρώτοι; @GoMaR @Georgiadis Giorgos

Έγινε επεξεργασία από thazio
Link to comment
Share on other sites

Τέτοια αλλαγή δε υφίσταται! Πόσο μάλλον 8 ώρες πριν τον αγώνα!

Προφανώς και δε μπορούμε να κάνουμε κάτι για τη συγκεκριμένη περίπτωση.

 

Αυτό που θα πρέπει να έχετε στο νου σας είναι ότι στο πρώτο αγώνα ειδικά, θα είμαστε λίγο πιο αυστηροί.

Δηλαδή αν υπάρχει κάποια "αμφισβητούμενη" φάση, το πιο πιθανό είναι να μην την αφήσουμε να περάσει (racing incident, πατούσε για ένα χιλιοστό τη γραμμή κλπ.)

Έγινε επεξεργασία από Georgiadis Giorgos
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.