Jump to content



WAMTA Season 2 Race #5 - Silverstone GP - 26/3/2017


akis_z80

Recommended Posts

Συγχαρητήρια σε όλους και ευχαριστούμε για την αναμετάδοση! Ιδιαίτερα συγχαίρω στους team mates μου @Stelios F. και @wargasm για την 2η και 1η θέση αντίστοιχα. 

Το "σοβαρό" incident το είχα με τον @fatalara και το έπιασε και live μετάδοση! Δεν ξέρω αν έπρεπε να πατήσω φρένο σε εκείνο το σημείο, ή αν θα έπρεπε να πάει αριστερά ο @fatalara (με έκλεισε και δεν είχα που αλλού να πάω), ας το κρίνουν οι αγωνοδίκες (report πάντως δεν κάνω, απλά για συζήτηση - εκτός αν κάνει ο @fatalara).

Γενικά δεν είμαι ευχαριστημένος από τον αγώνα μου, αλλά θα μπορούσα να πάω και χειρότερα... Άσε που λογικά θα κερδίσω και μια θέση στα χαρτιά γιατί κάποιος μάλλον ξέχασε να μπει στα pits! ;)

Έγινε επεξεργασία από Anthemius
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 1 ώρα, το μέλος Aris Teidis έγραψε:

Να ζητήσω συγνώμη για την αναστάτωση που προκάλεσα μετά την εκκίνηση στην τρίτη στροφή - πάγωσε η οθόνη μου επί δύο δεύτερα 10 μέτρα πριν την στροφή και οδηγούσα στα τυφλά... Συγνώμη ξανά από @fatalara @PolomanGR και όποιον άλλο έμπλεξα στη φάση.

Αρη για καποιο λογο εβλεπα και εγω κολληματα,δεν ξερω αν εφταιγες εσυ η ο σερβερ,και στο βίντεο που βλεπω τωρα για τον μισο πρωτο γυρο βλεπω σπασμωδικές κινήσεις.

 

Ο δικος μου αγωνα περιλαμβανε στρατηγική και σταθεροτητα,εβαλα medium και θα εκανα μοναχα ενα τυπικο πιτ στοπ,δεν ηξερα τι θεωρείται αρκετο,οποτε εβαλα απλα ενα λιτρο για να ειμαι σίγουρος.

Δυστυχως απο το χτύπημα ειχα χτυπημένη αεροτομη,δεν ξερω αν εχανα χρονο, παντως αποφασισα να μην αλλαξω. Μετα τον "χορο των πιτ", βρέθηκα 3ος μπροστα απο τον @Georgiadis Giorgos, ο οποιος με φρέσκα μαλακά ελαστικά ηταν πιο γρηγορος και παρολο που σιγουρα δεν θα τον κρατουσα αλλα 25 λεπτα,τα ντουμπλαρισματα εκαναν πιο ευκολο το προσπερασμα.

Απο εκει και περα η διαφορα μας ανοιγε ενω ο επομενος που ηταν ο αρης νομιζω ηταν σε αποσταση 20 δευτερολεπτων σταθερα.

Γενικα θεωρω οτι ηταν καλος αγωνας για μενα,ισως αν δεν ειχα το χτύπημα στην αρχή να μπορουσα να πιεσω για την 3η θεση,ισως και οχι.

 

Μετα τον αγωνα ειδα το stream,πολυ ωραιο,και ίσως το μονο που ελειπε ηταν η γνωση των οδηγων,αν ηξερε τουλαχιστον ποιος ειναι ποιος στον αγωνα η περιγραφη θα ηταν κορυφη,οπως ειπώθηκε ηδη,αν ηταν και ο @GoMaR στον σχολιασμο που μας γνωριζει και σαν οδηγους θα ηταν πολυ ωραια,θα ειχε και συζητηση-σχολιασμο.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Εγω τον βοηθουσα οσο μπορουσα σε pm για πληροφοριες σχετικα με το cup και το community μας.
Θα ηταν πιο ωραιο ναι.Ειδικα να καλυπτω καποιες αποριες παιδιων η να λεω περισσοτερες σχετικα με εσας :D

 

Παντως ηταν σα πραγματικη αναμεταδοση.Πολυ το χαρηκα αληθεια.

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Μπράβο στους νικητές κάθε κατηγορίας και σε όλους σας για την συμμετοχή και τις μάχες!

Κακός αγώνας σήμερα για μένα. Practice δυστυχώς μόνο πριν τον αγώνα και πάλι καλά που είχα και net και μπήκα! Οι διαφορές χαοτικές!
Ωστόσο είχα πολύ ωραίες και δυνατές μάχες διαρκείας με τον @aKosmas και προς το τέλος με τον @4WNikos! Συγγνώμη Νίκο για την "σπρωξιά" στο chicane, λάθος υπολογισμός φρένων :( Σε περίμενα πάντως να φύγεις έστω πρώτος.

 

Τέλος, συγχαρητήρια Γιώργο @Etern4L για την κάλυψη που μας πρόσφερες! Μπράβο, πολύ καλή δουλειά! :T:

 

edit: Replay https://www.dropbox.com/s/xdwn6pa0e935g6l/Wamta_2_Race_5_SilverstoneGP.rar?dl=0

Έγινε επεξεργασία από jumaru99
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ωραίος και αυτός ο αγώνας, απλά και εγώ ένιωθα οτι πετύχαινα κίνηση στα χειρότερα σημεία όλη την ώρα! Μέχρι και

4-5 sec πρέπει να έχασα μέσα σε 2 στροφές σε κάποια φάση χωρίς επαφή η λάθος... αλλά φαντάζομαι για όλους πάνω κάτω το ίδιο ήταν.

 

Είχαμε αρκετά καλή μάχη με το Στέλιο για μεγάλο μέρος του αγώνα, με τη μάχη να επηρεάζεται και από αργά αυτοκίνητα αναγκαστικά μια προς τη μία μια προς τη άλλη. Είχα ξεκινήσει με τέρμα fuel και στο στοπ έβαλα όση ώρα άλλαζα και λάστιχα μόνο :hehe: 7-9 δεύτερα κέρδος πιθανώς. Μετά απλά κοιτούσα αν μπορώ να ανοίξω λίγο χωρίς να κάνω πολλά παραπάνω cuts... :whistling:

 

Ένα συγνώμη από @jumaru99 που του έδωσα ενα tap από πίσω και πρέπει να έχασε 2 δεύτερα :( περίμενα οτι θα άρχιζες να επιταχύνεις λίγο νωρίτερα, βέβαια όταν είσαι στο LMP ότι και να νομίζεις... δεν υπολόγισα σωστά. @liakjim ισχύει, δε σύμφαιρε αυτό που δοκίμασες, κυρίως γιατι τα med ήταν το πολύ 0.5 sec πιο αργά από softs, ενώ φαγωμένο με φρέσκο ελαστικό είχε πολύ μεγαλύτερη διαφορά. Συγνώμη και για το περίεργο incident, βγήκα με φρέσκα λάστιχα και γεμάτη μπαταρία και περίμενα οτι αν δώσω όλο το boost εκεί θα με αφήσεις, ή οτι δε θα άδειαζες τη μπαταρία πριν την ευθεία που ακολουθεί. Τουλάχιστον αυτό θα έκανα εγώ αφού με μάχη μόνο χρόνο θα χάναμε και οι 2 από τη μάχη που είχα εγώ με το Στέλιο και εσύ με Θοδωρή χωρίς λόγο.

 

Ωραίο φαινόταν το stream :D πολλά μπράβο σε όλους!

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος Anthemius έγραψε:

Συγχαρητήρια σε όλους και ευχαριστούμε για την αναμετάδοση! Ιδιαίτερα συγχαίρω στους team mates μου @Stelios F. και @wargasm για την 2η και 1η θέση αντίστοιχα. 

Το "σοβαρό" incident το είχα με τον @fatalara και το έπιασε και live μετάδοση! Δεν ξέρω αν έπρεπε να πατήσω φρένο σε εκείνο το σημείο, ή αν θα έπρεπε να πάει αριστερά ο @fatalara (με έκλεισε και δεν είχα που αλλού να πάω), ας το κρίνουν οι αγωνοδίκες (report πάντως δεν κάνω, απλά για συζήτηση - εκτός αν κάνει ο @fatalara).

Γενικά δεν είμαι ευχαριστημένος από τον αγώνα μου, αλλά θα μπορούσα να πάω και χειρότερα... Άσε που λογικά θα κερδίσω και μια θέση στα χαρτιά γιατί κάποιος μάλλον ξέχασε να μπει στα pits! ;)

Νομιζω ολοι μπηκαμε.

Σιγουρα ο marmagas,αν εννοεις αυτον γιατι ειδα δεν εκανε register το πιτ του,αλλα ειχε μπει μπροστά μου οποτε ξερω οτι μπηκε.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Τα GT4 μπήκαμε όλα pit? Κάπου είδα και ανοιξε πάρα πολύ η διαφορά μου απο τα μπροστά.

 

Κάτι άσχετο, την Maserati πως και δε τη προτίμησε κανείς σε κανέναν αγώνα? :p

Link to comment
Share on other sites


 
Η αναμετάδοση με βάση το Twitch μένει ~15 μέρες στο κανάλι (αν δεν κάνω λάθος, δεν είμαι partnered δυστυχώς). Αν θέλετε το βίντεο να το ανεβάσετε ή να το κρατήσετε πείτε μου να το κατεβάσω και να σας το στείλω.


Yes please.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Etern4L said:

 

Η αναμετάδοση με βάση το Twitch μένει ~15 μέρες στο κανάλι (αν δεν κάνω λάθος, δεν είμαι partnered δυστυχώς). Αν θέλετε το βίντεο να το ανεβάσετε ή να το κρατήσετε πείτε μου να το κατεβάσω και να σας το στείλω.

Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να το ανεβάσεις όπως είναι στο youtube! Μόνο εκεί θα είναι σίγουρο πως δεν θα χαθεί!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, khr1s said:

Τα GT4 μπήκαμε όλα pit? Κάπου είδα και ανοιξε πάρα πολύ η διαφορά μου απο τα μπροστά.

 

Κάτι άσχετο, την Maserati πως και δε τη προτίμησε κανείς σε κανέναν αγώνα? :p

 Tactics!!  Ίσως κάποιοι δεν άλλαξαν λάστιχα ή ξεκίνησαν με full tank και δε χρειάστηκε να βάλουν πολλά λίτρα βενζίνη.. Μην ανησυχείς, αν κάποιος δεν μπήκε(απίθανο) θα φανεί.

 

Τώρα για τη Maserati.. αλλαγή αυτοκινήτου δε γίνεται mid-season.

Στην αρχή επέλεξαν όλοι Cayman για 2 λόγους πιστεύω: ήξεραν καλά το αυτοκίνητο από το clc cup + ότι η maserati δεν έχει abs.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

είπες ABS @akis_z80, και θυμήθηκα ενα video του jimmy broadbent, που ειπε ότι στο assetto ειναι ανάποδα η ρύθμιση.....δηλαδή στο 1 ειναι το abs στο max......kai πχ στο 10 ειναι το ελάχιστο..... ισχύει;; εγω νομιζα όσο μικροτερο το abs τόσο  πιο λίγο δουλευει..... (στο traction kai εκει ανάποδα ειναι;;) 

Link to comment
Share on other sites

Μπραβο στους νικητες καθε κατηγοριας!

Στην ομαδα μου επισης!

Καθε αγωνας μια περιπετεια!!

Οπως φανηκε λυθηκε το προβλημα των κρασαρισματων,αμην!!!

Μπραβο και στα παιδια της οργανωσης με τα στριμακια,καθως και στους ..συνεργατες(@gomar)!!!

Στα δικα μου τωρα,DSP or not DSP?

Downshift protection or not?

Ναι να υπαρχει αλλα.....

Στην περιπτωση μου μαλλον μου χαλασε τον αγωνα.

Σωστα στις ψηλες δεν με αφηνε να κατεβασω αλλα αυτο συνεχιστηκε και στις σωστες αλλαγες,ενα πραγμα σαν να κολλησε.

Στις αργες καμπες εχανα πολυυυυ αφου αντι για 2η εμενα με 4η,καπου πηγα να χαλασω και τον αγωνα του ραπιντ και αλλων...

Αυτη η μιζερια κρατησε πολυ και λεω μαλλον επαθε ζημια το κιβωτιο και μπαινω πιτς πολυ νωριτερα απο το προγραμματισμενο.

Επιλεγω διορθωση ολων των ζημιων και πολλα καυσιμα χωρις αλλαγη ελαστκων(soft).

Παλι τα ιδια,σηματακι και ηχος προειδοποιησης,και οι αλλαγες πολυ πριν τις max rpm.

Ξενερωμα,παει ο αγωνας...

Σαν απο θαυμα εφτιαξε τις τελευταιες 10 στροφες,πολυ αργα...

Καλως το ενσωματωσε η κουνος σε αμαξοα που το εχουν απο την μανα τους αλλα μαλλον χρειαζεται λιγη δουλεια και περισσοτερη ανοχη,οπως εκαναν στο ρεισρουμ.

Μεγαλη κουβεντα περι DSP και engine breaking.

DSP ON,δεν σε αφηνει να κατεβαζεις σαν μπαμπουινος,καλο,απο την αλλη στις γρηγορες καμπες αν χρειαστεις το κατεβασμα και εισαι ψηλα παπαλα,σε υποχρεωνει να τσιμπησεις λιγο φρενο ωστε να πιασεις τις σωστες στροφες κινητηρα.Ο χρονος που χανεις απο την αποτυχια κατεβασματος μεχρι να τσιμπησεις φρενο ειναι αρκετος

ωστε να χασεις τελειως το απεξ,στην στροφη,τον ρυθμο,ολα!

DSP OFF,τρελα κατεβασματα και μικρη χρηση φρενων αλλα και φθορα κιβωτιου και τιμωρια μεχρι απωλειας του.

Βεβαια τις μηχανικες φθορες απο τρελα κατεβασματα πρεπει να τις ενσωματωσεις σωστα με ενδειξεις θερμοκρασιων ας πουμε ωστε να ξερεις τι γινεται οταν κανεις λαθος αλλαγες.

Ξαναρχομαι στο θεμα μου,χαλασε ο αγωνας μου οχι απο την υπαρξη του DSP αλλα απο την εμμονη του ακομα και σωστες και under the limit αλλαγες ταχυτητων.

 

 

Παλι μπραβο σε ολους και παμε .....στην κολαση!!!!

εντιτ,το παραδοξο ειναι οτι σε πρακτις στον σερβερ το Σαββατο και για μια ωρα και δεν μου το εκανε ουτε μια φορα....

και εκει πιεζα πιο πολυ,τι να πω....

 

 

Έγινε επεξεργασία από Dimitris Pappas
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Μπραβο στους νικητες καθε κατηγοριας!
Στην ομαδα μου επισης!
Καθε αγωνας μια περιπετεια!!
Οπως φανηκε λυθηκε το προβλημα των κρασαρισματων,αμην!!!
Μπραβο και στα παιδια της οργανωσης με τα στριμακια,καθως και στους ..συνεργατες(@gomar)!!!
Στα δικα μου τωρα,DSP or not DSP?
Downshift protection or not?
Ναι να υπαρχει αλλα.....
Στην περιπτωση μου μαλλον μου χαλασε τον αγωνα.
Σωστα στις ψηλες δεν με αφηνε να κατεβασω αλλα αυτο συνεχιστηκε και στις σωστες αλλαγες,ενα πραγμα σαν να κολλησε.
Στις αργες καμπες εχανα πολυυυυ αφου αντι για 2η εμενα με 4η,καπου πηγα να χαλασω και τον αγωνα του ραπιντ και αλλων...
Αυτη η μιζερια κρατησε πολυ και λεω μαλλον επαθε ζημια το κιβωτιο και μπαινω πιτς πολυ νωριτερα απο το προγραμματισμενο.
Επιλεγω διορθωση ολων των ζημιων και πολλα καυσιμα χωρις αλλαγη ελαστκων(soft).
Παλι τα ιδια,σηματακι και ηχος προειδοποιησης,και οι αλλαγες πολυ πριν τις max rpm.
Ξενερωμα,παει ο αγωνας...
Σαν απο θαυμα εφτιαξε τις τελευταιες 10 στροφες,πολυ αργα...
Καλως το ενσωματωσε η κουνος σε αμαξοα που το εχουν απο την μανα τους αλλα μαλλον χρειαζεται λιγη δουλεια και περισσοτερη ανοχη,οπως εκαναν στο ρεισρουμ.
Μεγαλη κουβεντα περι DSP και engine breaking.
DSP ON,δεν σε αφηνει να κατεβαζεις σαν μπαμπουινος,καλο,απο την αλλη στις γρηγορες καμπες αν χρειαστεις το κατεβασμα και εισαι ψηλα παπαλα,σε υποχρεωνει να τσιμπησεις λιγο φρενο ωστε να πιασεις τις σωστες στροφες κινητηρα.Ο χρονος που χανεις απο την αποτυχια κατεβασματος μεχρι να τσιμπησεις φρενο ειναι αρκετος
ωστε να χασεις τελειως το απεξ,στην στροφη,τον ρυθμο,ολα!
DSP OFF,τρελα κατεβασματα και μικρη χρηση φρενων αλλα και φθορα κιβωτιου και τιμωρια μεχρι απωλειας του.
Βεβαια τις μηχανικες φθορες απο τρελα κατεβασματα πρεπει να τις ενσωματωσεις σωστα με ενδειξεις θερμοκρασιων ας πουμε ωστε να ξερεις τι γινεται οταν κανεις λαθος αλλαγες.
Ξαναρχομαι στο θεμα μου,χαλασε ο αγωνας μου οχι απο την υπαρξη του DSP αλλα απο την εμμονη του ακομα και σωστες και under the limit αλλαγες ταχυτητων.
 
 
Παλι μπραβο σε ολους και παμε .....στην κολαση!!!!
εντιτ,το παραδοξο ειναι οτι σε πρακτις στον σερβερ το Σαββατο και για μια ωρα και δεν μου το εκανε ουτε μια φορα....
και εκει πιεζα πιο πολυ,τι να πω....
 
 


Μήτσο το σύστημα είναι hardcoded στο εκάστοτε αμάξι και ΔΕΝ μπορεί να απενεργοποιηθεί.
Το μόνο που βγαίνει είναι η ένδειξη , που μπήκε στο 1.13 γιατί οι νουμπαδες σπάγανε τις μπάλες στους devs ότι το παιχνίδι είχε πρόβλημα και δεν τους κατέβαζε ταχύτητα...

Πάμε τώρα στο "πρόβλημα" .
Το έβαλα σε εισαγωγικά γιατί ίσως να παίζει ανθρώπινος παράγοντας
Ναι εσύ [emoji39]

Πιθανότητες :

1. Bug του αυτοκινήτου . Δεν νομίζω γιατί δεν το είχε άλλος .
2. Στιγμιαίο bug/κόλλημα. Δεν νομίζω γιατί πώς έφτιαξε μόνο του?
3. Φθορά του hardware. Μάλλον όχι αλλιώς δεν θα σου έβγαινε το μήνυμα
4. Εσύ. Ίσως να παρεξήγησες την λειτουργία της ένδειξης και να κόλλησε ο εγκέφαλός σου σε αυτό ή έμπαινες πολύ στους κοφτες.
Μάλιστα το γεγονός ότι λες ότι μπορούσες να το κάνεις off ή ON , που δεν μπορείς το παιχνίδι δεν σε αφήνει, ισχυροποιεί την υποψία μου.

Ψηφίσω το 4.

ΥΓ χθες δοκίμασα το αμάξι και δεν είδα πρόβλημα.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Μερικες φορες απο το αγχος μας να κατεβασουμε γρηγορα ταχυτητες παταμε 15 φορες το shift down μεσα σε λιγοτερο απο 1 δευτερολεπτο..Αυτο μας κανει να πιστευουμε οτι εχει το αμαξι προβλημα και δε κατεβαζει. :p

 

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορεις να το κανεις ON,OFF,δεν καταλαβες τι εννοω.

Ο εγκεφαλος μου δεν κολλησε,κατι αλλο κολλησε!

Εκανα τα κατεβασματα τοσο χαμηλα,πιο πολυ θα εσβηνε!!!!

Το αμαξι το οδηγαω απο την αρχη του γουαμτα,χθες μλκστηκε!

Στο ειπα,το Σαββατο εκανα πρακτις μεγαλα στιντ και δεν εμφανιστηκε το κολλημα.

Το DSP ON,OFF το ειπα αν υπηρχε σαν τυπου aid,να μπορεις να το διαλεξεις.

Έγινε επεξεργασία από Dimitris Pappas
Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορεις να το κανεις ON,OFF,δεν καταλαβες τι εννοω.
Ο εγκεφαλος μου δεν κολλησε,κατι αλλο κολλησε!
Εκανα τα κατεβασματα τοσο χαμηλα,πιο πολυ θα εσβηνε!!!!
Το αμαξι το οδηγαω απο την αρχη του γουαμτα,χθες μλκστηκε!
Στο ειπα,το Σαββατο εκανα πρακτις μεγαλα στιντ και δεν εμφανιστηκε το κολλημα.
Το DSP ON,OFF το ειπα αν υπηρχε σαν τυπου aid,να μπορεις να το διαλεξεις.


Πιο πάνω διαχώρισες δύο περιπτώσεις όπου με on δεν σε άφηνε ενώ με off σε άφηνε.

Τί εννοείς?

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Και μένα μου έσκασε 2 - 3 φορές το μήνυμα, αλλά εχω την εντύπωση πως αμα κατέβαζε στα συγκεκριμένα σημεία όλες τις φορές που είχα πατήσει θα είχα βάλει όπισθεν. Να μην πω ότι θα είχα φτάσει μείον έκτη:hehe:

Δεν είδα τρελές διαφορές εκτος απο την οπτική ειδοποίηση, αλλα καταλαβαίνω τον marmaga γιατί όταν κολλάει η κατεβασιά χάνεις εντελός το άπεξ και τον ρυθμό σου.

 

Ο αγώνας μου κατά τα άλλα...

Έχασα για 0,04 την pole που έδινε εσωτερική στην 1η στροφή.

Στην αρχή μου χώθηκε και ο τρισκατάρατος ο γιώργης απο εσωτερική και έχασα και την 2η.

Κοιτώντας τα λάστιχα με το που είδα ότι είχε soft κατάλαβα πως ηταν θέμα χρόνου να τα φτύσουν και να τον περάσω.

Παρόλα αυτά χάσαμε κανά 10άρη δεύτερα να χτυπιόμαστε σαν τα ζα την ώρα που ο μπριζόφσκι έκανε μπροστά υγιεινό περίπατο...

Φορούσε και αυτός soft οπότε φυσιολογικά σκεφτόμουν ότι κάπου θα του τα φτυναν και αυτού και θα τον περνούσα σαν άρχιζε τα πεντοζάλια.

Έλα όμως που ο ρημαδιασμένος κρατούσε και τα σοφτ σε καλή σχετικά κατάσταση και μου άνοιγε τουλάχιστον για τα πρώτα 2/3 του κάθε σκέλους του αγωνα και απλά του ψηλομείωνα την διαφορά στο τελευταίο 1/3. Στο 2ο σκέλος που είχε 100άρισει και το γκρίπ το πήρα απόφαση ότι δεεεεν...

 

Χωρίς να υποτιμώ την υποδειγματική οδήγηση του oxide, πιστεύω πως ήταν λίγο imba τα 2 αμάξια.

Αν δεν ήταν σε απόλυτο hotlap χρόνο, ήταν σίγουρα αν έβαζες μέσα στο λογαρισμό και το πως πήγαιναν με soft.

Στην οδήγηση μου με soft είχα μέσα σε ένα μόλις γύρο κόκκινα εμπρός και ~30 psi απο τα 26 optimal

Έγινε επεξεργασία από uhu
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.