ΣτοΠαραΠεντε Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 22, 2017 #1 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 22, 2017 Τέλη Νοεμβρίου έγινε δεκτό το αίτημα μη ανανέωσης του πακέτου σύνδεσης my HOL ευέλικτο 300', αλλά διαππιστώθηκε ότι συνεχίστηκε η χρέωση ως τον Ιανουάριο. Μας είπαν ότι το σύστημά τους καθυστερεί μερικούς μήνες να ολοκληρώσει τη διακοπή και ότι αν θέλαμε να γίνει στην ώρα της έπρεπε να είχαμε πληρώσει το τέλος διακοπής... Θα υποβάλλω καταγγελία στην ΕΕΤΤ, αλλά δεν περιμένω και πολλά. Είχα και με τη wind πρόβλημα με πόσα ευρώ που εξεφανίστηκαν με κλειστά τα δεδομένα και δεν είδα φως με την καταγγελία ( ). Η αρχή νίπτει τας χείρας της καθώς δεν έχει δικαστικό ρόλο και αφήνει στα εμπλεκόμενα μέρη να τα βρουν. Και τώρα τι; Σκέφτομαι να στείλω email στη vodafone να ζητήσω το λόγο, τη νομική βάση που αιτιολογεί την επιπλέον χρέωση και να τους ενημερώσω ότι θα κάνω και καταγγελία στην ΕΕΤΤ όσο και προσφυγή στο δικαστήριο. Μιλάμε για παράνομο πλουτισμό ουσιαστικά. Φυσικά θα ζητήσω να επιστραφεί το ποσό ειδάλλως θα έχουν εξώδικα και αγωγές. Λέτε το ΙΝΚΑ να παρέχει κάποια βοήθεια; Ασχολείται με μεμονωμένες καταγγελίες;
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now