Strategos Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 28, 2017 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 28, 2017 Καλησπέρα, Έχω αγορασμένη εδώ και 2 χρόνια μια 970 g1 gaming. Προπαραμωνή πρωτοχρονιάς ενώ έπαιζα OW freezαρε το PC και έκανε boot μόνο 800x600 και έβγαζε ένα error 43 στο device manager η gpu όταν την έβαζα σε οποιοδήποτε απο τα 3 display ports(dvi έπαιζε κανονικά). Δοκίμασα drivers, format, linux κτλπ τίποτα. Την πάω 3/1/2017 στο κατάστημα αφού είχα μιλήσει πριν μαζί τους και περιμένω τον έλεγχο και αντικατάσταση. Τους καλώ 10/1/2017 και με ενημερώνουν ότι όντως είχα πρόβλημα η κάρτα και εστάλει στον προμηθευτή για περαιτέρω έλεγχο και αντικατάσταση. Έχουμε φτάσει 28/1 τους παίρνω 2 φορές την βδομάδα τηλέφωνο και μου λένε κάντε λίγο ακόμη υπομονή και σήμερα μου προτείνατε αν θέλω προσωρινά μια 1050 που και φυσικά δεν θέλω διότι ουδέν μονιμότερο του προσωρινού και γιατί να μπω στην έξτρα διαδικασία. Αφού άρχισα να τους λέω με την λογική που το λέτε εσείς μπορεί ενώ έχω εγγυήση να με τρενάρεται 6 μήνες και τι θα γινεις μου πετάνε τον παπά... Ότι ο λόγος που καθυστερούν είναι ότι αν η κάρτα είναι αγορασμένη σε λιγότερο από 1 έτος αυτοί παίρνουν πίσω τα χρήματα ολόκληρο το ποσό και μου δίνουν πιστωτικό, αν όμως η κάρτα είναι πιο παλαιά η Gigabyte επειδή έχει παλιώσει το προϊόν τους δίνει μικρότερο ποσό και την διαφορά θα πρέπει να την βάλει από την τσέπη του. Οπότε το μαγαζί δεν το δέχεται αυτό και κοιτάνε λύσεις επισκευής σε εργοστάσια στην Τσεχία(πως θα φτιάξουν display ports και κατά πόσο αξίζει την gigabyte δεν ξέρω, από την στιγμή που η κάρτα στην gigabyte μπορεί να στοιχίζει 15 ευρώ) και πρέπει να περιμένω. Μπορείτε να μου προτείνεται κάποια ιδέα μπας και ξεμπερδέψω μια ώρα αρχύτερα; Εννοείτε ότι αν μετά από αυτή την ταλαιπωρία μου πούν στην αντικαταστούμε με καμία πχ 1060 δεν το δέχομαι ούτε για πλάκα... (Με τα πολλά και τα λίγα νομίζω αξίζει να παίρνεις κάρτα από έξω πιο φθηνά ή απο μαγαζιά που σου παρέχουν εγγύηση από το μαγαζί..) (Κρίμα γιατί με το συγκεκριμένο μαγαζί ήμουν ευχαριστημένος και είχα προτείνει και πολύ κόσμο να ψωνίζει απο εκεί άλλα η λογική το κέρδος κέρδος και στο after sales υπομονή εε εντάξει!!!) Link to comment Share on other sites More sharing options...
icy20 Ιανουάριος 28, 2017 #2 Κοινοποίηση Ιανουάριος 28, 2017 Οταν τα λεω εγω για εξωτερικο μου λενε διαφοροι οτι ναι αλλα αν χρειαστει RMA? Το ειδαμε και απο τους και καλα "αξιοπιστους". Σκεψου τι γινεται στα τελειωμενα σκρουτζομαγαζα... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
virus777 Ιανουάριος 28, 2017 #3 Κοινοποίηση Ιανουάριος 28, 2017 Πες τους ότι βαρέθηκες να περιμένεις, σε έχουν αφήσει ένα μήνα χωρίς pc και θα αφήσεις αρνητική αξιολόγηση στο σκρουτζ. Αυτό θα πονέσει. Επίσης την προσωρινή αντικατάσταση θα έπρεπε να στην προτείνουν μετά το πέρας των 15 ημερών, όχι ενός μηνός. πριν 37 λεπτά, το μέλος Strategos έγραψε: Εννοείτε ότι αν μετά από αυτή την ταλαιπωρία μου πούν στην αντικαταστούμε με καμία πχ 1060 δεν το δέχομαι ούτε για πλάκα... Η gtx 1060 3GB είναι σχεδόν τα ίδια -πλέον- με την 970, αν και με ένα GB μνήμης λιγότερο Spoiler ή μήπως μισό;.. Η gtx 1060 6GB είναι περίπου 15% πιο γρήγορη από την 970. Όχι μόνο θα δεχόμουν, αλλά θα τους έδινα και διαφορά (σε λογικά πλαίσια) αν τη ζητούσαν. Ίσως θα έπρεπε να τους προτείνεις αυτό το τελευταίο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strategos Ιανουάριος 28, 2017 Author #4 Κοινοποίηση Ιανουάριος 28, 2017 διαφορά κανα 160ρι θα έδινα μόνο για την 1070 g1 gaming και για χωρίς διαφορά δεν δεχόμουν minimum 1060 6gb g1 gaming. Link to comment Share on other sites More sharing options...
optimogar Ιανουάριος 28, 2017 #5 Κοινοποίηση Ιανουάριος 28, 2017 Θέλω να σου πω ότι στην περίπτωση μου πιέσαν οι του msystems την asus η οποία είχε απαντήσει 2 φορές(στην αρχή) ότι το πρόβλημα δημιουργήθηκε κατά την μεταφορά. Πήρα νέα οθόνη στα χέρια μου μετά από 3 βδομάδες και μάλιστα από το στοκ του καταστήματος. Με λίγα λόγια έχω καλή εμπειρία από το μαγαζί. Εύχομαι η "περιπέτεια" σου να έχει αίσιο και γρήγορο τέλος. ΥΓ1 Νομίζω ότι τα καταστήματα στην Ελλάδα έχουν θέμα όταν ένα προϊόν είναι όχι "νεκρό" ΥΓ2 Αν μου δίναν 1060(6γβ) για αντικάτασταση νομίζω πως θα την έπαιρνα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matia Ιανουάριος 28, 2017 #6 Κοινοποίηση Ιανουάριος 28, 2017 Φαντάζομαι εννοεί "θα" δεχόμουν minimum 1060 6gb g1 gaming. πριν 2 ώρες, το μέλος Strategos έγραψε: αν όμως η κάρτα είναι πιο παλαιά η Gigabyte επειδή έχει παλιώσει το προϊόν τους δίνει μικρότερο ποσό και την διαφορά θα πρέπει να την βάλει από την τσέπη του. Αυτό εδώ ειλικρινά ΔΕΝ το καταλαβαίνω και αμφιβάλλω αν έχει κάποια βάση. Τις ίδιες δικαιολογίες έλεγε και το πλαίσιο για να μειώσει την αξία του RMA σε τροφοδοτικά της Corsair. Η ίδια η Corsair όταν τους το ανέφερα το αρνήθηκε κατηγορηματικά (οτι δηλαδή σε RMA λόγω παλαιότητας προιόντος , δίνει μικρότερο ποσό στην αξία του RMA, εφόσον δεν υπάρχει το ίδιο προιόν ως αντικατάσταση). Εγώ πιστεύω ότι είναι 100% παπάτζες του προμηθευτή στην ελλάδα. Αν το έκανες απευθείας το RMA με την Gigabyte δεν θα είχες κανένα θέμα αλλά θα χρεωνόσουν μάλλον τα μεταφορικά. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strategos Ιανουάριος 28, 2017 Author #7 Κοινοποίηση Ιανουάριος 28, 2017 έστειλα για αρχή ένα email στο ΙΝΚΑ να μου πει τι ισχύει και βλέπουμε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Ιανουάριος 28, 2017 #8 Κοινοποίηση Ιανουάριος 28, 2017 1 hour ago, Strategos said: έστειλα για αρχή ένα email στο ΙΝΚΑ να μου πει τι ισχύει και βλέπουμε. Βασικά πρέπει να στείλεις ένα mail στην Gigabyte. Προσωπικά θεωρώ ότι λένε κοτσάνες και αν η Gigabyte μου το επιβεβαίωνε σε απάντησή της, θα με έχαναν εκείνη την στιγμή από πελάτη στην MSystems. Όχι λόγω της καθυστέρησης του RMA, που εντάξει μπορεί και αυτοί να περιμένουν άλλους, αλλά επειδή θα ένιωθα ότι με περνάνε για ηλίθιο. Αν από την άλλη μου επιβεβαίωνε η Gigabyte τα λεγόμενά τους, θα με έχανε η Gigabyte από πελάτη, μιας και η εγγύηση που διαφημίζει είναι μούφα. Εγώ πάντως δεν θα έλεγα όχι σε 6GB 1060. Με την καμία δεν θα δεχόμουν 3GB έκδοση. Και εννοείται ότι δεν θα πλήρωνα καμιά διαφορά. Εγγύηση δεν σημαίνει ότι θα πληρώσεις και εξτρά όταν θα την χρειαστείς. Ή θα μου βρίσκανε το ίδιο ή καλύτερο μοντέλο 970 ή, αν δεν μπορούσαν, 6GB GTX 1060 ως ελάχιστο. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strategos Ιανουάριος 28, 2017 Author #9 Κοινοποίηση Ιανουάριος 28, 2017 έστειλα και στην gigabyte πριν 5 μέρες και ακόμη δεν έχω πάρει απάντηση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Ιανουάριος 28, 2017 #10 Κοινοποίηση Ιανουάριος 28, 2017 Θα έπρεπε. Προσωπικά θα περίμενα λίγο ακόμα μπας και προκύψει καμιά συνεννόηση με το MSystems ή μπας και απαντήσουν με καθυστέρηση λόγω Κινέζικου νέου έτους. Δεν ξέρω αν είναι κακή ιδέα, αλλά αν δεν απαντούσαν, θα τους ξανά έστελνα και θα τους έλεγα ότι αν δεν μου απαντήσουν άμεσα, τότε αποδέχομαι την εκδοχή του μαγαζιού(λέμε τώρα), θεωρώ την εγγύηση που παρέχει η Gigabyte πλασματική και εκτός του ότι θα με χάσουν από πελάτη, επιφυλάσσομαι του δικαιώματός μου να ενημερώνω και άλλους για αυτό που έμαθα. Θα δοκίμαζα και παραπάνω από 1 τρόπους επικοινωνίας με Gigabyte, π.χ. και φόρμα επικοινωνίας και κάποια διεύθυνση mail ίσως πάνω στο κουτί ή σε κάποιο χαρτί εντός αυτού. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Efialtis Ιανουάριος 28, 2017 #11 Κοινοποίηση Ιανουάριος 28, 2017 Υπομονή γιατί όπως ανέφερε ο yanni 27/28 ήταν το κινέζικο νέο έτος και όλα ήταν κλειστά. Θεωρώ την 1060 6GB την σωστή αντικατάσταση σε περίπτωση που (λογικά) δεν μπορούν να δώσουν 970. Μάλιστα είναι και λίγο καλύτερη της 970 οπότε θα εξισορροπούσε και την όποια ταλαιπωρία μέχρι στιγμής. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strategos Φεβρουάριος 4, 2017 Author #12 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 4, 2017 Μου στείλανε σήμερα αυτό το email 1 λεπτό πριν κλείσει το μαγαζί. Φυσικά οι 10 μέρες που γράφουν ήταν 23 και έπειτα από δικές μου πιέσεις! Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Φεβρουάριος 4, 2017 #13 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 4, 2017 (edited) H 1050Ti για προσωρινή αντικατάσταση είναι τίμια λύση. Για μόνιμη ούτε με σφαίρες. Δεν είναι στα επίπεδα μιας 970, αλλά ικανοποιητική για να πεις ότι παίζεις και κανένα παιχνιδάκι. Στην θέση σου θα δεχόμουν την καρτούλα, αλλά θα τους ξεκαθάριζα να μην μου πουν αργότερα να μετατραπεί και σε μόνιμη κάρτα αντικατάστασης, αλλά και ούτε να θεωρήσουν ότι πλέον μπορούν να με τραινάρουν άνετα, ότι το θέμα διευθετήθηκε, διότι προφανώς δεν έχει διευθετηθεί. Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 4, 2017 από yanni 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strategos Φεβρουάριος 4, 2017 Author #14 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 4, 2017 θα τους πω μια 1070 αντίστοιχης έκδοσης και ας το τρενάρουν όσο θέλουν. να καίγονται αυτοί μετά όχι εγώ!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Efialtis Φεβρουάριος 4, 2017 #15 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 4, 2017 Μια 1070 είναι πολύ παραπάνω από ότι δικαιούσαι και δεν νομίζω να δεχθούν κάτι τέτοιο. Μια 1060 6GB όπως ανέφερε και ο yanni έιναι μια λύση που και μακροπρόθεσμα σαν αντικατάσταση λειτουργεί, δοκίμασε για κάτι τέτοιο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
billpeppas Φεβρουάριος 5, 2017 #16 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 5, 2017 1060 6GB σου είναι και αναβάθμιση. 1070 αν είναι να δώσεις και χρήμα εξτρά, και αν θέλουνε δέχονται κάτι τέτοιο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strategos Φεβρουάριος 5, 2017 Author #17 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 5, 2017 6 hours ago, billpeppas said: 1060 6GB σου είναι και αναβάθμιση. 1070 αν είναι να δώσεις και χρήμα εξτρά, και αν θέλουνε δέχονται κάτι τέτοιο. για το δεύτερο θέλω να πάω κ εγώ, να δώσω δηλαδή + 160ε. με την λογική ότι παίρνω 385 στο χέρι μόνο έτσι θα πήγαινα στο plan Α για πετσοκομμένη κάρτα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strategos Φεβρουάριος 6, 2017 Author #18 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 6, 2017 Το ότι επιμένει αυτός ότι μου έχουν προτείνει άλλη κάρτα απο 10/01 αρχίζει να μου προκαλεί εκνευρισμό... Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Φεβρουάριος 6, 2017 #19 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 6, 2017 Μην επικεντρώνεις σε αυτό. Αυτός θα κοιτάξει το μαγαζί του και εσύ το πως να ξεμπερδεύεις. Οπότε για την ώρα ζήτα να σου στείλουν την 1050Ti και απαίτησε απλά τακτική ενημέρωση για την πορεία του RMA. Όχι να τους ψάχνεις και στο τηλέφωνο μετά από τόσο καιρό αναμονής. Και κάτι για να το διαβάσει το κατάστημα. Εξηγήστε στον αντιπρόσωπό σας ότι οι χρόνοι αυτοί RMA καταγράφονται από όλους όσους διαβάζουν το θέμα. Προσωπικά δεν έχω αγοράσει από έξω κάρτα γραφικών, σε αντίθεση με πολλούς άλλους, αλλά πλέον δεν το αποκλείω. Διότι αν η κάρτα είναι αντιπροσωπείας, η αντιπροσωπεία προφανώς επιθυμεί να ασχολείται με κάτι διαφορετικό στο μέλλον. Αν είναι τίποτα παραεισαγωγή από Ευρωπαϊκό μαγαζί, βάζω στοίχημα ότι το απευθείας RMA από τον πελάτη στο εν λόγω μαγαζί, θα απαιτεί λιγότερο χρόνο. 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strategos Φεβρουάριος 15, 2017 Author #20 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 15, 2017 (edited) Ακόμη ούτε φωνή ούτε ακροάση, οπότε από ότι φαίνεται πρέπει να πάω απο εκεί αύριο γιατί ειναι μπακάλικο. Εντομεταξύ με τι λόγική πχ ζητάει για μια 1070 g1 gaming το msystems 70 euro παραπάνω απο το MGmanager δεν το καταλαβαίνω... Δηλαδή πόσο πιο χάλια RMA θα είχα εκεί; Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 15, 2017 από Strategos Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now