Jump to content



AMD ZEN thread


jesus

Recommended Posts

7 hours ago, billpeppas said:

Μια χαρά ουσία έχει.

 

Real life testing είναι.

 

Έχω Titan Xp.

Θέλω να παίρνω τα περισσότερα fps στα games μου που τα παίζω στα ultra settings & X resolution.

Αν με τον Χ CPU έχω παραπάνω FPS από ότι με τον Υ CPU, είναι άκυρη η σύγκριση δηλαδή επειδή δεν είναι καθαρό CPU test ?

και που έχεις titan xp δημιουργεί bottleneck ίσως μετά από μερικές γενιές (2022) να μην έχουμε gpu bottleneck
και επίσης αν έχεις titan xp και παίζεις σε 1080p κάτι κάνεις λάθος !

Link to comment
Share on other sites

Πάλι λάθος είσαι.

 

Πραγματική είναι η χρήση.
Και game θα παίξεις στα 1080p/1440p/2160p όπως ορίζει το monitor σου, και σε game details όσο πιο max υποστηρίζει η κάρτα σου ( εφόσον είσαι gamer, και όχι old school CS competitive gamer ).

 

Ναι, στα 1024x768 0xAA 0xAF Low Details οι διαφορές μεταξύ CPU θα είναι μεγαλύτερες... αλλά τι αξία έχει για εσένα αν είσαι gamer ? εκεί θα παίξεις ?

 

Εκτός και αν πάμε στην λογική παίρνω αμάξι για να μπαίνω στις στροφές τάπα, και αντί να κάνουμε τεστ ελιγμό moose maneuver π.χ. κοιτάμε τεστ 0-100.

Link to comment
Share on other sites

ram speed test --> Μοναδικός φραγμός στις επιδόσεις η ram speed. cpu test --> Μοναδικός φραγμός στις επιδόσεις η cpu κοκ.

Κάποιος παίρνει Titan Xp για 4Κ στα 60fps. Κάποιος άλλος για 2Κ στα 120fps. Κάποιος τρίτος για 4Κ 60fps για 8 χρόνια. Τις ίδιες cpu απαιτήσεις έχουν όλοι αυτοί;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

CPU test είναι όλα.

Εκτός και ανακαλύψατε PC που παίζει games δίχως την παρουσία CPU.

 

Τα έχετε κάνει αχταρμά ταραμοσαλάτα.

CPU Review = περιλαμβάνω τα πάντα, rendering, encoding, DAW, A/V authoring, gaming, HPC, office, photoshop, etc.

 

Από την στιγμή που αλλάζοντας CPU/MHz σε τωρινή τεχνολογία υπάρχουν διαφορές στα min & avg fps @ 1080p, 1440p, 2160p ( στο τελευταίο σε κάποιες περιπτώσεις, γιατί επί το πλείστον δεν ), πρέπει να υπάρχουν και αντίστοιχα tests/reviews.

 

Link to comment
Share on other sites

για να ετοιμαζόμαστε για το Vega σιγά σιγά ....

Φημολογείται ότι υπάρχει μία περίπτωση να βγει στις 25/5/2017 γιατί τόσο απέχει από την γη ο Αστερισμός (Απόσταση από τη Γη: 25,05 έτη φωτός)
edit --> αν βγει αυτή την μέρα απλά θα παραδεχθώ πόσα στόκια είμαστε και μας τρολάρει κανονικά η AMD (Διότι από την πρώτη στιγμή μας αποκάλυψε πότε θα βγει (εκτός του έτους))

 

επίσης σε λίγες μέρες  βγαίνει το PREY (Prey will launch on May 5th 2017)(το οποίο το διαφημίζανε με vega κάποια στιγμή) οπότε Μάιο λογικά θα βγει το Vega .

Έγινε επεξεργασία από ARMAGEDDON
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

εγώ το συμπέρασμα που βγάζω είναι ότι εάν ασχολείσαι με δημιουργία   περιεχομένου ο ryzen είναι καλή επιλογή εάν θέλεις μόνο games σήμερα που μιλάμε καλύτερα intel αν και αργότερα θα βελτιωθούν και οι amd σε αυτό το κομμάτι 

Έγινε επεξεργασία από gunsnrose123
Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, gunsnrose123 said:

εγώ το συμπέρασμα που βγάζω είναι ότι εάν ασχολείσαι με δημιουργία   περιεχομένου ο ryzen είναι καλή επιλογή εάν θέλεις μόνο games σήμερα που μιλάμε καλύτερα intel αν και αργότερα θα βελτιωθούν και οι amd σε αυτό το κομμάτι 

Πως βγάζεις αυτό το συμπέρασμα όταν σιγά σιγά το αυτονόητο είναι ότι θα χρειάζονται περισσότεροι πυρήνες στα games; Κάποτε λέγαμε νταξ με διπύρηνο είσαι κομπλε, μετά λέγαμε ο i3 είναι μια χαρα και τώρα χρειάζεται το λιγότερο i5-i7 για τα optimal requirements.
Δεν είναι λογικό όταν είναι τόσο κοντά η επιλογή σου να επιλέξεις κάτι που είναι πιο future-proof στα ίδια λεφτά;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

Το θεμα είναι πως η AM4 ήρθε για να μείνει μια πενταετία.

Αυτό έχει σημασία.

Τα CPU έρχονται και παρέρχονται. Σε κανένα 3μηνο -5 μηνο θα βγάλουν και κανένα νέο step παρέα με κανέναν νέο SKU και θα τρέχει η δουλειά. Μετά ZEN+/ZEN++/ Z^2/Z^3 κ.λ.π.

Το θέμα είναι να μην πληρώνουμε και ξαναπληρώνουμε για πλατφόρμα, μνήμες , κ.λ.π.

 

Έγινε επεξεργασία από adpanos
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ενδιαφέρουσα έρευνα που διεξάγεται από το 2010 για CPUs, δείχνει τον RyZen 5 πρώτο σε θετικές ψήφους με 2ο τον RyZen 7 και 3ο τον Sandybridge.

Στην πρόθεση πραγματικής αγοράς αντιστρέφεται το 1-2, με πρώτο τον RyZen 7 και 2ο τον RyZen 5.

Για να δούμε τα οικονομικά της AMD πόσο θα φτιάξουν από τον RyZen στο 2017 Q2

http://wccftech.com/amds-ryzen-5-well-received-cpu-launch-nearly-decade-survey-reveals/

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τέλος του μήνα στην Computex (30/5 - 2/6) παρουσιάζονται οι AMD HEDT με 16C/32T και 12C/24T configurations και Quad Channel DDR4

 

Βλέπω πολύ υψηλό ρολόι 3.1GHz base και 3.6GHz boost clock για τον 16C/32T.

 

Υπάρχουν φήμες και για 10C/20Τ όπως και για 14C/28T

 

http://wccftech.com/amd-ryzen-16-12-core-x399-whitehaven-cpus-leaked/

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Στο άρθρο του Videocardz, που ως συνήθως προηγείται αυτό του wccftech, αναφέρονται περισσότεροι κωδικοί από engineering samples

 

AMD Engineering Samples Update - VideoCardz.com

 

Από αυτά τα τέσσερα φαίνεται να είναι APUs , αυτά με την AMD 15DD και υποθέτω και αυτό με την Gladius B0, ενώ ενδιαφέρον έχει και η παρουσία του διπύρηνου.

 

2D3101A8UGAF4_36/31_N 3600 3100            16              32        AMD Whitehaven
1D3101A8UGAF3_36/31_N 3600 3100 16 32 AMD Whitehaven
2D2701A9UC9F4_32/27_N 3200                  2700 12 24 Alienware R3
ZM2111C1Y4382_34/21/13/06_9874 2500* 2100*              2 4                    AMD Gardenia
2M3001C3T4MF2_33/30_N + AMD 15DD                                  3300 3000 4 8 AMD Tambourine
2M2000C4T4MF2_33/20_N + AMD 15DD 3300 2000 4 8 AMD Tambourine
2M1901C4T4MF2_30/19_N + AMD 15DD 3000 1900 4 8 AMD Mandolin
ZG1300T5L8798_00/21/17/09_9924 + Gladius B0 2093* 1594* ? 8 AMD Dublin and MunsterCRB
2M1901C4T4MF2_30/19_N 3000 1900 4 8 AMD Mandolin

2D3151A2M88E4_35/31_N

3500

3100

8

16

Acer Myrtle CR

Έγινε επεξεργασία από yanni
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

bf1framerates.thumb.png.dd9aa1b741f65312b2a2eea271d2c107.png

 

Οι μετρήσεις έγιναν σε όλα τα vanilla maps (10) στο low preset, windowed mode (1920X1017). Εξαιρέθηκαν όλες οι σκηνές μη μάχης (deploy screen, squad screen, death cam screen κτλ).

 

Για κάθε map λήφθηκαν 150K+ frametimes, μέσω custom προγράμματος (ώστε να είναι δυνατή η παύση και συνέχιση μέσω hotkeys κατά τη διάρκεια του game) που διαβάζει τα frametimes από το RTSS.

 

Για όποιον ενδιαφέρεται μπορώ να παρέχω και τα αρχεία όλων των frametimes, όπως και γραφήματα αναλυτικά για κάθε map.

 

Μερικές παρατηρήσεις:

  • O Ryzen δέχεται καθαρά bottleneck από το memory speed, καθώς ποτέ και σε κανένα thread δεν υπάρχει 100% utilization. Αμφίβολο αν θα υπάρξουν σημαντικές διαφορές με overclocking. Αντίθετα αναμένω περίπου 5% αύξηση αν οι μνήμες χρονίσουν στα 3200MHz.
  • Θεωρητικά φαίνεται να έχει περίπου τις ίδιες επιδόσεις με τον i5-7600Κ @ 4.6GHz (overclocked).
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Δεν αναφέρεις με ποιά κάρτα και αν είναι DX11/ DX12.

 

Παραθέτω από αλλού από άτομο με εμπειρία σε programming.

http://www.agner.org/optimize/instruction_tables.pdf
http://www.agner.org/optimize/microarchitecture.pdf

Απ'το τελευταιο update του agner fog, που εχει μεσα και το ryzen:

1) πολλες απλες εντολες ειναι πλεον ταχυτατες ή γινονται execute σε 0 latency (decoding stage). Βλεπω οτι τα xchg reg,reg γινονται με ενα απλο rename (τοσα χρονια αποφευγουμε τα xchg γιατι ειναι χειροτερα απο moves στους intel - επειδη βαριουνται να κανουν renaming κατα το decode) ενω και αλλες εντολες που κανονικα ειναι χρησιμες o compiler τους αποφευγει σε intel επειδη χασομερανε - αλλα στο ryzen πλεον πανε καλα. Επισης τα pshufd για sse κωδικα, βλεπω οτι τα παιρνει ανα 2 πλεον per cycle (οι ιντελ ανα 1) που ναι χρησιμο.

2) σε πολυπλοκες εντολες βλεπω οτι μπουκωνει ο ryzen με το reciprocal throughput να μειωνεται (πρεπει να περιμενεις κι'αλλα cycles προτου εκτελεστει παρομοια εντολη) - αν και καποιες πολυπλοκες, οπως οι διαιρεσεις, εκτελουνται πολυ ταχυτερα. Χαμενοι οι πολλαπλασιασμοι mul/mulx (ιδια latencies αλλα με delay στο reciprocal throughput)

3) τα context switches για multitasking τα βλεπω να σερνονται με τα save/restore state instructions σε σχεση με skylake... σχεδον 2πλασια cycles

4) Πως διαολο καταφεραν εν ετος 2017 να θελουν 3-4 cycles για read/write προς μνημη οταν cpu 10ετιας και 15ετιας θελουν 2 για read / 3 για write. Τα ιδια και στα aligned read/writes.

5) Μηδενικο penalty για αναμιξη avx και μη-avx κωδικα (επιτελους - εχει καταντησει γελοιο το cross domain penalty της intel)

Γενικα απ'οτι δειχνει το να εκμεταλλευτει καποιος το ryzen θελει τελειως διαφορετικο κωδικα απ'τον intel. O intel δεν εχει τοσο χοντρα mem penalties, ενω ο amd εχει. Αρα θες τα data στη cpu επανω με ελαχιστη μετακινηση απο/προς μνημη για να μη stallαρει. Ο amd μπορει να γινει opportunistic στη χρηση avx και μη - ανα διαφορετικη γραμμη κωδικα (=επιτρεπει την ευκολη αναμιξη κωδικα), ενω ο ιντελ θα τρωει τα penalty στη μαπα για τετοιο κωδικα και αρα περιοριζει τη χρηση sse/avx.

Τωρα για να βγει διαφορετικος κωδικας στα προγραμματα, πρεπει καποιος να αλλαξει ολη τη λογικη των compiler (ναι σιγα μη γινει), ή να καθεται να γραφει μονος του asm (και αυτο σιγα μη γινει - εκτος ελαχιστων εξαιρεσεων).

Μου φαινεται η amd πρεπει απλα να βγαλει καποιο νεο ryzen με νορμαλ cycles για read/write προς μνημη και θα μαστε οκ.

 

Έγινε επεξεργασία από Efialtis
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

πριν 3 ώρες, το μέλος Efialtis έγραψε:

Δεν αναφέρεις με ποιά κάρτα και αν είναι DX11/ DX12.

Παράληψη μου. Δυστυχώς οι μετρήσεις δεν έγιναν με ίδια GPU (Ryzen: GTX1060 3GB, 3570K RX480 4GB) και όλες σε DX11 (το DX12 ξέρουμε ότι δεν πάει καλά στο BF1, τουλάχιστον στις nVidia κάρτες), διότι τα PC βρίσκονται σε διαφορετική χώρα. Δε θεωρώ τη διαφορά σημαντική, διότι ποτέ οι GPU δεν μπουκώνουν σε αυτή την ανάλυση στα low. Αντίθετα ο 3570Κ είναι pegged στο 100% και ο Ryzen περιμένει(τί άραγε;).

 

Όσον αφορά τον Ryzen και το BF1, ξέρω μέσω Intel CPU profiling ότι το BF1 κάνει read από τη μνήμη/cache περίπου ~220MB/frame σε 64 player server. Επίσης ξέρω ότι ακόμα και οι i7 6700K/7700K παρουσιάζουν το ίδιο φαινόμενο με τον Ryzen, δηλαδή χωρίς να έχουμε 100% CPU ή GPU load, τα fps δεν πάνε παραπάνω.

 

πριν 3 ώρες, το μέλος Efialtis έγραψε:

Γενικα απ'οτι δειχνει το να εκμεταλλευτει καποιος το ryzen θελει τελειως διαφορετικο κωδικα απ'τον intel. O intel δεν εχει τοσο χοντρα mem penalties, ενω ο amd εχει. Αρα θες τα data στη cpu επανω με ελαχιστη μετακινηση απο/προς μνημη για να μη stallαρει. 

Αν stallαρε στο BF1 λόγω memory read instructions, δεν θα είχαμε σε κάποιο thread 100% ή δεν φαίνεται επειδή ο scheduler τα μετακινεί από core σε core συνεχώς;

 

Επίσης διαπίστωσα ο ίδιος το πόσο σημαντικό είναι το memory frequency, καθώς με τις μνήμες @2133MHz τα framerates ήταν αρκετά χειρότερα από τον 3570Κ.

 

Παράθεση

The very high throughput of the Ryzen core places an extra burden on the programmer and the compiler if you want optimal performance. Obviously, you cannot execute two instructions simultaneously if the second instruction depends on the output of the first one. It is important to avoid long dependency chains if you want to even get close to the maximum throughput of five instructions per clock cycle.

Εγώ τοποθετώ το σημαντικότερο πρόβλημα εδώ. Μήπως το κάθε logical core περιμένει κάποιο άλλο logical core να τελειώσει, και έτσι δεν έχουμε 100% utilization. Είναι αυτό που βλέπουμε στα περισσότερα multithreaded games. Όπως επίσης και στο ότι ο windows scheduler μετακινεί thread με 100% utilization σε ένα logical core (UE4 blueprint compiling), από logical core σε logical core, όποτε του αρέσει.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.