Jump to content



Ευρυζωνική γραμμή / υπηρεσία ( OTE, κλτ.) απορίες, προβλήματα ...


Recommended Posts

Πρώτον γιατί να μην πληρωθεί το ίντερνετ;

Δεύτερον λύσεις υπάρχουν, πχ. μεταφορά σε άλλο πάροχο που δίνει pots ακόμα, κινητό αντί για σταθερό.

Τρίτον

Spoiler

Show Mirror Finish Gold Plated Groundbreaking Ceremonial ...

 

Έγινε επεξεργασία από trendy
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
On 3/29/2017 at 9:32 PM, idonthave said:

επίσης για να μην μειώσουν και τις τιμές/χρεώσεις, μιας και χρησιμοποιείς τηλεφωνία μέσω internet έπρεπε να σε χρεώνουν

μόνο για την  παροχή του internet (λέω τώρα :whistling: , καταγγελία..)

 

 

1. Με υποχρέωσαν και μένα να πάω σε VoIP από τον ΟΤΕ/κοσμοτέ και έχω την ίδια απορία. Δεν είναι απάτη να σε χρεώνουν για τηλέφωνο όταν στην πράξη απλά μισθώνεις μια γραμμή για ίντερνετ;

2. Ξέρετε γενικά τι συμβαίνει αυτή τη στιγμή σε άλλες περιοχές της Ελλάδας; Υπάρχει αυτή η τάση από τους παρόχους για VoIP; Είναι μοιραίο;

3. Έχει χαλάσει σε κανέναν και μετά από πόση χρήση το modem που δίνει ο ΟΤΕ και τι επιλογές υπάρχουν αν συμβεί κάτι τέτοιο; Δίνουν κωδικούς για να βάλεις δικό σου ή να το'χεις ρεζέρβα έστω;

Link to comment
Share on other sites

Ως τηλεφωνία χρεώνεται η αριθμοδότηση και ο τερματισμός εισερχόμενων και εξερχόμενων κλήσεων. Καλώς ή κακώς, δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή διαφοροποίηση για το VoIP.

 

Η μετάβαση σε VoIP γίνεται σχεδόν ομοιόμορφα σε όλη την Ελλάδα από τον ΟΤΕ και αποτελεί πολιτική της μητρικής DT. Σε άλλες χώρες, όπως την ΠΓΔΜ, έχουν γίνει full IP. Οι άλλοι πάροχοι στην Ελλάδα δίνουν και αυτοί VoIP, αλλά σε μικρότερη κλίμακα (συνήθως σε εταιρικούς πελάτες). Ακόμα δεν είναι μοιραίο να πας σε VoIP, σε λίγα χρόνια μάλλον θα γίνει.

 

Ο ΟΤΕ αυτή τη στιγμή δίνει ουσιαστικά 3 διαφορετικά modem/router: Τα Speedport 724W, Entry 2i, και Plus. Το καθένα έχει πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα, αλλά όλα δίνονται με χρησιδάνειο: Αν σου χαλάσει, το αντικαθιστούν χωρίς χρέωση. Επίσης, αν το ζητήσεις δίνουν και ένα mini UPS, για ελαφρώς καλύτερη διαθεσιμότητα σε περίπτωση διακοπής ρεύματος.

 

Για τους κωδικούς δεν υπάρχει σίγουρη απάντηση (μιλάμε για σπιτικές συνδέσεις): Αρχικά δεν έδιναν, μετά έδιναν, μετά ξανασταμάτησαν και τώρα δίνουν και δεν δίνουν (ανάλογα με τον υπάλληλο που θα πέσεις). Αν θέλεις, μπορείς να πάρεις ένα AVM/fritz, τα οποία με το τελευταίο firmware παίρνουν αυτόματα ρυθμίσεις τηλεφωνίας, όπως και τα branded του ΟΤΕ.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, minast said:

Για τους κωδικούς δεν υπάρχει σίγουρη απάντηση (μιλάμε για σπιτικές συνδέσεις): Αρχικά δεν έδιναν, μετά έδιναν, μετά ξανασταμάτησαν και τώρα δίνουν και δεν δίνουν (ανάλογα με τον υπάλληλο που θα πέσεις). Αν θέλεις, μπορείς να πάρεις ένα AVM/fritz, τα οποία με το τελευταίο firmware παίρνουν αυτόματα ρυθμίσεις τηλεφωνίας, όπως και τα branded του ΟΤΕ.

 

Δηλαδή αντιγράφει ρυθμίσεις από το entry 2i που μου έδωσαν; Αφού στις ρυθμίσεις του δικού μου βλέπω κωδικούς. [Είναι και πανάκριβο απ'ότι βλέπω. Υπάρχει και άλλο με 80€ στο skroutz.]

Ξέρεις ακόμα πόσο χρόνος χρειάζεται για να παραλάβεις την αντικατάσταση; Πας εσύ σε κάποιο κατάστημα με κάποια αποδεικτικά ή περιμένεις πρώτα τεχνικούς ελέγχους και ιστορίες;

 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Petrossortep said:

  

Δηλαδή αντιγράφει ρυθμίσεις από το entry 2i που μου έδωσαν; Αφού στις ρυθμίσεις του δικού μου βλέπω κωδικούς. [Είναι και πανάκριβο απ'ότι βλέπω. Υπάρχει και άλλο με 80€ στο skroutz.]

Ξέρεις ακόμα πόσο χρόνος χρειάζεται για να παραλάβεις την αντικατάσταση; Πας εσύ σε κάποιο κατάστημα με κάποια αποδεικτικά ή περιμένεις πρώτα τεχνικούς ελέγχους και ιστορίες;

 

Δεν αντιγράφει ρυθμίσεις, με συμφωνία AVM/DT έχει δοθεί πρόσβαση στα fritz να συνδέονται στον server του ΟΤΕ και να κατεβάζουν στοιχεία τηλεφωνίας, όπως κάνουν και τα Speedport. Δεν νομίζω ότι μπορείς να διαβάσεις τον κωδικό του VoIP, αλλά δεν κόβω το χέρι μου για αυτό...

 

Βεβαίως μπορείς πάντα να έχεις δικό σου ρούτερ μαζί με το Speedport (μόνο για την τηλεφωνία). Υπάρχουν διάφορες συνδεσμολογίες για αυτό, ας μην καταπιαστούμε με αυτό προκαταβολικά.

 

Για την αντικατάσταση, δηλώνεις βλάβη τηλεφωνικά, και μετά πηγαίνεις σε ένα κατάστημα ΟΤΕ και παίρνεις άλλο.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Εγω ειχα μιλησει πρωτα με 13888. Πηγα μετα εδω σε ενα τοπικο καταστημα cosmote, παρεδωσα το παλιο(με το κουτι του οπως το παρελαβα) και πηρα καινουργιο την ιδια στιγμη

10 minutes ago, Petrossortep said:

Ξέρεις ακόμα πόσο χρόνος χρειάζεται για να παραλάβεις την αντικατάσταση; Πας εσύ σε κάποιο κατάστημα με κάποια αποδεικτικά ή περιμένεις πρώτα τεχνικούς ελέγχους και ιστορίες;

 

Έγινε επεξεργασία από Lazy Dog
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος Petrossortep έγραψε:

Έχει χαλάσει σε κανέναν και μετά από πόση χρήση το modem που δίνει ο ΟΤΕ και τι επιλογές υπάρχουν αν συμβεί κάτι τέτοιο; Δίνουν κωδικούς για να βάλεις δικό σου ή να το'χεις ρεζέρβα έστω;

 Πρόσφατα έκανα μετάβαση από 50mbps σε 100Mbps, χωρίς να έχει κάποιο πρόβλημα το entry 2i μου έστειλαν το καινούριο speedport plus, λίγο που το έψαξα λένε θετικά συγκριτικά με το προηγούμενο.

 

 Αν χρειαστεί αλλαγή και όντως έχει πρόβλημα (μπορούν να το ελέγξουν και απομακρυσμένα σε κάποιες περιπτώσεις, αλλιώς θα έρθει τεχνικός) σου λένε

να πας να παραλάβεις από όποιο κατάστημα  σε διευκολύνει, αν δεν τους πας το παλιό έχεις περιθώριο 15 μέρες (με το plus αυτό μου είπαν) να επιστρέψεις το παλιό,

για να μην δεις χρέωση σε επόμενο λογαριασμό,. Αν το πας αργότερα θα γίνει αποχρέωση σε μελλοντικό λογαριασμό.

 

 Ήθελα να το αλλάξω κι εγώ παλιότερα αλλά δεν νομίζω να αξίζει https://www.thelab.gr/forums/topic/178646-αλλαγή-modemrouter-ευρυζωνική-γραμμή/

εκτός κι αν έχεις απαιτήσεις από wfi (δεν έχω άποψη συνήθως το έχω κλειστό) ή κάτι άλλο που χρειάζεσαι να κάνεις.

 

Έγινε επεξεργασία από idonthave
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, ΓιαγκΤ said:

 

οκ τρέλα όπως πάντα οι isp στην ελλάδα...και να πω την αλήθεια δεν ξέρω τι θα γίνει εαν γυρίσουμε σε voip....τουλάχιστον με την pstn έχεις τηλέφωνο (μέχρι να μείνει απο ρεύμα και το κτήριο του οτε)
αλλά
αυτοί στην huffpost ένα συντάκτη να διαβάζει τα άρθρα δεν έχουν??
(πχ κλίση αντί για κλήση σεπ18/2018 το telephony που έγινε tylephony)

Έγινε επεξεργασία από acct
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, ΓιαγκΤ said:

Ένας Δρ. Πυρηνικής Τεχνολογίας σηκώνει τα χέρια μπροστά στον ΟΤΕ

 

Κάποιος που συστήνεται με το επίπεδο της εκπαίδευσής του, απλώς για να μας πει ότι ο ΟΤΕ έχει κακή εξυπηρέτηση πελατών, έχει μεγαλύτερα προβλήματα... Το θέμα της κατάργησης του POTS ελπίζω ότι το έχουμε καλύψει πιο σφαιρικά και στο φόρουμ.

 

1 hour ago, shattered said:

αυτοί στην huffpost ένα συντάκτη να διαβάζει τα άρθρα δεν έχουν??

 

Που να τον πληρώνουν κιόλας; Μπα σε καλό σου! ?

  • Like 2
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 1 ώρα, το μέλος acct έγραψε:

 

Κάποιος που συστήνεται με το επίπεδο της εκπαίδευσής του, απλώς για να μας πει ότι ο ΟΤΕ έχει κακή εξυπηρέτηση πελατών, έχει μεγαλύτερα προβλήματα... Το θέμα της κατάργησης του POTS ελπίζω ότι το έχουμε καλύψει πιο σφαιρικά και στο φόρουμ.

 

 

Προφανώς αποτελεί παρέμβαση της σελίδας η επικεφαλίδα προς άγραν πελατείας αφού και εσύ με αυτό τσίμπησες

Μια κατάσταση που διαιωνίζεται δεν θεωρείται λήξασα ποτέ.

Πχ έλιξε το συμβόλαιο μου και αντί να με ειδοποιήσουν σε ένα από τα δεκάδες τηλεφωνήματα που μου κάνουν για αναβάθμιση συμβολαίου στο κινητό, μου έστειλαν λογαριασμό 71,50€  μόνο πάγιο

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, ΓιαγκΤ said:

Προφανώς αποτελεί παρέμβαση της σελίδας η επικεφαλίδα προς άγραν πελατείας αφού και εσύ με αυτό τσίμπησες

 Μια κατάσταση που διαιωνίζεται δεν θεωρείται λήξασα ποτέ.

Πχ έλιξε το συμβόλαιο μου και αντί να με ειδοποιήσουν σε ένα από τα δεκάδες τηλεφωνήματα που μου κάνουν για αναβάθμιση συμβολαίου στο κινητό, μου έστειλαν λογαριασμό 71,50€  μόνο πάγιο

 

Ειλικρινά, αν το διάβαζα σε φόρουμ όπου δεν είμαι συντονιστής, δε θα πάταγα ποτέ τον σύνδεσμο. Το σχόλιο του @shattered δεν ήταν υπερβολικό. Κατανοώ την αγανάκτησή σου και σε κάποιον βαθμό τη συμμερίζομαι. Δε γίνεται να θυμάσαι και να προλαβαίνεις τα πάντα κι όλοι έχουμε πάθει κάτι παρόμοιο. Αλλά δεν είναι ευθύνη της εταιρείας να σε προστατέψει από λάθη που εσένα σου κοστίζουν και εκείνη την ευνοούν. Βεβαίως, είναι bad business, οπότε, αν έχεις επιλογή, πήγαινε σε άλλον πάροχο, για να καταλάβουν έμπρακτα τη δυσφορία σου.

 

Στο θέμα του VoBB όμως, το ουσιώδες ζήτημα είναι άλλο από αυτό που κάνει σημαία το άρθρο (ασχετοσύνη στο τηλεφωνικό κέντρο με τους εναλλάξιμους part-timers). Η ιδιωτική αγορά τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα έχει καταλήξει στην οριστική κατάργηση του POTS, γιατί (της) είναι ασύμφορο. Το σημαντικό τώρα είναι να εξασφαλίσουμε ότι τουλάχιστον θα καρπωθούμε τα οφέλη της μετάβασης σε νεότερες τεχνολογίες, συμπεριλαμβανομένης της μείωσης του κόστους για τον καταναλωτή. Εκεί έχει ρόλο η ΕΕΤΤ, μη σου πω κι η Επιτροπή Ανταγωνισμού.

Link to comment
Share on other sites

Έχει πλάκα όμως να σε υποχρεώνει να πας σε μια υπηρεσία με πολύ χαμηλό κόστος και ποιότητα ίσως, αλλα να συνεχίζεις να πληρώνεις τα ίδια. Αφού είναι λαμόγια, έλεγχος δεν υπάρχει από την πολιτεία, καλά μας κάνουν.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.