GoMaR Φεβρουάριος 13, 2017 #21 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 13, 2017 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Φεβρουάριος 13, 2017 #22 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 13, 2017 Μπορεί να σβήνουν αρνητικές που δεν επιβεβαιώνεται αγορά προϊόντος, ώστε να αποφεύγονται αρνητικές αξιολογήσεις από ανταγωνιστές. Εφόσον εδώ υπάρχει απόδειξη αγοράς, η αρνητική ίσως να μην σβηστεί. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gchristod Μάρτιος 8, 2017 Author #23 Κοινοποίηση Μάρτιος 8, 2017 Σήμερα με ενημέρωσαν μετά από τηλέφωνο που πήρε το κατάστημα στη Γερμανία μιας και η gigabyte δεν απαντούσε στα email τους (έτσι μου είπαν) ότι η κάρτα έφυγε από εκεί και είναι στο δρόμο για Ελλάδα. Τους ρώτησα τι έγινε τελικά την αντικατέστησαν ή την επισκεύασαν και δεν ήξεραν να μου πουν τίποτα. Ό,τι να'ναι. Είναι δυνατόν να μην τους ενημέρωσε η κατασκευάστρια για το αποτέλεσμα του RMA ή είναι καθαρά θέμα αδιαφορίας του καταστήματος? Link to comment Share on other sites More sharing options...
gchristod Μάρτιος 17, 2017 Author #24 Κοινοποίηση Μάρτιος 17, 2017 Τους πήρα σήμερα τηλ και η κάρτα έχει έρθει από Γερμανία. Προφανώς τα παιδιά ήταν πολύ απασχολημένα για να με πάρουν ένα τηλ ή να στείλουν ένα email. Μου έριξε και την παπάτζα ότι με πήραν πολλές φορές τηλ και το είχα κλειστό, απλά τραγικοί. Μου είπαν ότι έγινε επισκευή στην κάρτα. Μπορώ να ζητήσω κάτι πιο αναλυτικό? Π.χ. το service report? Γιατί έχω ένα προαίσθημα ότι θα το χρειαστώ στο άμεσο μέλλον και δεν θέλω να μπλέξω πάλι με τα τζιμάνια, αν ξαναγίνει κάτι θα πάω απευθείας στην Gigabyte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now