rastaman Ιούνιος 2, 2017 #41 Κοινοποίηση Ιούνιος 2, 2017 Εξαρταται τι δουλεια θα κανεις και ποσο θα λερωθει εξωτερικα και εσωτερικα... Αν και δεν νομιζω οτι χρειαζεται πεταμα εσυ το κρινεις... Link to comment Share on other sites More sharing options...
karmen1983 Ιούνιος 2, 2017 Author #42 Κοινοποίηση Ιούνιος 2, 2017 O μεγάλος κριτής σε αυτά όσο αηδιαστικό και να ακούγεται είναι η χαρτοπετσέτα μετά τη δουλεια 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pt77 Ιούνιος 2, 2017 #43 Κοινοποίηση Ιούνιος 2, 2017 δηλ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seafalco Ιούνιος 2, 2017 #44 Κοινοποίηση Ιούνιος 2, 2017 Εμ ! ! ! Χμ! ! ! Φυσάς τη μύτη σου και . . . έχεις καλή ένδειξη για το πόσο καλή εφαρμογή έκανε η μάσκα ! 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pt77 Ιούνιος 2, 2017 #45 Κοινοποίηση Ιούνιος 2, 2017 ααα μαλιστα χαχαχαχα δεν το ηξερα αυτο! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΓιαγκΤ Οκτώβριος 24, 2017 #46 Κοινοποίηση Οκτώβριος 24, 2017 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seafalco Οκτώβριος 24, 2017 #47 Κοινοποίηση Οκτώβριος 24, 2017 Και που να δούμε γι' αυτά που ποτέ δεν φτάνουν στη δημοσιότητα! Για τα παρ΄ολίγον ατυχήματα ! ! Για κάθε ένα χαρακτηρισμένο ατύχημα, παίζει να αντιστοιχούν 100 παρ' ολίγον! Και φυσικά δεν υπάρχουν ηλίθιοι εργαζόμενοι (σε όποια βαθμίδα) αυτό που υπάρχει είναι η έλλειψη εκπαίδευσης και κουλτούρας ασφαλούς εργασίας! Έρχεται και η αίσθηση ασφάλειας που φέρνει η "πείρα" και όταν γίνει η στραβή, τότε όλοι οι εμπλεκόμενοι είναι πραγματικά έκπληκτοι, και όλοι οι άλλοι "πανέξυπνοι" είτε να προσπαθούν να βγάλουν την ουρά τους έξω, είτε να κάνουν τους ειδήμονες κριτές! Εδώ λίγο προσοχή όμως, δε λέω ότι δεν φταίνε και οι εργαζόμενοι, φταίνε, αλλά σε οποιαδήποτε εργασία θα πρέπει να τηρούνται οι συνθήκες και οι μέθοδοι δουλειάς, που δημιουργούν ασφαλές περιβάλλον, είτε ο εργαζόμενος είναι σε πλήρη εγρήγορση, είτε αυτός είναι έστω και παροδικά "κάπου" αλλού ! ! ! Γιατί το ανθρώπινο "ολίσθημα" κανείς δεν μπορεί να το προβλέψει, και κανείς δεν είναι αλώβητος από αυτό, το θέμα είναι τι κάνουμε για να περιορίσουμε τις επιπτώσεις του ανθρώπινου σφάλματος! Αλλά ακόμα -και όχι μόνο εδώ- βρισκόμαστε στο " Β και Α . . . ΒΑ" , όχι μόνο δεν έχουμε εδραιωμένες τις συνθήκες αυτές, αλλά -και αυτό δείχνει πόσο δρόμο έχουμε ακόμα μπροστά μας- σε πολύ λίγες περιπτώσεις τα ατυχήματα αναλύονται επαρκώς και με τρόπο ώστε να αφήσει πίσω του πείρα και -αν πράγματι υπήρξε κάποια νέα παράμετρος που δεν την είχαν πράγματι υπόψιν- νέους κανόνες και απαραιτήτως Δρακόντια τήρησή τους! Απλά επικρατεί μια θολή δυστυχία ή ανακούφιση και κυρίως αδιαφορία. Τίποτε νέο δεν μπαίνει σαν διαδικασία εργασίας, ή και αν μπει γρήγορα εξασθενεί μπροστά στην ανάγκη για κέρδος και την μη σθεναρή τήρηση των κανόνων που την βολεύει ! Γιατί η ασφάλεια στην εργασία κοστίζει σε χρήμα και χρόνο και πολλές φορές σε πολύ χρήμα και χρόνο! Και εφόσον το ζήτημα μπορεί πολύ εύκολα να αποδοθεί σε ανθρώπινο λάθος (τι βολική έκφραση αυτή, τι λυτρωτική γι' όσους έχουν την πραγματική ευθύνη! ) σε κανέναν δεν θα κοστίσει κάτι ιδιαίτερο -εξαιρουμένων φυσικά των συγγενών του θύματος, αλλά ποιος νοιάζεται στην ουσία γι αυτούς!- και όλα θα πάνε καλά μέχρι το επόμενο "συμβάν" ! ! ! 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΓιαγκΤ Οκτώβριος 25, 2017 #48 Κοινοποίηση Οκτώβριος 25, 2017 πριν 20 ώρες, το μέλος Seafalco έγραψε: Και που να δούμε γι' αυτά που ποτέ δεν φτάνουν στη δημοσιότητα! Για τα παρ΄ολίγον ατυχήματα ! ! Για κάθε ένα χαρακτηρισμένο ατύχημα, παίζει να αντιστοιχούν 100 παρ' ολίγον! Και φυσικά δεν υπάρχουν ηλίθιοι εργαζόμενοι (σε όποια βαθμίδα) αυτό που υπάρχει είναι η έλλειψη εκπαίδευσης και κουλτούρας ασφαλούς εργασίας! Έρχεται και η αίσθηση ασφάλειας που φέρνει η "πείρα" και όταν γίνει η στραβή, τότε όλοι οι εμπλεκόμενοι είναι πραγματικά έκπληκτοι, και όλοι οι άλλοι "πανέξυπνοι" είτε να προσπαθούν να βγάλουν την ουρά τους έξω, είτε να κάνουν τους ειδήμονες κριτές! Εδώ λίγο προσοχή όμως, δε λέω ότι δεν φταίνε και οι εργαζόμενοι, φταίνε, αλλά σε οποιαδήποτε εργασία θα πρέπει να τηρούνται οι συνθήκες και οι μέθοδοι δουλειάς, που δημιουργούν ασφαλές περιβάλλον, είτε ο εργαζόμενος είναι σε πλήρη εγρήγορση, είτε αυτός είναι έστω και παροδικά "κάπου" αλλού ! ! ! Γιατί το ανθρώπινο "ολίσθημα" κανείς δεν μπορεί να το προβλέψει, και κανείς δεν είναι αλώβητος από αυτό, το θέμα είναι τι κάνουμε για να περιορίσουμε τις επιπτώσεις του ανθρώπινου σφάλματος! Αλλά ακόμα -και όχι μόνο εδώ- βρισκόμαστε στο " Β και Α . . . ΒΑ" , όχι μόνο δεν έχουμε εδραιωμένες τις συνθήκες αυτές, αλλά -και αυτό δείχνει πόσο δρόμο έχουμε ακόμα μπροστά μας- σε πολύ λίγες περιπτώσεις τα ατυχήματα αναλύονται επαρκώς και με τρόπο ώστε να αφήσει πίσω του πείρα και -αν πράγματι υπήρξε κάποια νέα παράμετρος που δεν την είχαν πράγματι υπόψιν- νέους κανόνες και απαραιτήτως Δρακόντια τήρησή τους! Απλά επικρατεί μια θολή δυστυχία ή ανακούφιση και κυρίως αδιαφορία. Τίποτε νέο δεν μπαίνει σαν διαδικασία εργασίας, ή και αν μπει γρήγορα εξασθενεί μπροστά στην ανάγκη για κέρδος και την μη σθεναρή τήρηση των κανόνων που την βολεύει ! Γιατί η ασφάλεια στην εργασία κοστίζει σε χρήμα και χρόνο και πολλές φορές σε πολύ χρήμα και χρόνο! Και εφόσον το ζήτημα μπορεί πολύ εύκολα να αποδοθεί σε ανθρώπινο λάθος (τι βολική έκφραση αυτή, τι λυτρωτική γι' όσους έχουν την πραγματική ευθύνη! ) σε κανέναν δεν θα κοστίσει κάτι ιδιαίτερο -εξαιρουμένων φυσικά των συγγενών του θύματος, αλλά ποιος νοιάζεται στην ουσία γι αυτούς!- και όλα θα πάνε καλά μέχρι το επόμενο "συμβάν" ! ! ! Δεν είναι θέμα εκπαίδευσης Στέλιο, οικοδόμους έστειλε ο εργολάβος να κάνουν την δουλειά σε τι να τους εκπαιδεύσεις; Έπρεπε να είχε υπεύθυνο μηχανολόγο να επιτηρεί αλλά όταν πρέπει να δώσει μαύρα χαρτζιλίκια σε αυτόν που του έδωσε τη δουλειά και 30-40% στον Τσίπρα δεν βγαίνουν τα λεφτά. ----------------------------------------- Συνάδελφος που παίρνει δουλειές σε αεράδικα μου έλεγε ότι τον πληρώνουν να έχει κάποιον να γυρίζει και να επιβλέπει αν οι άνθρωποι που δουλεύουν στο συνεργείο διψάνε ή αισθάνονται κουρασμένοι. Του απαγορεύουν να ανέβει σε σκάλα να ενώσει μια κλέμα αλλά φωνάζουν συνεργείο και στήνουν σκαλωσιά! Γιατί τα νούλα των αεράδικων δεν διαμορφώνονται από την παλαιότητα του πλοίου αλλά από τα ατυχήματα. ¨Όσα λιγότερα τόσο μεγαλύτερο το ναύλο. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seafalco Οκτώβριος 25, 2017 #49 Κοινοποίηση Οκτώβριος 25, 2017 πριν 1 ώρα, το μέλος ΓιαγκΤ έγραψε: Δεν είναι θέμα εκπαίδευσης Στέλιο, οικοδόμους έστειλε ο εργολάβος να κάνουν την δουλειά σε τι να τους εκπαιδεύσεις; Έπρεπε να είχε υπεύθυνο μηχανολόγο να επιτηρεί αλλά όταν πρέπει να δώσει μαύρα χαρτζιλίκια σε αυτόν που του έδωσε τη δουλειά και 30-40% στον Τσίπρα δεν βγαίνουν τα λεφτά. Τα στοιχειώδη, που ξέρει κάθε καλουπατζής / σιδεράς /γερανίστας ας πούμε, θα αρκούσαν και η κοινή λογική! Αν δεν είμαι σίγουρος δεν το κάνω! Και εδώ έρχεται το θέμα του επιπέδου της εκπαίδευσης των εργαζομένων, και μέχρι αυτό να είναι εξασφαλισμένο, αυτοί θα πρέπει να είναι στη "γυάλα", πράγμα που γινόταν σε κάθε εργασία με τους νέους μέχρι να μάθουν! Αλλά όλα αυτά κάτω από τις συνθήκες που ζούμε, φθίνουν σιγά σιγά και τελικώς -εφόσον δεν μπορείς να εξασφαλίσεις το ελάχιστο επίπεδο εκπαίδευσης στον εργαζόμενο- γίνεται ακόμα πιο απαραίτητο αυτό που σωστά λες, για τον επιβλέποντα του έργου! Δεν είναι ανάγκη να είναι μηχανολόγος, αρκεί ένας πεπειραμένος εργοδηγός! Πάρα πολλές ασφαλείς δουλειές βασίζονται σε αυτούς, και από εκεί και πέρα, στην αρχική εκτίμηση των διαδικασιών του έργου, οι μηχανικοί καθορίζουν τις διαδικασίες και τη σειρά και άλλα πολλά! Άλλα όπως είπαμε και οι δύο, αυτό κοστίζει και μερικές φορές κοστίζει πολύ, και αν δεν θέλεις / μπορείς να το αντιμετωπίσεις / πληρώσεις, μπορεί να κοστίσει ανεπανόρθωτα, όπως και έγινε και σε αυτή τη περίπτωση και σε πολλές άλλες! Δε λέω, υπάρχουν επίφοβες δουλειές και το ξέρω καλά καθώς κάνω μια τις πιο επικίνδυνες από αυτές, αλλά αν τηρούνται τα μέτρα ασφάλειας, και υπάρχει και η ανάλογη και αδιάλειπτη εκπαίδευση, μπορείς να τις κάνεις με λογική ασφάλεια! Αφήνω όπως βλέπεις ένα περιθώριο, τόσο γιατί δεν μου αρέσουν οι μεγάλες κουβέντες, όσο και γιατί ο αστάθμητος παράγων βάζει ένα ρίσκο που η αντιμετώπισή του είναι σε αρκετές περιπτώσεις είτε δύσκολη -αν δεν γίνει την κατάλληλη στιγμή- είτε και αδύνατη! Στο προκείμενο, θα αρκούσε -εφόσον δεν υπήρχε ικανή και ασφαλής απόσταση από τους αγωγούς, την στιγμή των εργασιών να έχει ζητηθεί να μείνει εκτός τάσης το δίκτυο, αλλά αυτό απαιτεί συνεννοήσεις, χρόνο και κοστίζει και χρήματα για όλα αυτά που πρέπει να γίνουν προκειμένου να εξασφαλιστεί η εργασία. Είναι τυπική δουλειά και την κάνει πεπειραμένο προσωπικό κάθε μέρα στη ΔΕΗ, αλλά είπαμε . . . είναι πολύ εύκολο και βολικό και γρήγορο, να το παραβλέψεις και να αρκεστείς σε αυτό το πολύ χρησιμοποιημένο: "Εντάξει είναι, δεν έχει ανάγκη αυτό! Το έχω κάνει τόσες φορές! " και άλλα συναφή ! Φυσικά δεν έχω καμία διάθεση να προτρέξω, ούτε να κάνω το "δικαστή", αλλά από τα γεγονότα φάνηκε ότι κάτι δεν πήγε καλά! Δυστυχώς, και αυτή τη φορά, τα όποια "μέτρα ασφαλείας" απεδείχθησαν ανεπαρκή ! 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
koinos123 Οκτώβριος 27, 2017 #50 Κοινοποίηση Οκτώβριος 27, 2017 Ψάχνω για παπούτσια εργασίας κατηγορίας S3. Το βασικότερο κριτήριο είναι το βάρος. Τα θέλω όσο πιο ελαφριά γίνεται! Έχω βρει 470 γραμμάρια το ένα. Αυτήν τη στιγμή φοράω παπούτσι βάρους 700 γραμμαρίων. Γνωρίζεται κάποιο μοντέλο κάτω από τα 470 γραμμάρια; Link to comment Share on other sites More sharing options...
f117 Οκτώβριος 29, 2017 #51 Κοινοποίηση Οκτώβριος 29, 2017 (edited) On 27/10/2017 at 9:49 ΜΜ, το μέλος koinos123 έγραψε: Ψάχνω για παπούτσια εργασίας κατηγορίας S3. Το βασικότερο κριτήριο είναι το βάρος. Τα θέλω όσο πιο ελαφριά γίνεται! Έχω βρει 470 γραμμάρια το ένα. Αυτήν τη στιγμή φοράω παπούτσι βάρους 700 γραμμαρίων. Γνωρίζεται κάποιο μοντέλο κάτω από τα 470 γραμμάρια; σε χαμηλό ψάχνεις δηλαδή? https://www.emmanouil.com/παπούτσι-ασφαλείας-airtox-ma6-s3-src https://www.emmanouil.com/παπούτσι-ασφαλείας-airtox-sl55-s3-src https://www.emmanouil.com/μποτάκι-ασφαλείας-s3-hro-hi-src-esd-poly600-non-metallic πάρε ένα τηλ να ρωτήσεις γιατί δεν μπορώ να βρώ κάπου το βάρος Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 29, 2017 από f117 Link to comment Share on other sites More sharing options...
koinos123 Οκτώβριος 29, 2017 #52 Κοινοποίηση Οκτώβριος 29, 2017 Σε χαμηλό ψάχνω. Να σκεφτείς ότι ούτε στα site των εταιριών που τα παράγουν τα παπούτσια δεν αναγράφουν το βάρος! Link to comment Share on other sites More sharing options...
f117 Οκτώβριος 30, 2017 #53 Κοινοποίηση Οκτώβριος 30, 2017 Δυστυχώς αυτό το κατάστημα είναι Αθήνα αλλά πιστεύω μπορεί ίσως να μετρήσουν το βάρος επιτόπου και να ενημερώσουν... κάνε τους ένα τηλέφωνο Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios13 Οκτώβριος 30, 2017 #54 Κοινοποίηση Οκτώβριος 30, 2017 On 29/10/2017 at 4:29 ΜΜ, το μέλος koinos123 έγραψε: Σε χαμηλό ψάχνω. Να σκεφτείς ότι ούτε στα site των εταιριών που τα παράγουν τα παπούτσια δεν αναγράφουν το βάρος! LOTTO αν θες να αντεξουν,λογω δουλειας εχω δοκιμασει αρκετα κ ειναι τα μονα που αντεχουν...κ οοοχι μεταλλικα προστατευτικα,υπαρχουν αλλου ειδους που δεν εχουν μονιμη παραμορφωση ααααν τυχει στραβη... Link to comment Share on other sites More sharing options...
GriGaS Οκτώβριος 30, 2017 #55 Κοινοποίηση Οκτώβριος 30, 2017 Koίτα μήπως βρεις σε Dunlop κάτι... Το Sportsdirect τα έχει σε πολύ καλές τιμές. Εδώ και 3 χρόνια τους χειμώνες τη βγάζω με Dunlop Idaho ακόμα και όταν δεν έχω οικοδομή γιατί είναι πολύ ζεστά και άνετα και επιπλέον 100% αδιάβροχα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
f117 Οκτώβριος 30, 2017 #56 Κοινοποίηση Οκτώβριος 30, 2017 (edited) @GriGaS 100% αδιάβροχα? λογικά είναι δερμάτινα ε? πάντως για ειναι 100% αδιάβροχα δηλαδή και το πλαινό και το πάνω μέρος που είναι τα κορδόνια πρέπει να έχει σήμανση WRU και WR (περιλαμβάνει και το WRU) αντίστοιχα. Αναπνέει το πόδι με αυτό το παππούτσι? δες εδώ που είχα βάλει τις περισσότερες προδιαγραφές Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 30, 2017 από f117 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GriGaS Οκτώβριος 30, 2017 #57 Κοινοποίηση Οκτώβριος 30, 2017 πριν 2 λεπτά, το μέλος f117 έγραψε: @GriGaS 100% αδιάβροχα? λογικά είναι δερμάτινα ε? πάντως για ειναι 100% αδιάβροχα δηλαδή και το πλαινό και το πάνω μέρος που είναι τα κορδόνια πρέπει να έχει σήμανση WRU και WR (περιλαμβάνει και το WRU) αντίστοιχα. Αναπνέει το πόδι με αυτό το παππούτσι? δες εδώ που είχα βάλει τις περισσότερες προδιαγραφές Νομίζω πως είναι S2 άρα ναι (αν δεν κάνω κάτι λάθος). Εάν ενδιαφέρεσε για παραπάνω πληροφορίες νομίζω πως στο κουτί τους έχω κρατήσει τα "πιστοποιητικά" τους. Προσωπικά έμεινα τόσο ευχαριστημένος που αφού έλιωσα ένα ζευγάρι ξανααγόρασα τα ίδια. Όσον αφορά το θέμα του εάν αναπνέει, κυρίως τα φοράω ως χειμερινά παπούτσια με χοντρές ισοθερμικές κάλτσες (είμαι κρυουλιάρης στα πόδια) και δεν έχω αντιμετωπίσει κάποιο θέμα. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
f117 Οκτώβριος 30, 2017 #58 Κοινοποίηση Οκτώβριος 30, 2017 (edited) Εγω δεν θα πηγαινα χαμηλο γιατι δεν ειναι πολυ ασφαλες για μενα...μη μου γυρησει κανα ποδι στη δουλεια κτλπ.... 2 φορες τα εχω παρει τα δικα μου κ μαλλον παμε για τριτη...θα ηθελα κατι πιο ελαφρυ αλλα δυσκολο να αντεχει κακομεταχειρηση και να ειναι κ ελαφρυ... Θα βαλω το βραδυ φωτο Τα dunlop σου στο site τα λεει SB... Τα πιο "απλα" safety... Προσοχη λοιπον για πατημα στη σολα Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 30, 2017 από f117 Link to comment Share on other sites More sharing options...
f117 Οκτώβριος 31, 2017 #59 Κοινοποίηση Οκτώβριος 31, 2017 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GriGaS Νοέμβριος 2, 2017 #60 Κοινοποίηση Νοέμβριος 2, 2017 On 10/30/2017 at 6:18 ΜΜ, το μέλος f117 έγραψε: Τα dunlop σου στο site τα λεει SB... Τα πιο "απλα" safety... Προσοχη λοιπον για πατημα στη σολα Είχες δίκιο, όντως είναι SB... Σε περίπτωση που κάποιος ψηθεί να αγοράσει Dunlop, να έχει στο μυαλό του ότι τα νούμερα τους δεν είναι και πολύ σωστά. Γενικώς φοράω 44, σε adidas 44 2/3 τα αγοράζω και χωρίς να τα φορέσω, κάτι Nike που φοράω τώρα είναι 46 (λολ) αλλά σε Dunlop φοράω 43.5 (9.5) και μου είναι και άνετο. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now