uhu Ιανουάριος 31, 2017 #81 Κοινοποίηση Ιανουάριος 31, 2017 πριν 9 λεπτά, το μέλος wargasm έγραψε: Ρε παιδιά εγώ από τις 6 Κυριακές ίσως λείψω σε 2-3, να δηλώσω συμμετοχή? Σκέφτομαι πως θα κρεμάσω την ομάδα... Στάλθηκε από το Redmi 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Δήλωσε και εγώ στα ίδια είμαι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wargasm Ιανουάριος 31, 2017 #82 Κοινοποίηση Ιανουάριος 31, 2017 (edited) Έτοιμος! Στάλθηκε από το Redmi 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 31, 2017 από wargasm 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Ιανουάριος 31, 2017 #83 Κοινοποίηση Ιανουάριος 31, 2017 (edited) πριν 6 ώρες, το μέλος uhu έγραψε: Είδες τι παθαίνεις αν τρέχεις με ασαφής μαούνες. To praga δεν υπάρχει. Δεν μπορώ να καταλάβω τι μου αρέσει περισσότερο ή ίδια η οδήγηση, ή οι τριγμοί απο το πλαίσιο και τις αναρτήσεις όταν κοπανάει το αμάξι ή όταν στρεβλώνει σε στροφές και εσάκια. Μακάρι να είχαμε το R1R ή το R1T. Τώρα έχουμε το R1 με τους μόλις 210 ίππους. @wargasm, δεν σε βλέπω στις ψήφους. edit ok τώρα. Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 31, 2017 από liakjim Link to comment Share on other sites More sharing options...
wargasm Ιανουάριος 31, 2017 #84 Κοινοποίηση Ιανουάριος 31, 2017 6 minutes ago, liakjim said: @wargasm, δεν σε βλέπω στις ψήφους. Το doodle απο κινητο μ@λ@Ξι&ετ@ι... Απο pc τωρα οκ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aris Teidis Ιανουάριος 31, 2017 #85 Κοινοποίηση Ιανουάριος 31, 2017 Θα μπω και εγώ αλλά ψάχνω χρόνο να δοκιμάσω τα αυτοκίνητα πριν ψηφίσω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sosna Φεβρουάριος 1, 2017 #86 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 1, 2017 9 hours ago, konnos said: Μια παρατηρηση μονο. Εμείς οι πιο νεοι ή αυτοι που δεν ασχοληθηκαμε με setup εχουμε αναγκη απο οδηγίες για το τι να σεταρουμε. Δε λεω να αποκαλυπτετε τα μυστικα σας, αλλα μια δυο προτροπες προς μια κατεύθυνση θα βοηθουσε πολύ. Το λεω γενικώς, οχι μόνο για το wamta Θεωρητικά θα σε βοηθήσουν οι τίμ μέιτς σου.Αλλά θα θελα να πω οτι μυστικά -όχι με την έννοια του μπάγκ που κάποιος το βρήκε κ δεν το λέει για να κρατήσει δήθεν προβάδισμα- δεν υπάρχουν. Το θέμα είναι να μπεις στην πίστα με το χ αμάξι κ να μπορείς να πεις οτι βγάζεις 5 γύρους τουλάχιστον -μην πω 10 κ ακουστεί κουραστικό- χωρίς λάθος.Κ όταν λέω χωρίς λάθος,δεν εννοώ κάποια μπλοκαρισματάκι ή χάσιμο γραμμής που είναι λογικό να συμβεί,αλλά σπίν ή κ στούκα με τοίχο/μπαριέρα κλπ. Αν καταφέρεις να είσαι κομπλέ στο 5γυρο,μετά τσεκάρεις το γυρολόγιο.Ήταν σχετικά σταθερό κ κοντά στο θεωρητικό μαξ σου?Μήπως έμπαινες στα όρια του overdriving,είχες τον έλεγχο at all times? Αν πράγματι τσεκάρισες κ τα παραπάνω μετά προχωράς στην αποκρυπτογράφηση.Πιστεύεις οτι με διαφορά στο σετ θα πας καλύτερα?Εκεί αρχίζει η μανούρα-μαγεία-εκνευρισμός.Οφείλεις να είσαι σε θέση να διακρίνεις που θα μπορούσες να πας καλύτερα με π.χ. λιγότερη υποστροφή στις εισόδους. Εδώ είναι που δυστυχώς ο πιο άπειρος έχει θέμα.Κ αυτό γιατί κανείς δεν του είπε ή συχνά δεν το έψαξε κ ο ίδιος τι σημαίνει οδηγώ κ δη οδηγώ πιξελάκια μεν,γρήγορα δε.Θα πρέπει να είσαι σε θέση να διακρίνεις που υπάρχει πρόβλημα -μούτα στην είσοδο,κ@λος στην έξοδο κλπ-. π.χ. στο πόστ που έκανα παραπάνω ανέφερα οτι το Πράγκα είναι ψιλοτραγικό στα κέρμπς.Θα με πεις βρε σόσνα οι άλλοι λέμε οτι μαμάει,εμ έλα που δεν μαμάει αλλά θέλει ψάξιμο.Αν βρεις που χολαίνει το αμάξι σε πρώτη βάση προσαρμόζεις την οδήγησή σου.Στο παραπάνω παράδειγμα όταν είδα οτι τσίναγε στα κέρμπς,έστριβα νωρίτερα με άλλες γραμμές ή έμπαινα με μούτρα πάνω τους κ τα χρησιμοποιούσα για να με στρίψουν.Θα με πεις γιατί δεν χαμήλωσα τα πίσω fast b/rb,γιατί βαρέθηκα,αλλά σίγουρα να είχα να τρέξω αγώνα θα κοίταγα να το διορθώσω. Όλα εξαρτώνται επίσης κ από τον τρόπο που οδηγάς -είχε παλιό τιμ μέιτ που βγάζαμε παραπλήσιους χρόνους κ το σετ του ήταν ωδή στην υποστροφή ενώ το δικό μου το αντίθετο-,για αυτό σε λέω να δεις που θεωρείς οτι έχεις θέμα κ μετά ανοίγεις έναν από τους πάμπολλους οδηγούς που πόσταρα κ βρίσκεις λύση. Άρα λοιπόν δες που έχεις πρόβλημα,πόσταρε ίσως κ κάποιο βίντεο ή ριπλέι κ ρώτα,παίδες μπαίνω σε fast corner κ έχω μούτρα,τι κάνω? Το έχω ξαναπεί οτι καλό θα ήταν να φτιάξουμε ένα ξεχωριστό νήμα για σεταπο-απορίες. https://app.box.com/s/gmpvqplkda8lfrndqkxv6wfxze16qrxm στο λίνκ παραθέτω τον φάκελο που έχω μαζέψει με διάφορους οδηγούς 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aris Teidis Φεβρουάριος 1, 2017 #87 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 1, 2017 πριν 6 ώρες, το μέλος sosna έγραψε: Αν καταφέρεις να είσαι κομπλέ στο 5γυρο,μετά τσεκάρεις το γυρολόγιο.Ήταν σχετικά σταθερό κ κοντά στο θεωρητικό μαξ σου?Μήπως έμπαινες στα όρια του overdriving,είχες τον έλεγχο at all times? Υπάρχει τρόπος να το δεις αυτό σε κάποιο app του παιχνιδιού ποιο αναλυτικά (που χάνεις χρόνο); Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris Pappas Φεβρουάριος 1, 2017 #88 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 1, 2017 9 minutes ago, Aris Teidis said: Υπάρχει τρόπος να το δεις αυτό σε κάποιο app του παιχνιδιού ποιο αναλυτικά (που χάνεις χρόνο); Μηπως http://www.assettocorsa.net/forum/index.php?threads/acti-ac-telemetry-interface-motec-output-v1-1-1.10198/ Σε real time μπορεις να δεις λιγα αλλα τα logged data εχουν πολυ πληροφορια! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris Pappas Φεβρουάριος 1, 2017 #89 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 1, 2017 43 minutes ago, Dimitris Pappas said: Μηπως Error | Assetto Corsa support forum Σε real time μπορεις να δεις λιγα αλλα τα logged data εχουν πολυ πληροφορια! Η τηλεμετρια μπορει να βοηθησει πολυ να στησεις μαθηματικα και ..θεωρητικα το αυτοκινητο για βελτιστο γκριπ και ελαχιστες απωλειες σε χρονο.Οσο ευκολο ομως ακουγεται τοσο πολυ χρονοβορο και επιπονο ειναι! Στο Rf2 υπαρχουν ατομα που προσφερουν σε οργανωμενα καπς σεταπια δουλεμενα με motec με ανταμοιβη βεβαιως! Καπου εχω εναν οδηγο απο το GTR2 θα κοιταξω το απογευμα να στον στειλω,αλλα μεχρι να δεις αποτελεσμα σε χρονο θα παρει χρονο και πολυ διαβασμα! Η μεθοδος του σοσνα ειναι πιο απολεσματικη και γρηγορη αλλα θελει εμπειρια απο πολλα χλμ και πολυ καλο διαβασμα της συμπεριφορας του αυτοκινητου.Η τηλεμετρια στα δινει ολα σε νουμερα και γραφηματα και πρεπει μετα εσυ να ερμηνευσεις. Θυμαμαι ειχα προσπαθησει να στησω με motec στο rf2,το αποτελεσμα ικανοποιητικο και παραπλησιες τιμες απ'οτι θα σεταρα με την μεθοδο της trial-error. Στην τελικη καθε ενας εχει τον δικο του τροπο οδηγησης,συνηθειες. Κανενας δεν θα σας δωσει το τελειο σεταπ για εσας! Το τελειο σεταπ κομμενο και ραμενο στα μετρα σας μονο εσεις οι ιδιοι θα το φτιαξετε! Παλι ερχονται αναμνησεις..... ολη τη βδομαδα νυχτερινα πρακτις με φιλους καλους στηναμε ξεστηναμε δοκιμαζαμε κατεβαζαμε χρονους και ερχετε Κυριακη βραδυ λιγο πριν τον αγωνα αρχιζει το press game και τα πειραγματα του τυπου αν σου δωσω το σεταπι μου θα πετας! Μια φορα τσιμπησα και αλλαξα σεταπ πριν τον αγωνα,ε λοιπον τρομαξα να τερματισω!!! 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Φεβρουάριος 1, 2017 #90 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 1, 2017 Υπάρχει τρόπος να το δεις αυτό σε κάποιο app του παιχνιδιού ποιο αναλυτικά (που χάνεις χρόνο);Άρη , ο πιο εύκολος τρόπος για μένα είναι με ένα app που σου δίνει time delta.Υπάρχει το εγγενές της kunos , αλλά προτείνω αυτό :http://www.assettocorsa.net/forum/index.php?threads/sidekick-v1-9-2.34036/Πλεονεκτήματα :1. Έχει λίγο ακριβέστερο τρόπο υπολογισμού.2. Βασικό. Δείχνει ότι μόνο από τον ταχύτερο χρόνο του session αλλά και από το personal best!3. Έχει και άλλα καλούδια. Βασικά μόνο αυτό έχω πλέον.Σύστημα : με default setup σε fixed grip με ini ή αν βαριέσαι optimal , οδηγάς μέχρι να φτάσεις το personal best. Κάνεις μετά μία μία αλλαγή σε set up , όχι τυχαία αλλά με αυτό που ένιωσες, πχ έχεις υποστροφή στην είσοδο, στο turn in ή στο γκάζι? Κάθε φορά εντελώς άλλη απαίτηση.Ξαναμπαίνεις και βλέπεις που κέρδισες και πόσο. Πχ μπορεί κάπου να χάνεις αλλά να κερδίζεις αλλού περισσότερο.Αφού φτάσεις σε ένα επίπεδο, μετά φτιάχνεις 2 σεταπ. Ένα για qually με άδειο αμάξι άρα άλλη συμπεριφορά και με ένα γεμάτο για αγώνα με άλλες απαιτήσεις.Γενικά με default και πολύ practice θα έχεις καλύτερα αποτελέσματα από καλό σεταπ αλλά λίγο practice.Με default και πολυυυυ πρακτις θα φτάσεις στο 99% του προσωπικού σου χρόνου.Με σεταπ από πάνω, θα πάρεις το πχ 0.5δευτ που σου λείπει.Αυτό κάνω εγώ.Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris Pappas Φεβρουάριος 1, 2017 #91 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 1, 2017 13 minutes ago, liakjim said: Άρη , ο πιο εύκολος τρόπος για μένα είναι με ένα app που σου δίνει time delta. Υπάρχει το εγγενές της kunos , αλλά προτείνω αυτό :Error | Assetto Corsa support forum Πλεονεκτήματα : 1. Έχει λίγο ακριβέστερο τρόπο υπολογισμού. 2. Βασικό. Δείχνει ότι μόνο από τον ταχύτερο χρόνο του session αλλά και από το personal best! 3. Έχει και άλλα καλούδια. Βασικά μόνο αυτό έχω πλέον. Σύστημα : με default setup σε fixed grip με ini ή αν βαριέσαι optimal , οδηγάς μέχρι να φτάσεις το personal best. Κάνεις μετά μία μία αλλαγή σε set up , όχι τυχαία αλλά με αυτό που ένιωσες, πχ έχεις υποστροφή στην είσοδο, στο turn in ή στο γκάζι? Κάθε φορά εντελώς άλλη απαίτηση. Ξαναμπαίνεις και βλέπεις που κέρδισες και πόσο. Πχ μπορεί κάπου να χάνεις αλλά να κερδίζεις αλλού περισσότερο. Αφού φτάσεις σε ένα επίπεδο, μετά φτιάχνεις 2 σεταπ. Ένα για qually με άδειο αμάξι άρα άλλη συμπεριφορά και με ένα γεμάτο για αγώνα με άλλες απαιτήσεις. Γενικά με default και πολύ practice θα έχεις καλύτερα αποτελέσματα από καλό σεταπ αλλά λίγο practice. Με default και πολυυυυ πρακτις θα φτάσεις στο 99% του προσωπικού σου χρόνου. Με σεταπ από πάνω, θα πάρεις το πχ 0.5δευτ που σου λείπει. Αυτό κάνω εγώ. Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Ελβετικος σουγιας το sidekick!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Georgiadis Giorgos Φεβρουάριος 1, 2017 #92 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 1, 2017 8 hours ago, sosna said: Αν βρεις που χολαίνει το αμάξι σε πρώτη βάση προσαρμόζεις την οδήγησή σου.Στο παραπάνω παράδειγμα όταν είδα οτι τσίναγε στα κέρμπς,έστριβα νωρίτερα με άλλες γραμμές ή έμπαινα με μούτρα πάνω τους κ τα χρησιμοποιούσα για να με στρίψουν.Θα με πεις γιατί δεν χαμήλωσα τα πίσω fast b/rb,γιατί βαρέθηκα,αλλά σίγουρα να είχα να τρέξω αγώνα θα κοίταγα να το διορθώσω. Με αναστάτωσες ρε σίχαμα πρωινιάτικα!! Κοίτα να έρθω θεσσαλονικη και να μου πεις "αααα δε μπορωωωω έχω διάααβασμα"! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios F. Φεβρουάριος 1, 2017 Author #93 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 1, 2017 Το setup είναι κάτι το πολύ σημαντικό για μένα. Πρέπει να αφιερώσεις πολλές ώρες έτσι ώστε να προσαρμόσεις το αυτοκίνητο στον τρόπο οδήγησης σου. Ο τρόπος που setαρω το αυτοκίνητο εγώ είναι: Πηγαίνω στο interWebZ. Googlarw το αμάξι και βάζω τις λέξεις AC και setup στην ίδια πρόταση. Κατεβάζω το setup με τα περισσότερα downloads. Profit. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δημοφιλής Δημοσίευση sosna Φεβρουάριος 1, 2017 Δημοφιλής Δημοσίευση #94 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 1, 2017 Επίσης στα παραπάνω που γράφτηκαν ξέχασα να αναφέρω οτι για να μπορέσετε να μειώσετε το χρόνο προπόνησης κ να βρείτε που έχετε θέμα,μπείτε σε μια πίστα κ επιλέξτε μια συγκεκριμένη στροφή.Αρχικά προσπαθήστε να προκαλέσετε υποστροφή,μετά δοκιμάστε να μπείτε με μεγαλύτερη ταχύτητα στην είσοδο κ δείτε αν ανοίγει η γραμμή σας.Αρχίστε να εξοικειώνεστε με την υπερστροφή.Στην ίδια στροφή επιχειρήστε να την στρίψετε ντριφτάροντας.Έτσι θα αποκτηθεί μια βασική αίσθηση από το ffb κ θα σας κοινωνηθεί ο τρόπος που το παιχνίδι μεταφράζει μέσω ffb την υπο/υπερ-στροφή. Αποφεύγετε πάντα το φρενάρισμα πανικού που λέω εγώ.Προτιμητέο είναι να φρενάρετε κατάτι νωρίτερα κ να διατηρήσετε μεγαλύτερη ταχύτητα εισόδου παρά το αντίθετο.Είναι πολύ μικρό αν υπάρχει το κέρδος στο φρενάρισμα πανικού στις εισόδους συγκριτικά με μια καλή έξοδο. Προσωπικά θα μπορούσα αν υπάρχει ενδιαφέρον να μαζευτούμε νέοι/άπειροι/πρόθυμοι να μάθουν,αφού τελειώσω με την εξεταστική κ να κάνουμε ένα τύποις track day-crash course.Να μπούμε δλδ κ να σας δείξω κάποια βασικά βλέπε γραμμές/σημεία φρεναρίσματος/ρυθμίσεις τιμονιού/αποκρυπτογράφηση προβλημάτων σεταπικής φύσεως κ γενικότερα τον τρόπο που κάνω προπόνηση προσπαθώντας να συμπυκνώσω κ να αποκομίσω από όσο λιγότερους γύρους γίνεται το μέγιστο αποτέλεσμα.Αν δε στο παραπάνω σέσσιον μιτ εντ γρίτ ερχόντουσαν κ παιδιά που ήδη γνωρίζουν τα βασικά για να πουν κ κείνοι τη γνώμη/συμβουλές/προσέγγιση τους θα ήταν ακόμη καλύτερα. 10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios F. Φεβρουάριος 1, 2017 Author #95 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 1, 2017 9 minutes ago, sosna said: Επίσης στα παραπάνω που γράφτηκαν ξέχασα να αναφέρω οτι για να μπορέσετε να μειώσετε το χρόνο προπόνησης κ να βρείτε που έχετε θέμα,μπείτε σε μια πίστα κ επιλέξτε μια συγκεκριμένη στροφή.Αρχικά προσπαθήστε να προκαλέσετε υποστροφή,μετά δοκιμάστε να μπείτε με μεγαλύτερη ταχύτητα στην είσοδο κ δείτε αν ανοίγει η γραμμή σας.Αρχίστε να εξοικειώνεστε με την υπερστροφή.Στην ίδια στροφή επιχειρήστε να την στρίψετε ντριφτάροντας.Έτσι θα αποκτηθεί μια βασική αίσθηση από το ffb κ θα σας κοινωνηθεί ο τρόπος που το παιχνίδι μεταφράζει μέσω ffb την υπο/υπερ-στροφή. Αποφεύγετε πάντα το φρενάρισμα πανικού που λέω εγώ.Προτιμητέο είναι να φρενάρετε κατάτι νωρίτερα κ να διατηρήσετε μεγαλύτερη ταχύτητα εισόδου παρά το αντίθετο.Είναι πολύ μικρό αν υπάρχει το κέρδος στο φρενάρισμα πανικού στις εισόδους συγκριτικά με μια καλή έξοδο. Προσωπικά θα μπορούσα αν υπάρχει ενδιαφέρον να μαζευτούμε νέοι/άπειροι/πρόθυμοι να μάθουν,αφού τελειώσω με την εξεταστική κ να κάνουμε ένα τύποις track day-crash course.Να μπούμε δλδ κ να σας δείξω κάποια βασικά βλέπε γραμμές/σημεία φρεναρίσματος/ρυθμίσεις τιμονιού/αποκρυπτογράφηση προβλημάτων σεταπικής φύσεως κ γενικότερα τον τρόπο που κάνω προπόνηση προσπαθώντας να συμπυκνώσω κ να αποκομίσω από όσο λιγότερους γύρους γίνεται το μέγιστο αποτέλεσμα.Αν δε στο παραπάνω σέσσιον μιτ εντ γρίτ ερχόντουσαν κ παιδιά που ήδη γνωρίζουν τα βασικά για να πουν κ κείνοι τη γνώμη/συμβουλές/προσέγγιση τους θα ήταν ακόμη καλύτερα. Η ομάδα έχει κενή θέση ως "setup creator" , μόλις την κέρδισες, συγχαρητήρια! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolves Φεβρουάριος 1, 2017 #96 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 1, 2017 Μία ώρα πριν, το μέλος sosna έγραψε: Προσωπικά θα μπορούσα αν υπάρχει ενδιαφέρον να μαζευτούμε νέοι/άπειροι/πρόθυμοι να μάθουν,αφού τελειώσω με την εξεταστική κ να κάνουμε ένα τύποις track day-crash course.Να μπούμε δλδ κ να σας δείξω κάποια βασικά βλέπε γραμμές/σημεία φρεναρίσματος/ρυθμίσεις τιμονιού/αποκρυπτογράφηση προβλημάτων σεταπικής φύσεως κ γενικότερα τον τρόπο που κάνω προπόνηση προσπαθώντας να συμπυκνώσω κ να αποκομίσω από όσο λιγότερους γύρους γίνεται το μέγιστο αποτέλεσμα.Αν δε στο παραπάνω σέσσιον μιτ εντ γρίτ ερχόντουσαν κ παιδιά που ήδη γνωρίζουν τα βασικά για να πουν κ κείνοι τη γνώμη/συμβουλές/προσέγγιση τους θα ήταν ακόμη καλύτερα. ^^ καλα ναι, ενταξει.... Εγω αυτη την εξεταστικη την περιμενω κανα χρονο να τελειωσει μπουρου-μπουρου στην πλατεια κουμουντουρου 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lylankor Φεβρουάριος 1, 2017 #97 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 1, 2017 (edited) 5 hours ago, Stelios F. said: Ο τρόπος που setαρω το αυτοκίνητο εγώ είναι: Πηγαίνω στο interWebZ. Googlarw το αμάξι και βάζω τις λέξεις AC και setup στην ίδια πρόταση. Κατεβάζω το setup με τα περισσότερα downloads. Profit. Εγώ έχω μια πιο εξελιγμένη μέθοδο, δοκιμάζω λίγο κάποια σίγουρα πράγματα, αντιστρεπτικές κλπ, μετά download setup, βλέπω τι έχει κάνει ο φίλος που το έφτιαξε αλλά παίρνω μόνο αυτά που μου αρέσουν Πιο σοβαρά όμως, το πρώτο βήμα είναι πάντα να μάθεις το αυτοκίνητο και πως πάει στην πίστα, 20-30 γύρους. Σε αυτούς γενικά περιορίζονται η αλλαγές σε αντιστρετικές άντε και καμία πιο μαλακή/σκληρή ανάρτηση για να ρυθμίσεις λίγο την υπερστροφή/υποστροφή. Μετά εγώ προσωπικά ότι αλλαγή κάνω απλά κοιτάω το δέλτα στροφή-στροφή και πολλές φορές 1-2 στροφές αρκούν αν έχεις μάθει αρκετά καλά το αυτοκίνητο και τη πίστα. Καμιά φορά κάνεις παραπάνω γιατί η συμπεριφορά σε γρήγορες και αργές στροφές μπορεί να είναι διαφορετική. Απλά ακόμα και αυτό είναι μπελάς, ως τώρα μόνο για το cup έχω κάτσει και το έχω κάνει σχολαστικά. (και πήγαν στο patch μετά τον 1ο αγώνα και άλλαξαν τη συμπεριφορά ή τις τιμές ή κάτι και τζάμπα ο κόπος ) Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 1, 2017 από Lylankor 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios F. Φεβρουάριος 1, 2017 Author #98 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 1, 2017 (edited) Φτάσαμε τις 26 συμμετοχές... πολύς λαός!!! Άλλον έναν θέλουμε για να κλείσουμε 9 ομάδες. Edit: Καλό θα ήταν να καταλήξετε σε 1 combo όσοι έχουν ψηφίσει 2+ για να δούμε τι θα τρέξουμε και να αρχίσουμε τις προετοιμασίες. @akis_z80 Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 1, 2017 από Stelios F. Link to comment Share on other sites More sharing options...
panosdimp Φεβρουάριος 1, 2017 #99 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 1, 2017 Αντε ρε Κωστή @wolves πιάσε μια 919! Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Φεβρουάριος 1, 2017 #100 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 1, 2017 Αντε ρε Κωστή @wolves πιάσε μια 919![emoji26] Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now