Stelios F. Φεβρουάριος 21, 2017 Author #161 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 21, 2017 Παιδιά τα αποτελέσματα θα τα καθυστερήσουμε λίγο καθώς σε αυτή την έκδοση του server τα results είναι bugged (έχει φτιαχτεί ήδη και θα γίνει update). Επίσης έχασα τον Άκη σήμερα που θα βλέπαμε τα incidents οπότε λίγο υπομονή. Από cuts δεν είχαμε τίποτα ιδιαίτερο. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
fatalara Φεβρουάριος 21, 2017 #162 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 21, 2017 πριν 2 λεπτά, το μέλος Stelios F. έγραψε: Παιδιά τα αποτελέσματα θα τα καθυστερήσουμε λίγο καθώς σε αυτή την έκδοση του server τα results είναι bugged (έχει φτιαχτεί ήδη και θα γίνει update). Επίσης έχασα τον Άκη σήμερα που θα βλέπαμε τα incidents οπότε λίγο υπομονή. Από cuts δεν είχαμε τίποτα ιδιαίτερο. Στα cuts ειπες βλεπει το delta? Για παραδειγμα εστω οτι παταω εξω αλλα αφηνω γκαζια η τα κανω ολα λαθος θα το πιασει ακομα ως κοψιμο? Σε μια φαση εκοψα την προτελευταια ατροφη και ηταν πισω μου ο uhu αλλα σηκωσα γκαζι και τον αφησα να περασει θα μετρησει? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios F. Φεβρουάριος 21, 2017 Author #163 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 21, 2017 (edited) 5 minutes ago, fatalara said: Στα cuts ειπες βλεπει το delta? Για παραδειγμα εστω οτι παταω εξω αλλα αφηνω γκαζια η τα κανω ολα λαθος θα το πιασει ακομα ως κοψιμο? Σε μια φαση εκοψα την προτελευταια ατροφη και ηταν πισω μου ο uhu αλλα σηκωσα γκαζι και τον αφησα να περασει θα μετρησει? Ναι βλέπει το delta μην ανησυχείς. Edit: Επίσης διαλέγουμε εμείς ποιές στροφές να ελέγχει οπότε δεν τις κοιτάει όλες. Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 21, 2017 από Stelios F. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sosna Φεβρουάριος 21, 2017 #164 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 21, 2017 (edited) 5 hours ago, Lylankor said: Οπότε συμφωνούμε οτι η 1 ξαφνική αλλαγή κατεύθυνσης είναι σχετικά ΟΚ (από τη στιγμή που δεν προκαλεί επαφή) απλά το πρόβλημα είναι το πόσο κοντά είναι στα φρένα, εκεί μπαίνουμε σε γκρί περιοχή νομίζω από την κίνηση που κάνει το μπροστά προλαβαίνει ο πίσω να αφήσει γκάζι, να ξαναπατήσει γκάζι, και μετά να αρχίσει το φρενάρισμα για τη στροφή στο βίντεο. Δεν είναι και πολύ κοντά. Το θέμα με τη μέση της πίστας είναι λίγο λεπτό. Η Corvette από την αρχή της ευθείας πχ έχει βάλει πορεία προς την εσωτερική, αν εσύ μετά πας ακόμα πιο μέσα λίγο πριν τα φρένα δεν μπορείς μετά να του πείς γιατί ήσουν στη μέση της πίστας στα φρένα. Το επικίνδυνο είναι πιστεύω όταν ο επιτιθέμενος περάσει μπροστά από την εσωτερική πριν τη στροφή και στα φρένα ενώ περιμένει οτι αυτός που έχει την εξωτερική και είναι στο τυφλό του σημείο θα φρενάρει στην αγωνιστική γραμμή, αυτός φρενάρει στη μέση της πίστας. Βασικά δεν συμφωνούμε αφού είναι φανερό μπλόκ χωρίς αποχρώσεις του γκρι.Δεν έχει ξεκαθαρίσει οτι θα μπει εσωτερικά για να αμυνθεί -κινείται στη μέση- αλλά το κάνει για να μπλοκάρει όταν βλέπει οτι ο Γιώργος έρχεται εκεί.Το vid με τον Verstap για μένα είναι ξεκάθαρο οτι στρίβει πάνω στον Κίμι.Η Φ1 είναι οτι χειρότερο για παράδειγμα racing defending κλπ,αφού οι κανόνες είναι τις περισσότερες φορές ανεφάρμοστοι. Θεωρώ οτι το βίντ που έβαλε ο Γιώργος δείχνει ξεκάθαρα τι επιτρέπεται κ τι όχι. Αγωνοδίκης δεν είμαι -ευτυχώς- ούτε έχω τις ανάλογες γνώσεις,απλά λέω τι βλέπω. 2 hours ago, fatalara said: Παιδια τι λετε? Δεν μιλαμε για την εξοδο, μιλαμε για αλλαγη γραμμης στη ΖΩΝΗ φραναρισματος. Η κινηση του ειναι λαθος για ολους τους λογους που εχουν αναφερθει μεχρι τωρα, απο το εχασε τα φρενα ο πισω μεχρι το εχασε την πιεση τρομαξε ξαφνιαστηκε κλπ. Αν εγω τα εχανα τελειως και επεφτα πανω δεν μπορουσε να μου πει τιποτα. Το ποτε φρεναρω εγω εχει να κανει με εμενα εδω μιλαμε για την κινηση του τεο και τι μπορει να γινει σε αντιστοιχη περιπτωση που οι συνθηκες δεν θα ειναι ιδανικες. Κ γω θεωρώ λάθος το να μπαίνουμε καρφί μπροστά.Μπορεί να τα έκανα συγκρουόμενα αλλιώς πως αλλά αυτό προσπάθησα να το τηρώ. Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 21, 2017 από sosna Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lylankor Φεβρουάριος 21, 2017 #165 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 21, 2017 (edited) 1 hour ago, sosna said: Βασικά δεν συμφωνούμε αφού είναι φανερό μπλόκ χωρίς αποχρώσεις του γκρι.Δεν έχει ξεκαθαρίσει οτι θα μπει εσωτερικά για να αμυνθεί -κινείται στη μέση- αλλά το κάνει για να μπλοκάρει όταν βλέπει οτι ο Γιώργος έρχεται εκεί.Το vid με τον Verstap για μένα είναι ξεκάθαρο οτι στρίβει πάνω στον Κίμι.Η Φ1 είναι οτι χειρότερο για παράδειγμα racing defending κλπ,αφού οι κανόνες είναι τις περισσότερες φορές ανεφάρμοστοι. Αφού και εγώ είπα οτι είναι μπλοκ, και στο quote του Στέλιου από τους κανόνες λέει οτι οι απότομες αλλαγές δεν επιτρέπονται κοντά στη ζώνη φρεναρίσματος (δηλαδή αλλού επιτρέπονται). Η γκρί περιοχή είναι προφανώς το πόσο κοντά στα φρένα ήταν, που για εμένα δεν ήταν και πολύ κοντά. Από εκεί και πέρα το αν θέλουμε στους κανόνες να είναι όλα τα μπλοκ παράνομα ακόμα και με τη μια κίνηση και πάμε με τους κανόνες του IndyCar τότε ΟΚ. Στην F1 δεν έχει σημασία το αν εφαρμόζονται ή όχι από τη στιγμή που η κίνηση είναι ΟΚ και με τους κανόνες της όπως λέει και ο Alonso. Και όσο μπορεί να πείς οτι οι κανόνες της F1 αφήνουν χώρο για επικίνδυνες κινήσεις και μπλοκ, το IndyCar όπως είπα είναι η άλλη άκρη που μεχρι το 2012 δεν επιτρέποταν να φύγει από την αγωνιστική γραμμή καθόλου ο αμυνόμενος... Στο κάτω κάτω δες τους πόσο ωραία αλλάζουν μπογιά στις επόμενες στροφές (και μετά το τέλος του βίντεο δλδ), χωρίς λίγο ξύλο τι νόημα έχει? pixel ρισκάρουμε όπως είπα όχι τα κεφάλια μας Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 21, 2017 από Lylankor 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
fatalara Φεβρουάριος 22, 2017 #166 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 22, 2017 Τα τζαρτζαρισματα και εγω θεωρω οτι ειναι μερος του αγωνα, ειδικα στο simracing που οι περισσοτεροι εχουμε μια οθονη ειναι λογικο να ανταλλασουμε λιγη μπογια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fatalara Φεβρουάριος 22, 2017 #167 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 22, 2017 Στο βιντεο του Γιωργου παντως το corvette δεν διαλεγει ξεκαθαρα γραμμη και αυτο ειναι λαθος. Ο δρομος εχει δεξια και αριστερη γραμμη, το corvette σωστα εκλεισε αλλα επρεπε να παει τερμα αριστερα και να μεινει εκει. Αν δεν μπορουσε να το κανει γιατι το πισω αυτοκινητο εφτασε διπλα του επρεπε να ανοιξει παλι τη γραμμη και να παει δεξια. Η σωστη συμπεριφορα του μπροστινου οριζει και την συμπεριφορα του πισω αρα και την εξελιξη της φασης γιατι ο πισω μπορει να υπολογισει που θα σκασει ο αλλος στη συνεχεια και περνει τις αντιστοιχες θεσεις, βαζοντας το αυτοκινητο στη μεση δεν μπορεις να υπολογισεις τιποτα και πολλες φορες δεν εχεις που να πας και απλα φρεναρεις η σηκωνεις το γκαζι για να μην χτυπησετε. Γενικα απο τη στιγμη που ο αμυνομενος επιλεγει να αλλαξει γραμμη πρεπει να παει μεχρι τελους και οχι να το κοψει στη μεση, αυτο το κανει μονο ο επιτιθεμενος, αν δεν προλαβει να το κανει γιατι ο αλλος του εβαλε τις ροδες του στις πισω δικες του ανοιγει γραμμη και παει εκει που ηταν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Georgiadis Giorgos Φεβρουάριος 22, 2017 #168 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 22, 2017 Να το δούμε αλλιώς γιατί μπερδευτήκατε!! Αν ο αμυνόμενος δεν έκανε την κίνηση αριστερά, τα αυτοκίνητα στο braking point θα ήταν δίπλα δίπλα ή ο επιτιθέμενος θα είχε περάσει μπροστά? Όταν λέω θα είχε περάσει μπροστά εννοώ πως θα είχε την εσωτερική στις επόμενες δύο στροφές, και κρίνοντας από το σημείο-τρόπο που φρέναρε, δεν θα είχε χάσει την γραμμή (να ανοιχτεί αρκετά ώστε να γίνει over lap). Αν ο αμυνόμενος είχε παρκάρει στη μέση της πίστας καθώς επιταχύνουν από την έξοδο της προηγούμενης στροφής τότε ο επιτιθέμενος ή θα έκανε κίνηση στα αριστερά του αμυνόμενου (όπου θα υπήρχε σίγουρη σύγκρουση) ή θα έμενε δεξιά του αμυνόμενου έχοντας το μειονέκτημα ότι έχει την εξωτερική γραμμή στις 2 αριστερές που ακολουθούν. (ο επιτιθέμενος θα ήταν αναγκασμένος ακόμα και είναι μπροστά να αφήσει χώρο στην εσωτερική για δεν ψήνετε να τρακάρει στο τελευταίο lap του αγώνα. Κάτι που φάνηκε παρακάτω). Όχι @Lylankor δε μιλάμε για αλλαγή γραμμής στο φρενάρισμα, μιλάμε για αντίδραση του αμυνόμενου σε κίνηση που είδη έχει γίνει απο τον επιτιθέμενο. Σε ένα μήνα περίπου παλιόπαιδα ξεκινάει το blancpain GT series!! Θα σας έχω στο discord για εξέταση των επίμαχων φάσεων!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
fatalara Φεβρουάριος 22, 2017 #169 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 22, 2017 (edited) Δικιο εχεις δεν το συζηταμε, αυτο ειπα και πιο πανω οτι αφου ησουν εσυ στην εσωτερικη και επρεπε να σου δωσει χωρο πρεπει να παει πισω στη θεση του. Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 22, 2017 από fatalara Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oxide Burnedbrain Φεβρουάριος 22, 2017 #170 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 22, 2017 Σειρά μου το τοποθετηθώ επι του θέματος και φυσικά επειδή έκανα την κίνηση αυτή,τη θεωρώ σωστή και πως βρίσκεται στα όρια του επιτρεπτού. Πρώτον,δε κάθομαι στη μέση της πίστας καθ'όλη τη διάρκεια της ευθείας και όταν αρχίζω να κλείνω προς τη μέση υπολογίζω να υπάρχει χώρος να περάσει κάποιος.Γενικά τόσους αγώνες που έχω κάνει,ποτέ δεν έδωσα την εντύπωση του blocker ή κάποιου που οδηγάει στη μέση της πίστας,ίσα ίσα. Παρακάτω τώρα.. Δεύτερον,όπως σωστά εξηγεί ο @Lylankor δε βρισκόμαστε καν στο braking zone,αλλά 2-3 δευτερόλεπτα νωρίτερα,έχει πολύ χρόνο να αντιδράσει ο @Georgiadis Giorgos και φαίνεται και στο βίντεο. Τρίτον,χρησιμοποιώ τον παρακάτω κανόνα κατά γράμμα. Κάθε οδηγός που υπερασπίζεται τη θέση του σε μια ευθεία, και πριν από οποιοδήποτε σημείο φρεναρίσματος, μπορεί να χρησιμοποιεί όλο το πλάτος της πίστας κατά την πρώτη του κίνηση, εφόσον δεν υπάρχει σημαντικό μέρος του πίσω αυτοκινήτου δίπλα του όταν αυτός ξεκινά την κίνηση. Για την αποφυγή αμφιβολιών, οι μπροστινές ρόδες του πίσω αυτοκινήτου θεωρείται «σημαντικό τμήμα» εφόσον βρίσκεται στις πίσω ρόδες του μπροστά αυτοκινήτου. Ωστόσο, λόγω της περιορισμένης ορατότητας και αίσθηση του χώρου στο sim racing, αν προκύψει επαφή από έναν αμυντικό ελιγμό όταν οι μπροστά ρόδες του αυτοκινήτου που επιχειρεί προσπέραση δεν είναι ακόμα στους πίσω τροχούς του μπροστινού, το περιστατικό θα θεωρηθεί αγωνιστικό συμβάν. Περισσότερες από μία αλλαγή κατεύθυνσης κατά την υπεράσπιση μιας θέσης δεν επιτρέπονται. Πιστεύω πως δεν είμαστε σε braking zone και περιμένω την κίνηση του Γιώργου να πάρει τη εσωτερική,βλέπω ότι δεν υπάρχει σημαντικό μέρος του αυτοκινήτου του δίπλα μου ώστε να τον κάνω όντως Block και να τον στείλω εκτός πίστας ενδεχομένως,οπότε κάνω την κίνηση μου για πολύ λίγο και του ξαναδίνω τον χώρο της εσωτερικής. Έχουμε μια κίνηση για να αλλάξουμε πορεία πριν τη στροφή εφόσον πληρούνται κάποιες προυποθέσεις και στη περίπτωση μας,πληρούνται. Είναι αστείο να μιλάμε για οδήγηση στη μέση της πίστας ειλικρινά για τη συγκεκριμένη περίπτωση,μέχρι την πινακίδα που είναι απο πάνω μας,οδηγάω κανονικά τέρμα δεξιά. Κάθε περίπτωση είναι ξεχωριστή,μπορεί να γίνει περίπου το ίδιο συμβάν και όντως να φταίει ο αμυνόμενος αν οι συνθήκες είναι διαφορετικές,μπορεί να το ξανακάνω και να φταίω,μπορεί και τώρα τελικά να φταίω αν το θεωρήσει ο @Stelios F. και ο @akis_z80. Έχω κάποια χρόνια που ασχολούμαι με sim racing και νιώθω ότι έχω κάποια εμπειρία ώστε να κάνω τέτοιες κινήσεις πλέον. Ήταν τελευταίος γύρος,είχα σπαστεί που μου είχε διαλύσει το αμάξι ο ferrarimanos με την 919 και είχα τη πρώτη θέση καθαρά απο την αρχή μέχρι το τέλος. Έχανα περίπου 2 δευτερόλεπτα στο γύρο στη κατάσταση που ήταν το αμάξι μου και δεν θα άφηνα τη πρώτη θέση επειδή ο πίσω μου,απλά έκανε μια κίνηση! 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeoF1 Φεβρουάριος 22, 2017 #171 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 22, 2017 Montoya-Verstappen Βραζιλια 2001 κατι αναλογο δεν ειχε γινει? Ντουμπλαρε ο Κολομβιανος τρελλαρας τον μπαμπα του Μαξ και εγινε ενας μικρος χαμος Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lylankor Φεβρουάριος 22, 2017 #172 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 22, 2017 (edited) 10 hours ago, Georgiadis Giorgos said: Όχι @Lylankor δε μιλάμε για αλλαγή γραμμής στο φρενάρισμα, μιλάμε για αντίδραση του αμυνόμενου σε κίνηση που είδη έχει γίνει απο τον επιτιθέμενο. Ναι, κάτι το οποίο είναι μπλοκ και με κανόνες IndyCar απαγορεύεται ενώ με κανόνες F1 και από όσο έχω καταλάβει και τους δικούς μας επιτρέπεται δεν λέω κάτι διαφορετικό τόση ώρα. PS στο βίντεο που έβαλα φαντάζομαι είδατε τη 2η φάση μετά το 0:40 και όχι την 1η Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 22, 2017 από Lylankor Link to comment Share on other sites More sharing options...
sosna Φεβρουάριος 22, 2017 #173 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 22, 2017 (edited) Christian δεν νομίζω να είπε κανείς οτι δεν είσαι πάντα από τους πιο προσεκτικούς σε κάθε αγώνα ανεξαρτήτως συναγωνισμού. Εγώ τοποθετήθηκα μόνο για τη συγκεκριμένη κίνηση,τίποτε περισσότερο τίποτε λιγότερο. Αλοίμονο αν κάθε φορά πρέπει να γράφουμε οτι μια κίνηση σε ένα αγώνα ΔΕΝ χαρακτηρίζει όλο σου το race mentality/approach. Κ ξαναλέω οτι σε θεωρώ έναν από τους πιο ευγενικούς,ήπιους κ προσεκτικούς οδηγούς στην κοινότητα,που πάντα είναι δίκαιος κ ακολουθεί το fair play. Απλά εμένα μου φάνηκε αντικανονικό το μπλόκ.Αν δεις στο 0.04 είσαι σχεδόν στη μέση.Μετά στο 0.05 αφού δεις την κίνηση του Γιώργου που έρχεται με περισσότερα βγαίνεις να τον κόψεις κ τελικά διαλέγεις να μπεις αριστερά.Κ λες οτι ναι είναι μπλόκ αλλά επιτρέπεται.Ε για μένα δεν θα έπρεπε να επιτρέπεται γιατί τότε ο επιτιθέμενος θα μείνει στο γκάζι κ θα σε χτυπήσει.Μετά αν σε γυρίσει τι θα του πεις?Ξέρεις είσαι από πίσω άρα φταις?Πως να προλάβει σε 1-2 δευτερόλεπτα να φρενάρει αποφεύγοντάς σε? Αν η ίδια κίνηση αφορούσε 2 919 τότε θα είχαν γίνει σμπαράλια. Λύλα όπως ματαείπα οι κανονισμοί τις Φ1 είναι ωσάν λάστιχο με μια πράζα off track politics κοινώς money driven αποφάσεις,οπότε πάντα αποφεύγω να λαμβάνω υπόψιν τι γίνεται εκεί.Κ εκεί για μένα ο Verstap έκανε χοντράδα αφού αν ο Ραι έμενε στο γκάζι θα τον απογείωνε. Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 22, 2017 από sosna 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Φεβρουάριος 22, 2017 #174 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 22, 2017 Συμφωνώ, ήταν αντικανονική η κίνηση. Δεν θα ήταν, αν πήγαινε αριστερά πιο πριν και έμενε εκεί.Τώρα ήταν 2 κινήσεις, μια αριστερά να κόψει και μια δεξιά να στρίψει και μάλιστα πολύ αργά. Άποψη μου.Είναι σαν το κόψιμο που μου έκανε ο Παναγιώτης τελευταία στιγμή και βγήκα στα χόρτα για να μην τρακαρουμε.Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris Pappas Φεβρουάριος 22, 2017 #175 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 22, 2017 (edited) Συμφωνω με sosna,και να το δουμε και λιγο πιο υποθετικα,αν εμενες Christian δεξια,στην αγ.γραμμη,ΣΙΓΟΥΡΑ θα τον περναγες στην εξοδο,αφου ο Γεωργιαδης θα ειχε με πολλα την εσωτερικη και το βγαλσιμο του αργο και ισως θα εβγαινε και εκτος πιστας δεξια. Αλλα και στην θεση σου να εμενες,σχεδον στην μεση της πιστας,παλι θα τον ειχες στην εξοδο. Βεβαια την στιγμη του αγωνα ακους το ενστικτο και οχι τις αναλυσεις αφτερ. Ευτυχως ο Γεωργιαδης αντεδρασε γρηγορα και δεν εγινε το μπαμ. Το αλλο που ειπες,' είχα τη πρώτη θέση καθαρά απο την αρχή μέχρι το τέλος'',ναι ξεκινησες πρωτος,στον τελος του πρωτου,στο bus chicane, το εχασες,απο δικο σου λαθος,σε περασαμε εγω,ο Uhu και ο fatalara. Στον 5ο με βγαζει ο Uhu εξω και ανεβηκες μια θεση,μετα απο λιγο κανει κατι παλι ο Uhu με Bill μετα την ρουζ και ανεβηκες και αλλη θεση. Μετα ναι,ησουν πρωτος αλλα ελεω Uhu! Γρηγορος πολυ ησουν αλλα τετοιοι αγωνες θελουν πολυ τυχη,που οπως καταλαβες λιγο σου μειωθηκε στο περιστατικο με τον Ferrarimanos. To αλλο παλι που ενω ηξερες οτι ειχες ζημια και εχανες 2 sec στο γυρο δεν θα αφηνες την θεση σου ειναι για μενα μεγαλη αιτια για ατυχημα. Σε παρομοιους τετοιους αγωνες,οχι βεβαια 1 ωρας,μπαινεις κατευθειαν πιτς.Δεν γυρνας με ζημια,τσατισμενος,παιζοντας αμυνα.Βεβαια εδω δεν υπαρχει τετοιος κανονας. Δεν εχω πειρα απο μοντελο ζημιας στο AC αλλα νομιζω οτι το πιο σωστο ειναι να μπεις πιτς μετα απο τετοιο χτυπημα στον τοιχο. Το οτι εισαι απο τους πιο γρηγορους εδω ολοι το ξερουν,το εμαθα και εγω! Α ρε Πανο τι μου κανες..... Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 22, 2017 από Dimitris Pappas 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lylankor Φεβρουάριος 22, 2017 #176 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 22, 2017 (edited) Ε εντάξει δεν ήταν τόσο τραγικό, αφού στη συγκεκριμένη περίπτωση ακόμα και μόνο αφήνοντας το γκάζι δεν θα ακουμπούσαν από ότι φαίνεται. Απλά οι κανόνες που έχει στο θέμα για το wamta 2 είναι ουσιαστικά αυτό που έχουν και στην F1, και του επιτρέπουν να κινηθεί προς τα εκεί τουλάχιστον μέχρι να αρχίσουν να έχουν overlap, είναι ξεκάθαρο νομίζω... Ναι πιο επικίνδυνο και στην F1 πιθανώς τους αφήνουν έτσι για περισσότερο θεάμα (λεφτά) και είναι σαν λάστιχο ή μαστίχα ή ότι θέλετε και τους εφαρμόζουν όπως ναναι αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία, η πρόταση σαν κανόνας είναι πλήρως επεξηγηματική πιστεύω. Αναφέρει μάλιστα οτι αν ήταν στα όρια του overlap και τρακάραν ή αν δεν προλάβαινε να φρενάρει ο πίσω θα ήταν απλά racing incident. @liakjim η κίνηση προς τα δεξιά αφού τελικά αποφασίζει να του παραχωρήσει την εσωτερική δε μέτραει δεξιά του είναι δεξιά του μένει. Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 22, 2017 από Lylankor 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Φεβρουάριος 22, 2017 #177 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 22, 2017 Μετράει γιατί είναι 2η κίνηση ( βγάζεις γλωσσιτσα αλλά δεν τα πάω καλά με τις φατσούλες ).Και κόβει και πάει δεξιά να στρίψει κύριος.Το έκανε συνέχεια το τσογλάνι ο σουμαχερ ( μαζί με τις υπόλοιπες αλητείες).Την F1 μην την αναφέρουμε ως παράδειγμα προς μίμηση, δεν υπάρχει πιο σιχαμένο μηχανοκίνητο άθλημα.Υ.Γ. Αν μου το έκανε ο Κρίστιαν πάντως θα έλεγα και ευχαριστώ για όλα αυτά που μου έχει χαρίσει.Τα λέμε να περνάει η ώρα, μιας και όπως πολύ σοφά είχα προβλέψει ( [emoji6] ) , ο@stelios F. με τον Άκη, έχουν να δουν κάτι χιλιάδες περιστατικά και ώσπου να βγάλουν τα αποτελέσματα, θα τελειώσει το πρωτάθλημα χεχε Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lylankor Φεβρουάριος 22, 2017 #178 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 22, 2017 (edited) Αν είχαν παραπάνω χώρο πριν τα φρένα και αφού είχαν διαλέξει ο καθένας τη μεριά του έμενε στο κέντρο και ακριβώς πριν τα φρένα πήγαινε δεξιά να φρενάρει τότε ΟΚ, αυτό είναι και η οδήγηση στη μέση της πίστας γιατί αναγκάζεις τον άλλο που έχει την εσωτερική να φρενάρει πολύ περισσότερο και να κρατήσει πολύ κλειστή γραμμή ενώ εσύ τελευταία στιγμή πας και φρενάρεις έξω έξω. Εδώ απλά νομίζω αποφάσισε να μην τον μπλοκάρει τελείως (που με τους κανόνες λέω οτι μπορούσε) και μετά απλά πήγε στην κανονική εξωτερική γραμμή αφού ήταν από έξω και την εσωτερική την έιχε πάρει ο Γιώργος. Η 2η κίνηση απαγορεύετε για να προσπαθήσεις να μπλοκάρεις τον άλλο, από τη στιγμή που υπάρχει overlap και ο καθένας έχει διαλέξει τη μεριά του πάντα όλοι πάνε προς την αγωνιστική γραμμή... σε όλα τα μηχανοκίνητα αθλήματα αυτό. Εντάξει, F1 σκατά κλπ το εμπεδώσαμε, στα ελληνικά είναι γραμμένες 2 προτάσεις που έχουν νόημα και δεν λέει πουθενά οτι το μπλοκ απαγορεύεται... τα politics που αναφέρετε με τον Νάσο δεν έχουν καμία σχέση. edit τη γλωσσίτσα την έβαλα γιατί το "δε μετράει" μου θύμισε επχειρηματολογία δημοτικού όταν παίζαμε μπάλα και διαφωνούσαμε σε κανένα έμμεσο Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 22, 2017 από Lylankor 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
thazio Φεβρουάριος 22, 2017 #179 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 22, 2017 Για εμένα είναι απλό: Όσο επιταχύνουμε δεν μας νοιάζει που βρίσκεται ο πίσω και μπορούμε να αλλάξουμε γραμμή μία φορά. Εάν ακουμπήσουμε κατά την επιτάχυνση φταίει ο μπροστινός γιατί σημαίνει πως άλλος σου έκανε μια τρίχα+ overlapping άρα δικαιούται χώρο. Τώρα αν αλλάζει γραμμή με αργό ρυθμό και ξαφνικά αφου ψυχολογήσει τον πίσω επιταχύνει την αλλαγή του είναι ψιλο-μπέρδεμα γιατί μπορεί να θεωρηθεί αλλαγή γραμμής.Σε κάθε περίπτωση πάντως όταν φτάνουν σε αυτές τις καταστάσεις ο πίσω μπορεί να τον παρασύρει εύκολα προς όποια πλευρά θέλει. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Φεβρουάριος 22, 2017 #180 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 22, 2017 Αν είχαν παραπάνω χώρο πριν τα φρένα και αφού είχαν διαλέξει ο καθένας τη μεριά του έμενε στο κέντρο και ακριβώς πριν τα φρένα πήγαινε δεξιά να φρενάρει τότε ΟΚ, αυτό είναι και η οδήγηση στη μέση της πίστας γιατί αναγκάζεις τον άλλο που έχει την εσωτερική να φρενάρει πολύ περισσότερο και να κρατήσει πολύ κλειστή γραμμή ενώ εσύ τελευταία στιγμή πας και φρενάρεις έξω έξω. Εδώ απλά νομίζω αποφάσισε να μην τον μπλοκάρει τελείως (που με τους κανόνες λέω οτι μπορούσε) και μετά απλά πήγε στην κανονική εξωτερική γραμμή αφού ήταν από έξω και την εσωτερική την έιχε πάρει ο Γιώργος. Η 2η κίνηση απαγορεύετε για να προσπαθήσεις να μπλοκάρεις τον άλλο, από τη στιγμή που υπάρχει overlap και ο καθένας έχει διαλέξει τη μεριά του πάντα όλοι πάνε προς την αγωνιστική γραμμή... σε όλα τα μηχανοκίνητα αθλήματα αυτό. Εντάξει, F1 σκατά κλπ το εμπεδώσαμε, στα ελληνικά είναι γραμμένες 2 προτάσεις που έχουν νόημα και δεν λέει πουθενά οτι το μπλοκ απαγορεύεται... τα politics που αναφέρετε με τον Νάσο δεν έχουν καμία σχέση. edit τη γλωσσίτσα την έβαλα γιατί το "δε μετράει" μου θύμισε επχειρηματολογία δημοτικού όταν παίζαμε μπάλα και διαφωνούσαμε σε κανένα έμμεσο Ο πίσω μπλοκάρεται και δεν έχει κανένα άλλο τρόπο αντίδρασης πχ δεν μπορεί να κάνει δεξιά , γιατί αφενός πάλι ήρθε δεξιά αφετέρου δεν είχε χρόνο αντίδρασης. Μόνη αντίδραση που έμεινε , είναι είτε να πατήσει φρένο, είτε να πάει αριστερά στα χώματα.Ο νομοθέτης όταν έβγαζε τον κανόνα ήθελε η άμυνα να γίνει μόνο με το να αναγκάσεις τον αντίπαλο σε πιο κλειστή ή άλλη γραμμή. Εξαναγκασμός του αντίπαλου σε φρενάρισμα, απαγορεύεται. Ο Κρίστιαν αφού ήθελε να μπλοκάρει, θα έπρεπε πιο έγκαιρα να πάει αριστερά και να μείνει εκεί. [emoji4] Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now