Jump to content



ΑΓΩΝΑΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ 5/02/2017 PORSCHE 917K AT BARCELONA MOTO


panosdimp

Recommended Posts

Server     :                faust

password:               vitas

 

Practice                               120 min  ώρα  20.00

qualify                                    15 min  ώρα  22.00

race                              Number of laps         Under investigation

 Ο αριθμός των γύρων θα ανακοινωθεί το βράδυ του Σαββάτου το αργότερο

Capture.JPG

Tο setup ζητήθηκε να παραμείνει ελεύθερο αν όμως υπάρχουν πολλοί που προτιμούν να ξαναβάλουμε fixed setup τότε θα ικανοποιηθεί το αίτημά τους.

Το βασικό είναι να αισθανόμαστε όσο γίνεται πιο άνετα και να μην υπάρχουν παράγοντες που δυσκολεύουν τη συμμετοχή.

 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

χμμ πολύ ενδιαφέρον το αυτοκίνητο, ελπίζω να βρώ χρόνο.

 

Βάλτε το σε LeMans (νομίζω υπάρχει σε mod;) να φορέσουμε εικονικά τη στολή του McQueen να γουστάρουμε.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ψήφισα fixed αρκεί να μείνει το default ώστε όταν με ξεφτιλίζει ο@lylankor , να κατηγορώ μόνο την ασχετοσύνη μου ( αλήθεια ).

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Όταν λες ποίημα φαντάζομαι εννοείς οτι πρέπει να φρενάρεις απ τα 2 χλμ και να μην τολμήσεις να ξαναπατήσεις γκάζι μέχρι να είσαι σίγουρος ότι έχεις ευθεία μπροστά σου γιατί αλλιώς υποστρέφεις μέχρι το υπερπέραν;

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 1 ώρα, το μέλος konnos έγραψε:

Όταν λες ποίημα φαντάζομαι εννοείς οτι πρέπει να φρενάρεις απ τα 2 χλμ και να μην τολμήσεις να ξαναπατήσεις γκάζι μέχρι να είσαι σίγουρος ότι έχεις ευθεία μπροστά σου γιατί αλλιώς υποστρέφεις μέχρι το υπερπέραν;

Αυτο ακριβως τιποτα αλλο. Οταν λεει ποιημα ο liakjim μιλαει για κακιστης συμπεριφορας αυτοκινητα που δεν θα εβγαιναν ποτε στους σημερινους δρομους ποσο μαλλον αγωνες γιατι οι μηχανικοι απλα θα γελαγαν. 

Ακομα θυμαμαι τι γελια ειχα ριξει με το yellowbird οταν βγηκε...

Link to comment
Share on other sites

Όταν λες ποίημα φαντάζομαι εννοείς οτι πρέπει να φρενάρεις απ τα 2 χλμ και να μην τολμήσεις να ξαναπατήσεις γκάζι μέχρι να είσαι σίγουρος ότι έχεις ευθεία μπροστά σου γιατί αλλιώς υποστρέφεις μέχρι το υπερπέραν;

Το αμάξι έχει ρύθμιση bias μέσα από το κοκπιτ , το κλειδωμένο σεταπ δεν το απαγορεύει [emoji6] , 1-0

Το αμάξι έχει τέτοιο γκάζι που με κατάλληλη χρήση, στρίβεις με μηδέν υποστροφή, ή καλύτερα με ελεγχόμενη υπερστροφή , εκμεταλλευόμενος το κλειδωμένο διαφορικό προς όφελος σου [emoji6] , 2-0

Με λίγο πρακτις ακόμα, θα δεις πόσο λάθος είσαι.

Το αμάξι είναι το καλύτερο της kunos .

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Αυτο ακριβως τιποτα αλλο. Οταν λεει ποιημα ο liakjim μιλαει για κακιστης συμπεριφορας αυτοκινητα που δεν θα εβγαιναν ποτε στους σημερινους δρομους ποσο μαλλον αγωνες γιατι οι μηχανικοι απλα θα γελαγαν. 
Ακομα θυμαμαι τι γελια ειχα ριξει με το yellowbird οταν βγηκε...


Αν έβλεπα αυτό το αμάξι στον δρόμο, μάλλον θα τον έπαιζα, πόσο μάλλον να γελαγα...



Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Δεν αντιλέγω liakjim. Tο αμάξι είναι καλό και μάλλον το έχουν μεταφέρει σχετικά πιστά ως συμπεριφορά, απλώς για τα σημερινά δεδομένα είναι απίστευτο το πόσο γρήγορα πήγαιναν σε σχέση με το πόσο κακή συμπεριφορά έχει. Εγώ να πειράξω πράγματα στο setup δε ξέρω και βαριέμαι να ψαχτώ να σου πω και την αλήθεια, αν έχεις να προτείνεις κάτι μπορείς να μου πεις. Και καταλαβαίνω και οτι πρέπει να προσαρμοστείς ως οδηγός. Απλώς είναι πολύ της υπομονής, αλλά τουλάχιστον είναι πιο ευχάριστο απ την GT1.

 

Κι εγώ άκουγα yellowbird γαμάει, yellowbird σπέρνει, τί αυτοκινητάρα είναι αυτήν, κυκλοφορούσε κι ένα βίντεο με έναν τύπο που την πήγαινε με τις μπάντες στη Nordscleife. Αγόρασα το dlc στο PCars, την οδηγώ και στο AC και είναι μαούνα... Ωραία μαούνα πετάει κώλο για πλάκα, αλλά θέλει απόλυτη προσοχή.

 

Απλώς όταν οδηγώ ένα αυτοκίνητο, προτιμώ να έχω κάτι που εμπνέει εμπιστοσύνη και σε αφήνει να βρεις τα όρια της πίστας. Δεν καταλαβαίνω γιατί ένα αυτοκίνητο και κυρίως ένα αγωνιστικό, δεν μπορεί να κρατήσει ταχύτητα 60 ή 80 χλμ χωρίς να πετάξει μούτρα ή κώλο στο παραμικρό γκάζι. Προφανώς και θα προσαρμοστώ, απλώς δε θα το κάνω πολύ ευχάριστα. Λες να γέρασα για τέτοια πράγματα; Και όλο οδηγώ διαφορετικά αυτοκίνητα, οπότε...

Έγινε επεξεργασία από konnos
Link to comment
Share on other sites

https://www.hemmings.com/blog/index.php/2014/04/18/vic-elford-on-driving-the-917-in-1970-and-today/

@liakjim,πολυ δυσκολο σασι,τους βγηκε η πατεντα πισω και καπως εστρωσε αλλα στο οριο μια ..παλαμη οδηγων το 9δηγουσαν ΚΑΙ ΕΣΥ!!!!!!!

Τι χρονο εκανες ρε συ?Μπραβο!!!!

Link to comment
Share on other sites

@konnos εννοείται ότι με τα σημερινά δεδομένα, αυτά τα αμάξια μοιάζουν σαν δεινόσαυροι.

Αλλά μεταδίδουν μια αγνή αίσθηση. 

Ο κόσμος δεν θυμάται το RUF R αλλά το yellobird.

Δεν θυμάται την 911 S αλλά την 959.

Δεν θυμάται την Ferrari Evo αλλά την F40

κοκ

Δες το video που ανέβασα και πες μου ότι στο 0:40 δεν σου σηκώθηκαν όλες οι τρίχες (και όχι μόνο).

Ανατριχίλα!!!

 

Τώρα στο combo , το αμάξι είναι με κλειδωμένο setup.

Άρα προσαρμοζόμαστε εμείς.

Όπως είπα , το brake bias μπορεί να ρυθμιστεί on thefly από το κόκπιτ. Βάλε κουμπιά και στον αγώνα , βάλτο πιο πίσω, όσο να νιώθεις οκ.

Την υποστροφή, όσο περίεργο και να ακουστεί, θα την πολεμήσεις με...περισσότερο γκάζι. Στην έξοδο, τέρμα το γκάζι μέχρι να βγει ο κώλος και να περιστραφεί το αμάξι.

Το διαφορικό είναι 100% locked λόγω άξονα πίσω, οπότε η δύναμη θα πάει όλη στην άσφαλτο.

Αν πετύχεις το γκάζι σωστά, θα δεις ότι θα στρίψεις σχεδόν χωρίς να στρίβεις τιμόνι.

 

Εκεί θα αρχίζεις να πορώνεσαι και να κατεβάζεις χρόνους.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος liakjim έγραψε:

 


Αν έβλεπα αυτό το αμάξι στον δρόμο, μάλλον θα τον έπαιζα, πόσο μάλλον να γελαγα...

 

 



Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Αλλο τι βλεπεις και ακους και αλλο το πως συμπεριφερεται. Αυτο που δεν σου λενε οι μηχανικοι αλλα το σκεφτονται ειναι ''πω ρε φιλε τι μ@λ@κιες καναμε πανω στο πειραματισμο μας''

Link to comment
Share on other sites

πριν 33 λεπτά, το μέλος fatalara έγραψε:

Αλλο τι βλεπεις και ακους και αλλο το πως συμπεριφερεται. Αυτο που δεν σου λενε οι μηχανικοι αλλα το σκεφτονται ειναι ''πω ρε φιλε τι μ@λ@κιες καναμε πανω στο πειραματισμο μας''

Το ίδιο θα λέγανε και αυτοί όταν είχαν κάτι τέτοιο να συγκρίνουν

glory-vintage-cars-ft.jpg

 

Ότι και να λέμε, προσωπικά πάντα, θεωρώ ότι αυτά τα αυτοκίνητα είναι icons και θα έπρεπε να τα προσεγγίζουμε με τον σεβασμό που τους αξίζει.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος liakjim έγραψε:

Το ίδιο θα λέγανε και αυτοί όταν είχαν κάτι τέτοιο να συγκρίνουν

glory-vintage-cars-ft.jpg

 

Ότι και να λέμε, προσωπικά πάντα, θεωρώ ότι αυτά τα αυτοκίνητα είναι icons και θα έπρεπε να τα προσεγγίζουμε με τον σεβασμό που τους αξίζει.

Αυτα τα αυτοκινητα ειναι icons οπως λες και γιαυτο ακριβως κανουν μονο για καδρο η καμια αφισα τιποτα παραπανω.

Link to comment
Share on other sites

Άλλοι τα έχουν και σαπίζουν στα γκαράζ και άλλοι τα βάζουν στις πίστες όπως τους αξίζουν.

Τεσπα, το αμάξι τα σπάει. Απόλυτη πορωση.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.