Jump to content



[ Κομπρεσέρ Αέρα ] απορίες, κατασκευές, ρετουσάρισμα κτλ.


Recommended Posts

Μία ώρα πριν, το μέλος Seafalco έγραψε:

Όσο για την ηχοπαγίδα, μέτρα διαστάσεις κομπρεσερ και τα λέμε !

1)Σε άλλο θέμα αναφέρθηκε για ηχοπαγίδα η οποία θα με ενδιέφερε. για πείτε την γενική ιδέα τι και πως.

Διαστάσεις Υ65 χ Μ75 χ Π30

https://www.google.gr/search?q=sound+keeper+air+compressor&client=ubuntu&espv=2&biw=1495&bih=773&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwisr8CQvZzSAhWGF8AKHRpWDG0Q_AUIBigB#tbm=isch&q=soundproof+air+compressor&imgrc=_

 

2)Επίσης θα ήθελα να  το λύσω και να το καθαρίσω, να ελέγξω αν χρειάζεται λάδι, αλλά δεν ξέρω ποσότητα και τι να βάλω.

Αυτό που έχω είναι της Combi 8bar 2HP.

20170219_174548.jpg 20170219_174619.jpg

@Lakisss με το muc-off ποια μέρη καθάρισες στο δικό σου, επειδή βλέπω πηνία, καλώδια και γράφεις για 

ξέπλυμα με νερό.

 

3)Για υγροποιήσεις στο καζάνι, απ'όσο διάβασα έχει μια βαλβίδα στο κάτω μέρος την ανοίγω για να φεύγουν τα υγρά, χρειάζεται κάτι άλλο?

Κάθε πότε το κάνουμε αυτό?

 

*Δεν έχω ιδέα από τις ρυθμίσεις παρά μόνο να το βάζω στην πρίζα και να καθαρίζω αυτά που θέλω :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Για την ηχοπαγίδα υπάρχουν πολλοί τρόποι για να την υλοποιήσεις, αλλά η βασική αρχή υπάρχει στο σκαρίφημα που σου έκανα πιο κάτω:

 

large.58a9f9ba13b8d___01.png

 

Αυτό φυσικά είναι μόνο η βασική ιδέα!

Σημαντικό για την εφαρμογή αυτή είναι το πορτοκαλί διάφραγμα που θα εμποδίζει την ανακυκλοφορία του ζεστού αέρα (που βγαίνει από το περίβλημα του συμπιεστή) μέσα στο κουτί.

Γιατί σίγουρα θα τον απορροφήσει ο ανεμιστήρας εισόδου και το μοτέρ και η κεφαλή του συμπιεστή, θα ζεσταίνονται υπερβολικά!

Αυτό το διάφραγμα θα πρέπει να κοπεί προσεκτικά έτσι ώστε να χωρίσει το κουτί σε δύο ανεξάρτητους θαλάμους οι οποίοι θα επικοινωνούν μόνο από τον χώρο που βρίσκεται κάτω από την καλύπτρα του αεροσυμπιεστή!

 

Όσον αφορά στο σχήμα και στη διαμόρφωση των μαιάνδρων, υπάρχει αρκετή άνεση για διαφορετικούς σχεδιασμούς.

Αυτός που σου έκανα εδώ έχει τους μαιάνδρους να έχουν φάρδος από το ένα μεγάλο πλαϊνό του κουτιού μέχρι το άλλο.

Φυσικά οι διαστάσεις και οι διατομές των μαιάνδρων είναι απλά ενδεικτικές !

 

Ελπίζω, αυτά να δίνουν μια καλή ιδέα περί τίνος πρόκειται ! :)

 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

πριν 56 λεπτά, το μέλος Seafalco έγραψε:

Σημαντικό για την εφαρμογή αυτή είναι το πορτοκαλί διάφραγμα που θα εμποδίζει την ανακυκλοφορία του ζεστού αέρα (που βγαίνει από το περίβλημα του συμπιεστή) μέσα στο κουτί.

Το παραπάνω δεν το κατάλαβα και τόσο καλά.

Δεν ξέρω αν θα το περιγράψω σωστά, για παράδειγμα έχουμε ένα τετράγωνο φύλλο (που είναι το πορτοκαλί διάφραγμα) και ένα στυλό :p (που είναι ο αεροσυμπιεστής).

Το φύλλο θα χωρίσει το κουτί σε 2 θαλάμους από άκρη σ'άκρη και το στυλό θα περάσει από την μέση του φύλλου?

Δηλαδή θα πρέπει να διαμορφωθεί/γίνουν τα κοψίματα με βάση το σχήμα του αεροσυμπιεστή ώστε να μην επικοινωνουν τα 2 μέρη του για να επιστρέφεται ο ζεστός αέρας. Το παραπάνω παράδειγμα μου ήρθε, μην γελάσετε.

 

Ανεμιστήρας στην έξοδο θα βοηθούσε για να τραβάει τον ζεστό αέρα από μέσα?

Έγινε επεξεργασία από idonthave
Link to comment
Share on other sites

πριν 5 ώρες, το μέλος idonthave έγραψε:

1)Σε άλλο θέμα αναφέρθηκε για ηχοπαγίδα η οποία θα με ενδιέφερε. για πείτε την γενική ιδέα τι και πως.

Διαστάσεις Υ65 χ Μ75 χ Π30

https://www.google.gr/search?q=sound+keeper+air+compressor&client=ubuntu&espv=2&biw=1495&bih=773&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwisr8CQvZzSAhWGF8AKHRpWDG0Q_AUIBigB#tbm=isch&q=soundproof+air+compressor&imgrc=_

 

2)Επίσης θα ήθελα να  το λύσω και να το καθαρίσω, να ελέγξω αν χρειάζεται λάδι, αλλά δεν ξέρω ποσότητα και τι να βάλω.

Αυτό που έχω είναι της Combi 8bar 2HP.

20170219_174548.jpg 20170219_174619.jpg

@Lakisss με το muc-off ποια μέρη καθάρισες στο δικό σου, επειδή βλέπω πηνία, καλώδια και γράφεις για 

ξέπλυμα με νερό.

 

3)Για υγροποιήσεις στο καζάνι, απ'όσο διάβασα έχει μια βαλβίδα στο κάτω μέρος την ανοίγω για να φεύγουν τα υγρά, χρειάζεται κάτι άλλο?

Κάθε πότε το κάνουμε αυτό?

 

*Δεν έχω ιδέα από τις ρυθμίσεις παρά μόνο να το βάζω στην πρίζα και να καθαρίζω αυτά που θέλω :hehe:

Αρχικά βρες το εγχειρίδιο του συμπιεστή, θα λέει τι λάδι χρειάζεται. Αν δεν το βρεις https://www.skroutz.gr/c/944/Eksarthmata-Ergaleion-Aeros.html?keyphrase=λαδι+κομπρεσερ

Τη ποσότητα τη μαρτυρά ο μαύρος δείκτης πίσω από τον κύλινδρο.

Όσο πιο σκληρή χρήση κάνεις στο μηχάνημα, τόσο πιο συχνά θέλει λάδια και άνοιγμα η βαλβίδα να φύγουν τα νερά. Αυτό το κανονίζεις μόνος σου.

Με ότι καθαριστικό και να ψεκάσεις τον συμπιεστή, μακριά από πηνία και τα ηλεκτρικά του. 

 

 

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Combi hp2 λέγεται το μοντέλο; Γράφει κάτι άλλο σε κάποιο ταμπελάκι;

edit: βλέπω στη ταμπέλα να γράφει AIRCO. Εικάζω ότι είναι αυτή. http://www.pse.gr/node/8907

http://www.airco.gr/index_files/Airco_price_list_2016-2017.pdf  Μήπως να έκανες ένα τηλ. να σου πουν;

Έγινε επεξεργασία από Lakisss
Link to comment
Share on other sites

πριν 7 ώρες, το μέλος Lakisss έγραψε:

Combi hp2 λέγεται το μοντέλο; Γράφει κάτι άλλο σε κάποιο ταμπελάκι;

edit: βλέπω στη ταμπέλα να γράφει AIRCO. Εικάζω ότι είναι αυτή. AIRCO AIR COMPRESSORS S.A. | Πανελλήνιος Σύνδεσμος Εξαγωγέων

http://www.airco.gr/index_files/Airco_price_list_2016-2017.pdf  Μήπως να έκανες ένα τηλ. να σου πουν;

Ευχαριστώ, θα πάρω τηλ. να μάθω. Στο ταμπελάκι γράφει :

Airco

model HSS 240/24

χρονολογία 2005

Link to comment
Share on other sites

Ενα απλό 20αρι-30αρι λαδακι κάνει μια χαρά γι αυτά τα μοτέρ,  δεν θέλει κάτι το ιδιαίτερο (πχ συνθετικά κτλ). 

 

Αν είναι,  μη συμπληρώσεις λάδι,  άλλαξε τα (άδειασμα - γέμισμα). 

 

Για το άδειασμα απο κάτω,  ανάλογα και τι χρήση του κάνεις....  Ισως μια φορά το 6μηνο να ειναι καλά.  

Έγινε επεξεργασία από Qparadox
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

πριν 14 ώρες, το μέλος idonthave έγραψε:

Ανεμιστήρας στην έξοδο θα βοηθούσε για να τραβάει τον ζεστό αέρα από μέσα?

Μια χαρά το κατάλαβες το πως πρέπει να γίνει το διάφραγμα.

Αλλά για την πληρότητα του σχεδίου. . . .

 

Διάφραγμα Ηχοπαγίδας Αεροσυμπιεστη_01.png

 

Ο ανεμιστήρας στην έξοδο του κουτιού φυσικά και θα βοήθαγε, αλλά αρχικά απλά κάνεις την πρόβλεψη για το που θα πάει και αν χρειαστεί τον βάζεις !

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
On 19/2/2017 at 6:13 ΜΜ, το μέλος idonthave έγραψε:

2)Επίσης θα ήθελα να  το λύσω και να το καθαρίσω, να ελέγξω αν χρειάζεται λάδι, αλλά δεν ξέρω ποσότητα και τι να βάλω.

Αυτό που έχω είναι της Combi 8bar 2HP.

 

 20170219_174619.jpg

 

3)Για υγροποιήσεις στο καζάνι, απ'όσο διάβασα έχει μια βαλβίδα στο κάτω μέρος την ανοίγω για να φεύγουν τα υγρά, χρειάζεται κάτι άλλο?

Κάθε πότε το κάνουμε αυτό?

Το παραπάνω κομπρεσέρ που ήρθε στην κατοχή μου περίπου 2 χρόνια και μετά από ρετουσάρισμα που έκανε ο Lakisss στο δικό του, στα βήματα κάπου είχε αναφερθεί σε βαλβίδα στο κάτω μέρος για το άδειασμα των νερών (μέχρι τότε δεν γνώριζα καν ότι υπάρχει), επιχείρησα να αδειάσω τα νερά στο δικό μου. Άνοιξα την βαλβίδα και άρχισε να βγαίνει σκουριά με το νερό, κάποια στιγμή αφού σταμάτησε και πήγα να το μετακινήσω υπήρχε ακόμη νεράκι με σκουριά.

 

α)

Εδώ είναι η ερώτηση που δεν ξέρω αν έκανα σωστά! :whistling: πήρα το λάστιχο με το νερό το τοποθέτησα στην πίσω βαλβίδα στο πίσω μέρος όπως φαίνεται στην φώτο και άφησα να τρέχει νερό μέχρι να καθαρίσει. Μετά το δούλεψα για καμιά ώρα το κομπρεσέρ γεμίζοντας/αδειάζοντας αέρα ώστε να απομακρυνθεί το νερό από μέσα με πίεση. Για πείτε την έκανα την πατάτα? Υπάρχει κάτι που να μπορείς να βάλεις μέσα και να συγκεντρώνει την υγρασία?

 

β)

Επιχείρησα να βγάλω το κάλυμμα αλλά δεν μπορώ το εμποδίζει το κουτάκι μπροστά με τον διακόπτη και το μανόμετρο,  άλλος τρόπος για να το βγάλω ήταν να ξεβιδώσω τις βίδες από την βάση του μοτέρ αλλά δεν ξέρω τι είναι αυτοί οι σωλήνες όπως φαίνονται παραπάνω ο ασημί και ο λαστιχένιος που συνδέονται μεταξύ τους κάτω από το μανόμετρο.  Για πείτε πριν την κάνω ... 

 

γ)

Έβαλα στις άλλες 2 βαλβίδες ταχυσυνδεσμο για την εναλλαγές των λαστιχων, η μια είχε ήδη με ρυθμιστεί πίεσης αλλά πρέπει να έχει χαλάσει.

Θέλω να τον αλλάξω με άλλο ρυθμιστή αλλά να έχει και υδατοπαγίδα, το παρακάτω θα κάνει δουλειά (αυτό με τον ελαιωτήρα  δεν το κατάλαβα και πολύ) http://www.e-shop.gr/rythmistis-me-ydatopagida-r-1-4-einhell-me-exoteriko-speiroma-elaiotira-4135001-p-TLS.050659

 

Έγινε επεξεργασία από idonthave
Link to comment
Share on other sites

Αυτό έκανα σε ένα που μου χάρισαν πριν δυο μήνες

IMG_20170223_155255.thumb.jpg.13b833638e4157bac8bb9066e4064778.jpgIMG_20170223_155340.thumb.jpg.767c023da7809dd0456a4e9c8c9bb8df.jpg

 

πέταξα το τρομακτικό μοτέρ + τρόμπα και τον ρυθμιστή πίεσης που ήταν OFF

 κράτησα:

 το αεροφυλάκιο

τον αλουμινένιο σωλήνα εισαγωγής αέρα με την βαλβίδα ανεπιστροφής

την βαλβίδα ασφαλείας (11 bar)

την ηλεκτρική βαλβίδα (on 6bar - off 8bar)

και την βαλβίδα αποστραγγισης στην κοιλίτσα του αεροφυλακιου

IMG_20170223_142223.thumb.jpg.d71d4b85c5c27b360f1dd18454c63892.jpg 

 

έβαλα ρόδες από καρότσι λαϊκής  +  μπροστινό πόδι (βίδα με λάστιχο ποδιού καρέκλας)

IMG_20170425_160150.thumb.jpg.cff5b673e2eb27194a42518a07d3899b.jpgIMG_20170425_160518.thumb.jpg.42c864dd691c749d85b88c79f871da47.jpg

 

έβαλα Μοτέρ από παλιό ψυγείο με λάστιχα ποδιού καρέκλας για τους κραδασμούς

και συνδεσα την εξαγωγή του μοτέρ με λάστιχο υψηλής πίεσης

έβαλα και ένα παλιό τεράστιο ρυθμιστή πίεσης που μου χάρισαν

IMG_20170425_160414.thumb.jpg.0a7fdc86f5e058f66a1c4f27a3a4f068.jpgIMG_20170425_160218.thumb.jpg.44a025135014ffce9cf019a1995f1d8e.jpgIMG_20170425_160244.thumb.jpg.4fd344ff1dcf683c5a12653df6eea5e5.jpg

 

 

Ένα κουτί από τροφοδοτικο laptop για τα ηλεκτρικά και ένα κομματι σωλήνα με τρυπημένες και πατημένες τις άκρες του από ντεπόζιτο του τόνου το οποίο το λύγισα σε σχήμα Π για χερούλι

IMG_20170425_160130.thumb.jpg.29a39642f084d41c1ae28d77cb81b61a.jpgIMG_20170425_160308.thumb.jpg.aca26f11d27adef761ea2db572782b47.jpgIMG_20170425_160436.thumb.jpg.5e46b293086ccad9a65d84078e7764da.jpg

 

και ένα φιλτράκι καυσίμου για την είσοδο του αέρα... και είμαι έτοιμος για φούσκωμα!

IMG_20170425_160110.thumb.jpg.ef8f5777ab5b6a29a0262b1ab6c39a82.jpg

 

Αν το κυρίως πρόβλημα είναι η φασαρία... και δεν δουλεύεις αερο-εργαλεία που θέλουν ποσότητα...

το μοτέρ ψυγείου είναι μια καλή λύση!

Γεμίζει τα 24 λίτρα με 8bar σε 10-11 λεπτά από άδειο!

κάποια στιγμή θα το αποσυναρμολογισω να το βάψω να το σουλουπώσω λίγο στα σωληνάκια - λάστιχα - συνδέσεις

 

 

  • Like 9
Link to comment
Share on other sites

On 25/4/2017 at 9:01 ΠΜ, το μέλος idonthave έγραψε:

Υπάρχει κάτι που να μπορείς να βάλεις μέσα και να συγκεντρώνει την υγρασία?

Η απομάκρυνση των συμπυκνωμάτων από το καζάνι είναι ένα από τα πιο δύσκολα θέματα.

Ότι λύση και να διαλέξεις θα είναι πολύ ακριβότερη από το ίδιο το κομπρεσερ!

Και αυτό απλά γιατί αυτές είναι επαγγελματικές λύσεις και κοστίζουν.

Μια ιδέα που την έχω κάνει και εγώ στα δικά μου είναι να βρείς κάνα condenser από air contision και να περνάς από εκεί τον αέρα πριν μπει στη δεξαμενή. Έτσι θα πέφτει η θερμοκρασία του αέρα και θα αποβάλει μεγάλο μέρος από την υγρασία που περιέχει.

 

DSCN6867-edit-r.JPGDSCN6869_edit-r.JPG

 

Επίσης μπορείς να παρεμβάλλεις ένα ελαιοδιαχωριστή , ο οποίος βέβαια θα σου ξεχωρίζει και τα νερά από τον αέρα.

Στην αριστερή φωτό το μπλε βαρελάκι πίσω από το μπουκάλι της κοκακολας.

Αυτό είναι ένα που έχω φτιάξει με δυο τριφασικά μοτέρ από αιρκοντίσιον.

Στη δεξιά φωτό είναι η άλλη πλευρά.

Η δεξαμενή είναι πολύ υψηλών προδιαγραφών καθώς είναι παλιά φιάλη υγραερίου από ταξί. Πολύ χοντρό μέταλλο και ήταν πεντακάθαρη όταν την πήρα από το παλιατζή! :)

 

Κάτι που έχει σημασία είναι ο ρυθμιστής πίεσης (πρεσοστάτης) να είναι καλός.

Στην αριστερή φωτογραφία ένας με ξέχωρη ρύθμιση της υστέρησης.

 

DSCN6870-large.jpgDSCN6871-large.jpg

 

Στη δεξιά φωτογραφία είναι η βαλβίδα ασφαλείας και ο οριοδοακόπτης που διακόπτει τη λειτουργία στη περίπτωση που δουλέψει η βαλβίδα!

Και τέλος το πινακάκι με τα ρελέ εκκίνησης των δύο μοτερ με πρόβλεψη να μην ξεκινάνε μαζί γιατί το ρεύμα εκκίνησης είναι μεγάλο!

 

DSCN6885-large.jpg

 

Έχω τραβήξει και ένα βιντεάκι , αλλά θα πρέπει να το ανεβάσω πρώτα στο youtube ! :(

Πάντως είναι ψώρα αυτά, όρεξη να 'χεις! :D

 

 

Έγινε επεξεργασία από Seafalco
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Και μιας και ανέβηκε το ευλογημένο, σας βάζω εδώ μια μικρή περιήγηση στην κατασκευή του "ήσυχου κτήνους" που την έκανα πριν καμιά 15ρια χρόνια και έκτοτε δουλεύει χωρίς προβλήματα -πλην μιας φοράς  που το χρειαστήκαμε με την Αγάπη και αποφάσισε να κάνει πείσματα!

Αλλά . . . δεν του πέρασε το δικό του! :hehe: 

Παροχή μεγάλη και θόρυβος πολύ χαμηλός για την απόδοσή του!

Πίεση. . . όση αντέχει το καζάνι! :)

Κάπου φαίνεται και μια συστοιχία ρυθμιστών πίεσης , διαχωριστών κλπ κλπ που κατασκευάστηκαν και συναρμολογήθηκαν πάντα από τα παλιά!

Τα μοναδικά καινούρια πράγματα είναι οι διάφορες βάνες και τα ρακόρ , καθώς και οι ασφαλιστικές βαλβίδες με τον ρυθμιστή πίεσης.

 

 

Δυστυχώς η περιήγηση είναι "σιωπηλή" , κάποια στιγμή θα το περιποιηθώ αλλά μέχρι τότε, ότι θέλετε . . . στη διάθεσή σας ! :)

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

πριν 17 ώρες, το μέλος dfa19mj έγραψε:

IMG_20170425_160130.thumb.jpg.29a39642f084d41c1ae28d77cb81b61a.jpg

Σε αυτή τη φωτογραφία φαίνεται η πρεσοστατική βαλβίδα που έβαλες για την διακοπή της λειτουργίας του συμπιεστή όταν πιάνει τη μέγιστη πίεσή του.

Σαν λύση είναι αποδεκτή, αλλά πιστεύω είναι καλύτερα κάποια στιγμή να βάλεις έναν κανονικό πρεσοστάτη (απλός ας είναι δε χρειάζονται κει πολλά πράγματα).

Έτσι θα έχεις πιο καλό έλεγχο:

http://www.airblock.gr/pepiesmenos-aeras/aerosympiestes-kompreser/parelkomena-aerosympieston/piesostatis-monofasikos-12-bar.html

http://www.ergo-tel.gr/product_info.php?products_id=20908

και επιπλέον σε πολλούς από αυτούς μπορείς να ρυθμίσεις και την υστέρησή του (δηλαδή σε ποιά πτώση πίεσης του καζανιού, θα ξαναπάρει μπροστά ο συμπιεστής).

Φυσικά υπάρχουν και άλλοι που μπορείς να ρυθμίσεις το διαφορικό εκκίνησης του συμπιεστή ανεξάρτητα και απέξω , χωρίς να τον ανοίξεις.

Πάντως η δουλειά έγινε πολύ τζι-τζι και μαζεμένη ! :T:

Μια πρόταση μόνο για τον περιορισμό της μετάδοσης αυτών των λίγων κραδασμών που έχει το μοτέρ.

Τα λαστιχάκια που έβαλες κάνουν κάποια δουλειά, αλλά καθώς επιτρέπουν στην βίδα να πατάει κατάσαρκα και στο μοτέρ και στο καζάνι, θα περνάνε μέσω αυτής οι κραδασμοί!

Μια λύση είναι να βάλεις τέσσερα μικρά σινεμπλοκ,

 

BASI.jpg

 

ή να προσθέσεις αλλά τέσσερα τακουνάκια πάνω από τα ποδαρικά του μοτέρ (να γίνει σαν σάντουιτς)  και να ντύσεις τη βίδα (στο σημείο που περνάει μέσα από το ποδαρικό του μοτέρ με ελαστικό σωλήνα.

Έτσι παντού θα υπάρχει ελαστικό παρέμβυσμα και οι κραδασμοί δεν θα μπορούν να περάσουν!

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σ'ευχαριστω @Seafalco :)

Εγώ δεν έβαλα τίποτα πέρα από τον τεράστιο ρυθμιστή πίεσης που μου τον χάρισαν... την βαλβίδα την είχε πάνω!

και τα συνεμπλοκ νομίζω είναι  καλά (αλλά που να τα βρω εδώ)!!!

θα πάρω την κουρτίνα 2 κάποια στιγμή με τα σάντουιτς λαστιχο-καρεκλα :hehe:

Η αληθεια είναι ότι το στελιωσα όπως - όπως για να το δουλεύω όταν χρειάζεται με ότι υλικά είχα !

είμαι ''επαρχία'' που λένε :p και για να βρω εδώ κάτι πρέπει να κάνω περισσότερα Khm  από ότι να ημουν στην Αυστραλία και αν το βρω...

Το πρώτο λινκ που έβαλες με τον  Πιεσοστάτης μονοφασικός 12 bar  σημαίνει ότι κόβει την παροχή ρεύματος στα 12 bar ;;;

 

έψαχνα τον τελευταιο καιρό για να φτιάξω μόνος μου ένα με δοχείο από πυροσβεστήρα και να αγοράσω τα υπόλοιπα εξαρτήματα εκτός το μοτέρ ψυγείου που το είχα αλλά τελικά ήρθε σαν από μηχανής Θεός το εινχελ :amen:

 

Κάποια στιγμή θα το λύσω να το βάψω και να το σουλουπώσω λίγο και ίσως αλλάξω πιεσοστατη και ρυθμιστή πίεσης με ένα ποιο μικρο ...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 6 ώρες, το μέλος dfa19mj έγραψε:

Το πρώτο λινκ που έβαλες με τον  Πιεσοστάτης μονοφασικός 12 bar  σημαίνει ότι κόβει την παροχή ρεύματος στα 12 bar ;;;

Ακριβώς όπως το λες.

Απλά είναι ρυθμιζόμενος και μπορείς να επιλέξεις σε ποια πίεση θα σταματάει ο συμπιεστής.

Επίσης τραβώντας το κόκκινο κουμπί προς τα επάνω σταματάει το μοτέρ.

Απλή αλλά αξιόπιστη ηλεκτρομηχανική κατασκευή ! :)

 

Έγινε επεξεργασία από Seafalco
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Ξεθάβω το θέμα με τα κομπρεσέρ . Μου χάρισαν ένα κομπρεσέρ 50αρι με ιμάντα  ,κινέζικο , και έχει μια πινακίδα πάνω που λέει "motor 2HP" , rpm 2800, . Στην τρόμπα γράφει rpm 950 και   "Displacement 180 lit/min ) 8 bar. Διαρροή δεν φαίνεται να έχει ,ούτε ακούω κάτι . Για να γεμίσει όμως και να φτάσει τα 8 bar κάνει   τρία (3) λεπτά . Πολλά δεν είναι  για 50 λίτρα καζάνι? 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Κατ΄αρχήν . . . μεγειές και καλοδούλευτο! :T: 

Καλά είναι, τρία λεπτά, μια χαρά !  !

Άλλωστε αυτά τα περιμένεις μόνο όταν το ανάβεις για πρώτη φορά σε κάθε περίοδο χρήσης.

Αν η τρόμπα δούλευε στο μέγιστό της (και έλεγε και αλήθεια ! ) θα ήθελες περίπου 2,2 λεπτά , για το καζάνι των 50 λίτρων.

Αυτό που έχει πολύ μεγαλύτερη σημασία είναι το πως ακολουθεί σε πραγματική χρήση.

Σε προλαβαίνει ας πούμε σε ένα βάψιμο, και διατηρεί σταθερή την πίεση μετά το ρυθμιστή πίεσης?

Η θα πρέπει να περιμένεις κάθε τρεις και λίγο για να γεμίσει καλά το καζάνι  και να αρχίσει και πάλι ο ρυθμιστής πίεσης να λειτουργεί σωστά στην πίεση που έχεις ρυθμίσει για το βάψιμο?

Αυτό μετράει καθώς και πόσο γρήγορα αποκαθιστά μια πτώση πίεσης που ενεργοποιεί τον κινητήρα.

 

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστώ seafalco για την γρήγορη απάντηση. Και εγώ το σκέφτηκα ότι τα νούμερα που δίνει είναι περισσότερο ονομαστικά παρά πραγματικά . Για να δούμε πως θα πάει ,στην πορεία θα δείξει.  

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.