Jump to content



Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε (edited)

Αλλαγές από τα αρχικά rules:

 

Qualify: 20 λεπτά, απαγορεύεται επιτρέπεται το ESC-> back to pits. (Εννοείται πως στον αγώνα απαγορεύεται)

 

Cutting: 7 cuts = 5 seconds , κάθε επιπλέον cut θα προσθέτει 1 second penalty.

 

Αλλαγές που αφορούν τα Races:

 

Damage: Στο 40% 100%  Στο τελευταίο ΠΑΤΣ έχουν φτιαχτεί τα repair τιμες και ο τρόπος που παθαίνεις damage.

 

Η επιλογή του επόμενου track θα ανακοινώνεται κάθε Παρασκευή Τετάρτη την εβδομάδα του αγώνα.

 

Όλοι οι αγώνες θα γίνουν Κυριακές και το Qualify θα ξεκινάει στις 19:00  20:00.

 

Τα αρχικά rules εδώ: 

 

 

Έγινε επεξεργασία από Stelios F.
  • Like 4
(edited)
1 hour ago, sosna said:

Στελάρα ο wamta σέρβερ έχει το αππ που σoυ λέει οτι κάνεις κατ, αλά ACRL?

Γιές, δεν σε ειδοποιεί όμως, νομίζω usaroun κάτι διαφορετικό αυτοί τώρα.

Έγινε επεξεργασία από Stelios F.
πριν 20 ώρες, το μέλος Stelios F. έγραψε:

 

 

Qualify: 20 λεπτά, απαγορεύεται επιτρέπεται το ESC-> back to pits. (Εννοείται πως στον αγώνα απαγορεύεται)

 

 

 

Μιας και βαλαν πιτστοπ στo qualify μηπως να ξαναπαγορευσουμε το esc back to pits;

 

  • Like 1
23 hours ago, Stelios F. said:

 

Qualify: 20 λεπτά, απαγορεύεται επιτρέπεται το ESC-> back to pits. (Εννοείται πως στον αγώνα απαγορεύεται)

 

Να γκρινιάξω? Θα γκρινιάξω!

Υποθέτω πως ο λόγος που αποφασίσατε να επιτρέψετε το back to pit ήταν επειδή κάποιος βρέθηκε ή θα βρεθεί σε κίνηση. Ναι αλλά και αυτό είναι μέσα στη φύση του αγώνα. Θα πρέπει να κοιτάς το map να βρεις το τέλειο σημείο για να βγεις να κάνεις το hotlap. To back to pits ευνοεί τα lmp και ίσως τα gt2 αλλά σκοτώνει τα gt4, γιατί "επιβραβεύει" τον ασταθή.

 

Προτείνω για την αποφυγή του back to pits και για να είναι λίγο πιο δίκαιο να έχουμε 30 λεπτά practise και κάθε 10 λεπτά να φεύγει μία κατηγορία από τη πίστα.

  • Like 3
(edited)
3 minutes ago, Georgiadis Giorgos said:

 

Να γκρινιάξω? Θα γκρινιάξω!

Υποθέτω πως ο λόγος που αποφασίσατε να επιτρέψετε το back to pit ήταν επειδή κάποιος βρέθηκε ή θα βρεθεί σε κίνηση. Ναι αλλά και αυτό είναι μέσα στη φύση του αγώνα. Θα πρέπει να κοιτάς το map να βρεις το τέλειο σημείο για να βγεις να κάνεις το hotlap. To back to pits ευνοεί τα lmp και ίσως τα gt2 αλλά σκοτώνει τα gt4, γιατί "επιβραβεύει" τον ασταθή.

 

Προτείνω για την αποφυγή του back to pits και για να είναι λίγο πιο δίκαιο να έχουμε 30 λεπτά practise και κάθε 10 λεπτά να φεύγει μία κατηγορία από τη πίστα.

Επειδή έχω βρεθεί σε πολλά races με 25+ cars, αν και ήταν single class, πίστεψε με 20 λεπτά είναι ΠΟΛΥ λίγα για qualify, πόσο μάλλον με 3 classes στο track.

 

Θα μείνει ως έχει και βλέπουμε μετά το πρώτο race.

 

Edit: Αν κάποιος abusarei το δικαίωμα του back to pits, εκτός του ότι θα είναι καραγκιόζης μπορεί να μας αναγκάσει να το απαγορέψουμε.

 

Κοινή λογική, όπως είπαμε.

Έγινε επεξεργασία από Stelios F.
  • Like 1
(edited)

Πρωτα να βγουν 10 λεπτα μονο τα Lmp,μετα 10 μονο τα Gt2 και τελος 10 min μονο τα Gt4.

Ετσι το κανουν σε multiclass 2 κατηγοριων(gtitalia).

Ετσι θα δουλεψει και εδω?

 

 

 

edit,το πορσικο δεν το εδωσαν?

Έγινε επεξεργασία από Dimitris Pappas
  • Like 1

Για εμένα το θέμα είναι να ζήσω όσο το δυνατόν πιο πολύ ρεαλισμό μέσω του Assetto,οπότε απλά βγαίνω στη πίστα,κάνω ότι καλύτερο μπορώ στο qual και ας πάρω ότι θέση κάτσει. Back to pits και καραγκιοζιλίκια. :D

  • Like 2
11 minutes ago, Dimitris Pappas said:

Πρωτα να βγουν 10 λεπτα μονο τα Lmp,μετα 10 μονο τα Gt2 και τελος 10 min μονο τα Gt4.

Ετσι το κανουν σε multiclass 2 κατηγοριων(gtitalia).

Ετσι θα δουλεψει και εδω?

 

 

 

edit,το πορσικο δεν το εδωσαν?

Όλα τα μωρά στην πίστα!

 

Όχι το Πορσικό ακόμη..

  • Like 1
(edited)
1 hour ago, Georgiadis Giorgos said:

 

Να γκρινιάξω? Θα γκρινιάξω!

Υποθέτω πως ο λόγος που αποφασίσατε να επιτρέψετε το back to pit ήταν επειδή κάποιος βρέθηκε ή θα βρεθεί σε κίνηση. Ναι αλλά και αυτό είναι μέσα στη φύση του αγώνα. Θα πρέπει να κοιτάς το map να βρεις το τέλειο σημείο για να βγεις να κάνεις το hotlap. To back to pits ευνοεί τα lmp και ίσως τα gt2 αλλά σκοτώνει τα gt4, γιατί "επιβραβεύει" τον ασταθή.

 

Προτείνω για την αποφυγή του back to pits και για να είναι λίγο πιο δίκαιο να έχουμε 30 λεπτά practise και κάθε 10 λεπτά να φεύγει μία κατηγορία από τη πίστα.

Φωτιά στους χοτλάπερς! :hehe::amen:

Αφού προσπαθούμε να το κάνουμε σωστά ρε σεις ας το πάμε ολ δι γουέι.Γιατί κ μια φορά να γίνει θαναι abuse για μένα.Αν ο γρήγορος ήταν άτυχος θα μπορέσει να περάσει τον αργότερο μιας κ θαναι πιο γρήγορος ο γρήγορος :hehe: -μπερδευτικό το έκανα :o-

 

ή μπορεί να γίνει αυτό που ειπώθηκε παραπάνω με το ξεχωριστό κουάλ ανά κατηγορία.

Έγινε επεξεργασία από sosna

Κοίταξε, αν κάνεις esc -> back to pits επειδή έπεσες σε traffic, το ποιό πιθανό είναι να ξαναπέσεις σε traffic και να είναι χειρότερα.

Αν το έκανες επειδί γα&$^#ισες το lap σου, το ποιό πιθανό είναι να πέσεις σε traffic.

 

Αν το ρίξεις στις μπαριέρες, σε διευκολύνει να ξαναπροσπαθήσεις, αλλά είπαμε, μάλλον θα πέσεις σε traffic.

 

Γενικώς δηλαδή δεν νομίζω κανείς να καταφέρει να κάνει πάνω από 1 καλό γύρο στα Q οπότε μην ανχώνεστε.

4 minutes ago, sosna said:

Φωτιά στους χοτλάπερς! :hehe::amen:

Αφού προσπαθούμε να το κάνουμε σωστά ρε σεις ας το πάμε ολ δι γουέι.Γιατί κ μια φορά να γίνει θαναι abuse για μένα.Αν ο γρήγορος ήταν άτυχος θα μπορέσει να περάσει τον αργότερο μιας κ θαναι πιο γρήγορος ο γρήγορος :hehe: -μπερδευτικό το έκανα :o-

 

  • Like 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.