leros2004 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 30, 2005 #1 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 30, 2005 Καλημέρα σε όλους, έχοντας 1 καμμένη gigabyte (M/B) στα χέρια μου και μετα απο 3 ώρες ψάξιμο και την απόδειξη αγοράς σκοπέυω να την γυρίσω στο eshop. Το πρόβλημα είναι οτι δεν υπάρχει το κουτί της. Είναι στην εγγύηση (3χρόνια έχει) αλλά θα γίνει δεκτή χωρίς το κουτί της???
ea6gka Μάρτιος 30, 2005 #2 Μάρτιος 30, 2005 μαλλον ναι, το πιθανοτερο να παρεις τη μητρικη την καινουρια χωρις τα συνοδευτικα της , χωρις δλδ το κουτι
deadlock7 Μάρτιος 30, 2005 #4 Μάρτιος 30, 2005 Αν εισαι τυχερος μπορει να την παρεις σε 1+ μηνα οπως εγω!!!
skelos1416003162 Μάρτιος 30, 2005 #5 Μάρτιος 30, 2005 Και αν εισαι ακομα ποιο τυχερος θα μιλησεις με το τεχνικο τους τμημα
deadlock7 Μάρτιος 30, 2005 #6 Μάρτιος 30, 2005 Σωστο κι αυτο!Επαιρνα τα απειρα τηλεφωνα κι ειχα μαθει την κασετα της αναμονης απ'εξω!Τι τα θυμαμαι και συγχυζομαι βραδιατικα..καλη τυχη.
power Μάρτιος 30, 2005 #7 Μάρτιος 30, 2005 Καλό είναι για κάθε συσκευή που αγοράζουμε να κρατάμε τη συσκευασία.Θα μου πείτε θέλω μια ντουλάπα, αλλά μπορείτε να τις διπλώνετε ωστε να μη πιάνουν χώρο.Σε κάθε περίπτωση, και ειδικά σε επιστροφές προϊόντων, θα χρειάζεται η συσκευασία.Αν έχετε παρατηρήσει, όλο και συχνότερα, στις συσκευασίες πολλών προϊόντων γράφονται serial numbers και άλλες πληροφορίες, οπότε χρειάζονται.
PGM Μάρτιος 30, 2005 #8 Μάρτιος 30, 2005 Αρχική απάντηση από deadlock7 [Σήμερα, στις 01:53] Σωστο κι αυτο!Επαιρνα τα απειρα τηλεφωνα κι ειχα μαθει την κασετα της αναμονης απ'εξω!Τι τα θυμαμαι και συγχυζομαι βραδιατικα..καλη τυχη. Το ιδιο προβλημα ειχα και εγω σε περιπτωσεις RMA αλλα λυνεται πολυ ευκολα.Μιλας με τις πωλησεις και ζητας να αφησουν μηνυμα στους τεχνικους να επικοινωνησουν μαζι σου.Τουλαχιστον σε μενα , μεσα σε 2 ωριτσες ειχαν παρει τηλεφωνο.
Τζώρτζης Μάρτιος 30, 2005 #9 Μάρτιος 30, 2005 χω κακή εμπειρία από το εν λόγω κατάστημαπρο 1.5 χρόνο είχα αγοράσει μία μητρική gigabyte η οποία την άκουσε παραλίγο να πάρει φωτιά διότι άρπαξε κάτι δίπλα στις μνήμες....(ακόμα την έχω)τους παίρνω τηλέφωνο τους την πάω εκεί και μου λένε πως είναι από δικό μου λάθος είχε σκόνη όταν προσπάθησα να βάλω τη μνήμη μέσα και για αυτό έκαψα τη μητρική ...δε σας πολυλέω τι έγινε αλλά τελικά δε μου την άλλαξαν...καλή τύχη!
Aias Μάρτιος 30, 2005 #10 Μάρτιος 30, 2005 Αρχική απάντηση από PGM Το ιδιο προβλημα ειχα και εγω σε περιπτωσεις RMA αλλα λυνεται πολυ ευκολα.Μιλας με τις πωλησεις και ζητας να αφησουν μηνυμα στους τεχνικους να επικοινωνησουν μαζι σου.Τουλαχιστον σε μενα , μεσα σε 2 ωριτσες ειχαν παρει τηλεφωνο. Σε πηραν τηλεφωνο??Εγω ειχα ηθελα να αγορασω ενα isdn router και μου ειπαν οτι θα το κοιταξουν και ακομα περιμενω να με παρουν.Αρχική απάντηση από Τζώρτζης χω κακή εμπειρία από το εν λόγω κατάστημαπρο 1.5 χρόνο είχα αγοράσει μία μητρική gigabyte η οποία την άκουσε παραλίγο να πάρει φωτιά διότι άρπαξε κάτι δίπλα στις μνήμες....(ακόμα την έχω)τους παίρνω τηλέφωνο τους την πάω εκεί και μου λένε πως είναι από δικό μου λάθος είχε σκόνη όταν προσπάθησα να βάλω τη μνήμη μέσα και για αυτό έκαψα τη μητρική ...δε σας πολυλέω τι έγινε αλλά τελικά δε μου την άλλαξαν...καλή τύχη! Τζωρτζη χεσιμο θελανε.Τεχνικη εξηγηση ειναι αυτη?Επρεπε να τους πει που ξερω οτι η μητρικη δεν ηταν χρησιμοποιημενη και δεν ειχε σκονη με αποτελεσμα να μου καψει την μνημη απο πανω.(με τα λεγομενα τους βεβαια)
magicman Μάρτιος 30, 2005 #11 Μάρτιος 30, 2005 Εγω ποτε δεν εχω παει για RMA, αλλα πιστευω οτι παρεχουν πολυ καλες υπηρεσιες. Τα στελνουν και γρηγορα. το θεμα μας, εναν φιλος ειχε παρει m/b + vga + Cpu + hd + dvd-r και μαλλον ειχε πεσει σε προβληματικη μητρικη. Τους πηρε τηλ. και τουσ την εστειλε και την δεχτηκαν αμεσως και την αλλη μερα τον πηραν τηλ. και τον ρωτησαν αν θα ηθελε την ιδια μητρικη ή κατι αλλο με τα ιδια χρηματα.
def Μάρτιος 30, 2005 #12 Μάρτιος 30, 2005 παντως σε γενικα πλαισια απο την στιγμη που εχει εγγυηση δεν μπορουν να σε κανουν τιποτε,μονο λιγη ταλεπωρια
sa1901 Μάρτιος 30, 2005 #13 Μάρτιος 30, 2005 Eγώ ετοιμάζω για RMA ένα UPS Merlin Gerin NOVA 600VA. Να δούμε σε πόσους μήνες θα το έχω πίσω.
chros26_ Μάρτιος 30, 2005 #14 Μάρτιος 30, 2005 άστα να παν... msi μητρική έστειλε φίλος μου και την πήρε 1,5 μήνες μετά!!! Α Π Ε Λ Π Ι Σ Ι Α είναι σε θέματα τεχνικής υποστήριξης...
leros2004 Μάρτιος 30, 2005 Author #15 Μάρτιος 30, 2005 Απο Δευτέρα λέω να πάω μια βόλτα απο εκεί να δοκιμάσω την τύχη μου.
skelos1416003162 Μάρτιος 31, 2005 #16 Μάρτιος 31, 2005 Σε 10-20 λεπτα θα εχεις διαγνωση και μετα εξαρτατε......Να πας πριν τις 6
Sbeetle Μάρτιος 31, 2005 #17 Μάρτιος 31, 2005 Παιδιά, εμένα μια twinmos που έβγαζε λάθη μου την άλλαξαν τα χριστούγεννα μέσα σε 5 λεπτά.Βέβαια πήγα από εκεί....
aspirin Μάρτιος 31, 2005 #18 Μάρτιος 31, 2005 όλα καλά με αυτό το κατάστημα αλλά μια NF7-S που είχα πραγγείλει το καλοκαίρι και ήταν χαλασμένη με το καλήμερα, έκανα 1+μήνα να την αλλάξουν. Απλά το είχα ξεχάσει το θέμα και δεν ασχολιόμουνα καθημερινά αλλιώς θα είχα λαλήσει!
magicman Μάρτιος 31, 2005 #19 Μάρτιος 31, 2005 Παντως καλυτερα ειναι να πηγαινεις απο κει, σε βλεπουν διαφορετικα! Και αν κανεις και λιγο το τσαντισμενο.. Θα σε :worship: !
leros2004 Μάρτιος 31, 2005 Author #20 Μάρτιος 31, 2005 Απο εκεί θα πάω, αν όλα πάνε καλά μου μυρίζει πιστωτικό :whistling
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.