Jump to content



WAMTA Season 2 Race #3 - MONZA - 12/3/2017


akis_z80

Recommended Posts

17 hours ago, angeln1ck said:

Μπράβο σε όλους για έναν ακόμα ωραίο αγώνα! 

Ευχαριστώ για τα καλά λόγια @aKosmas & @jumaru99. Όντως η τακτική του πιτ στοπ χωρίς αλλαγή ελαστικών ήταν αυτή που μου έδωσε την νίκη! Αν και βέβαια ήταν πολύ δύσκολο μιας και η φθορά τα έκανε να αλλάζουν θερμοκρασία πιο γρήγορα από το κανονικό με αποτέλεσμα να αλλάζουν τα σημεία φρεναρίσματος από γύρο σε γύρο...

Να πω όμως και κάτι που δεν αναφέρθηκε... Παρόλο που στην πρώτη στροφή τα πράγματα γαμιουνται πάντα για μένα και καταλήγω τελευταίος, σε όλο τον υπόλοιπο αγώνα δεν δημιουργείται κανένα πρόβλημα και επαφή στα ντουμπλαρισματα με αποτέλεσμα να έχω έναν απροβληματιστο αγώνα. 

 

Αφού ξεκίνησα υποθετικά από το τέλος πέρασα γρήγορα τον Κοσμά μιας και χτύπησε με κάποιον άλλο... Και έφτασα στο εμπόδιο @4WNikos ,μπράβο πολύ καλή άμυνα αν και άτυχος...Μου πήρε πολύ ώρα να σε περάσω και έδωσες πολύ ωραία χώρο για τους δύο μας.

Από εκεί και μετά ήμουν σχεδόν μόνος, βλέποντας στο βάθος τον βασιλη και τον Σωτήρη. Ο Βασίλης βέβαια πάλι άτυχος, όντως ένα ευχέλαιο θα ήταν καλό :D. Έκανα, λοιπόν, το πιτ στοπ και ήλπιζα να μην είχε κάνει το δικό του, ο Σωτήρης. όταν με ενημέρωσε το crew chief ότι το προπορευόμενο αυτοκίνητο μπαίνει στα πιτ, αναθάρρησα, και μετά την έξοδο των πιτ τον είδα να βγαίνει από πίσω μου. Μείωνε την απόσταση αλλά ευτυχώς τον κοπανησε ο @Georgiadis Giorgos (ήταν συνεννοημενο :p ) και τελικά πήρα την νίκη!! 

Όλο και καλύτερα για μένα...Πάμε ομαδάρα δυνατά για πρωτάθλημα!!! 

Το ευχαριστήθηκα και εγώ. Αλλά ήσουν γρηγορότερος και μου ήταν πολύ δύσκολο να κρατήσω το ρυθμό σου. Μετά είχα και επαφή που με άφησε αρκετά πίσω.

Link to comment
Share on other sites

πριν 3 ώρες, το μέλος 4WNikos έγραψε:

@angeln1ck Η κόντρα μας. Είχα σκοπό να γράψω τον αγώνα για να μπει Youtube αλλά δεν έμεινα ευχαριστημένος από την απόδοση μου.

 

 

Ρε σεις,κατεβαστε τα skin να φαινεται ομορφο,τι ειναι αυτα τα ασπρα; :p 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 
Κρίμα κ άδικο που δεν είχα παραπάνω χρόνο να βρω πρόσφυση ιδίως στις εξόδους αλλά όπως θα δείτε είχαμε αρκετά ωραία κ καθαρή μάχη με το Θόδωρο.


Καταπληκτική μάχη και σχεδόν καθαρή ( γκουχ γκουχ ).

Γιατί αναβοσβήνεις τα φώτα συνέχεια? Είχες το ίδιο κουμπί για 2 functions?

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ένα ακουμπηματάκι είχαμε βρε συ στο πρώτο εσάκι σε διάστημα τόσων γύρων μην δυιλίζεις.

 

Είναι μπάγκ του ριπλέι μου.Τα φώτα τα έχω στο μπάττον μπόξ κ δεν έχω την ευχέρεια να τα πατάω.Αν παρατηρήσεις αναβοσβήνουν ακόμη κ χωρίς άλλο αμάξι μπροστά.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@akis_z80 @Stelios F.
Είδα την ανάρτηση των ποινών/βαθμολογιών και παρατήρησα πως αρκετοί είχαμε ποινή για παραβίαση του ορίου ταχύτητας εισόδου στα pit.

Παράθεση

Jumary99    9secs

4 δευτερόλεπτα για είσοδο στα pits με 110km/h. H επόμενη θα είναι διπλάσια.

Από το replay μου, επισυνάπτω τη στιγμή που έχω 110 km/h που βρίσκομαι πριν τη γραμμή των pit, καθώς και μία τη στιγμή που την πατώ με 69 km/h.

20170316011710_1.thumb.jpg.d94dafe692ea0a18fa7d38527f09aca1.jpg20170316011638_1.thumb.jpg.8349ee4c83c4fd533fa1d8a20e35cad2.jpg

Δεν συνάδει το γραφικό(γραμμή) με το με το σημείο μέτρησης του tool? ή θα πρέπει σε όλο το μήκος της παράκαμψης εισόδου μέχρι τα pit να διατηρούμε τα 80 km/h?

Δεν έχω διάθεση να προσβάλω τις ποινές, αλλά να καταλάβω που κάνω λάθος ώστε να μην επαναληφθεί.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κ γω έπρεπε να φρενάρω νωρίτερα γιατί είναι πριν τη γραμμή.Στον αγώνα θυμάμαι οτι μπήκα με 85km/h κ αυτό γιατί έχω το αππ.

 

Επίσης 9+4=13 κ μου έχετε δώσει 15secs.

 

στον πίνακα είναι το σωστό :)

Έγινε επεξεργασία από sosna
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Έλεγα να αποφύγω το app για περισσότερο ρεαλισμό, αφού υπάρχουν οι γραμμές. Αλλά αν δεν έχουν ακρίβεια :( τότε το app μου φαίνεται μονόδρομος.
Έτσι κι αλλιώς η παραπάνω ποινή δεν με επηρεάζει σε αυτόν τον αγώνα, αλλά θα 'ταν χαζό να μου διπλασιαστεί αν ξανασυμβεί σε κάποιον επόμενο. Οπότε app!

Link to comment
Share on other sites

Έλεγα να αποφύγω το app για περισσότερο ρεαλισμό, αφού υπάρχουν οι γραμμές. Αλλά αν δεν έχουν ακρίβεια [emoji20] τότε το app μου φαίνεται μονόδρομος.
Έτσι κι αλλιώς η παραπάνω ποινή δεν με επηρεάζει σε αυτόν τον αγώνα, αλλά θα 'ταν χαζό να μου διπλασιαστεί αν ξανασυμβεί σε κάποιον επόμενο. Οπότε app!

Ποιο app? Ποιες γραμμές;

Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

πριν 10 λεπτά, το μέλος rapid_fast έγραψε:

Ποιο app? Ποιες γραμμές;

Υπάρχει ένα app που σε ενημερώνει για την ταχύτητα εισόδου σου στο pitlane καθώς και τον χρόνο διέλευσης και στάσης. Αλλά απ' όσο το δοκίμασα τελικά δεν σε προειδοποιεί νωρίτερα πριν τη γραμμή(με μέτρα/απόσταση), να κόψεις όπως νόμιζα, άρα εκτός των στατιστικών τελικά δεν βοηθάει. Εκτός κι αν κάνω κάτι λάθος. Πάντως κι αυτό στο ίδιο σημείο με την γραμμή στο οδόστρωμα εντοπίζει την αρχή του pitlane. Δεν ξέρω, ας μας πουν τα παιδιά.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, jumaru99 said:

@akis_z80 @Stelios F.
Είδα την ανάρτηση των ποινών/βαθμολογιών και παρατήρησα πως αρκετοί είχαμε ποινή για παραβίαση του ορίου ταχύτητας εισόδου στα pit.

Από το replay μου, επισυνάπτω τη στιγμή που έχω 110 km/h που βρίσκομαι πριν τη γραμμή των pit, καθώς και μία τη στιγμή που την πατώ με 69 km/h.

20170316011710_1.thumb.jpg.d94dafe692ea0a18fa7d38527f09aca1.jpg20170316011638_1.thumb.jpg.8349ee4c83c4fd533fa1d8a20e35cad2.jpg

Δεν συνάδει το γραφικό(γραμμή) με το με το σημείο μέτρησης του tool? ή θα πρέπει σε όλο το μήκος της παράκαμψης εισόδου μέχρι τα pit να διατηρούμε τα 80 km/h?

Δεν έχω διάθεση να προσβάλω τις ποινές, αλλά να καταλάβω που κάνω λάθος ώστε να μην επαναληφθεί.

Θα το ξανακοιτάξουμε για να είμαστε σίγουροι. 

 

4 hours ago, sosna said:

Κ γω έπρεπε να φρενάρω νωρίτερα γιατί είναι πριν τη γραμμή.Στον αγώνα θυμάμαι οτι μπήκα με 85km/h κ αυτό γιατί έχω το αππ.

 

Επίσης 9+4=13 κ μου έχετε δώσει 15secs.

 

στον πίνακα είναι το σωστό :)

Είμαι σίγουρος πως το pitlane ξεκινά στη γραμμή ακριβώς, δεν υπάρχει track που να έχει τέτοιο πρόβλημα.

Για την λάθος πρόσθεση προφανώς λάθος καθώς ήταν και λίγο αργά :p

 

 

4 hours ago, jumaru99 said:

Έλεγα να αποφύγω το app για περισσότερο ρεαλισμό, αφού υπάρχουν οι γραμμές. Αλλά αν δεν έχουν ακρίβεια :( τότε το app μου φαίνεται μονόδρομος.
Έτσι κι αλλιώς η παραπάνω ποινή δεν με επηρεάζει σε αυτόν τον αγώνα, αλλά θα 'ταν χαζό να μου διπλασιαστεί αν ξανασυμβεί σε κάποιον επόμενο. Οπότε app!

Δεν χρειάζεται app, όταν κάνετε practice μπείτε για ένα pitstop και ελέγξτε το.

Link to comment
Share on other sites

 

Anthemius    16secs

10 δευτερόλεπτα για το ατύχημα στην Τ1 με Rapidfast.

 

Επειδή δεν έχω το ρεπλαυ, μπορείτε να βάλετε το video του report να το δω κι εγώ;

Όπως έχω ξαναγράψει, στην εκκίνηση και στην Τ1, κάποιος (μάλλον ο rapidfast?) με τράκαρε και το αυτοκίνητο έκανε τετακε...  This is all I know...

 

Σε κάθε περίπτωση, καλό είναι να εξηγείτε και το "λάθος" που έκανε κάποιος που έφαγε ποινή και όχι ένα γενικό και αόριστο "Χ secs για το ατύχημα στην Υ στροφή"...

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Πωωωωω καταστροφή τα results.

Ξύνουμε πάτο.:hehe:

 

Παρόλα αυτά ενα καλό result σε συνδυασμό με την μικρή απόσταση μεταξύ των ομάδων μπορεί να μας ανεβάσει ακόμα και 4ους.

Πάμε WWR !!! :neo:

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

35 minutes ago, Anthemius said:

 

Anthemius    16secs

10 δευτερόλεπτα για το ατύχημα στην Τ1 με Rapidfast.

 

Επειδή δεν έχω το ρεπλαυ, μπορείτε να βάλετε το video του report να το δω κι εγώ;

Όπως έχω ξαναγράψει, στην εκκίνηση και στην Τ1, κάποιος (μάλλον ο rapidfast?) με τράκαρε και το αυτοκίνητο έκανε τετακε...  This is all I know...

 

Σε κάθε περίπτωση, καλό είναι να εξηγείτε και το "λάθος" που έκανε κάποιος που έφαγε ποινή και όχι ένα γενικό και αόριστο "Χ secs για το ατύχημα στην Υ στροφή"...

 

 

 

Δεν υπάρχει video, αν θυμάμαι καλά, στην Τ1 στον πρώτο γύρο, αντί να κρατήσεις γραμμή για να χωρέσει και ο διπλανός σου, έστριψες πάνω του σαν να μην ήταν κανείς εκεί.

Οι ποινές στην Τ1 πρώτου γύρου έχουν διπλασιαστεί λόγω επικινδυνότητας, κανονικά ήταν 5 secs. Θα μπορούσε να είχε γίνει χαμός με τόσα αυτοκίνητα που ερχόντουσαν.

35 minutes ago, Anthemius said:

Σε κάθε περίπτωση, καλό είναι να εξηγείτε και το "λάθος" που έκανε κάποιος που έφαγε ποινή και όχι ένα γενικό και αόριστο "Χ secs για το ατύχημα στην Υ στροφή"...

Θα προσπαθήσουμε να είμαστε πιο αναλυτικοί, απλώς μας πήρε 5-6 ώρες να βγάλουμε ποινές αυτή τη φορά και γιαυτό η σύντομες περιλήψεις. (Τα cuts ήταν τόσα πολλά που τα ελέγξαμε τα περισσότερα και manual...)

 

Είμαστε ανοικτοί σε συζήτηση για τα incidents. (επεξήγηση και υπόδειξη του χρονικού σημείου / video)

Έγινε επεξεργασία από Stelios F.
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 1 ώρα, το μέλος Stelios F. έγραψε:

Δεν χρειάζεται app, όταν κάνετε practice μπείτε για ένα pitstop και ελέγξτε το.

Γι αυτό μου έκανε εντύπωση επειδή το είχα κάνει practice, έχοντας βρει και το σημείο φρεναρίσματος(λοξές διακεκομμένες γραμμές) και το ξανακοίταξα. Το κάνω σε κάθε πίστα που τρέχουμε μιας και είναι και στους κανόνες. Αλλά είδα και την μεγάλη διαφορά 80km/h-110km/h +30km/h. Αν έβλεπα πχ 85km/h θα έλεγα κάπου έκανα λάθος, δεν φρέναρα αρκετά, δε βαριέσαι. Δοκίμασα βέβαια και το app μετά, μήπως και με βοηθούσε να αντιληφθώ περισσότερο που και τι ενδεχομένως έκανα λάθος. Τέσπα δεν πειράζει, όπως προείπα δεν έχει επίπτωση στην τωρινή κατάταξη.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.