Jump to content



Εγγύηση Και Eshop


leros2004

Recommended Posts

Καλημέρα σε όλους, έχοντας 1 καμμένη gigabyte (M/B) στα χέρια μου και μετα απο 3 ώρες ψάξιμο και την απόδειξη αγοράς σκοπέυω να την γυρίσω στο eshop.

Το πρόβλημα είναι οτι δεν υπάρχει το κουτί της. Είναι στην εγγύηση (3χρόνια έχει) αλλά θα γίνει δεκτή χωρίς το κουτί της??? :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Καλό είναι για κάθε συσκευή που αγοράζουμε να κρατάμε τη συσκευασία.

Θα μου πείτε θέλω μια ντουλάπα, αλλά μπορείτε να τις διπλώνετε ωστε να μη πιάνουν χώρο.

Σε κάθε περίπτωση, και ειδικά σε επιστροφές προϊόντων, θα χρειάζεται η συσκευασία.

Αν έχετε παρατηρήσει, όλο και συχνότερα, στις συσκευασίες πολλών προϊόντων γράφονται serial numbers και άλλες πληροφορίες, οπότε χρειάζονται.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από deadlock7 [Σήμερα, στις 01:53]

Σωστο κι αυτο!Επαιρνα τα απειρα τηλεφωνα κι ειχα μαθει την κασετα της αναμονης απ'εξω!Τι τα θυμαμαι και συγχυζομαι βραδιατικα..καλη τυχη.

Το ιδιο προβλημα ειχα και εγω σε περιπτωσεις RMA αλλα λυνεται πολυ ευκολα.

Μιλας με τις πωλησεις και ζητας να αφησουν μηνυμα στους τεχνικους να επικοινωνησουν μαζι σου.Τουλαχιστον σε μενα , μεσα σε 2 ωριτσες ειχαν παρει τηλεφωνο.

Link to comment
Share on other sites

χω κακή εμπειρία από το εν λόγω κατάστημα

προ 1.5 χρόνο είχα αγοράσει μία μητρική gigabyte η οποία την άκουσε παραλίγο να πάρει φωτιά διότι άρπαξε κάτι δίπλα στις μνήμες....(ακόμα την έχω)

τους παίρνω τηλέφωνο τους την πάω εκεί και μου λένε πως είναι από δικό μου λάθος είχε σκόνη όταν προσπάθησα να βάλω τη μνήμη μέσα και για αυτό έκαψα τη μητρική ...

δε σας πολυλέω τι έγινε αλλά τελικά δε μου την άλλαξαν...

καλή τύχη!

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από PGM

Το ιδιο προβλημα ειχα και εγω σε περιπτωσεις RMA αλλα λυνεται πολυ ευκολα.

Μιλας με τις πωλησεις και ζητας να αφησουν μηνυμα στους τεχνικους να επικοινωνησουν μαζι σου.Τουλαχιστον σε μενα , μεσα σε 2 ωριτσες ειχαν παρει τηλεφωνο.

Σε πηραν τηλεφωνο??Εγω ειχα ηθελα να αγορασω ενα isdn router και μου ειπαν οτι θα το κοιταξουν και ακομα περιμενω να με παρουν.

Αρχική απάντηση από Τζώρτζης

χω κακή εμπειρία από το εν λόγω κατάστημα

προ 1.5 χρόνο είχα αγοράσει μία μητρική gigabyte η οποία την άκουσε παραλίγο να πάρει φωτιά διότι άρπαξε κάτι δίπλα στις μνήμες....(ακόμα την έχω)

τους παίρνω τηλέφωνο τους την πάω εκεί και μου λένε πως είναι από δικό μου λάθος είχε σκόνη όταν προσπάθησα να βάλω τη μνήμη μέσα και για αυτό έκαψα τη μητρική ...

δε σας πολυλέω τι έγινε αλλά τελικά δε μου την άλλαξαν...

καλή τύχη!

Τζωρτζη χεσιμο θελανε.Τεχνικη εξηγηση ειναι αυτη?Επρεπε να τους πει που ξερω οτι η μητρικη δεν ηταν χρησιμοποιημενη και δεν ειχε σκονη με αποτελεσμα να μου καψει την μνημη απο πανω.(με τα λεγομενα τους βεβαια)

Link to comment
Share on other sites

Εγω ποτε δεν εχω παει για RMA, αλλα πιστευω οτι παρεχουν πολυ καλες υπηρεσιες. Τα στελνουν και γρηγορα. το θεμα μας, εναν φιλος ειχε παρει m/b + vga + Cpu + hd + dvd-r και μαλλον ειχε πεσει σε προβληματικη μητρικη. Τους πηρε τηλ. και τουσ την εστειλε και την δεχτηκαν αμεσως και την αλλη μερα τον πηραν τηλ. και τον ρωτησαν αν θα ηθελε την ιδια μητρικη ή κατι αλλο με τα ιδια χρηματα.

Link to comment
Share on other sites

όλα καλά με αυτό το κατάστημα αλλά μια NF7-S που είχα πραγγείλει το καλοκαίρι και ήταν χαλασμένη με το καλήμερα, έκανα 1+μήνα να την αλλάξουν. Απλά το είχα ξεχάσει το θέμα και δεν ασχολιόμουνα καθημερινά αλλιώς θα είχα λαλήσει!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.